quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1
Dit dus niet meer he?![]()
Ik heb het over de inhoud van dat topic!![]()
![]()
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
Antwoordnummer is geen postzegelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
lees de sluitpost en je weet prcies wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fijn gelijk duidelijkheid,.....
wat bedoel je ?
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...quote:Goedemorgen,
Ik kocht gisteren een tube secondenlijm van Pattex. Geheel volgens de aanwijzingen op de verpakking trachtte ik de dop op de tube te schroeven in de verwachting dat ik daarna aan de slag zou kunnen met de lijm. Maar helaas... de tube liet zich niet vastschroeven in de dop. Na een aantal pogingen met toenemende kracht zat de tube muurvast in de dop en weigerde verder maar iets te doen. Lijm kwam er niet uit, althans niet aan de bovenkant waar het hoort. Wat wel gebeurde is dat mijn vingers onder de lijm kwamen te zitten omdat de tube scheurde. Met moeite voorkwam ik dat de tube aan mijn vingers geplakt kwam te zitten. Mijn vingers zitten ook nu nog onder de lijm, maar hetgeen ik wilde vastlijmen zit nog altijd los... Ik zal u vertellen dat lenzen inzetten met lijmvingers nog een behoorlijke klus is.
Kortom, ik ben niet echt blij geworden van uw product...
Met vriendelijke groeten,
Rewimo
Hier bij de buurtsuper moet je zeker wel op de datum letten. Ze hebben best vaak dingen die al behoorlijk over datum zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.![]()
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!
krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Gewoon standaard dingen zoals de smarties die waren geplet, broodjes unox beschimmeld, plastic/touwtjes/andere rommel tussen het eten, etc... En blijkbaar werkt het geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Waarom? Het is de waarheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef Kriebbel het volgende:
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doen![]()
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- VVV-bon 5 euro
![]()
van Redband / LEAF, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef floydvisser het volgende:
[..]
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten
![]()
Het is conimex, niet colimex, daarom kreeg je natuurlijk niks terugquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef logisnack het volgende:
Hij hadden ooit een stuk metaal in een colimex product.
Het had een scherpe punt en mijn vader had het al in zijn mond! (levensgevaarlijk)
Terug gegaan naar de c1000, die beloofden er mee naar colimex te gaan en we zouden nog horen.
Een aantal maanden later kregen we een doos van colimex.. nou.. wij benieuwd.
Doos opengemaakt.. zaten 3 zakjes colimex kruiden in twv een paar euro.
Als zoiets in amerika gebeurt kunnen ze een miljoenen claim verwachten
Verder had ik een keer een tand van 1 of ander beest in mijn kant en klare gehaktbal (bestaat een topic over op fok), waarvoor ik nooit wat heb terug gehad
En we hadden een keer een verrot iets, weer bij de c1000.
Toen we daarmee terug gingen (en de eigenaar herkende ons nog van het kolimex voorval) kregen we van de c1000 een rolade en nog wat andere troep
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.
Aangezien het hier ging om stokbroden die ik 2 weken daarvoor gekocht had en het hier om de dagelijkse boodschappen gaat , bewaar ik de bonnen nooit. (Soms de mazzel dat de bon nog terug te vinden is in mijn tas, maar dat was toen ook niet het geval.)
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:05 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Zal wel aan het filiaal liggen , tref ik het hier dus slechter dan jou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.![]()
Het vervolg:quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[mail aan Pattex]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Okee, ik ben geen heer, maar afgezien daarvan ziet het er veelbelovend uitquote:Geachte heer,
Wij danken u voor uw onderstaande melding.
Door dergelijke meldingen houden wij voeling met onze producten
Wij verzoeken u om ons het defecte product terug te sturen naar onderstaand
gratis antwoordnummer om onze diensten R&D toe te laten om de nodiige
onderzoeken te verrichten.
Wij bezorgen u dan, per kerende, de nodige gratis vervangproducten.
m.v.g
Henkel NL b.v.
Afd. Consumentenservice AC
Bij mij is het gewoon waar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen!
Hebben ze je niet eens ijs opgestuurdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Rutger1983 het volgende:
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
Ja is zeker serieus, zal een van de foto's eens erbij zetten...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
is dat cola verhaal serieus?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
Had jij hem zelf ook laten vallen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..
Goede garantie Sennheiser!
[..]
Jahoor, vaak krijg je nieuwe oordopjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
tevens tvp
Staan op de verpakking en anders via Google.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Stansfield het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staan op de verpakking en anders via Google.
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
Het is niet dat ik gratis eten wil scoren Ik wil gewoon eens kijken hoe gemakkelijk bedrijven daar in trappen en wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
Wat een cheapass... beetje zielig imho. Neem je ook wel eens stiekem iets mee uit de supermarkt als er niemand kijkt? Is van het zelfde niveau namelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten
![]()
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.quote:Wella Nederland
Bella Donna 2
1181 RM Amstelveen
tel.: 020 5478888
fax: 020 5478900
email: info@wella.nl
Postbus 42
1180 AA Amstelveen
Ik zou zeggen neem gewoon even contact op met het nummer dan hoor je het vanzelf waar jij je klacht in kunt dienenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef caradoc het volgende:
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo![]()
[..]
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
Smullen!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef mic_forever het volgende:
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
Kopieer jij ze anders ff...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef got.rice het volgende:
[..]
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
Whaha ja valt vast niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kopieer jij ze anders ff...![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentof werkloos, en hebben dus niks beters te doen
Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.
Heel zielig.
quote:Geachte heer .....,
Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.
Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.
Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.
Jet Driesten
Consumentenservice
Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
wat is de truc dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
Philips hé....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..![]()
Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid![]()
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig isquote:Beste Coca Cola,
Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.
Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.
Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.
Met vriendelijke groet,
Bob Bakker
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.quote:
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...quote:Geachte heer-------
Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.
Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.
Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.
De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,
PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.
Joyce Lukkes
Consumenten Service
En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar krijg je sterke buikspieren vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Daar krijg je sterke buikspieren van
Beste Coca Colaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
Ooh, ja de Abking Pro ken ik welquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen
Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootjeIk heb er nog plaatjes van online staan zelfs:
[afbeelding]
Maar niks mee gedaan dus..
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
ik ben er al 3 kwijt geraaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.
Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.
Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Jelle
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euroquote:
hmm? PMS?quote:
Ik denkquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die redenKijken wat ze terugsturen...
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima servicequote:Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Dat is zeker goede service!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk
[..]
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Philips?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.![]()
Philips![]()
Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson![]()
![]()
Ik heb die dopjes allang.
Kijk z'n slimme opmerkingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson![]()
![]()
Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
http://www.niemeyer.nl/quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kijk z'n slimme opmerking![]()
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!![]()
Heb nu toch allang betere Sennheisers.
En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.
Duidelijk?![]()
Edit :
Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.
Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..![]()
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
OMG, jij kunt nu wel rentenierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
mmmm jammer danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..
Met de vriendelijke groet:P
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.quote:
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%
Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?![]()
Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
Precies ja .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
![]()
De fabrikant ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef MdMa98 het volgende:
Ach het houdt jullie iig wel scherp:P
ik heb het dus ook nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:
Heb het emailadres nog niet kunnen vinden, maar wel het gewone adres:
Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT
tel. 030-2473811
Volkomen met je eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:28 schreef MdMa98 het volgende:
Als je het normaal doet wel... expres doen is zo kinderachtig he?
Smiths Food Group BVquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:
Heb het emailadres nog niet kunnen vinden, maar wel het gewone adres:
Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT
tel. 030-2473811
Je bent toch geen veganist?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef Kimske het volgende:
AH heeft wel baggerservice:
Blik hondenvoer, normaal kiep ik em zo leeg in de bak, nu had ik een half blikje nodig. Kom gewoon een stuk plastic tegen! Foto's gemaakt, mail gestuurd met foto's, kon een nieuw blik halen bij klantenservice. Ik terugmailen dat ik mijn hond geen AH voer meer voorzet, krijg ik terug dat dit soort dingen nu eenmaal voorkomen, ook bij andere merken...
Ben vegetariër, keek op de vega boterhamworst van de AH, zit gewoon vis-aroma in.
Daar kregen we helemaal geen reactie op. Wel met andere vega's de pers opgezocht, foto ( mijn foto) is in de krant geweest en al.
Erg kinderachtig misschien, maar eej, zat dus al een jaar vis te eten tegen wil en dank.
Dit vind ik nog erger dan diefstalquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten
![]()
De adres gegevens van betreffende persoon word toch wel opgeslagen in hun systeem en veel voeding komt van hetzelfde concern (unilever , nutricia , Sara Lee , Numico om er maar enkele even snel uit te plukken). Teveel klachten van 1 adres zullen ze uiteindelijk niet eens meer serieus nemen en dus ook niet belonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit vind ik nog erger dan diefstal
Het nadeel voor de betreffende bedrijven is een veelvoud van het voordeeltje dat jij met deze oplichtingspraktijken behaalt.
Daarnaast kan het tot gevolg hebben dat bepaalde werknemers binnen het bedrijf onterecht op hun donder krijgen of hierdoor worden benadeeld. Werknemers van de kwaliteitsafdeling worden o.a. afgerekend op de hoeveelheid klachten van klanten. Door jouw nepklachten zal hun score onterecht naar beneden gaan en lopen ze misschien wel (een deel van) hun eindejaarsbonus mis. En dat allemaal omdat jij 1 of 2 euro voordeel voor jezelf probeert te halen![]()
maar hebben ze ook een email adres?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Smiths Food Group BV
Antwoordnummer 2460
3600 VB Maarssen
nou ja. customer service is er natuurlijk wel mee bezig. Het moet worden behandeld. Verstuurd. transport kosten, arbeids kosten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het in het verleden wel eens gedaan bij de Flippo's. Alle lege chipszakken terugsturen en erbij vermelden dat er geen Flippo's inzatten. Kreeg ik elke keer mooi twee of meer Flippo's opgestuurd. Mja...ik vind dat niet echt stellen. Die Flippo's worden er machinaal ingedaan, dus ze zeggen gewoon dat het een foutje van de machine was.
Valt onder Lays =)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand eigenlijk of doritos onder lays valt. ja toch he?
en wat het mail-adres van lays is dan?
Vis extract? was het geen smaaktstof? (dus niet van vis onttrokken)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
vegetarier eet geen (dode) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
Veel 'populaire' vegetariers denken daar anders over en eten lekker vis.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
vegetarier eet geen (dode) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
Ik begrijp goed dat jij ook niet moeilijk doet, maar gewoon lekker vlees EN vis eet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:48 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, er bestaat discussie over of vissen nou wel of geen pijn voelen..
Boeiend, als je vegetarier bent doe je dat toch uit respect en solidariteit met alles wat leeft en denkt enzo, dan eet je toch ook geen vis of heb ik dat fout?
Vlees![]()
Vis![]()
Dat is natuurlijk onlogisch, een vis is ook een dier. Het wel of niet voelen van pijn doet er niet doe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Veel 'populaire' vegetariers denken daar anders over en eten lekker vis.
Klopt. Maar dat is dan minder zielig dan een hertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onlogisch, een vis is ook een dier. Het wel of niet voelen van pijn doet er niet doe.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dan minder zielig dan een hert![]()
Ho even, deze klacht is wel degelijk gegrond. Dit soort feedback zal een bedrijf zelfs op prijs stellen, omdat het hen in staat stelt om hun product te verbeteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.
indirect stelen van alle werknemers in zo'n bedrijf.
Hmm paar handige tips van " ome jeroen" : je hoeft je kind niet altijd vast te houden.. leg gewoon keertje opzij ofzo.. , Neem goedkopere doekjes... werken net zo goed.... en al heb je dan 4 doekjes , gebuik ze dan alle 4..vind een kind vast fijn.. extra zacht:Pquote:Op zondag 26 februari 2006 13:50 schreef Xanthe het volgende:
Als je teveel van die doekjes eruit trekt dordat ze verkeerd ingevouwen zitten is dat toch erg vervelend. Je hebt tenslotte met 1 hand je kind vast en met de andere moet je makkelijk een een doekje kunnen pakken om de boel schoon te maken. Als je vervolgens weer een aantal doekjes terug moet gaan stoppen zitten die niet meer in de originele plastic verpakking maar in het doosje en daardoor drogen ze toch wel uit. Die doekjes zijn nog redelijk prijzig ook , dus je mag wel aannemen dat ze in qua gebruiks gemak (waar ze ook voor uitgevonden zijn zodat we niet telkens met water en zeep in de weer hoeven te gaan) ook gemakkelijk zijn.
Om hierover in discussie te gaan is te offtopic voor dit onderwerp... Maar ben het niet met je eens iig. En goedkope doekjes zijn nog 0,19 per doekje en dan gemiddeld 5 a 6 luiers per dag... Tel uit je winstquote:Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hmm paar handige tips van " ome jeroen" : je hoeft je kind niet altijd vast te houden.. leg gewoon keertje opzij ofzo.. , Neem goedkopere doekjes... werken net zo goed.... en al heb je dan 4 doekjes , gebuik ze dan alle 4..vind een kind vast fijn.. extra zacht:P
Daar raak je een heel gevoelige snaar.... Kinderen nemen is in mijn geval ook zeker niet het geval...quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef MdMa98 het volgende:
neem dan geen kinderenheb je ook geen gedonder:P
als je het wilt weten mail je me maarquote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef MdMa98 het volgende:
juist?
Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!
![]()
Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat![]()
Hou jullie op de hoogte![]()
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat)
of dat ze in de nootjes stikken:Pquote:Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
Ik moet zeggen ik heb regelmatig (lees 1 op de 3 zakjes) duyvis nootjes met pinda's die zo goor zijn dat ik ze gewoon weer moet uitspugen om vervolgens een halve liter water te drinken om die vieze smaak weg te krijgen..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.
indirect stelen van alle werknemers in zo'n bedrijf.
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;Pquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.
Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
inderdaad en ik zou haar voor geen goud willen missen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P![]()
hoezo dat dan? juridische stappen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef The_Yellowman het volgende:
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders![]()
Een vriend van me wel, bij een test voor een nieuwe soort wijn, uit Bulgarijequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
Nee dan loop je als het lekker is een extra rondje er langs... Beter kun je naar de Sligro gaan , staan altijd lekker hapjes ed. om van te snoepen cq smikkelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
en die arme planten dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
en de mail? heb je die nogquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze![]()
natuurlijk heb ik die nog, maar je denkt toch niet dat ik die hier ga posten zodat andere mensen een mailtje kunnen gaan sturen zonder dat er iets aan de hand is?quote:
haha, nerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!
![]()
Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat![]()
Hou jullie op de hoogte![]()
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat)
www.niemeyer.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
Ben gelukkig niet de enigequote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.
Heel zielig.
ja, ik zie net dit topic, en dan heb ik gelijk na een paar uur ervaring met gratis producten ... wat denk je nouquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nou heb je zelf ervaringen met gratis producten?
mss dat je ooit ook zoiets heb meegemaakt...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:56 schreef 907 het volgende:
[..]
ja, ik zie net dit topic, en dan heb ik gelijk na een paar uur ervaring met gratis producten ... wat denk je nou
hup, nu weer ontopic
wel flippoos tussen de chips.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mss dat je ooit ook zoiets heb meegemaakt...
scheermes tussen je chips ofzo en dat je dan gratis flippoos heb gekregen
Ik heb nou een paar posts van je gelezen, maar bij jou straalt het newbie-zijn er echt vanaf zeg.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:05 schreef AquaDiGio het volgende:
Kijk naar Pringles: daar stoppen ze stoffen in waardoor je net iets meer eet dan je eigenlijk wilt. Once you pop, you can't stop... vind je het gek!?
of dan komt er een 3.0quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef MaceNL het volgende:
waardeloos topic nog even vol proberen te posten. kunnen de oplichtertjes lekker hun moeders gaan vervelen
Er kwam toen ik bij de Edah werkte een paar keer een klant naar me toe. Volgens haar was het pak melk dat ze had gekocht na 3 dagen al zuur geworden terwijl het pak niet geopend was. Ze had alleen het pak+kassabon niet bij zich. Dus ik vroeg of ze die even wilde halen. Dat deed ze, bleek dat het ging om een pak VERSE melk. Dus ik zei tegen der dat die melk in de koelkast bewaard hoord te worden. Mens werd helemaal kwaad en smeet het pak melk op de grondquote:Op zondag 22 januari 2006 21:59 schreef Sport_Life het volgende:
Iets anders, toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er een keertje een klant die eiste een nieuwe bus slagroom omdat het volgens haar niet lekker smaakte. Dus ik vragen, ja waarom heeft u de bus dan wel eerst helemaal opgemaakt? Zegt ze jah anders vond ik het ook zo zonde, maar ik eis een nieuwe.
Nou mooi niet!.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef MaceNL het volgende:
waardeloos topic nog even vol proberen te posten. kunnen de oplichtertjes lekker hun moeders gaan vervelen
Helaas ruimde ze niks op maar ze flipte helemaal, zo erg dat ze een pot bonen uit een schap pakte en die ook kapot smeet. Dus bedrijfsleider erbij gehaald. Ze moest de pot bonen betalen en heeft toen een winkelverbod van 6 maanden gekregen. Maar paar weken daarna kwam ze dus toch weer de winkel in met dat pak vla dat haar man had gekocht.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Er kwam toen ik bij de Edah werkte een paar keer een klant naar me toe. Volgens haar was het pak melk dat ze had gekocht na 3 dagen al zuur geworden terwijl het pak niet geopend was. Ze had alleen het pak+kassabon niet bij zich. Dus ik vroeg of ze die even wilde halen. Dat deed ze, bleek dat het ging om een pak VERSE melk. Dus ik zei tegen der dat die melk in de koelkast bewaard hoord te worden. Mens werd helemaal kwaad en smeet het pak melk op de grondwant ze kreeg natuurlijk geen geld terug.
Paar weken later probeerde ze het weer, maar toen met een fles verse campina vla![]()
De tyfus. Politie erbij halen. (ja wel heel veel moeite, maar toch)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Helaas ruimde ze niks op maar ze flipte helemaal, zo erg dat ze een pot bonen uit een schap pakte en die ook kapot smeet. Dus bedrijfsleider erbij gehaald. Ze moest de pot bonen betalen en heeft toen een winkelverbod van 6 maanden gekregen.
Heb wel meer rare klanten gehad. Heb ook eens iemand bij me aan de klantenservice gehad toen ik bij een Plus filiaal werkte. Die man had shoarma gehaald en thuis dus gebakken maar hij vond de kruiden nogal anders smaken dan wanneer hij shoarma van een Grillroom liet bezorgen. Das ook logisch want in een supermarkt is dat altijd anders. Die man wou dus ook zijn geld terug omdat hij vond dat hij achteraf beter naar Grillroom Oase had kunnen gaan. Natuurlijk kreeg die geen geld terug.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De tyfus. Politie erbij halen. (ja wel heel veel moeite, maar toch)
Stel je voor dat iedereen bonen gaat kopen bij jullie en ze kapot smijt.
Dan heb jij denk ik wel zoiets van onze schone vloer wat doen jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |