quote:
Ik hap gewoon hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mn slechte grap![]()
Ga je geit neuken op het balkon van je nieuwe stulpje jijquote:
Ja en dan mag ik ook nog niet eens naar the bold kijken op me werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheidsgevoel zeg![]()
Ooow, nee ok, dan is't goed/quote:
Je geheugen werkt tenminste nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, zelfs na een pauze van 2 jaar kan ik die nog vrijwel van begin tot eind meepraten
Dan hebben ze het toch beter aangepakt dan ik, want hier staat zometeen om 6.45 alweer een collega aan de deur om mij naar de lichtstad van Brabant te brengenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn ook bejaarde homo's die zelfs al met zeer vervroegd pensioen zijn
Verdoriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik ook nog niet eens naar the bold kijken op me werk![]()
of gewoon eerder moeten beginnen met werken, waardoor ze toch op het einde van de dag met de rest naar huis toe kunnen en het werk wel af isquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieDe ouderen zouden meer respect moeten krijgen!
![]()
*LOL* ZO oud?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je geheugen werkt tenminste nog![]()
En om nog wat lieve woorden toe te voegen voor een fijn gevoel en daardoor wellicht fijne dromen: ik geef je geen dag meer dan 24 jaar![]()
pensioen is ook niet alles hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan hebben ze het toch beter aangepakt dan ik, want hier staat zometeen om 6.45 alweer een collega aan de deur om mij naar de lichtstad van Brabant te brengen![]()
Dan zou je nog eerder dan 6.45 je deur uit motten. Over 6.45 gesproken, moet je niet eens wat nachtrust krijgen, de wekker zal denk ik al rond 6 uur gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon eerder moeten beginnen met werken, waardoor ze toch op het einde van de dag met de rest naar huis toe kunnen en het werk wel af is![]()
En dan moet je ook nog 's hier zuigen en trekken en boenen en op de knietjes en zo. Aleen lappen hoeft niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pensioen is ook niet alles hoor
omdat je geen werk hebt denkt iedereen dat je veel vrije tijd hebt, en daar maken ze ook gebruik van,
terwijl ik ook dingen heb voor mezelf hoor
mijn volkstuintje vergt ook veel aandacht![]()
Ja maar eerst moet ik hier heel hard ROEPEN dat ik nu MSN wel uitgezet hebquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dan zou je nog eerder dan 6.45 je deur uit motten. Over 6.45 gesproken, moet je niet eens wat nachtrust krijgen, de wekker zal denk ik al rond 6 uur gaan
Sweet Dreams Ang3lquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou, maar goed.
Mijn KarateMeneer heeft me net truste gewenst (ik heb zlefs al een bijnaam) ... ik kan met ene gerust hart gaan slapen
truste allemaal!
De hele dag ronddolen in je Villa terwijl je Mercedes voor de deur staat en zo nu en dan gaan winkelen en voor 1500 euro aan spullen kopen. Klinkt mij goed in de orenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pensioen is ook niet alles hoor
omdat je geen werk hebt denkt iedereen dat je veel vrije tijd hebt, en daar maken ze ook gebruik van,
terwijl ik ook dingen heb voor mezelf hoor
mijn volkstuintje vergt ook veel aandacht![]()
precies, tja zo'n pensioentje valt toch tegen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog 's hier zuigen en trekken en boenen en op de knietjes en zo. Aleen lappen hoeft niet!
Het lijken wel amerikaanse toestanden hierquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, tja zo'n pensioentje valt toch tegen hoor
Ze mag mee stappen af en toequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het lijken wel amerikaanse toestanden hier
daar gaan die mensen dan met pensioen maar hebben ze vaak nog wel een baantje nodig in de shopping mall. Maar jij hebt dan weer wel gunstige, maar beetje vreemde secundaire arbeidsvoorwaarden![]()
1 ik heb geen villa maar een penthouse(je/tje)quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De hele dag ronddolen in je Villa, terwijl je Mercedes voor de deur staat en zo nu en dan gaan winkelen en voor 1500 euro aan spullen kopen. Klinkt mij goed in de oren
(Tenzij ik ook een verkeerd beeld heb van pensioen)
Ik vond Robin altijd sexy. Ik heb het dan over de serie waarin je bij elke mep BAM, BANG of WOHAA in beeld zagquote:
en toen jij rennen naar de zzpiegel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
,,Weezzje, ik heb daz zrie jaar gggellllleden ook al zzegen jou gezzzegd, maar echzz: hoe ouzzer jij worzz, hoe mooier je worzz! Echzz! Kijk maar eenzz goezz in zze zzpiegel... En ja ik ben zzronken, dat weezz ik, maar hezz izz echzz zo!"
Ik durf nooit in de spiegel te kijken, dat kun je toch zien?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
en toen jij rennen naar de zzpiegel?en?
Dronken dwazen en kinderen spreken altijd de waarheid zei mij eens een kluizenaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
,,Weezzje, ik heb daz zrie jaar gggellllleden ook al zzegen jou gezzzegd, maar echzz: hoe ouzzer jij worzz, hoe mooier je worzz! Echzz! Kijk maar eenzz goezz in zze zzpiegel... En ja ik ben zzronken, dat weezz ik, maar hezz izz echzz zo!"
dat haar zit vanzelf goed elke dag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik durf nooit in de spiegel te kijken, dat kun je toch zien?
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgdquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
En BB_koning!
En de rest!
Iemand zei tegen mij:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
en hij rookt nie meer he.. dat geeft alleen al een enòrme verbeterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik zo de foto's van 14.05 en 28.07 naast elkaar leg, dan zou het best kunnen dat die , dan kan het best dat die 2 maanden voor een verbetering hebben gezorgd
Verdorie, je quote het niet-geedite stukquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en hij rookt nie meer he.. dat geeft alleen al een enòrme verbeteren
je editte nie, je quottequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, je quote het niet-geedite stuk
Anyway, roken is slecht. Iemand zoenen die zojuist gerookt heeft, is ieuw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |