Universal USB oplader misschien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Das idd klote, AC-adapter = ¤ 40,00
Ik heb een video 30 GB en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik hem gekregen heb van een relatie en niet zelf gekocht heb! (zou ik niet doen ook - veuls te veul geld)
Krast als de pest!
software sucks (echt des Apples) met bijwerken enz.
Batterij is niet best, filmpje trekt aardig wat weg dus snel leeg!.
2 weken geleden bij min 2 op de fiets 's-ochtends kapte die er mee, batterij leeg van de kou!
Maarja ik heb um gekregen dus!!![]()
Doe niet zo enorm debiel bosmongool. Ga leren lezen kleuter. Waar kraak ik de iPod zelf af? Ik heb nergens gezegd dat het een kloteapparaat is, integendeel.quote:
Een hype is altijd overdreven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De hype is niet overdreven hoor.
Nee, een overdreven hype noemt men een pleonasme.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef BobbyB het volgende:
Een hype is altijd overdreven.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, een overdreven hype noemt men een pleonasme.
Het is een uniek apparaatje omdat het een mode-artikel is (en bijna een soortnaam is geworden). Ik bedoel, wat maakt een Levis 501 nu zo bijzonder t.o.v. een willekeurige spijkerbroek van een blanco merk??? Idem voor een stel sportschoenen etc. De Ipod wordt verkocht/gehyped omdat mensen perse zo'n Apple willen hebben omdat ze er dan 'bij' horen. Niet vanwege de eigenschappen die een willekeurige vergelijkbare MP3-speler ook heeft. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef TC03 het volgende:
Mooi apparaat enzo hoor, 't is dat ik een MP3 speler niet zo vaak gebruik maar anders zou ik zeker een zwarte iPod Nano kopen. Dus niks tegen iPods op zich. Maar het gaat erom dat mensen denken dat dit een heel uniek apparaatje is, wat het dus niet is. Check dit nieuws bericht. Tof hoor, dat je het via je iPod kan volgen. Maar het kan ook met je telefoon, je MP3 speler, je PDA, je laptop, je PC, alles wat een MP3 kan afspelen. 't Is gewoon een mooie MP3 speler met een harde schijf erin, meer niet.
Dus mensen, niet zo overdrijven he.
Zeker wetenquote:
voor hetzelfde geld heb je een veel beter en mooier ding van een ander merkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker weten. Zie sommige meisjes op mijn school er mee lopen, dan denk ik altijd, wat een kutding zo zonder clickwheel en scherm
hmm vreemd, ik wist niet dat dat een hype was. Heb er nog niemand mee gezien, maarja ik loop dan natuurlijk ook gigantisch achter..quote:
maar het is en blijft een mp3 speler toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Henkmanz het volgende:
IK EHB LKEKER ENE IPOD NANO !!!1111one
serieus, en hij ownt en jullie zijn gewoon fokking jaloers
niet dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:59 schreef blackmage het volgende:
natuulijk totaal geen slechte mp3 speler maar de mensen die er zo dom mee showen en denken dat ze "gangster" zijn.
Nu al de kutkick van het jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 @ 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Nog steeds niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |