Ik ken alleen maar mensen die er tevreden mee zijn, ik vind het zelf ook beter dan Mediasource van de Zen Micro. Vooral relaxt dat je zoveel dingen hebt als onlangs toegevoegd,meest afgespeeld.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes![]()
sterker nog: de meesten vervloeken het zelfs!
iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou, iTunes voor Mac is prachtig. Je moet er wel mee om kunnen gaan, de filosofie erachter is gewoon anders dan die van bijvoorbeeld WinAmp...
ik heb gewoon quicktime hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
wat ik een beetje jammer vind aan iTunes (ja heb het een keer geinstalleerd, omdat quicktime niet los te downloaden is), is dat het gelijk je hele computer kaapt, en al je instellingen wijzigt zodat iTunes overal de standaard voor wordt. en daar heb ik een hekel aan.
verder hoorde ik dat het automatisch alle muziek van je computer naar je iPod overzet?? dat lijkt me nogal vervelend... van die 40GB hoef ik echt niet alles op me mp3-speler te hebben!
-edit-
en nog vervelender is het als je pa en ma hun muziek op de zelfde computer hebben staan
Heheh preciesquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.iTunes.
.
Is ie nog heel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
Maar dan BETER!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
mee eensik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.
Ik zou zeggen kijk dit topic:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
mee eensik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.
maar mensen die een ipod shuffle kopen![]()
dat ding heeft niet eens een scherm en iedere mp3 speler heeft wel een shuffle functie.
Ik neem aan dat het budget spelertje wel met display is, maar kennelijk is dat toch niet alles dus!quote:Sinds kort heb ik een wanadoo adsl lijntje, met daarbij een gratis Ipod Shuffle. De lijn en de shuffle bevallen goed. Het vervelende is:
De Shuffle bevalt mijn vrouwtje wel heel erg goed, waardoor het ding constant bezet is... Ook al heeft ze net een budget mp3spelertje gekregen, deze bevalt eventjes iets beter.
Heeft er iemand toevallig nog een nieuwe Ipod Shuffle over?
onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Bigs het volgende:
In het laatste kwartaal van 2005 zijn 14 miljoen iPods verkocht.. das geen hype, das gewoon een teken dat ze superieur zijn
ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.quote:Overigens regeert iTunes zwaar, ik ken zelfs Windows-gebruikers zonder iPod die iTunes gebruiken.. en zo hoort het ook. Als je niet met iTunes om kunt gaan ben je een kneus.
Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.
[..]
ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.
dan zou je de keuze moeten hebben, dat syncen gebruik ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.
*steekt hand op*quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes![]()
Heyquote:
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die creative Zen wel eens gezien?
die bedient zeker net zo makkelijk, heeft meer functies (radio, opname), en is een stuk goedkoper!
ja. je betaald voor het jasje.
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:37 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat ding van ZEN is gemakkelijker dan I-Tunes. Want wat is er nu makkelijker dan kopieren en plakken op je musicplayer via windows? I-Tunes iig niet
whahaha kansloos!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste stijl. Niet met de meute meegaan maar kiezen voor beter uiterlijk, 1gig meer en radio.
Ik heb hem ook![]()
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sterker nog: de meesten vervloeken het zelfs!
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
verder zijn I-pods natuurlijk voor mensen die geen vriendin hebben.
kunnen ze toch ergens mee patsen
(offtopic:)quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Jezus hoe kunnen mensen iTunes nou niet dé shit vinden???
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...
Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.
En dat applicatie kapen, daar heb je de opties voor... kun je gewoon uitzetten.
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één mapquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...
Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.
En dat applicatie kapen, daar heb je de opties voor... kun je gewoon uitzetten.
Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't beginquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map.
![]()
.
Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef Merkie het volgende:
En nietzman, waarom doe je altijd zo overdreven positief over Apple? Heb je nog nooit ook maar één negatieve opmerking over een product van Apple kunnen betrappen.
Waarom doe je dat dan ook met de hand, dweil.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
iTunes is een kankerprogramma dat al m'n netjes met de hand gerenamede mp3's (Ariest - Nummer.mp3) heeft verandert naar kutnamen (Tracknummer - Nummer.mp3) en het heeft ingedeeld in 200 mappen, elke artiest één map.
![]()
.
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb eens een 20" CRTscherm van Apple op m'n tenen gehad. Deed pijn.
Zo?
Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Merkie het volgende:
Nee. Bijv. dat het vervelend is dat de iPod Video geen DivX ondersteunt ofzo.
WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdommequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch uitschakelen tijdens die wizard aan 't begin?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Bellah het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Ik wel! Ik heb ook een Mac, en het is gewoon een fijn prog....
uit de categorie fanboyquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
[..]
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
[..]
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klik
[..]
whahaha kansloos!je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
[..]
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
[..]
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!
haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti![]()
mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
whahaha kansloos!je gebruikt zeker ook geen windows? stel je voor dat je met de meute meeloopt. je rijdt niet in een auto maar met paard en wagen? waar koop je je eten? vast niet in de supermarkt, je hebt vast een eigen moestuintje.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat wil ik best vervelend voor je vinden hoor..
Nou nou, ligt 't nog steeds zo gevoeligquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WIST IK VEEL MAN, welke debiel stelt dat sowieso in verdomme.
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?
Gast waarom probeer je de iPod zo veel mogelijk te promoten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef de_sapje het volgende:
[..]
creative zen is kut, bagger, klote. kutbediening, lelijk design, allemaal shit erop gepompt die je toch nooit gebruikt. als je serieus die functies wil ben je een nerd. goedkoper is geen argument, een trabant is ook niet beter dan een lamborghini.
[..]
itunes! ik synchroniseer mijn ipod met 1 klik
[..]
[..]
jij kent helemaal geen mensen, alleen mede-nerds op IRC die geilen op alles wat niet designed is!
[..]
kom jij eens patsen met jouw vriendin dan, kunnen we lachen. of nee, je valt zeker niet op meisjes, je wil immers niet met de meute meelopen!
haha hallo! als je een creative neemt om niet met de meute mee te lopen, loop je vanzelf mee met de meute die niet met de meute mee wil lopen! massapsychologie van elias canetti![]()
mensen mensen kies toch gewoon voor kwaliteit ipv een geimiteerd nepding van een of ander koreaans bedrijf. echt waar, het is niet erg dat veel mensen een ipod hebben.
als je het doet om niet met de meute mee te lopen ja, dan ben je echt kansloosquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruik MacOS. Ben ik nu ook alternatief?
dus je bent armquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
Maar Nietzie, ik gebruik het alleen zodat jij eindelijk weer bij mij terugkomt poekie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto..
weet je zeker dat je naam niet JostiMeister is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
waarbij horen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet zolang je het alleen maar deed om bij mij te horen, nepalto..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |