Ja, dat is toch veeeeel duidelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef LeBeau het volgende:
Dus we gaan van #9 naar Cycle 4 #2?
Verwarrende Tom!
Dat viel me ook op. Zo'n nektattoo zoals ik gisteren zag, is gewoon ronduit lelijk. Met fotoshoots zijn die natuurlijk wel weg te shoppen, maar op de catwalk wordt dat wel wat moeilijker, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga voor Naima, Keenyah en Lluvy.
Het valt me wel op dat veel van die kandidates een tattoo hebben. En vaak ook lelijke. Zou dat niet tegen ze gaan werken?
Het komt maandag om half tien op RTL5 als ik me niet vergis. Zelf heb ik het inderdaad al via het internet gekeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
wat een lelijke visagie, poses en setting. Ik zie het verband met de politiewagen niet
wanneer is dit op TV? of volgen jullie het via inet?
komen er ook herhalingen? Ik begrijp aan het aantal modellen te zien dat het net begonnen is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het komt maandag om half tien op RTL5 als ik me niet vergis. Zelf heb ik het inderdaad al via het internet gekeken.
De visagie, poses en setting zijn inderdaad niet helemaal top. Het thema is volgens mij Aliens in Manhattan, wat natuurlijk op en top fashion is.
Ik vond dat Noorse/Zweedse meisje wel mooi, maar die is er nu uit. Wil trouwens nog niet zeggen dat de mooiste ook de beste modellen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Vind de meiden beetje tegen vallen dit jaar,maar als ik moet kiezen ga ik nu voor Brittany !
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond dat Noorse/Zweedse meisje wel mooi, maar die is er nu uit. Wil trouwens nog niet zeggen dat de mooiste ook de beste modellen zijn natuurlijk.
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is nou het geheim van Michelle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Ik dacht dat we in stapelbedden terecht zouden komen, zoals op zomerkamp ofzo"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Airelle het volgende:
[..](Kahlen)
Ze doet onschuldig maar ik geloof haar niet...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!nounou wat een geheim...ik ook...so? who cares?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preutse amerikanen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Op talpa zetten ze alles na de uitzending online.quote:
Klopt, Keenyah en Brandy. Brandy kreeg in de eerste instantie geen make-over, omdat de juryleden haar 'fierce' vonden en daar was mevrouwtje niet zo heel blij mee, omdat iedereen een make-over kreeg maar zij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef annoh het volgende:
Maar ik herinner me opeens dat vorige week in de preview tyra heel boos werd over iets, wat was dat? Het ging over dat 2 mensen haar heel erg teleurgesteld hadden o.i.d., volgens mij na de make over.
Je vergeet het ergste. Dat was dat die Brandy zo verschrikkelijk arrogant deed tijdens de fotoshoot. Ze liep te klagen dat ze zo lang moest wachten en zich verveelden. En toen ze eindelijk aan de beurt was deed ze ongelovelijk chagerijnig tegen de fotograaf. Alsof ze al een topmodel was en niet een kandidaat in ANT's eerste fotoshoot is. Als je een status als Noammi Campell hebt, kan je je het veroorloven om je te gedragen als Noammi Campell. Als het de eerste fotoshoot is, zal ik maar even dimmen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Torio het volgende:
[..]
Klopt, Keenyah en Brandy. Brandy kreeg in de eerste instantie geen make-over, omdat de juryleden haar 'fierce' vonden en daar was mevrouwtje niet zo heel blij mee, omdat iedereen een make-over kreeg maar zij nietUiteindelijk hebben ze die rode bassiepruik weggehaald bij haar en toen had ze haast geen haar over en hebben ze het maar oranje geverfd
, daar heb je je make-over Brandy
![]()
Keenyah had geloof ik wat commentaar tijdens haar make-over en deed moeilijk omdat de manier waarop d'r haar gevlochten werd haar niet aanstond.
Tja, en als je antm 1,2 en 3 gezien hebt, dan weet je dat je niet moet tegenstribbelen omdat Tyra het beste weet wat er met jouw haar moet gebeuren
[..]
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!Wereldschokkend nieuws zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noammi Campellquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je vergeet het ergste. Dat was dat die Brandy zo verschrikkelijk arrogant deed tijdens de fotoshoot. Ze liep te klagen dat ze zo lang moest wachten en zich verveelden. En toen ze eindelijk aan de beurt was deed ze ongelovelijk chagerijnig tegen de fotograaf. Alsof ze al een topmodel was en niet een kandidaat in ANT's eerste fotoshoot is. Als je een status als Noammi Campell hebt, kan je je het veroorloven om je te gedragen als Noammi Campell. Als het de eerste fotoshoot is, zal ik maar even dimmen.![]()
Vond dat bovendien heel vreemd. Iedereen die wel eens ANT heeft gekeken of iets van modellenwerk weet, weet toch dat fotoshoots voor 90% uit wachten bestaat. Had ze soms echt verwacht dat omdat ze in ANT zit meteen een superluxe trailer met champange en een jacuzzi zou krijgen om in te wachten. Ik denk dat Brandy het dan ook zeker niet gaat halen. Als je nu al gaat klagen, moet je toch gaan afvragen of modellenwerk wel iets voor jou is. Volgens mij wordt het later alleen maar erger.
[..]
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
[..]
Niet selecteren als je het niet wilt weten mensen!SpectaculairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
als je weet wat voor een heibel diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opleverde in cycle 1, dan kan ik het me voorstellen dat michelle zich erom best moeilijk voelt.
put
your
clothes
on!
Brandy, Lluvy hebben beide een enorm grafhoofd, snap niet dat zo sowieso door voorrondes zijn gekomen, hoe fotogeniek je ook bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Christina en Brandy zijn fugly.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:00 schreef Sannelie het volgende:
Kan iemand ff een spoiler doen van wat er volgende week gebeurd... dat iedereen zo verbijsterd kijkt... ben echt heel nieuwsgierig en wil t dus graag weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef Jerruh het volgende:
als je weet wat voor een heibel dieWie was dat dan ook al weer???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opleverde in cycle 1, dan kan ik het me voorstellen dat michelle zich erom best moeilijk voelt.
En voor de mensen die blijkbaar alleen maar hun eigen posts lezen.![]()
De herhaling is op zaterdag om 19:00Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
ebonyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:24 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wie was dat dan ook al weer???
En voor de mensen die blijkbaar alleen maar hun eigen posts lezen.![]()
De herhaling is op zaterdag om 19:00
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je weet wat voor een heibel dieIk heb cycle 1 wel gevolgd, maar daar weet ik eigenlijk niets meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opleverde in cycle 1, dan kan ik het me voorstellen dat michelle zich erom best moeilijk voelt.
.
Maar als je weet dat er problemen van gaan komen snap ik niet waarom ze het vertelt..
Zeker weten, zij is knapper dan zowat alle kandidatesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar nog altijd Tyra Banks, de lekkerste.
Mooooi, zeker een beschuitje mee te eten!
Hoezo? Je weet toch precies wat er op tv is geweest? En als je de serie al ergens anders hebt gezien, dan moet je je mond houden ja.quote:Het is wel moeilijk om hier te posten zonder iets te spoileren. Ik moet elke keer m'n posts doorlezen om er zeker van te zijn dat ik niet teveel zeg.
Ik zag ook iemand die er eentje naast haar borst, onder haar oksel had zitten... dat was wel mooi. Wie was dat?quote:Dat viel me ook op. Zo'n nektattoo zoals ik gisteren zag, is gewoon ronduit lelijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb cycle 1 wel gevolgd, maar daar weet ik eigenlijk niets meer van.
Maar als je weet dat er problemen van gaan komen snap ik niet waarom ze het vertelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef brando het volgende:
Nou, ik besloot hetgeen tussen jullie spoiler-tags hebben gezet niet te lezen, maar door alle opmerkingen die erna volgden, weet (vermoed) ik nu alsnog wat er aan de hand is.
Beetje opletten ajb![]()
[..]
Hoezo? Je weet toch precies wat er op tv is geweest? En als je de serie al ergens anders hebt gezien, dan moet je je mond houden ja.![]()
[..]
Ik zag ook iemand die er eentje naast haar borst, onder haar oksel had zitten... dat was wel mooi. Wie was dat?
Oh, en het Noors/Zweedse meisje (ik heb het al een paar keer zien staan) is Lets
En Brandy's hele korte haar vind ik lang zo gek nog niet... wel leuk eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef Torio het volgende:
[..]Ohja! Geweldig was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou ja, dat is wel het enige dat leuk is aan haarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef brando het volgende:
En Brandy's hele korte haar vind ik lang zo gek nog niet... wel leuk eigenlijk![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel het enige dat leuk is aan haar
Volgens mij was ze gewoon arm en moest ze met 2 anderen 1 matras delen ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is er nou eik met die Tiffany aan de hand geweest in de ghetto
dr oma had badpaken gekocht van het laatste geld wat ze had waardoor ze de stroom niet kon betalen en twee weken zonder licht zat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Arm en geweldadig, standaard ghetto dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Arm en geweldadig, standaard ghetto dus.
Klopt, maar helaas was dat niet genoeg om door te gaan naar de volgende rondequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...
Ja, maar zonder de geweldadigheid ben je natuurlijk niet ghetto genoeg om bij de laatste 14 van ANTM te komen. En daarnaast was dat mens ook nog eens een lelijk mormel met der stomme pony.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya, die oversteeg enminste dat hele blingbling gebeuren of gangstah-gedoe. die was echt afroquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de geweldadigheid ben je natuurlijk niet ghetto genoeg om bij de laatste 14 van ANTM te komen. En daarnaast was dat mens ook nog eens een lelijk mormel met der stomme pony.
Yaya vond ik juist vreselijk irritant met haar Afro gedoe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya, die oversteeg enminste dat hele blingbling gebeuren of gangstah-gedoe. die was echt afro. maar goed, ik mis wel meerdere modellen
misschien leuke vraag: stel dat jij een ANTM moest maken waarbij er 14 deelneemsters uit alle vier de series van tot nu toe konden worden gekozen, wie zouden er dan bijzitten?.
ik vond dat juist leuk! we weten nu wel dat zowat 99.9% van de donkere vrouwen uit de ghetto komt en het moeilijk heeft... mag er dan es eentje bijzitten die met haar hersenen denkt aan de uni in plaats van het supersizen van borst en kont?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yaya vond ik juist vreselijk irritant met haar Afro gedoe.
We zien zo ook wel dat je afrikaanse roots hebt hoor!
Man ze was nog erger dan Erika Baduh![]()
Eh... ik zie haar daar alleen aangekleed? Kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Torio het volgende:
[..]
Bedoel je Tiffany? Foto zie vorige pagina.
[...]
Ik vond Yaya's huid nu niet echt frisquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya,
ja daar waren er meerderen van... maar gewoon, dr fotos vond ik consequent altijd mooi!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond Yaya's huid nu niet echt fris
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hèquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik vond er wel meer irritant uit die serie.
Die Amanda bijvoorbeeld, ik heb haar elke uitzending horen zeggen "I'm partially blind, I'm practically blind blablabla"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hè)
Signature walk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..].!
net zoals het loopje van camille!
Dat was het jahquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hè)
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Signature walk!
Ik kan me de eerste 2 cycles helemaal niet zo goed meer herinneren, die zouden ze eens moeten herhalen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?
Dat is dit seizoen ja, ik weet alleen niet welke aflevering..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
In de topics over de vorige seizoenen werd een keer een filmpje gepost van Tyra die compleet uit d'r plaat ging. Is dat dit seizoen? En welke aflevering??![]()
Hoop niet dat het antwoord een spoiler oplevert want ik wil dit seizoen weer helemaal blank blijven mbt de winnares.
Oh dat was toch toen ze in Milan waren en 'go-sees' moesten gaan doen? En dat die castingpeople met opzet heel vervelend tegen de dames deden, om te kijken wie er professioneel en beheerst bleven. Nou, Camille dus nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?
Spoilertekst omdat je hieruit kan afleiden tot wanneer de dames in kwestie erin blijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen ja, ik weet alleen niet welke aflevering..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
owja haha die casting bureaus!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef Torio het volgende:
[..]
Oh dat was toch toen ze in Milan waren en 'go-sees' moesten gaan doen? En dat die castingpeople met opzet heel vervelend tegen de dames deden, om te kijken wie er professioneel en beheerst bleven. Nou, Camille dus niet,die gast vroeg of ze altijd zo liep en zei Camille toen niet: 'I've been chosen out of x-thousand people and this walk is gonna make me famous' ?
Maar verder vond ik Camille wel een hele leuke kandidaat![]()
Ja, Amanda begon op een gegeven moment te irriterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik vond er wel meer irritant uit die serie.
Die Amanda bijvoorbeeld, ik heb haar elke uitzending horen zeggen "I'm partially blind, I'm practically blind blablabla"
Anne met haar beangstigende claimerigheid naar Eva.
Kelle...OMG breek me de bek niet open
Enige leuke vond ik Eva, lekker echt door zee
En Tocara, die vond ik ook leuk
Ja, die lui bij antm konden wel leuk overweg met knippen en plakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja haha die casting bureaus!
net zoals cassie en mark bauer! (als ie zo heet)
"I prefer a smaller hip.."
en dan daarna Toccara in beeld.
Hmmm, ik zou graag terug zien:quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien leuke vraag: stel dat jij een ANTM moest maken waarbij er 14 deelneemsters uit alle vier de series van tot nu toe konden worden gekozen, wie zouden er dan bijzitten?.
Oh, laten we dit niet weer doen. Dit leverde op de pagina's hiervoor een rits spoilers op. Ik heb het filmpje vorig jaar ook gezien, maar toen kende ik de gezichten van dit jaar nog niet. Nu wel, en nu kun je dus heel goed zien, wie er nog inzit op dat moment, en welke twee meiden er voor Tyra staan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
In de topics over de vorige seizoenen werd een keer een filmpje gepost van Tyra die compleet uit d'r plaat ging. Is dat dit seizoen? En welke aflevering??![]()
Hoop niet dat het antwoord een spoiler oplevert want ik wil dit seizoen weer helemaal blank blijven mbt de winnares.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
MissBitch, je hebt mij gewoon een (deels) verkeerde spoiler toegespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoel je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Bedoel je niet
Kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed, écht veel verschil maakt het dus niet
Ziggy played guitar
Nu wil ik het filmpje helemaal zien!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef brando het volgende:
[..]
Oh, laten we dit niet weer doen. Dit leverde op de pagina's hiervoor een rits spoilers op. Ik heb het filmpje vorig jaar ook gezien, maar toen kende ik de gezichten van dit jaar nog niet. Nu wel, en nu kun je dus heel goed zien, wie er nog inzit op dat moment, en welke twee meiden er voor Tyra staan.
Of anders even netjes in spoiler-tags![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ze wel willen mailen maar ik kan nergens het email adres vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret of getting ahead is getting started
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:Leuk al die spoilers op 1 paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Niks, gewoon kijken maandag!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk al die spoilers op 1 paginaLeuk heh, al dat wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk heh, al dat wit?Oh ja! Gut ik heb er alweer helemaal zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
maandag avond half tienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, wanneer zenden ze ANTM ook alweer uit? Afl. 2 nog meegepakt nl. en ik wil weer meevolgen
Je bedoelt Brandy, en wie vind je wel leuk dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Asha het volgende:
Ik ben benieuwd wie er dit keer uitgaat. Ik hoop stiekum op die negerin die dat neppe rooie haar had(ben haar naam effe kwijt). Verschrikkelijk mens.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
christina: op die eerste fotoshoot lijkt ze net zon drugsdoos die 14 uur op een hardcorefeest heeft staan stampen. ik hoop dat ze mooiere fotos krijgt
Ik vind haar veel te dunne lippen en wenkbrauwen hebben. Ze kijkt altijd zo verbaasd
lluvy: cool! heel lief en relaxed en edgy maar die foto was superlelijk!
Ja klopt, foto vond ik beetje teleurstellend
naima: ze heeft wel wat, arty maar ook beetje androgyn
wat is androgyn? dat ze ook op een jongetje lijkt? en zei de jury dat niet ook over april in antm2? verder is naïma wel leuk
tiffany: als ze dr kop eens houd over haar ghetto, dan kan ze zich eens goed gaan profileren als model, want ze heeft wel wat!
met die nieuwe weave ziet ze er in elk geval beter uit
sarah: op de foto lijkt het alsof haar egzicht ineen wordt gedrukt door die knot van dr... alhoewel ze een mooi lichaam heeft denk ik dat ze het niet lang volhoud...
'k vind haar maar niks
de 3e foto is kyliequote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Leuk!
Maar die 3e foto is wel een beetje...![]()
Manchellequote:
Dat viel mij ook op! Ze staan allemaal met open mond te kijken met een blik van "oh, wat afschuwelijk". Heel vaag.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef 2Mini het volgende:
Wat een klap!!! En niemand doet iets!!!
Iemand van de productie die ook iets van EHBO begrijpt?quote:En wie was die gozer?
En dat ze zo'n p**pbekkie trokquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[...]
Jammer dat Brittany de verkeerde make up had.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef LeBeau het volgende:
Knalroze lipstick en erg donker opgemaakte ogen, geen wonder dat Brittany er als een hoer uitzag.![]()
ja als ze haar mond zo zet wel ja,quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef LeBeau het volgende:
Knalroze lipstick en erg donker opgemaakte ogen, geen wonder dat Brittany er als een hoer uitzag.![]()
Dat is natuurlijk ook haar enige pose.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
ja als ze haar mond zo zet wel ja,
anders kan het ook hoor.
Ze moest der mond gewoon dicht houden en der hoofd niet zoveel omhoog.
Op de foto van deze week zie je dat lichtere lippenstift haar veel beter staat. Niet dat het echt veel uitmaakt. Goede lippenstift (ik typ steeds lipstickquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
Die Michelle doet ook veeeeels te donkere lippenstift op. Donkerrood met van dat gele haar, geen gezicht. Prinses Mabel doet dat ook altijd.
post de fotos maar weerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Op de foto van deze week zie je dat lichtere lippenstift haar veel beter staat. Niet dat het echt veel uitmaakt. Goede lippenstift (ik typ steeds lipstick) op zo'n hoofd is net als een madeliefje in een hoop stront steken, echt lekker wordt het niet.
Ik vond er niet veel aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
post de fotos maar weer
en toch vond ik michelle echt meevallen!!!!
nah er zaten fotos tussen die rampzaliger warenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan.
Het was zo'n foto waarbij Janice normaal gesproken met d'r hoofd op tafel zou slaan..
Dat vind ik juist zo leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
Rebecca heeft in de close up een soort van Sarah-Michelle-Gellar-in-Cruel-Intentions-uitstraling.
Doet zich voor als een braaf meisje maar in feite is het de grootste bitch die er rondloopt.
uhuh!!!quote:
Het is ook zeker geen slechte foto. En ik vind Rebecca over het algemeen ook wel leuk.quote:
Ik meen me te herinneren dat Lluvy in het begin wel leuk was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!.
en Lluvy kwam in aflevering 1 zoooo heerlijk in beeld en nu op elke foto lijkt ze evrschrikkelijk....
nou word ik nieuwsgierig!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Lluvy in het begin wel leuk was.
Nou heb ik sowieso niet veel met serie 4. Ik vind serie 5 (en 3) veel leuker.
Ik kijk zeker uit. Daarom zeg ik verder ook niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Copycat het volgende:
Kijk je uit met spoileren, beaverhausen?
Je impliceert nu iets wat ik helemaal nog niet wil weten...
Als je zegt dat iemand in het begin wel leuk was, zeg je imo ook dat daar verandering in komt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kijk zeker uit. Daarom zeg ik verder ook niks..
Wat spoiler ik dan? Niks toch?.
Oh dat. Sorry, dan heb ik het verkeerd gebracht. Ik bedoelde dat ik het eens was met Jerruh, dat Lluvy in de eerste aflevering leuker overkwam dan de afleveringen daarna tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je zegt dat iemand in het begin wel leuk was, zeg je imo ook dat daar verandering in komt...
..Of denk ík nu te ver?
Oh my God die is echt downhill gegaan, ze is nu zwanger van die ouwe lul van de Brady bunch, (Peter Brady)? Interview van haar over haar shoot in de playboyquote:
quote:My Fair Brady
This is an absolute piece of crap. I believe it is supposed to follow in the shoes of VH1's Strange Love, with Brigitte Nielson & Flavor Flav that was on last fall. Now that was a priceless, guilty pleasure. Those two, no matter how scripted the scenarios, were wacky enough to make it work. This show is so paltry and lame in comparison. Adrienne Curry....bitter because she never made it into the world of top-modeling, has now decided to skank it up and get bare-foot and pregnant to the ever-elusive child-less twice divorced former Peter Brady who is older than her father. Sorry, that is gross. The episodes deal with nothing other than their sex life (spectacular, they keep mentioning) and the many burps & farts that come out of the orifices of these two individuals. But the 'serious' plot line is that Chris doesn't know whether he is willing to committ to living together, so he wants Adrienne to move out of the house and find her own place. But he won't let her buy a car. Does that make sense? Adrienne used to be pretty but her lack of taste and manners makes her ugly. And Chris is a manipulative, passive-aggressive monster. There is a reason he is almost 50 and has never had a stable relationship or children of his own. Does she really think she can change him into the family man? Bron: http://www.tv.com/my-fair-brady/show/42954/reviews.html&review_id=91549&flag=1&order=
Ik vond haar wel humor hebben in het interview.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:31 schreef shredder het volgende:
[..]
Oh my God die is echt downhill gegaan, ze is nu zwanger van die ouwe lul van de Brady bunch, (Peter Brady)? Interview van haar over haar shoot in de playboy
Ze heeft/ had een show met hem. Onderstaande says it all:
[..]
[afbeelding]
Bleeh![]()
Kan ze nog zo'n mooi lichaam hebben, nu is het niets meer dan een golddigger.
... volgens Janice Dickinsonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:19 schreef Lyssa het volgende:
Deze close-up foto is nog vergeten
[afbeelding]
Dit was het enige leuke aan de foto van Christina
die hond staat op alle fotos waarop ie staat in zijn neus te fruttenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:19 schreef Lyssa het volgende:
Deze close-up foto is nog vergeten
[afbeelding]
Dit was het enige leuke aan de foto van Christina
Ja die achtergrond kan nooit echt zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding].
alleen ik heb erg het idee dat die fotos gesoept zijn met een nieuwe achtergrond.
terwijl ze toch op die locatie geshoot zijn.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja die achtergrond kan nooit echt zijn natuurlijk.
Mmm ik ga zo nog maar even kijken dan (video).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
terwijl ze toch op die locatie geshoot zijn.....
zoals elk shirt doet? als kledij dienen? :Squote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding]
Wat is haar shirt aan het doen???
Die foto's zijn gewoon geretoucheerd. Hier kun je het verschil wel duidelijk zien:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja die achtergrond kan nooit echt zijn natuurlijk.
ja he! brandy kan er een puntje aan zuigen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wat waren die honden goed getraind, ze bleven zo rustig
Ja, of in dr neusgaten, die zijn ook lekker te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
je zou 'm d'r toch zo inschuiven
ja dr hoof dlijkt nu echt net het vaginale gebied: bij de neus weet je niet welke het goede gat is en de mond, daar komt alleen maar shit uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, of in dr neusgaten, die zijn ook lekker te zien
OMGquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dr hoof dlijkt nu echt net het vaginale gebied: bij de neus weet je niet welke het goede gat is en de mond, daar komt alleen maar shit uit.
Camille vind ik knapper dan Tiffany, beetje arrogant, maarjaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tiffany doet me wel een beetje denken aan Camille, uit de 2e serie geloof ik. Alleen is zij iets beter uit te staan.
Verder vind ik Rebecca mooi (ziet er wel iets te commercieel uit), Naïma ook wel en daar houdt het eigenlijk wel weer op.. Zitten toch niet echt veel leuke bij in deze serie.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:35 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met de mooiste actiefoto van ANTM 3:
[afbeelding]
Je bedoelt Elisha Cuthbert? Doe mij Elisha maar dan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef Refragmental het volgende:
[afbeelding]
Erg lekker!
Lijkt wel veel op die van 24, en die is ook lekker
Elisha is dus echt wel 1000x lekkerder!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Refragmental het volgende:
Die bedoel ik inderdaad... Jammie!!!
Ik vrees dat mijn vriendin dat dan wel voor me doet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Refragmental het volgende:
Toch schop je die Rebecca niet je bed uit
Echt niet normaa! Ik vind het gewoon oplichting... vooral die erikah badu, en dan die frontpage van: the natural beauty of.... Natural beauty?!?! My ass!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die foto's zijn gewoon geretoucheerd. Hier kun je het verschil wel duidelijk zien:
The Art of Retouching
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn vriendin dat dan wel voor me doet!
Vind ik een top idee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef Jerruh het volgende:
ik weet niet of lebeau dit leest, maar hij plaatste bij de vorige cycle altijd een paar dagen van tevoren al de foto's! idee om dat dit keer ook te doen!?
retoucheren wordt al sinds de komst van glamourfotografie gedaan hoor, alleen gebruikten ze in eerste instantie airbrushquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef Droeke het volgende:
[..]
Echt niet normaa! Ik vind het gewoon oplichting... vooral die erikah badu, en dan die frontpage van: the natural beauty of.... Natural beauty?!?! My ass!
om over de poses maar niet te sprekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lluvy! OMG..t is echt erg!
zo hebben we het altijd in dit topic gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Spoilers!!
Lluvy is idd erg... maar arm kind! Met zulke make-up zou iedereen er verschrikkelijk uitzien volgens mij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lluvy! OMG..t is echt erg!
ik vind brittany nog steeds een enorm hoog pornogehalte hebben, net zon anime-manga meisje zo, met die wijd opengesperde ogen en die lippen... terwijl die foto hier op pagina 1 gewoon echt enorm mooi is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef LeBeau het volgende:
Lluvy en Tiffany wordt het niet echt makkelijk gemaakt met zulke makeup.
Brittany.
Ik ook niet...quote:
okayquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Kun je misschien de namen erbij zetten, Jerruh?
Je bent een schat!quote:
als er schaduwen in het gezicht zijn is de belichting gewoon niet goed, maar kijk eens naar de foto van Michelle (bijvoorbeeld) die is wel goed belicht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef Marty het volgende:
Ik vind het jammer dat het vaak van die donkere foto's / locaties zijn. Net zoals die eerste shoot (Aliens in Manhattan?).
De laatse shoot was veel beter te beoordelen, omdat er veel meer licht in zat.
Nu zie je vaak de helft van het gezicht niet eens door de schaduwen...
voor een worstelaar staat ze hier best elegant op de foto! ook een van de mooiste fotos die er tussenzitquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er schaduwen in het gezicht zijn is de belichting gewoon niet goed, maar kijk eens naar de foto van Michelle (bijvoorbeeld) die is wel goed belicht.
Ja, maar dat is wel èèn van de weinige foto's van deze shoot waarop je het gezicht en het lichaam goed belicht ziet. Op het grootste gedeelte van de andere foto's zie je of maar een gedeelte van het gezicht of zelfs de helft van het lichaam niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er schaduwen in het gezicht zijn is de belichting gewoon niet goed, maar kijk eens naar de foto van Michelle (bijvoorbeeld) die is wel goed belicht.
Tjo, leef jij ook nog?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Gevonden
deze retoucheringen vallen bij sommige modellen nog mee
Ann reageert zelf op FORT, en daar doet ze een aardig boekje over dit soort praktijken open. "This was your best shot..." En dan toch een ragfoto laten zien! Terwijl ze 70 shots hebben of zo. Doen ze vaak wel expres. Ann mocht ook niet winnen, Eva was een veel mooier verhaal, en nog Afro ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
Zodat die foto slechter is dan de rest, en ze eruit gaat ofzo?
Ik denk dat ze het over de eerste shoot heeft (Aliens in Manhattan?)quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Refragmental het volgende:
Karoltje.... Alienshoot??
Dat moeten allemaal sterrenbeelden voorstellen. Ben er bij sommige alleen nog niet uit welke ze voorstellen.
Ow! Dat zou best kunnen dan, heb het niet vanaf het begin gevolgd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:42 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over de eerste shoot heeft (Aliens in Manhattan?)
En Tiffany lijkt idd net een man op die foto hierboven![]()
Je hebt gelijk! Heb het aangepast.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef LeBeau het volgende:
Keenyah is Stier, niet Steenbok. Naima is Steenbok, Kahlen is Ram.
Vind ik geen leuk idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik een top idee!
Dus LeBeau, als je je geroepen voelt: be my zeer welkome guest!
hoezo spoiler?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef amaranta het volgende:
Jerruh, dat is een spoiler, dat willen we helemaal niet weten!
we hebben het tot nu toe altijd gedaan, fotos van tevoren erin zetten. het heef nauwelijks spoilerinhoud...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik geen leuk idee.
Ik zou het erg fijn vinden als dit niet gedaan zou worden. Of anders, in het spoiler topic.
Ik vind het niet leuk om van te voren te weten wat er gaat gebeuren. Daarvoor kijk je toch juist de afleveringen? Ook qua shoots dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we hebben het tot nu toe altijd gedaan, fotos van tevoren erin zetten. het heef nauwelijks spoilerinhoud...
ik ben vanavond toch een slot openbreken met flowquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
@ Jerruh
Ik weet van niks als er dalijk iets 'geks' in een zekere brievenbus in een zekere half moon street ligt...
![]()
ja ja... dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben vanavond toch een slot openbreken met flow.
Mee eens, het spoilert weliswaar de uitslag niet, maar wel de aflevering.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om van te voren te weten wat er gaat gebeuren. Daarvoor kijk je toch juist de afleveringen? Ook qua shoots dus.
Ja, idd, dat was ook al zo bij die alien-shoot.. wie ziet er nou leuk uit met een netje over dr gezicht gespannen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Marty het volgende:
[..]
Lluvy is idd erg... maar arm kind! Met zulke make-up zou iedereen er verschrikkelijk uitzien volgens mij!
Bronquote:UPN's reality series America's Next Top Model returns on Wednesday, March 8 at 8p. A week prior, on March 1st at 8p, the network has scheduled a reunion show, America's Next Top Model: Where the Girls Are, with each of the previous winners updating viewers on the impact the show has made on their lives. Also on board for UPN are two more seasons of America's Next Top Model for next year.
Bij welk deel zijn ze nu in Amerika? Seizoen 6 alweerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
twee seizoenen ANTM in één jaarDan gaan we in NL dus nog meer achterlopen op Amerika..
Haha, ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Keenyah moet dood (maar dat zullen jullie later nog wel zien...)
En ik heb stiekem wel een beetje een zwak voor Michelle.
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef NAF_NAF het volgende:
Cycle 3 blijft in mijn ogen toch de leukste cycle.
Daar heb ik echt van genoten. Het was grappig en uitdagend.
Deze cycle lijkt meer op een soort routineklusje.
Aha dat zal er wel veel mee hebben te maken dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
Ik heb die hele cycle gevolgd toen het in de USA werd uitgezonden.quote:
hele leuke cycle met aparte, stoere shoots, relletjes, mooie vrouwen en japan!quote:
Ja, ik vond het al vreemd toen Tyra zei dat deze cycle in LA is omdat zij daar zelf is begonnen...het budget was gewoon te kleinquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
ja van haar snap ik echt niet dat ze is doorgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen.. [img]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3h1gahxtcl2549d9.jpeg[img]
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
Effe je plaatje gefixt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen..
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
ja en Tiffany toch ook? Zei ze niet iets van: y'all are bitchezZzZzquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!
ronald mcdonald gaan flippen!!!.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo hebben we het altijd in dit topic gedaan
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |