1 of 2 users besloten in hun eentje/tweetje dat dit niet mocht, hebben de stemmen weer teruggedraait en hebben dat nu in de OP gezet.. lekker democratisch hequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:49 schreef Waxxer het volgende:
Nu gaan klagen, dat het in de geschiedenis al eerder is gebeurd dat het aantal homo's werd teruggedraaid en hun monden gesnoerden dan histerisch doen enzo. Discriminatie, beetje dat, je kent het wel...
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/bb_koning
bovenin "profiel wijzigen
trustequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereen![]()
Mjaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
1 of 2 users besloten in hun eentje/tweetje dat dit niet mocht, hebben de stemmen weer teruggedraait en hebben dat nu in de OP gezet.. lekker democratisch he
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, dat is een taak voor morgen. Voor nu welterusten iedereen![]()
je gaat mijn gangen na!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja
Wat Talpisch, als alles in volle gang is snel regels veranderen.
Ik kijk trouwens elke dag zo in de spiegel:
[afbeelding]![]()
Ja maar ik dacht hey iets blauws en toen klikte ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
je gaat mijn gangen na!hijs wel aandoenlijk he
Basje
hijs jalours en als ie chaggo is bijt iequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht hey iets blauws en toen klikte ik
Enja
Ik wil hem uitlaten
Het was dus elke dag dolle pret toen je van je werk thuiskwam?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hijs jalours en als ie chaggo is bijt ie
maar als je worst hebt is ie heeeel lief
Een teckel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef Jerruh het volgende:
mijn Max heeft me gewoon gebeten vorige week
Klinkt net alsquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
hijs jalours en als ie chaggo is bijt ie
maar als je worst hebt is ie heeeel lief
Ja ik wilde net zeggen, als je bij jou met een flinke worst gaat lopen zwaaien zit je staart ook niet meer tussen je benenquote:
grotere honden delven bij hem het onderspitquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een teckel?Wat heeft'ie voor speeltje? Een skippybal?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
grotere honden delven bij hem het onderspit
en zijn speeltjes: alle schoenen die onbewaakt in de kamer staan, jassen, sjawls en toch ook nog zijn eigen tennisballen
dan heb ik geen worst bij me hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was dus elke dag dolle pret toen je van je werk thuiskwam?
Ja maar zo gaat dat toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan heb ik geen worst bij me hoor
er lag gewoon extra worst in de koelkast
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen, als je bij jou met een flinke worst gaat lopen zwaaien zit je staart ook niet meer tussen je benen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
!
maar goed, we hebben al vaak visite met verzekeringsnummers de deur uit zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |