Hoezo? Je weet toch precies wat er op tv is geweest? En als je de serie al ergens anders hebt gezien, dan moet je je mond houden ja.quote:Het is wel moeilijk om hier te posten zonder iets te spoileren. Ik moet elke keer m'n posts doorlezen om er zeker van te zijn dat ik niet teveel zeg.
Ik zag ook iemand die er eentje naast haar borst, onder haar oksel had zitten... dat was wel mooi. Wie was dat?quote:Dat viel me ook op. Zo'n nektattoo zoals ik gisteren zag, is gewoon ronduit lelijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:20 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb cycle 1 wel gevolgd, maar daar weet ik eigenlijk niets meer van.
Maar als je weet dat er problemen van gaan komen snap ik niet waarom ze het vertelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef brando het volgende:
Nou, ik besloot hetgeen tussen jullie spoiler-tags hebben gezet niet te lezen, maar door alle opmerkingen die erna volgden, weet (vermoed) ik nu alsnog wat er aan de hand is.
Beetje opletten ajb![]()
[..]
Hoezo? Je weet toch precies wat er op tv is geweest? En als je de serie al ergens anders hebt gezien, dan moet je je mond houden ja.![]()
[..]
Ik zag ook iemand die er eentje naast haar borst, onder haar oksel had zitten... dat was wel mooi. Wie was dat?
Oh, en het Noors/Zweedse meisje (ik heb het al een paar keer zien staan) is Lets
En Brandy's hele korte haar vind ik lang zo gek nog niet... wel leuk eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef Torio het volgende:
[..]Ohja! Geweldig was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou ja, dat is wel het enige dat leuk is aan haarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef brando het volgende:
En Brandy's hele korte haar vind ik lang zo gek nog niet... wel leuk eigenlijk![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel het enige dat leuk is aan haar
Volgens mij was ze gewoon arm en moest ze met 2 anderen 1 matras delen ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is er nou eik met die Tiffany aan de hand geweest in de ghetto
dr oma had badpaken gekocht van het laatste geld wat ze had waardoor ze de stroom niet kon betalen en twee weken zonder licht zat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Arm en geweldadig, standaard ghetto dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Arm en geweldadig, standaard ghetto dus.
Klopt, maar helaas was dat niet genoeg om door te gaan naar de volgende rondequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...
Ja, maar zonder de geweldadigheid ben je natuurlijk niet ghetto genoeg om bij de laatste 14 van ANTM te komen. En daarnaast was dat mens ook nog eens een lelijk mormel met der stomme pony.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die andere brownie was zieliger, die moest met dr kind op een stoel slapen...
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya, die oversteeg enminste dat hele blingbling gebeuren of gangstah-gedoe. die was echt afroquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de geweldadigheid ben je natuurlijk niet ghetto genoeg om bij de laatste 14 van ANTM te komen. En daarnaast was dat mens ook nog eens een lelijk mormel met der stomme pony.
Yaya vond ik juist vreselijk irritant met haar Afro gedoe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya, die oversteeg enminste dat hele blingbling gebeuren of gangstah-gedoe. die was echt afro. maar goed, ik mis wel meerdere modellen
misschien leuke vraag: stel dat jij een ANTM moest maken waarbij er 14 deelneemsters uit alle vier de series van tot nu toe konden worden gekozen, wie zouden er dan bijzitten?.
ik vond dat juist leuk! we weten nu wel dat zowat 99.9% van de donkere vrouwen uit de ghetto komt en het moeilijk heeft... mag er dan es eentje bijzitten die met haar hersenen denkt aan de uni in plaats van het supersizen van borst en kont?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yaya vond ik juist vreselijk irritant met haar Afro gedoe.
We zien zo ook wel dat je afrikaanse roots hebt hoor!
Man ze was nog erger dan Erika Baduh![]()
Eh... ik zie haar daar alleen aangekleed? Kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Torio het volgende:
[..]
Bedoel je Tiffany? Foto zie vorige pagina.
[...]
Ik vond Yaya's huid nu niet echt frisquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik mis stiekem wel het frisse uiterlijk van yaya,
ja daar waren er meerderen van... maar gewoon, dr fotos vond ik consequent altijd mooi!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond Yaya's huid nu niet echt fris
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hèquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik vond er wel meer irritant uit die serie.
Die Amanda bijvoorbeeld, ik heb haar elke uitzending horen zeggen "I'm partially blind, I'm practically blind blablabla"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hè)
Signature walk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..].!
net zoals het loopje van camille!
Dat was het jahquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Neenee, 'I'm legally blind'. Ken je klasiekers hè)
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Signature walk!
Ik kan me de eerste 2 cycles helemaal niet zo goed meer herinneren, die zouden ze eens moeten herhalen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?
Dat is dit seizoen ja, ik weet alleen niet welke aflevering..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
In de topics over de vorige seizoenen werd een keer een filmpje gepost van Tyra die compleet uit d'r plaat ging. Is dat dit seizoen? En welke aflevering??![]()
Hoop niet dat het antwoord een spoiler oplevert want ik wil dit seizoen weer helemaal blank blijven mbt de winnares.
Oh dat was toch toen ze in Milan waren en 'go-sees' moesten gaan doen? En dat die castingpeople met opzet heel vervelend tegen de dames deden, om te kijken wie er professioneel en beheerst bleven. Nou, Camille dus nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zei ze niet zoiets als "this walk is gonna make me famous" ?
Spoilertekst omdat je hieruit kan afleiden tot wanneer de dames in kwestie erin blijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen ja, ik weet alleen niet welke aflevering..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
owja haha die casting bureaus!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef Torio het volgende:
[..]
Oh dat was toch toen ze in Milan waren en 'go-sees' moesten gaan doen? En dat die castingpeople met opzet heel vervelend tegen de dames deden, om te kijken wie er professioneel en beheerst bleven. Nou, Camille dus niet,die gast vroeg of ze altijd zo liep en zei Camille toen niet: 'I've been chosen out of x-thousand people and this walk is gonna make me famous' ?
Maar verder vond ik Camille wel een hele leuke kandidaat![]()
Ja, Amanda begon op een gegeven moment te irriterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Puckzzz het volgende:
Och ik vond er wel meer irritant uit die serie.
Die Amanda bijvoorbeeld, ik heb haar elke uitzending horen zeggen "I'm partially blind, I'm practically blind blablabla"
Anne met haar beangstigende claimerigheid naar Eva.
Kelle...OMG breek me de bek niet open
Enige leuke vond ik Eva, lekker echt door zee
En Tocara, die vond ik ook leuk
Ja, die lui bij antm konden wel leuk overweg met knippen en plakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
owja haha die casting bureaus!
net zoals cassie en mark bauer! (als ie zo heet)
"I prefer a smaller hip.."
en dan daarna Toccara in beeld.
Hmmm, ik zou graag terug zien:quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien leuke vraag: stel dat jij een ANTM moest maken waarbij er 14 deelneemsters uit alle vier de series van tot nu toe konden worden gekozen, wie zouden er dan bijzitten?.
Oh, laten we dit niet weer doen. Dit leverde op de pagina's hiervoor een rits spoilers op. Ik heb het filmpje vorig jaar ook gezien, maar toen kende ik de gezichten van dit jaar nog niet. Nu wel, en nu kun je dus heel goed zien, wie er nog inzit op dat moment, en welke twee meiden er voor Tyra staan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:05 schreef Legally_Brunette het volgende:
In de topics over de vorige seizoenen werd een keer een filmpje gepost van Tyra die compleet uit d'r plaat ging. Is dat dit seizoen? En welke aflevering??![]()
Hoop niet dat het antwoord een spoiler oplevert want ik wil dit seizoen weer helemaal blank blijven mbt de winnares.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
MissBitch, je hebt mij gewoon een (deels) verkeerde spoiler toegespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoel je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Bedoel je niet
Kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed, écht veel verschil maakt het dus niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nu wil ik het filmpje helemaal zien!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef brando het volgende:
[..]
Oh, laten we dit niet weer doen. Dit leverde op de pagina's hiervoor een rits spoilers op. Ik heb het filmpje vorig jaar ook gezien, maar toen kende ik de gezichten van dit jaar nog niet. Nu wel, en nu kun je dus heel goed zien, wie er nog inzit op dat moment, en welke twee meiden er voor Tyra staan.
Of anders even netjes in spoiler-tags![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |