SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:11 schreef MisterTata het volgende:
Ja net alsof vrouwen niet alles keuren bij mannen![]()
Over een aantal jaren zullen we wel zien.quote:Zou jouw wereld er niet totaal anders uitzien als je er veel minder goed uitzag?
Nou... nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Da's alleen maar om die feministische schijn op te houden.. uiteindelijk interesseert het vrouwen niet zo hoe de man eruit ziet, als ie maar lief is.
Ik bedoel het ook in de zin van aardig, charmant enzo. Dus een vent die gewoon leuk is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou... nee.
(te) Lief is helemaal niet aantrekkelijk.
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, liever wel iemand die er een beetje fatsoenlijk uitziet hoor.
Maar elke lelijke man met een vette bankrekening geeft je gelijk hoor.![]()
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt het 'liever' inderdaad. Maar nu mijn theorie: Jij zou wel een relatie kunnen hebben met iemand die je niet 'knap' vindt maar die je wel helemaal geweldig behandelt, zoals jij graag behandeld wilt worden. Is dat zo?
Ik zou namelijk geen relatie met een onaantrekkelijk iemand kunnen hebben, hoe aardig en lief ze ook is.
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.
Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad!) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
![]()
dat + een paar miljoen. dan wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, met iemand die ik aardig vind en die me geweldig behandelt kan ik goede vrienden worden. Maar op seksueel gebied zal het niks worden.
Iemand kan nog zo lief, gevoelig, aardig, grappig, charmant enz zijn maar als ie onder de puisten zit, een pik van 3cm heeft en 1.40 is (z'n lichaamslengte, de penis hebben we al gehad!) kan ie het wat betrefd seks vergeten.
![]()
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik had het ook over 'niet knap', niet over 'lelijk'. Je trekt het nu in het absurde door.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen - ik moet de man in kwestie aantrekkelijk vinden. En dat is een combinatie van vele factoren, waaronder zeker zijn persoonlijkheid, maar ook heel duidelijk ook zijn uiterlijk. Misschien zal niet iedereen mijn huidige ex of vorige exen knap vinden, maar ik vond ze op dat moment wel zeker knap. En dat is toch een vereiste dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |