Ik heb een goed leven thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarja, ik denk dat jij niks hoeft te zeggen over mij en hoe ik het ouderlijk huis ga verlaten. Je bent 25 en je woont nog steeds bij je ouders.
Als je fatsoenlijk geld verdiende zou je ergens anders wonen.quote:
Ja.. dat klopt.. als er uberhaupt in Rotterdam en omgeving een beetje makkelijk een huis te vinden zou zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk geld verdiende zou je ergens anders wonen.
Maarja, dus enzo, niet zo gillen, eerst wat bereiken in je leven voordat je mijn niet-bestaande talenten mag afkraken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. dat klopt.. als er uberhaupt in Rotterdam en omgeving een beetje makkelijk een huis te vinden zou zijn
Er valt dus niets af te krakenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarja, dus enzo, niet zo gillen, eerst wat bereiken in je leven voordat je mijn niet-bestaande talenten mag afkraken.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er valt dus niets af te kraken
Nou moet dat hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef dan maar het goede voorbeeld om het niveau hier wat omhoog te krikken![]()
Bedoel meer, moet dat op internetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag het ook eerst in een ander forum proberen hoor![]()
Het is hier toch een vrijplaats voor creatieve geesten, dus waarom niet ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Bedoel meer, moet dat op internet![]()
Het gaat er meer om dat dit maar internet is, een forum.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier toch een vrijplaats voor creatieve geesten, dus waarom niet ?
maar als je het ergens anders wil toepassen dan mag dat van mij hoor![]()
Daarom zitten we hier toch ook in ONZIN voor je levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat dit maar internet is, een forum.....
Lijkt me dan vrij logisch dat het maar wat geneuzel is
Pfff als je nou gewoon terugleest.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom zitten we hier toch ook in ONZIN voor je leven![]()
maar ik trek de conclusie dat je de toegeworpen uitdaging tot het stoppen van het geneuzel niet accepteert. En nee mjn bijdrages hier helpen ook al niks om het meer inhoud te geven![]()
weet ik tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pfff als je nou gewoon terugleest.....
CDP zegt "Wat een geneuzel hier"
Waarop ik dus zeg "Ja wat verwacht je dan"
Ik geef toch echt niet aan dat ik ermee zit dat het geneuzel is? Ik vraag me alleen af wat CDP dan verwacht van een ONZIN Topic....
That's all
als dat nu nog het enige was dat ik moest verbeterenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ben niet boos, je kan alleen niet quoten
Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat nu nog het enige was dat ik moest verbeteren![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken toch![]()
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef error het volgende:
En dan nu het toppunt van nuttige mededelingen voor vandaag:
Mijn buraku is gemaakt!!!![]()
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Net als in een cafe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzel![]()
geen acapella op musicstreamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Mariah Carey - It's Like That (acapella) vinden?
De instrumental heb k
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Cybart het volgende:
Grey's Anatomy is leuk
en ik kan niet ontkennen dat dit uitzicht daar aan bijdraagd:
[afbeelding]
Dat is een brug over een rooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:
Wat is een buraku?
Kon toveren ik alsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
Bank zit in een park op een vijver naast de rand van een suzanne
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
lekker spater in het spetter water spieter
wel vrolijk was is vakerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalem
Ze snappern dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jouquote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ze snapper dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |