Waarvoor? Voor het dragen van een bikiniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Dat mevrouwen zich daarvoor lénen zeg!!![]()
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor het dragen van een bikini?
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!
Ach nee johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blij![]()
on mij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef Waxxer het volgende:
I put a spell on you
becaaaaaaauuuuusssseeee your miiiiiiiinnneee
Nou succes ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Maaaarrrr ik ben theatersporteren (lamaatje doen)
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie wonquote:
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie won![]()
Geil!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef Cybart het volgende:
klein voorproefje van Shakira Squad
en ja het idee is gejat van de jaarmix van sandstorm, en hij loopt inderdaad nog niet gelijk
Zoveel weet ik er ook weer niet vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)
Fitton kun je echt super mee lachen
Hankey is een eikel
met dit soort wedstrijden raak je vanzelf verslaafd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zoveel weet ik er ook weer niet van![]()
rond de 6 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:09 schreef Cybart het volgende:
op welke minuut zit ie? dan zal ik het ff checken
moet even wachten tot ik op dat moment komquote:
Ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet even wachten tot ik op dat moment kom
(ik kan hem heel raar niet spoelen in mn WMP of Winamp)
met de juiste ingredienten is het te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik welSkip bijna standaard de eerste 5 minuutjes..
Het zijn 3 tracks door elkaar:
Mariah - It's Like That
50 Cent - A Little Bit
Daddy Yankee - Gasolina
Een mix van de vocalen van Mariah gemixed met de beat van Daddy Yankee met het "fluitmelodietje" van 50 Cent er af en toe door heen zou volgens mij geniaal zijn..
maar ik zou dat dus nooit kunnen
ik maak het welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zal ik gaan zoeken?
*gaat op zoek naar de ingredienten*quote:
was er nou ook maar iets waarin jij goed was hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef TehRockstar het volgende:. Yo, yo, de homoDJ's aan de slag.
Heb ik je op je kutje getrapt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
was er nou ook maar iets waarin jij goed was he![]()
neuh, dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb ik je op je kutje getrapt?![]()
Oh, ik ben niet jaloers hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, dat niet
maar ik proef de smaak van jaloezie in je post
ja sorry kan ik het helpen dat ik al voor duizenden heb gedraaid de afgelopen jaren
Je hebt dus gewoon geen talenten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet jaloers hoor.Ik dacht alleen dat je pretentieus bezig was. Zoals nog honderduizendmiljoen internet-dj's die niks bereiken. Maar als je succesvol bent, sorry.
![]()
.
En ik heb wel talenten hoor, maar die gaan jouw helegoar niks aan.
Wat voor talenten bedoel je?quote:
Hoe ga je oud worden dan? Je blijft bij je papie en mamie wonen tot ze dood gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat voor talenten bedoel je?
Muziek/sport/hobby-gelul? Nee. Maar die heb ik dan ook niet nodig.
Heb ik talenten nodig om iets te bereiken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe ga je oud worden dan? Je blijft bij je papie en mamie wonen tot ze dood gaan?
Gaat je niks anquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb ik talenten nodig om iets te bereiken?
Wat zijn jouw 'talenten' dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |