Je moet bijblijven (tenzij ik meer dan 3 pagina's te lezen heb, dan maar nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Bitchfights?Ik lees amper terug....
*Op 2 klik*
Bitchfights, altijd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou al die haat, al die nijd!
Wat rijmt er op BB-koning??!!!
Dan heb ik nog negen jaar te gaan dus dan goh manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je moet bijblijven (tenzij ik meer dan 3 pagina's te lezen heb, dan maar niet), anders lig je er zo uit, net als wanneer je over de 35 bent, kaal wordt of geen strak lichaam hebt. Ja, zo gaat het bij die homo's
![]()
Dan is je kindertijd officieel voorbij!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 3 weken..
I knowquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is je kindertijd officieel voorbij!
Als ik zo in je profiel gluur, dan kan ik concluderen dat het, ondanks het ontbreken van blokjes, vast wel strak genoeg zal zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog negen jaar te gaan dus dan goh man
Alhoewel... Oh jee... Ik heb geen blokjesbuik!!!Zal ik maar kappen dan met die hele zooi hier?
Voor Jan Lul al die posts enzo!
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo in je profiel gluur, dan kan ik concluderen dat het, ondanks het ontbreken van blokjes, vast wel strak genoeg zal zijnJe bent dus nog niet afgeschreven, althans, de komende 9 jaar niet
![]()
Niet overdrijven, je mag pas depri worden als je 20 wordt, dan verdwijnt de 1 als eerste cijfer van je leeftijd, dan komt het volwassenenleven dichterbij, dan sta je al met 1 been in het graf. Yep, zo had ik het ervaren en 21 was helemaal een dramaquote:
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat klinkt t nu al goed..
Enneuh *klein verzoekje* Zou je het einde een paar keer er tussen door kunnen gooien..dat geschreeuw van Mariah en Fatman Scoop is zo geilOf is dat veels te moeilijk?
Geen problemoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...
meer heb ik dus nog niet
kan trouwens een paar dagen duren ivm drukte
Dus die stroming heet B'art.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha... sure... ik heb alleen toevallig ff die zin er over gegooid om te kijken hoe het klinkt...
meer heb ik dus nog niet
kan trouwens een paar dagen duren ivm drukte
Ja, nu kan je alleen nog maar terugkijken: je beste jaren zijn voorbij. Maar gelukkig waren het wel mooie jaren, hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Waxxer het volgende:
18.....
Hoi, ik ben Waxxer, achttien jaartjes jong en ik hou van... hobby's, dingen doen....
Ach ja...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, nu kan je alleen nog maar terugkijken: je beste jaren zijn voorbij. Maar gelukkig waren het wel mooie jaren, he![]()
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk die periode ook niet over zou willen doen. Nu heb je een beter beeld over het leven, orde klinkt goed en dat vallen was ook niet al te prettig. Maar ja, op deze leeftijd sta je gelukkig en ben je wijzer geworden, hoewel genoeg mensen maar blijven vallen en opstaan gedurende hun hele levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... her en der had ik het wat anders ingevuld hoorMeer orde, gebruik maken van capaciteiten, etceteraaaa, etceteraaa....
Ik sport 2x in de week, en ik heb geen vetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, blijven sporten, dan kan je de komende 8 jaren goed benutten![]()
Geen vet....ik heb ,slechts ter verificatie, de foto uit het profiel nog een keer bekeken en ik ben het met deze stelling eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sport 2x in de week, en ik heb geen vet
Ik kan nog ff vooruit
En bovendien vraagt Paul net op MSN wanneer ik kom sporten ..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |