abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33940228
Uiteraard zal dit topic veel views krijgen omdat er in de titel "lekker wijf" staat, en velen weten wel waarom. Dit topic is eigenlijk bedoeld voor de meisjes en vrouwen op dit forum.
Hoe vinden jullie het om door de meeste jongens en mannen voor 80 tot 100% op je uiterlijk beoordeeld te worden? Vinden jullie het erg dat de meeste jongens en mannen voornamelijk alleen belangrijk vinden dat je een lekker wijf bent? In hoeverre is je huidige relatie gebaseerd op het feit dat je misschien een lekker wijf bent? Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?

Uiteraard spreek ik niet op persoonlijke titel, maar in zijn algemeenheid .
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:40:33 #2
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_33940270
Slet... ik verwachte pics
pi_33940288

Eerste hit op google Check die link..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_33940307
Of.. dat mannen je keuren! Als ik een vrouw zie, maak ik altijd de afweging..: zou ik het erop kunnen?
pi_33940388
Oh wacht, dit topic moet in R&P en niet in LIF.
pi_33940585
Ik vind het helemaal geweldig
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33940635
Russian brides
Want omdat.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:53:27 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33940680
LIF --> R&P op verzoek van TS.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:55:15 #9
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_33940735
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef Reubiereumer het volgende:
Russian brides
ze zorgen wel dat alle gegevens kloppen van die bruidjes

woensdag 11 januari 2006 @ 16:11:23 #10
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_33941249
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_33941918
Mijn huidige relatie is niet gebaseerd op het feit da tik een lekker wijf zou zijn, maar het zal wel meetellen dat mijn vriend me lekker vindt

Ik werk veel met mannen, en daar vind ik het wel eens lastig dat je weet dat ze zo naar je kijken en over je denken (zou ik het daarop kunnen?). Maar zolang ze zich een beetje gedragen, heb ik er geen problemen mee

En nee, ik keur mannen niet op dezelfde manier als veel mannen een vrouw keuren, volgens mij. Maar ik zie natuurlijk wel of iemand een lekkere vent is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33942533
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:11 schreef MisterTata het volgende:
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33942583
quote:
Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Over een aantal jaren zullen we wel zien.
Maar denk dat veel mooie meiden helemaal niet constant bezig zijn met hoe ze uitzien en of mannen hun alleen maar om hun uiterlijk beoordelen. Denk ook niet dat je in de koppen van mannen kunt kijken; dat ze denken: 'hé, lekker wijf,' is wat anders dan dat ze het zeggen, kan me niet voorstellen dat alle mannen bij de aanblik van een leuke meid het meteen laten merken ofzo.
En wat de een een lekker wijf vindt vindt de ander helemaal niks.

En als je als mooie vrouw zijnde die lastige mannen beu bent zet je toch eens een bril op, eens een keer geen make-up opdoen en je haar eens in een stom kapsel; heb je er geen last meer van en weet je meteen hoe het is om straks niet meer mooi te zijn!

Nee, denk dat TS veel te moeilijk erover nadenkt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:54:09 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33942612
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33942630
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.

Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.
pi_33942696
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Ik bedoel het ook in de zin van aardig, charmant enzo. Dus een vent die gewoon leuk is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33942767
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.

Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
pi_33942930
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.

Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! ) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
pi_33942980
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.

Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad! ) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
pi_33943066
Uiterlijke aantrekkingskracht is volgens mij de basis van elke liefdes/seks-relatie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33943086
Tja, knap. Wat is knap? Wat is onaantrekkelijk? Er moet je toch iets aantrekken in die persoon, vaak is het de combi van uiterlijk en innerlijk.
De meeste mannen zien er niet uit als Brad Pitt. En zo'n hele knappe man zou ik nog niet willen ook. Die heb je niet alleen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:09:09 #22
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_33943117
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

dat + een paar miljoen. dan wel?
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_33943161
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33943188
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
Wat zij zegt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:20:26 #25
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33943439
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef Woutervn het volgende:

dat + een paar miljoen. dan wel?
Met de benen gespreid ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: