Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen vet....ik heb ,slechts ter verificatie, de foto uit het profiel nog een keer bekeken en ik ben het met deze stelling eens
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11quote:
Toen was ik al een pop-hoerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11![]()
De kroegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
GOED, ik ga socializen in de kroeg
Ciao
Ik vond de cherry cola song leuker (I want you).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Was hij niet van Savage Garden? Of ken je die niet, toen ze hit hadden met Truly Madly Deeply was jij pas 11![]()
jong geleerd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toen was ik al een pop-hoer
quote:
Tja, jij bent uiteraard wel oud genoeg om alles te herinnerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de cherry cola song leuker (I want you).
reedsch jong geleerd is snel door een oude gedaan... of hoe ging dat gezegde?quote:
Tyfushoertjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tja, jij bent uiteraard wel oud genoeg om alles te herinneren![]()
Blijft leuk
![]()
Pffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
reedsch jong geleerd is snel door een oude gedaan... of hoe ging dat gezegde?
Nuchtere boerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pffff
Jong geleerd is oud gedaan
Nee ik plak Paul wel op m'n mondquote:
Tyfus komt toch niet meer voor in de westerse wereld? En hoertje ben ik niet meer, die periode heb ik achter me gelatenquote:
Ja halloquote:
en wat niet rekt.. dat scheurt wel.. en wat scheurt moet genaaid worden..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe dichterbij de 0 hoe strakker om de L*L bedoel je Ang3l?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hallo ---------> Hoi
de vakantie is op ---> Jah helaasmaar de vakantiedagen nog niet!
de rosé is op -----> Jah
de rode wijn is op -----> Nee hoor!
de sex is op ----> Geen last van
Ja daar kwam ie wel op neerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gezien penetratiesex bij 2 mannen ietwat anders verloopt dan de reguliere wijze waarop een heterostel zich ermee bezighoudt, kunnen we toch wel stellen dat het altijd strak om je l*l isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gezien penetratiesex bij 2 mannen ietwat anders verloopt dan de reguliere wijze waarop een heterostel zich ermee bezighoudt, kunnen we toch wel stellen dat het altijd strak om je l*l is![]()
quote:
Die jongen heeft een naam hoorquote:
Niet zolang ie nog geen succesvolle andere film heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die jongen heeft een naam hoor
Mijne over 7 minuten ookquote:
Er zijn al oude homo's die werkenquote:
Do'h, hoe denk je dat ik steeds al die dvd's kan kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen gaat slapen, jeetje, hebben jullie soms een baan ofzo![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
oohw
nou mensen die gaan slapen...
weltrusten!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:55 schreef BB_Koning het volgende:
Iedereen gaat slapen, jeetje, hebben jullie soms een baan ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |