SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ze wel willen mailen maar ik kan nergens het email adres vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret of getting ahead is getting started
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:Leuk al die spoilers op 1 paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Niks, gewoon kijken maandag!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk al die spoilers op 1 paginaLeuk heh, al dat wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk heh, al dat wit?Oh ja! Gut ik heb er alweer helemaal zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
maandag avond half tienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
Kut, wanneer zenden ze ANTM ook alweer uit? Afl. 2 nog meegepakt nl. en ik wil weer meevolgen
Je bedoelt Brandy, en wie vind je wel leuk dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef Asha het volgende:
Ik ben benieuwd wie er dit keer uitgaat. Ik hoop stiekum op die negerin die dat neppe rooie haar had(ben haar naam effe kwijt). Verschrikkelijk mens.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
christina: op die eerste fotoshoot lijkt ze net zon drugsdoos die 14 uur op een hardcorefeest heeft staan stampen. ik hoop dat ze mooiere fotos krijgt
Ik vind haar veel te dunne lippen en wenkbrauwen hebben. Ze kijkt altijd zo verbaasd
lluvy: cool! heel lief en relaxed en edgy maar die foto was superlelijk!
Ja klopt, foto vond ik beetje teleurstellend
naima: ze heeft wel wat, arty maar ook beetje androgyn
wat is androgyn? dat ze ook op een jongetje lijkt? en zei de jury dat niet ook over april in antm2? verder is naïma wel leuk
tiffany: als ze dr kop eens houd over haar ghetto, dan kan ze zich eens goed gaan profileren als model, want ze heeft wel wat!
met die nieuwe weave ziet ze er in elk geval beter uit
sarah: op de foto lijkt het alsof haar egzicht ineen wordt gedrukt door die knot van dr... alhoewel ze een mooi lichaam heeft denk ik dat ze het niet lang volhoud...
'k vind haar maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |