ok dan. slotjequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
Altijd zo klote, ben je helemaal boos over een onderwerp. Lekker KLB-topique openen. Ben je klaar met je verhaal, en dank je 'ach, zo erg is het eigenlijk ook weer niet.'
iPod is toch een MP3-speler?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Mooi apparaat enzo hoor, 't is dat ik een MP3 speler niet zo vaak gebruik maar anders zou ik zeker een zwarte iPod Nano kopen. Dus niks tegen iPods op zich. Maar het gaat erom dat mensen denken dat dit een heel uniek apparaatje is, wat het dus niet is. Check dit nieuws bericht. Tof hoor, dat je het via je iPod kan volgen. Maar het kan ook met je telefoon, je MP3 speler, je PDA, je laptop, je PC, alles wat een MP3 kan afspelen. 't Is gewoon een mooie MP3 speler met een harde schijf erin, meer niet.
Dus mensen, niet zo overdrijven he.
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De hype is niet overdreven hoor.
Hey, 60% van de Nederlandse bewoners doet VMBO of heeft dat gedaan. Nooit gehoord van inspelen op de meerderheid aka de domme massa...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.
De hype wordt niet overdreven, want dat zou betekenen dat de hype minder is dan gezegd wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel, want eigenschappen die elke MP3 speler worden nu in de media gekenmerkt door 'iPod eigenschappen'.
Ik merk ook niks van een hype eigenlijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Developersrus het volgende:
Welke hype?
Pazzaaaammmmmm!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Me_Wesley het volgende:
De hype wordt niet overdreven, want dat zou betekenen dat de hype minder is dan gezegd wordt.
verkapte ik-heb-een-hele-mooie-telefoon-postquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Markster het volgende:
Tiz niets meer dan een mp3 speler, mijn telefoon is mooier en kan veel meer, en dit is niets meer dan een verschrikkelijke modetrend/hype.
Niet dus, Compaq licenseerde in 1998 al het concept van een 6GB harddisk based mp3 speler aan de Koreaanse toko "Hango", die er niks mee hebben gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef Rock-shocker het volgende:
En de hype duurt al een flink aantal jaar dan.
Apple was gewoon de eerste met dit concept en speelt daar ook fucking handig op in.
En terecht.
Ibuprofen werkt ook gewoon 10x beter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef whoops het volgende:
Net zoals Paracetamol, dat wordt ook gehyped...Ik neem altijd gewoon Ibuprofen...
Stom van ze. Apple was de eerste die het waargemaakt heeft dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Niet dus, Compaq licenseerde in 1998 al het concept van een 6GB harddisk based mp3 speler aan de Koreaanse toko "Hango", die er niks mee hebben gedaan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
Altijd zo klote, ben je helemaal boos over een onderwerp. Lekker KLB-topique openen. Ben je klaar met je verhaal, en dank je 'ach, zo erg is het eigenlijk ook weer niet.'
nope, volgens mij was i-river eerder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stom van ze. Apple was de eerste die het waargemaakt heeft dan.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Mooi apparaat enzo hoor, 't is dat ik een MP3 speler niet zo vaak gebruik maar anders zou ik zeker een zwarte iPod Nano kopen. Dus niks tegen iPods op zich. Maar het gaat erom dat mensen denken dat dit een heel uniek apparaatje is, wat het dus niet is. Check dit nieuws bericht. Tof hoor, dat je het via je iPod kan volgen. Maar het kan ook met je telefoon, je MP3 speler, je PDA, je laptop, je PC, alles wat een MP3 kan afspelen. 't Is gewoon een mooie MP3 speler met een harde schijf erin, meer niet.
Dus mensen, niet zo overdrijven he.
De eerst iPod kwam uit in what... 1999-2000? Ik kan me niet herinneren dat ik een iRiver heb gezien voor die tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, volgens mij was i-river eerder.
Apple heeft gewoon de beste marketing.
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Mijn iPod heeft geen harde schijf.
![]()
Of een shuffle !quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Bellah het volgende:
[..]
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)
Maar ik heb mini en die heeft wel degelijk hard schijfje... Daarom kun je vrij veel met een nano doen zonder dat die overlijdt, maar als je met een auto over een mini heenrijdt weet ik niet hoeveel er nog van overblijft
Tonks, hoe werkt dat?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Creative Zen Micro super kwaliteit dus wtf
2 voor de prijs van 1quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samen naar de kneuzenkermis gegaan?.
Sterf.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samen naar de kneuzenkermis gegaan?.
En jij ook.quote:
Hoezo verkapt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-een-hele-mooie-telefoon-post
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tonks, hoe werkt dat?. Want ik had gister m'n iPod mee naar school, was 'ie opeens leeg. Ik sluit 'm thuis aan, staan ineens al die liedjes er weer op
![]()
.
Ja. Maar ik zeg toch alleen dat mijn telefoon mooier is en meer kan ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:24 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat is beter dan een iPod? is toch heel wat anders?
Daarom heb ik ook de nano genomen, ik ga nooit zo zachtzinnig om met mijn spullen en heb aan 4GB genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Bellah het volgende:
[..]
Dan heb je een nano. Want die hebben flash geheugen. (.. toch?)
Maar ik heb mini en die heeft wel degelijk hard schijfje... Daarom kun je vrij veel met een nano doen zonder dat die overlijdt, maar als je met een auto over een mini heenrijdt weet ik niet hoeveel er nog van overblijft
Je hebt een nano genomen omdatje niet voorzichtig met je spullen omgaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de nano genomen, ik ga nooit zo zachtzinnig om met mijn spullen en heb aan 4GB genoeg.
Ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TONKS NEGEER ME NIET MAN KUTHOND![]()
Mijne kan meer dan jouwequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zeg toch alleen dat mijn telefoon mooier is en meer kan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |