Waarvoor? Voor het dragen van een bikiniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Dat mevrouwen zich daarvoor lénen zeg!!![]()
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor het dragen van een bikini?
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!
Ach nee johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blij![]()
on mij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef Waxxer het volgende:
I put a spell on you
becaaaaaaauuuuusssseeee your miiiiiiiinnneee
Nou succes ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Maaaarrrr ik ben theatersporteren (lamaatje doen)
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie wonquote:
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie won![]()
Geil!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef Cybart het volgende:
klein voorproefje van Shakira Squad
en ja het idee is gejat van de jaarmix van sandstorm, en hij loopt inderdaad nog niet gelijk
Zoveel weet ik er ook weer niet vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)
Fitton kun je echt super mee lachen
Hankey is een eikel
met dit soort wedstrijden raak je vanzelf verslaafd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zoveel weet ik er ook weer niet van![]()
rond de 6 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
op welke minuut zit ie? dan zal ik het ff checken
moet even wachten tot ik op dat moment komquote:
Ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet even wachten tot ik op dat moment kom
(ik kan hem heel raar niet spoelen in mn WMP of Winamp)
met de juiste ingredienten is het te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik welSkip bijna standaard de eerste 5 minuutjes..
Het zijn 3 tracks door elkaar:
Mariah - It's Like That
50 Cent - A Little Bit
Daddy Yankee - Gasolina
Een mix van de vocalen van Mariah gemixed met de beat van Daddy Yankee met het "fluitmelodietje" van 50 Cent er af en toe door heen zou volgens mij geniaal zijn..
maar ik zou dat dus nooit kunnen
ik maak het welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zal ik gaan zoeken?
*gaat op zoek naar de ingredienten*quote:
was er nou ook maar iets waarin jij goed was hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef TehRockstar het volgende:. Yo, yo, de homoDJ's aan de slag.
Heb ik je op je kutje getrapt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
was er nou ook maar iets waarin jij goed was he![]()
neuh, dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb ik je op je kutje getrapt?![]()
Oh, ik ben niet jaloers hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat niet
maar ik proef de smaak van jaloezie in je post
ja sorry kan ik het helpen dat ik al voor duizenden heb gedraaid de afgelopen jaren
Je hebt dus gewoon geen talenten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet jaloers hoor.Ik dacht alleen dat je pretentieus bezig was. Zoals nog honderduizendmiljoen internet-dj's die niks bereiken. Maar als je succesvol bent, sorry.
![]()
.
En ik heb wel talenten hoor, maar die gaan jouw helegoar niks aan.
Wat voor talenten bedoel je?quote:
Hoe ga je oud worden dan? Je blijft bij je papie en mamie wonen tot ze dood gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat voor talenten bedoel je?
Muziek/sport/hobby-gelul? Nee. Maar die heb ik dan ook niet nodig.
Heb ik talenten nodig om iets te bereiken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe ga je oud worden dan? Je blijft bij je papie en mamie wonen tot ze dood gaan?
Gaat je niks anquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb ik talenten nodig om iets te bereiken?
Wat zijn jouw 'talenten' dan?
Maarja, ik denk dat jij niks hoeft te zeggen over mij en hoe ik het ouderlijk huis ga verlaten. Je bent 25, je hebt geen rijbewijs en je woont nog steeds bij je ouders.quote:
Ik heb een goed leven thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarja, ik denk dat jij niks hoeft te zeggen over mij en hoe ik het ouderlijk huis ga verlaten. Je bent 25 en je woont nog steeds bij je ouders.
Als je fatsoenlijk geld verdiende zou je ergens anders wonen.quote:
Ja.. dat klopt.. als er uberhaupt in Rotterdam en omgeving een beetje makkelijk een huis te vinden zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk geld verdiende zou je ergens anders wonen.
Maarja, dus enzo, niet zo gillen, eerst wat bereiken in je leven voordat je mijn niet-bestaande talenten mag afkraken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. dat klopt.. als er uberhaupt in Rotterdam en omgeving een beetje makkelijk een huis te vinden zou zijn
Er valt dus niets af te krakenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarja, dus enzo, niet zo gillen, eerst wat bereiken in je leven voordat je mijn niet-bestaande talenten mag afkraken.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er valt dus niets af te kraken
Nou moet dat hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef dan maar het goede voorbeeld om het niveau hier wat omhoog te krikken![]()
Bedoel meer, moet dat op internetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag het ook eerst in een ander forum proberen hoor![]()
Het is hier toch een vrijplaats voor creatieve geesten, dus waarom niet ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Bedoel meer, moet dat op internet![]()
Het gaat er meer om dat dit maar internet is, een forum.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier toch een vrijplaats voor creatieve geesten, dus waarom niet ?
maar als je het ergens anders wil toepassen dan mag dat van mij hoor![]()
Daarom zitten we hier toch ook in ONZIN voor je levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat dit maar internet is, een forum.....
Lijkt me dan vrij logisch dat het maar wat geneuzel is
Pfff als je nou gewoon terugleest.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier toch ook in ONZIN voor je leven![]()
maar ik trek de conclusie dat je de toegeworpen uitdaging tot het stoppen van het geneuzel niet accepteert. En nee mjn bijdrages hier helpen ook al niks om het meer inhoud te geven![]()
weet ik tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pfff als je nou gewoon terugleest.....
CDP zegt "Wat een geneuzel hier"
Waarop ik dus zeg "Ja wat verwacht je dan"
Ik geef toch echt niet aan dat ik ermee zit dat het geneuzel is? Ik vraag me alleen af wat CDP dan verwacht van een ONZIN Topic....
That's all
als dat nu nog het enige was dat ik moest verbeterenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ben niet boos, je kan alleen niet quoten
Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat nu nog het enige was dat ik moest verbeteren![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken toch![]()
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef error het volgende:
En dan nu het toppunt van nuttige mededelingen voor vandaag:
Mijn buraku is gemaakt!!!![]()
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Net als in een cafe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzel![]()
geen acapella op musicstreamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Mariah Carey - It's Like That (acapella) vinden?
De instrumental heb k
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Cybart het volgende:
Grey's Anatomy is leuk
en ik kan niet ontkennen dat dit uitzicht daar aan bijdraagd:
[afbeelding]
Dat is een brug over een rooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:
Wat is een buraku?
Kon toveren ik alsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
Bank zit in een park op een vijver naast de rand van een suzanne
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
lekker spater in het spetter water spieter
wel vrolijk was is vakerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalem
Ze snappern dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jouquote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ze snapper dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jou![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoef er niets van te snappen..kvind t kei lievig
Als 2 personen zo op elkaar reagerenquote:
met ruzie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als 2 personen zo op elkaar reageren
Een afwateringskanaal, al dan niet natuurlijk.quote:
vast wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cyb.. ik heb een soort van Acapella..en 2 perfecte instrumentals..Kun je het daarmee?
Ok, je bent ontdekt....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is die chinees toch leuk in Grey's Anatomy
Ik had het over haar humor en onelinersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ok, je bent ontdekt....
TRS is je kloon !!!!
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik stuiter nog steeds, maar dan van blijdschap!
![]()
Gimme some luuv!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef BB_Koning het volgende:
BB komt terug, leest bij, ziet bitchfights en nu aan het einde van pagina 3 gelukkig weer warme gevoelensAnders zou ik wel wat liefde in de topic gooien, plenty to go around
![]()
quote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoewel je liever wat luv zou krijgen van die doc uit GA, he?
Die doet dan weer niks voor mij![]()
Nee, dit zeg ik niet om je terug te pakken omdat je gisteren niet eens samen met mij geilde op het (imo) mooiste jongetje ter wereld
honing, woning?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou al die haat, al die nijd!
Wat rijmt er op BB-koning??!!!
Je moet bijblijven (tenzij ik meer dan 3 pagina's te lezen heb, dan maar nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Bitchfights?Ik lees amper terug....
*Op 2 klik*
Bitchfights, altijd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou al die haat, al die nijd!
Wat rijmt er op BB-koning??!!!
Dan heb ik nog negen jaar te gaan dus dan goh manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je moet bijblijven (tenzij ik meer dan 3 pagina's te lezen heb, dan maar niet), anders lig je er zo uit, net als wanneer je over de 35 bent, kaal wordt of geen strak lichaam hebt. Ja, zo gaat het bij die homo's
![]()
Dan is je kindertijd officieel voorbij!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 3 weken..
I knowquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is je kindertijd officieel voorbij!
Als ik zo in je profiel gluur, dan kan ik concluderen dat het, ondanks het ontbreken van blokjes, vast wel strak genoeg zal zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog negen jaar te gaan dus dan goh man
Alhoewel... Oh jee... Ik heb geen blokjesbuik!!!Zal ik maar kappen dan met die hele zooi hier?
Voor Jan Lul al die posts enzo!
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo in je profiel gluur, dan kan ik concluderen dat het, ondanks het ontbreken van blokjes, vast wel strak genoeg zal zijnJe bent dus nog niet afgeschreven, althans, de komende 9 jaar niet
![]()
Niet overdrijven, je mag pas depri worden als je 20 wordt, dan verdwijnt de 1 als eerste cijfer van je leeftijd, dan komt het volwassenenleven dichterbij, dan sta je al met 1 been in het graf. Yep, zo had ik het ervaren en 21 was helemaal een dramaquote:
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat klinkt t nu al goed..
Enneuh *klein verzoekje* Zou je het einde een paar keer er tussen door kunnen gooien..dat geschreeuw van Mariah en Fatman Scoop is zo geilOf is dat veels te moeilijk?
Geen problemoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...
meer heb ik dus nog niet
kan trouwens een paar dagen duren ivm drukte
Dus die stroming heet B'art.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...
meer heb ik dus nog niet
kan trouwens een paar dagen duren ivm drukte
Ja, nu kan je alleen nog maar terugkijken: je beste jaren zijn voorbij. Maar gelukkig waren het wel mooie jaren, hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
18.....
Hoi, ik ben Waxxer, achttien jaartjes jong en ik hou van... hobby's, dingen doen....
Ach ja...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, nu kan je alleen nog maar terugkijken: je beste jaren zijn voorbij. Maar gelukkig waren het wel mooie jaren, he![]()
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk die periode ook niet over zou willen doen. Nu heb je een beter beeld over het leven, orde klinkt goed en dat vallen was ook niet al te prettig. Maar ja, op deze leeftijd sta je gelukkig en ben je wijzer geworden, hoewel genoeg mensen maar blijven vallen en opstaan gedurende hun hele levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... her en der had ik het wat anders ingevuld hoorMeer orde, gebruik maken van capaciteiten, etceteraaaa, etceteraaa....
Ik sport 2x in de week, en ik heb geen vetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, blijven sporten, dan kan je de komende 8 jaren goed benutten![]()
Geen vet....ik heb ,slechts ter verificatie, de foto uit het profiel nog een keer bekeken en ik ben het met deze stelling eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sport 2x in de week, en ik heb geen vet
Ik kan nog ff vooruit
En bovendien vraagt Paul net op MSN wanneer ik kom sporten ..![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen vet....ik heb ,slechts ter verificatie, de foto uit het profiel nog een keer bekeken en ik ben het met deze stelling eens
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11quote:
Toen was ik al een pop-hoerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11![]()
De kroegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
GOED, ik ga socializen in de kroeg
Ciao
Ik vond de cherry cola song leuker (I want you).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11![]()
jong geleerd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toen was ik al een pop-hoer
quote:
Tja, jij bent uiteraard wel oud genoeg om alles te herinnerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de cherry cola song leuker (I want you).
reedsch jong geleerd is snel door een oude gedaan... of hoe ging dat gezegde?quote:
Tyfushoertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, jij bent uiteraard wel oud genoeg om alles te herinneren![]()
Blijft leuk
![]()
Pffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
reedsch jong geleerd is snel door een oude gedaan... of hoe ging dat gezegde?
Nuchtere boerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pffff
Jong geleerd is oud gedaan
Nee ik plak Paul wel op m'n mondquote:
Tyfus komt toch niet meer voor in de westerse wereld? En hoertje ben ik niet meer, die periode heb ik achter me gelatenquote:
Ja halloquote:
en wat niet rekt.. dat scheurt wel.. en wat scheurt moet genaaid worden..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe dichterbij de 0 hoe strakker om de L*L bedoel je Ang3l?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hallo ---------> Hoi
de vakantie is op ---> Jah helaasmaar de vakantiedagen nog niet!
de rosé is op -----> Jah
de rode wijn is op -----> Nee hoor!
de sex is op ----> Geen last van
Ja daar kwam ie wel op neerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gezien penetratiesex bij 2 mannen ietwat anders verloopt dan de reguliere wijze waarop een heterostel zich ermee bezighoudt, kunnen we toch wel stellen dat het altijd strak om je l*l isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gezien penetratiesex bij 2 mannen ietwat anders verloopt dan de reguliere wijze waarop een heterostel zich ermee bezighoudt, kunnen we toch wel stellen dat het altijd strak om je l*l is![]()
quote:
Die jongen heeft een naam hoorquote:
Niet zolang ie nog geen succesvolle andere film heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die jongen heeft een naam hoor
Mijne over 7 minuten ookquote:
Er zijn al oude homo's die werkenquote:
Do'h, hoe denk je dat ik steeds al die dvd's kan kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen gaat slapen, jeetje, hebben jullie soms een baan ofzo![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohw
nou mensen die gaan slapen...
weltrusten!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen gaat slapen, jeetje, hebben jullie soms een baan ofzo![]()
quote:
Ik hap gewoon hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mn slechte grap![]()
Ga je geit neuken op het balkon van je nieuwe stulpje jijquote:
Ja en dan mag ik ook nog niet eens naar the bold kijken op me werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel zeg![]()
Ooow, nee ok, dan is't goed/quote:
Je geheugen werkt tenminste nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, zelfs na een pauze van 2 jaar kan ik die nog vrijwel van begin tot eind meepraten
Dan hebben ze het toch beter aangepakt dan ik, want hier staat zometeen om 6.45 alweer een collega aan de deur om mij naar de lichtstad van Brabant te brengenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn ook bejaarde homo's die zelfs al met zeer vervroegd pensioen zijn
Verdoriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik ook nog niet eens naar the bold kijken op me werk![]()
of gewoon eerder moeten beginnen met werken, waardoor ze toch op het einde van de dag met de rest naar huis toe kunnen en het werk wel af isquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieDe ouderen zouden meer respect moeten krijgen!
![]()
*LOL* ZO oud?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je geheugen werkt tenminste nog![]()
En om nog wat lieve woorden toe te voegen voor een fijn gevoel en daardoor wellicht fijne dromen: ik geef je geen dag meer dan 24 jaar![]()
pensioen is ook niet alles hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan hebben ze het toch beter aangepakt dan ik, want hier staat zometeen om 6.45 alweer een collega aan de deur om mij naar de lichtstad van Brabant te brengen![]()
Dan zou je nog eerder dan 6.45 je deur uit motten. Over 6.45 gesproken, moet je niet eens wat nachtrust krijgen, de wekker zal denk ik al rond 6 uur gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon eerder moeten beginnen met werken, waardoor ze toch op het einde van de dag met de rest naar huis toe kunnen en het werk wel af is![]()
En dan moet je ook nog 's hier zuigen en trekken en boenen en op de knietjes en zo. Aleen lappen hoeft niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pensioen is ook niet alles hoor
omdat je geen werk hebt denkt iedereen dat je veel vrije tijd hebt, en daar maken ze ook gebruik van,
terwijl ik ook dingen heb voor mezelf hoor
mijn volkstuintje vergt ook veel aandacht![]()
Ja maar eerst moet ik hier heel hard ROEPEN dat ik nu MSN wel uitgezet hebquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan zou je nog eerder dan 6.45 je deur uit motten. Over 6.45 gesproken, moet je niet eens wat nachtrust krijgen, de wekker zal denk ik al rond 6 uur gaan
Sweet Dreams Ang3lquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou, maar goed.
Mijn KarateMeneer heeft me net truste gewenst (ik heb zlefs al een bijnaam) ... ik kan met ene gerust hart gaan slapen
truste allemaal!
De hele dag ronddolen in je Villa terwijl je Mercedes voor de deur staat en zo nu en dan gaan winkelen en voor 1500 euro aan spullen kopen. Klinkt mij goed in de orenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pensioen is ook niet alles hoor
omdat je geen werk hebt denkt iedereen dat je veel vrije tijd hebt, en daar maken ze ook gebruik van,
terwijl ik ook dingen heb voor mezelf hoor
mijn volkstuintje vergt ook veel aandacht![]()
precies, tja zo'n pensioentje valt toch tegen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog 's hier zuigen en trekken en boenen en op de knietjes en zo. Aleen lappen hoeft niet!
Het lijken wel amerikaanse toestanden hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, tja zo'n pensioentje valt toch tegen hoor
Ze mag mee stappen af en toequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijken wel amerikaanse toestanden hier
daar gaan die mensen dan met pensioen maar hebben ze vaak nog wel een baantje nodig in de shopping mall. Maar jij hebt dan weer wel gunstige, maar beetje vreemde secundaire arbeidsvoorwaarden![]()
1 ik heb geen villa maar een penthouse(je/tje)quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De hele dag ronddolen in je Villa, terwijl je Mercedes voor de deur staat en zo nu en dan gaan winkelen en voor 1500 euro aan spullen kopen. Klinkt mij goed in de oren
(Tenzij ik ook een verkeerd beeld heb van pensioen)
Ik vond Robin altijd sexy. Ik heb het dan over de serie waarin je bij elke mep BAM, BANG of WOHAA in beeld zagquote:
en toen jij rennen naar de zzpiegel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
,,Weezzje, ik heb daz zrie jaar gggellllleden ook al zzegen jou gezzzegd, maar echzz: hoe ouzzer jij worzz, hoe mooier je worzz! Echzz! Kijk maar eenzz goezz in zze zzpiegel... En ja ik ben zzronken, dat weezz ik, maar hezz izz echzz zo!"
Ik durf nooit in de spiegel te kijken, dat kun je toch zien?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
en toen jij rennen naar de zzpiegel?en?
Dronken dwazen en kinderen spreken altijd de waarheid zei mij eens een kluizenaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
,,Weezzje, ik heb daz zrie jaar gggellllleden ook al zzegen jou gezzzegd, maar echzz: hoe ouzzer jij worzz, hoe mooier je worzz! Echzz! Kijk maar eenzz goezz in zze zzpiegel... En ja ik ben zzronken, dat weezz ik, maar hezz izz echzz zo!"
dat haar zit vanzelf goed elke dag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik durf nooit in de spiegel te kijken, dat kun je toch zien?
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgdquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
en hij rookt nie meer he.. dat geeft alleen al een enòrme verbeterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
Verdorie, je quote het niet-geedite stukquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en hij rookt nie meer he.. dat geeft alleen al een enòrme verbeteren
je editte nie, je quottequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, je quote het niet-geedite stuk
Anyway, roken is slecht. Iemand zoenen die zojuist gerookt heeft, is ieuw![]()
Misschien vond hij die nieuwe rimpels die je hebt gekregen wel ontzettend opwindendquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat is puur háár
Hij had het over de vormen in mijn gezicht enzo
Nou ja, het is wel zo dat ik idd minder babyface ben![]()
je verlaat je stulpje aan de boulevard van zwolle.. en wijkt uit naar de wijdse buitengebieden van de periferie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Straks woon ik ook niet meer tussen die schapenvleesverkopers en clown Ronald, dat scheelt ook
Dan moet ik even een écht kutleven krijgen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Misschien vond hij die nieuwe rimpels die je hebt gekregen wel ontzettend opwindend![]()
Een ouwelullenbuurt bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
je verlaat je stulpje aan de boulevard van zwolle.. en wijkt uit naar de wijdse buitengebieden van de periferie?
Ik heb al grijze harenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan moet ik even een écht kutleven krijgen.
Sorry, jij vloekt en scheldt nooit.
Dan moet ik even een leven hebben met échte, vele zorgen.
Rimpel, na rimpel na rimpel...
Hmmz, ik woon nu naast een Leger Des Heils opvanghuis en een oude mevrouw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
als je tussen jongere mensen woont ga je er ook jonger uit zien
Geen grap, ze zitten aan de zijkantenquote:
Ow, een grijze puber?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen grap, ze zitten aan de zijkantenBij elke zijscheiding zie ik er al gauw een stuk of 8
Maar om te compenseren lijk ik als ik gladgeschoren ben op een 16-jarige![]()
Hoe moet je zo'n profiel krijgen waarin je foto's kan plaatsen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, een grijze puber?
Ik probeer een beeld te vormen maarja...
wij mogen niet stemmen.. kijk maar in de OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen red CDP even van een te vroege ondergang
Idols 3 Users Survival Game #2: Vrij van valse nichten?
http://fotoboek.fok.nl/bb_koningquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n profiel krijgen waarin je foto's kan plaatsen?
NIet dat ik foto's ga plaatsen, maar ik wil een gastenboek hebben en het liefst ook gasten![]()
n.a.v. ons massale stemmen hebben ze die regel er in gezet en alle homo-stemmen teruggedraaitquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat vandaag veranderd?
1 of 2 users besloten in hun eentje/tweetje dat dit niet mocht, hebben de stemmen weer teruggedraait en hebben dat nu in de OP gezet.. lekker democratisch hequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:49 schreef Waxxer het volgende:
Nu gaan klagen, dat het in de geschiedenis al eerder is gebeurd dat het aantal homo's werd teruggedraaid en hun monden gesnoerden dan histerisch doen enzo. Discriminatie, beetje dat, je kent het wel...
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/bb_koning
bovenin "profiel wijzigen
trustequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereen![]()
Mjaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
1 of 2 users besloten in hun eentje/tweetje dat dit niet mocht, hebben de stemmen weer teruggedraait en hebben dat nu in de OP gezet.. lekker democratisch he
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereen![]()
je gaat mijn gangen na!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja
Wat Talpisch, als alles in volle gang is snel regels veranderen.
Ik kijk trouwens elke dag zo in de spiegel:
[afbeelding]![]()
Ja maar ik dacht hey iets blauws en toen klikte ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat mijn gangen na!hijs wel aandoenlijk he
Basje
hijs jalours en als ie chaggo is bijt iequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht hey iets blauws en toen klikte ik
Enja
Ik wil hem uitlaten
Het was dus elke dag dolle pret toen je van je werk thuiskwam?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hijs jalours en als ie chaggo is bijt ie
maar als je worst hebt is ie heeeel lief
Een teckel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef Jerruh het volgende:
mijn Max heeft me gewoon gebeten vorige week
Klinkt net alsquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hijs jalours en als ie chaggo is bijt ie
maar als je worst hebt is ie heeeel lief
Ja ik wilde net zeggen, als je bij jou met een flinke worst gaat lopen zwaaien zit je staart ook niet meer tussen je benenquote:
grotere honden delven bij hem het onderspitquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een teckel?Wat heeft'ie voor speeltje? Een skippybal?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
grotere honden delven bij hem het onderspit
en zijn speeltjes: alle schoenen die onbewaakt in de kamer staan, jassen, sjawls en toch ook nog zijn eigen tennisballen
dan heb ik geen worst bij me hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was dus elke dag dolle pret toen je van je werk thuiskwam?
Ja maar zo gaat dat toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan heb ik geen worst bij me hoor
er lag gewoon extra worst in de koelkast
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen, als je bij jou met een flinke worst gaat lopen zwaaien zit je staart ook niet meer tussen je benen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
!
maar goed, we hebben al vaak visite met verzekeringsnummers de deur uit zien gaan.
Eénquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat dat toch?
"Hier mien jong', he'j een lekkeren worste veur thuus!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |