quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoef er niets van te snappen..kvind t kei lievig
Als 2 personen zo op elkaar reagerenquote:
met ruzie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als 2 personen zo op elkaar reageren
Een afwateringskanaal, al dan niet natuurlijk.quote:
vast wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cyb.. ik heb een soort van Acapella..en 2 perfecte instrumentals..Kun je het daarmee?
Ok, je bent ontdekt....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is die chinees toch leuk in Grey's Anatomy
Ik had het over haar humor en onelinersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ok, je bent ontdekt....
TRS is je kloon !!!!
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]ik stuiter nog steeds, maar dan van blijdschap!
![]()
Gimme some luuv!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef BB_Koning het volgende:
BB komt terug, leest bij, ziet bitchfights en nu aan het einde van pagina 3 gelukkig weer warme gevoelensAnders zou ik wel wat liefde in de topic gooien, plenty to go around
![]()
quote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoewel je liever wat luv zou krijgen van die doc uit GA, he?
Die doet dan weer niks voor mij![]()
Nee, dit zeg ik niet om je terug te pakken omdat je gisteren niet eens samen met mij geilde op het (imo) mooiste jongetje ter wereld
honing, woning?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou al die haat, al die nijd!
Wat rijmt er op BB-koning??!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |