Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat nu nog het enige was dat ik moest verbeteren![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee dr is vast wel meer, je kan niet schilderen en behang plakken toch![]()
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef error het volgende:
En dan nu het toppunt van nuttige mededelingen voor vandaag:
Mijn buraku is gemaakt!!!![]()
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had t over het geneuzel van TRS over niets ..waarschijnlijk is er ergens anders iets kut en reageert ie dat hier af (herken t gedrag)
Net als in een cafe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja euhm tis een internet forum, dat is maar gewoon geneuzel![]()
geen acapella op musicstreamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand Mariah Carey - It's Like That (acapella) vinden?
De instrumental heb k
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Cybart het volgende:
Grey's Anatomy is leuk
en ik kan niet ontkennen dat dit uitzicht daar aan bijdraagd:
[afbeelding]
Dat is een brug over een rooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Goed en dan kom ik met mijn stomme vraag:
Wat is een buraku?
Kon toveren ik alsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
Bank zit in een park op een vijver naast de rand van een suzanne
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
lekker spater in het spetter water spieter
wel vrolijk was is vakerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
van paljas of een steiger lied klonk op elke jeruzalem
Ze snappern dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jouquote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ze snapper dr vast niks van, nu doe ik opeens weer lief tegen jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |