abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33935478
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef Monidique het volgende:

• Wat mij betreft mag een islamitische partij homo's weigeren maar dan mag de SGP gewoon subsidie ontvangen.
  • Dan mag de islamitische partij ook subsidie ontvangen.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_33935485
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef RichardQuest het volgende:
    Ga dan naar de rechtbank.
    Nee waarom. Het is niet mijn probleem.
    pi_33935503
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dan mag de islamitische partij ook subsidie ontvangen.
    Natuurlijk: en subsidie ontvangen.
    pi_33935504
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

De SGP krijgt toch nog steeds subsidie? Hoe dan ook, hoofddoekjes staan niet voor onderdrukking, de SGP had een aantoonbaar, op papier geschreven ongelijkwaardigheid van vrouwen, dat is wat anders dan een interpretatie van wat een hoofddoekje inhoudt. Hoofddoekjes moeten niet verboden worden, zeker niet in de klas.
    Hoofddoekjes moeten ZEKER in de klas verboden worden.
    Net als petten.
    Kinderen moeten leren dat vrouwen en mannen volkomen gelijk zijn aan elkaar en samen gaan zwemmen en gymen.

Alles anders dan dat is niet nederlands en dient verboden te worden.
    Als men 18 is kan men een keuze maken om een hoofddoek te dragen.
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:04:36 #80
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_33935510
    blablabla
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_33935512
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
    Kom op, ze wisten zelf ook donders goed dat ze in overtreding waren en hebben 25 jaar de tijd gehad om hun positie te bepalen.
    Dat waag ik te betwijfelen, er zijn enerzijds vast wel meer internationale verdragen die in praktijk veelal niet worden opgevolgd en dus een dode letter zijn, en anderszijds had de SGP tot dan toe alle rechtszaken gewonnen over dit zelfde onderwerp, en bovendien de overheid aan haar zijde, dat laatste nu nog steeds trouwens, gezien de uitspraak van Remkes dat hij de mogelijkheden om in beroep te gaan zou onderzoeken. Al met al denk ik wel dat ze dit niet zagen aankomen.
    pi_33935528
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee waarom. Het is niet mijn probleem.
    . De SGP wel?

Ik kap met deze onzin want je weet écht niet waar je het over hebt, en dat meen ik serieus.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_33935529
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef typtypo het volgende:

[..]

Hoofddoekjes moeten ZEKER in de klas verboden worden.
    Net als petten.
    Kinderen moeten leren dat vrouwen en mannen volkomen gelijk zijn aan elkaar en samen gaan zwemmen en gymen.

Alles anders dan dat is niet nederlands en dient verboden te worden.
    Als men 18 is kan men een keuze maken om een hoofddoek te dragen.
    Of men moet kinderen aanleren dat vrouwen met hoofddoeken gelijk zijn aan elk ander soort mens.

Als er plotseling veel 18 jarigen met hoofddoekjes rondlopen zou dat voor veel onbegrip zorgen omdat men niet weet waar het voor staat.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33935551
    Ik geloof dat het vooral Nederlands is dat niet-Nederlandse gebruiken en dergelijke niet bij voorbaat verboden zijn. Westerse waarden en normen en dat soort dingen. Als ik een school zou leiden, dan zou ik meteen hoofddoekjes verbieden, net als petten, maar daar heeft de overheid niets mee te maken.
    pi_33935619
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen, er zijn enerzijds vast wel meer internationale verdragen die in praktijk veelal niet worden opgevolgd en dus een dode letter zijn, en anderszijds had de SGP tot dan toe alle rechtszaken gewonnen over dit zelfde onderwerp,
    Ik weet niet op welke verdragen die aanklachten zich baseerden dus daar kan ik geen oordeel over vellen. De staat is overduidelijk in overtreding met het verdrag, dat kan iedere idioot zien.
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
    en bovendien de overheid aan haar zijde, dat laatste nu nog steeds trouwens, gezien de uitspraak van Remkes dat hij de mogelijkheden om in beroep te gaan zou onderzoeken. Al met al denk ik wel dat ze dit niet zagen aankomen.
    De overheid staat aan haar eigen zijde omdat die de veroordeelde partij is...ze mogen blij zijn dat de rechter zo mild is want het verdrag schrijft zelfs passende maatregelen voor om ongelijkwaardige behandeling uit te bannen.
    pi_33935694
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:05 schreef RichardQuest het volgende:
    . De SGP wel?

Ik kap met deze onzin want je weet écht niet waar je het over hebt, en dat meen ik serieus.
    Ik ga toch ook voor de SGP niet naar de rechtbank of wel .

Ik meen serieus dat je een idioot bent. In tegenspraak met welk verdrag is dat.
    pi_33935719
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is i.s.m de Nederlandse wet. Valt onder belediging.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33935727
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat mag je gelukkig zeggen , alleen idioten respecteren internationale verdragen.
    pi_33935751
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of men moet kinderen aanleren dat vrouwen met hoofddoeken gelijk zijn aan elk ander soort mens.

Als er plotseling veel 18 jarigen met hoofddoekjes rondlopen zou dat voor veel onbegrip zorgen omdat men niet weet waar het voor staat.
    Je bedoeld net als hier gesteld wordt.

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

Stelletje fucking jehova's. Meer kan ik er niet van zeggen.
    Ik dacht dat de islam niet aan zieltjes winnen deed.
    Dus toch. Men kan hier wederom zien dat de islam de wereld wil overnemen.
    Iets wat ze de joden telkens verwijten.
    http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_33935759
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef Mutant01 het volgende:
    Dat is i.s.m de Nederlandse wet. Valt onder belediging.
    Ik wacht de aanklacht af.

Ik gooi het op vrijheid van meningsuiting .
    pi_33935781
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:13 schreef typtypo het volgende:

[..]

Je bedoeld net als hier gesteld wordt.

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

Stelletje fucking jehova's. Meer kan ik er niet van zeggen.
    Ik dacht dat de islam niet aan zieltjes winnen deed.
    Dus toch. Men kan hier wederom zien dat de islam de wereld wil overnemen.
    Iets wat ze de joden telkens verwijten.
    http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
    Nee sorry, na hard nadenken zie ik geen link met wat een of andere Jehova organisatie zegt en moslims in het algemeen.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33935846
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee sorry, na hard nadenken zie ik geen link met wat een of andere Jehova organisatie zegt en moslims in het algemeen.
    Schools are therefore fertile grounds where the seeds of Islam can be sowed inside the hearts of non-Muslim students
    www.jihadwatch.org
    pi_33935866
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef typtypo het volgende:

[..]

Schools are therefore fertile grounds where the seeds of Islam can be sowed inside the hearts of non-Muslim students
    Dat is dan toch ook een verwerpelijke organisatie?
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:17:26 #94
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_33935881
    enige wat ik wil zeggen: Je hoeft niet op de SGP te stemmen. Evenals op een moslim partij.

Ik vind zowel het tegenstellen van vrouwen als hoofddoekjes volkomen bekrompen. Maar dat mag je vinden. Je hoeft er als democratie niet op te stemmen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_33935887
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef typtypo het volgende:

[..]

En nogsteeds zie ik de link niet tussen wat een website vind en de algemene moslim. Zou dat aan mij liggen of aan je kortzichtige denkwijze om maar geen onderscheid te kunnen maken tussen de mening van de een en de mening van de ander?
    Allah Al Watan Al Malik
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:18:05 #96
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_33935902
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_33935916
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik wacht de aanklacht af.

Ik gooi het op vrijheid van meningsuiting .
    Vrijheid van meninsuiting is beperkt door heel wat wetten hoor.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33935939
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Precies.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33935958
    Waarom ben ik eigenlijk een idioot, MrX?
    pi_33935979
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
    Vrijheid van meninsuiting is beperkt door heel wat wetten hoor.
    Tot zover de vrijheid van meningsuiting.

Maar iemand een idioot noemen lijkt me gewoon te mogen.
    pi_33935992
    Van mij mag je, MrX. Kan mij het schelen...
    pi_33936023
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tot zover de vrijheid van meningsuiting.

Maar iemand een idioot noemen lijkt me gewoon te mogen.
    Ligt eraan in welke context en welke toevoegingen er bijkomen. Maar ga je gang.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33936047
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
    Waarom ben ik eigenlijk een idioot, MrX?
    Ach de Verdun discussie techniek is mij geen onbekende. Ik doe er desgevraagd gewoon aan mee.
    pi_33936086
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
    Ligt eraan in welke context en welke toevoegingen er bijkomen. Maar ga je gang.
    Van de beledigde mag het in ieder geval .
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:25:05 #105
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33936115
    Gaat er nou nog iemand aangeklaagd worden?
    pi_33936159
    Ik beraad me op stappen.

Tot zover deze juridische mededeling .
    pi_33936205
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach de Verdun discussie techniek is mij geen onbekende. Ik doe er desgevraagd gewoon aan mee.
    Mij wel, wat is de Verdun-discussietechniek?
      woensdag 11 januari 2006 @ 13:28:15 #108
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_33936210
    Misschien dat de rijdende rechter er wel oren naar heeft.

Alhoewel de tekst: "Hij noemde me op internet een idioot," eerder op zijn lachspieren zal werken.
    pi_33936218
    Ik geloof dat yvonne het niet leuk vindt als je met juridische stappen dreigt.
    pi_33936249
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Monidique het volgende:
    Ik geloof dat yvonne het niet leuk vindt als je met juridische stappen dreigt.
    Maar Yvonne is dan ook een succubus.
    pi_33936286
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
    Mij wel, wat is de Verdun-discussietechniek?
    Ingraven en standhouden.

Met het nodige modder gegooi.
    pi_33936383
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ingraven en standhouden.

Met het nodige modder gegooi.
    Ingraven en standhouden? Ik heb gewoon mijn punt verdedigt, maakt dat mij een idioot?

Laag hoor. Enig respect kan ik niet opeisen, maar ik kan het je wel vragen.
    pi_33936436
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
    Ingraven en standhouden? Ik heb gewoon mijn punt verdedigt, maakt dat mij een idioot?

Laag hoor.
    Ach ik weerspiegelde gewoon jouw opmerking in een iets andere vorm.

Net zo makkelijk.
    pi_33936589
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ach ik weerspiegelde gewoon jouw opmerking in een iets andere vorm.

Net zo makkelijk.
    Jouw feitelijke onjuistheden:
    - "die denken te weten wat anderen moeten vinden. " - niet ter sprake gekomen in aanklacht
    - "Wat een selectieve verontwaardiging" - toepassing van internationaal verdrag, kan overal toegepast worden
    - " Na al die jaren zijn er ineens verdragen" - sinds 1979
    - "alsof de SGP vrouwen martelt." - niet ter sprake gekomen in aanklacht
    "Nu de SGP geen subsidie meer krijgt lijkt me een verbod van hoofddoekjes een volgende stap" - Appels en peren, voor hoofddoekjesverbod is een nieuwe wet nodig. Een aanklacht tegen hoofddoekjes maakt geen schijn van kans.

Mijn oordeel dat je vrij weinig van het onderwerp afweet is gegrond. Jij noemt mij een idioot omdat ik een standpunt verdedig die niet de jouwe is, hier is geen sprake van weerspiegeling.
    pi_33936621
    En nu heb je me genoeg afgeleid.
    pi_33936698
    Maar we kunnen natuurlijk dit weekeinde nog wel Civilization 4 spelen?
    pi_33936710
    quote:
    Lage yuan bezorgt China record handelsoverschot

Het Chinese handelsoverschot is in 2005 verdrievoudigd tot de recordhoogte van 101,9 miljard dollar. De VS en EU verwijten China zijn munteenheid yuan opzettelijk te onderwaarderen om zo de export te stimuleren.

Import en export
    De export steeg met 28% tot 762 miljard dollar. De import nam met 17,6% toe tot 660,12 miljard dollar. De import naar China nam in 2004 nog met 36% toe. De handel met de EU en de VS steeg met respectievelijk 22,6% en 24,8%. Met Japan werd voor 9,9% meer verhandeld.

Spanningen
    Het grote handelsoverschot leidt tot spanningen met handelsblokken als de VS en de EU. Zij verdenken China ervan bewust de yuan onder te waarderen. Daarop heeft de VS gedreigd importtarieven op producten uit China te heffen. De EU denkt eraan om bij de wereldhandelsorganisatoe WTO aan de bel te trekken.

Verwachtingen 2006
    Vandaag zijn er ook verwachtingen over de Chinese economie naar buiten gekomen. De groei wordt geraamd tussen de 8,5 en 9%, en dat is minder dan de 10% groei die het land in 2005 doormaakte. De verwachting is dat de handel met 15 tot 20% zal toenemen.

Olie
    De olie-import van China is in 2005 met 3,3% gestegen tot 130 miljoen ton olie, een record. De groei was fors lager dan in 2004, toen de import nog met 34,8% steeg. China is de grootste olieconsument ter wereld.
    pi_33936730
    Wtf het je aan een groot handelsoverschot als je er toch niets mee doet
    pi_33936748
    Net alsof ik me interesseer voor die paar nutteloze details. Whatever.

Mijn posts staan nog steeds als een huis. Daar gaat het uiteindelijk om.
    pi_33936943
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef MrX1982 het volgende:

Niet als ik ze delete
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_33937106
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
    Niet als ik ze delete
    Je moet vooral doen wat je niet laten kunt.
    pi_33937337
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef MrX1982 het volgende:

. Soms lijk je net een neocon.
    pi_33937500
    .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_33937578
    Ik ga zo werken.
      woensdag 11 januari 2006 @ 14:31:34 #125
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_33937980
    ICT les
    Leerlingen havo 4 zijn goed aan het werk.

In hoe verre ze de webpagina's snel genoeg kunnen wegklikken wanneer ik voorbij sluip
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_33938316
    Haha dan ben je goed bezig .
      woensdag 11 januari 2006 @ 15:04:00 #127
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33939146
    Seau
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
      woensdag 11 januari 2006 @ 15:07:50 #128
    105919 Pracissor
    Semi-intellectueel
    pi_33939259
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Soms lijk je net een neocon.
    Ja die MrX1982 komt er wel!

Goed stuk overigens van de Vlies, LN heeft tenminste weer een functionele bijdrage geleverd aan deze draad van SC topics.
    A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
    Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
    pi_33939553
    Pracissor .
      woensdag 11 januari 2006 @ 15:20:51 #130
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33939642
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 14:31 schreef George-Butters het volgende:
    ICT les
    Leerlingen havo 4 zijn goed aan het werk.

In hoe verre ze de webpagina's snel genoeg kunnen wegklikken wanneer ik voorbij sluip
    Hebben ze nog geen toetsenbordcommando gemaakt voor 'bureaublad weergeven'?
    pi_33939670
    Au, m'n gehemelte gebrand aan een pizza.
      woensdag 11 januari 2006 @ 15:34:28 #132
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33940066
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef Monidique het volgende:
    Au, m'n gehemelte gebrand aan een pizza.
    Daar heb je 1-3 dagen n beetje last van.
    pi_33940176
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja die MrX1982 komt er wel!

Goed stuk overigens van de Vlies, LN heeft tenminste weer een functionele bijdrage geleverd aan deze draad van SC topics.
    Vreemd. Je onderschrift: de waarheid maakt vijanden. MrX uit leugen na leugen ( [POL SC 826] Seculier jihadisten ) en je sluit je daarbij aan. In deze maakt de leugen vijanden, als MrX eerlijk en bij de feiten was gebleven konden we fatsoenlijk discussiëren maar het kennisgebrek heeft de discussie vertroebeld en dat vind ik oprecht jammer.
    pi_33940364
    Ik ben bij de feiten gebleven. Dat mij allerlei dingen werden verweten heeft afbreuk aan de discussie gedaan en niets anders.

Wie moest zo nodig de islam er met de haren bij halen? Niet ik.

Zeik dus niet zo selectief RQ.
    pi_33940393
    De Islam erbij halen, was nodig om de selectiviteit aan te tonen. Dat is namelijk onmogelijk met maar één factor.
    pi_33940431
    Dat was geenszins nodig.

Of moet je bij elke discussie de islam erbij halen. Ik zal het onthouden.
    pi_33940435
    * pberends is playing Iron Maiden - The Trooper (Live)

Islam .
    pi_33940463
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik ben bij de feiten gebleven. Dat mij allerlei dingen werden verweten heeft afbreuk aan de discussie gedaan en niets anders.
    [POL SC 826] Seculier jihadisten
    Dat zijn leugens en kennisgebrek MrX.
    quote:
    Wie moest zo nodig de islam er met de haren bij halen? Niet ik.
    Als referentiemateriaal een goede casus om te zien hoe principieel je standpunt was. Omtrent de islam werden jou vragen gesteld.
    quote:
    Zeik dus niet zo selectief RQ.
    Ik heb er een hekel aan als een fatsoenlijke discussie met LN vertroebeld wordt door er onjuistheden in te gooien en ze daarna af te doen als trivialiteiten.
    pi_33940497
    * RichardQuest speelt The Sisterhood - Jihad.mp3

islam
    pi_33940766
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef RichardQuest het volgende:
    [POL SC 826] Seculier jihadisten
    Dat zijn leugens en kennisgebrek MrX.
    Leugens in jouw ogen wellicht.
    quote:
    Als referentiemateriaal een goede casus om te zien hoe principieel je standpunt was. Omtrent de islam werden jou vragen gesteld.
    Een goede casus als je een discussie wilt verpesten. Het is belachelijk om de islam erbij te halen omdat het hier niet over de islam gaat of een aanklacht van die stichting tegen een islamitische partij. Als je het over appels met peren vergelijken hebt.
    quote:
    Ik heb er een hekel aan als een fatsoenlijke discussie met LN vertroebeld wordt door er onjuistheden in te gooien en ze daarna af te doen als trivialiteiten.
    LN kwam er later bij en toen was het kwaad al geschiedt.
    pi_33940782
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:45 schreef MrX1982 het volgende:
    Dat was geenszins nodig.
    Je selectieve verontwaardiging is in ieder geval wel aangetoond. Was dat nodig? Het was wel verhelderend.
    quote:
    Of moet je bij elke discussie de islam erbij halen. Ik zal het onthouden.
    Heel goed, we zullen zien.
    pi_33940865
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef Monidique het volgende:
    Je selectieve verontwaardiging is in ieder geval wel aangetoond. Was dat nodig? Het was wel verhelderend.
    Aangetoond is dan een wel erg rekbaar begrip. So be it.
    pi_33940879
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Aangetoond is dan een wel erg rekbaar begrip. So be it.
    It depends on your definition of "is"?
    pi_33940893
    , !
    pi_33941006
    Als in aangetoond.
    pi_33941231
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
    Kom op, ze wisten zelf ook donders goed dat ze in overtreding waren en hebben 25 jaar de tijd gehad om hun positie te bepalen.
    Ik gooi het over een andere boeg:
    Stel een vraag aan de SGP
      woensdag 11 januari 2006 @ 16:12:50 #148
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_33941283
    pi_33941372
    quote:
    Nog zo'n mislukte gristen daar.
    pi_33941444
    Mensen met het syndroom van Down in het politiek cafe.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')