abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:51:32 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_33896095
Gratis Producten 1.0 zit vol !

Hier verder!

◢◤
pi_33896411
Gratis producten 1.1

Dit dus niet meer he?
Ik heb het over de inhoud van dat topic!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:05:37 #3
19194 Oversight
◢◤
pi_33896504
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1

Dit dus niet meer he?
Ik heb het over de inhoud van dat topic!
Fijn gelijk duidelijkheid,.....

wat bedoel je ?
◢◤
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:15:14 #4
19194 Oversight
◢◤
pi_33896773
Struikelen over een paaltje/ slagboom/ roltrap wil óók wonderen doen.....

zéker als er voor alle zekerheid toch maar even een ambulance werd gewaarschuwd....

We gaan géén fraude-les geven.......

We gaan wél wat voorbeelden bekijken van welke schade je kunt oplopen, en wáár je die schade kunt verhalen.

Er zijn zelfs stichtingen die niets anders doen dan jou helpen je gelijk te halen.....

Dit wordt fun !

Gratis producten zoals in Gratis Producten 1.0 natuurlijk gewoon blijven melden !!!!
◢◤
pi_33897019
Laatst een potje olvarit fruit 12 maanden wat ontzettend dun was. Opgestuurd en een paar weken later 4 nieuwe potjes terug in 2 verschillende smaken.

M&M's had een tijd terug nieuwe kleuren in zijn zakken , maar we hadden een zak waar geen enkele andere kleur in zat dan de normale , na een telefoontje kregen we 2 nieuwe zakken

En eens een haar in een tube mayo van goudas glorie gevonden en daar hebben we toen een nieuwe een doos met produkten voor terug gekregn.

Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:33:07 #6
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_33897241
Heb een keer een fles Pepsi Cola teruggestuurd die naar plastic smaakte.

Na een tijdje kregen we reactie dat de cola was getest en 5 euro teruggeschreven op de rekening en een nieuwe fles.
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_33897288
tvp altijd handig om te lezen.

Een aantal jaar geleden had je die relcame van m&m's die niet in je hand smelten maar in je mond. Een gozer uit mijn klas had toen een foto gestuurt met zijn hand vol met m&m's die gesmolten waren kreeg hij een heel pakket met m&m's en andere chocoladeproducten.
pi_33897935
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Van schrik en uit boosheid heb ik die fles meteen weggegooid... Maar ik had natuurlijk een mooie klachtenbrief naar de fabrikant kunnen sturen om ze te attenderen op deze vreselijke misstand bij één van hun afnemers. Maar ja de fles is al bij het afval en ik weet niet wat voor merk het was (in ieder geval een heel goedkoop merk houdbare melk) Iemana een idee welk merk het geweest kan zijn? Echt een C-merk melk!
pi_33898014
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:10:33 #10
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_33898272
ooit met chips gehad, klont smaakstof gevonden, opgestuurd en volledig pakket chips terug gekregen
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_33898365
Altijd makkelijk: TVP

OT:

Wij hadden jaren geleden een keer een pak vlokken van de Ruijter die een verkeerde smaak had (was zo'n nieuwe smaak ipv melk chocola). Opgestuurd en we kregen we er een doos hagelslag (met 16 pakken dacht ik) voor terug.

(waarom ze niet gewoon vlokken stuurde blijft me een raadsel)
Have fun...
pi_33899684
ik krijg net een mailjte terug van Slankie...

Hun hebben nu zo'n spel op internet waar je een verwenweekend mee kan winnen en caloriemeters... Ik voor de grap dat spel een keer spelen, zit er een bug in (ik kies appeltaart... krijg ik : fout, het juiste antwoord is appeltaart).

Ik een screenshot gemaakt, en gemaild van "he joh! "

Nu krijg ik een caloriemeter toegestuurd.. want jah ik ben echt onwijs dik enzo.
pi_33900318
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:

[..]

Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:57:06 #14
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_33901573
Ik heb een keer een 2 zaken nootjes gekregen omdat ik mailde dat ik een zak had die te zout was!

duyvis
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:20:57 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_33902500
ik heb laatst een keer een slecht pak spa & fruit gekocht bij de AH, echter nooit wat mee gedaan. Achteraf had ik het dus op moeten sturen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:31:51 #16
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_33902970
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
The dose makes the poison.
pi_33903964
ooit gehad met pot bruine boone van haks... vonden een raar stukje plastic erin.. dus wij het stukje opgestuurd + brief kregen heel pakket terug met van alles... later bleek toen ik een lepel wilde pakken dat er een stuk van was afgebroken... dat was dus dat stukje wat we opgestuurd hadden
De aanhouder wint :D
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:18:36 #18
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33904572
Ik had een keer een kitkat zonder biscuit erin (het knapperige koekje ), toen had ik het opgestuurd en kreeg ik 2 pakken kit kat terug
pi_33904832
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!

krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:47:39 #20
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_33905532
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
Antwoordnummer is geen postzegel
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_33905646
Ik had een keer een met een slechtje smoes bij Cup A Soup geklaagd
pi_33909090
Ik kocht laatst zo'n geurtje voor je huis (ambi pur nog iets) waar dan batterijen in moeten en dan ruikt het. de hele dag lekker. Toen de geurvloeistof nog lang niet op was, ging wel het apparaatjes stuk dus heb ik gemaild. Kreeg een brief dat ik het terug mag sturen en dan sturen ze me een nieuwe toe. Heb het opgestuurd maar nog niks gehoord. Ik hoop natuurlijk dat ik veel meer terug krijg dan alleen een nieuw apparaatje
pi_33914371
tvp
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:19:44 #24
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_33915413
Heb een keer een mail gestuurd naar Knorr. De Duivelse Kip smaakte ineens anders. Vroeg me af of ze het recept veranderd hadden of dat er iets fout was gegaan en dat ik de oude variant dan wel lekkerder vond. Kreeg een pakketje thuisgestuurd met diverse Knorr producten.

Ook een keer een klacht ingediend bij Mc Donalds. Had een paar keer bij dezelfde vestiging een verkeerde bestelling gekregen (9 mc nuggets besteld, 4 gekregen. Of een mc chicken bestellen en het broodje van de mc chicken krijgen met een mc kroket ertussen). Ook een paar keer gehad dat er iets nagebracht zou worden en na tien minuten bleek dat ze het totaal vergeten waren en het dus al aan iemand anders gegeven hadden. Heb toen 2 tegoedbonnen gekregen voor 2 menu's.

Ook een keer een mail gestuurd naar Frico omdat ik cheese'it had die beschimmeld was terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet verstreken was. Heb toen het totale aankoopbedrag van het multipak vergoed gekregen.
pi_33916513
Hmm ik heb een luchtverfrisser in de toilet die als je die gebruikt de muur dus sloopt, laat een verkleuring achter die niet weg te krijgen valt. Verfris ding natuurlijk weg gezet, maar zou hier wat mee te doen vallen? Moet de boel immers opnieuw verven..
  woensdag 11 januari 2006 @ 07:16:22 #26
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33929612
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

Fijn gelijk duidelijkheid,.....

wat bedoel je ?
lees de sluitpost en je weet prcies wat hij bedoelt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 08:32:17 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33930005
quote:
Goedemorgen,

Ik kocht gisteren een tube secondenlijm van Pattex. Geheel volgens de aanwijzingen op de verpakking trachtte ik de dop op de tube te schroeven in de verwachting dat ik daarna aan de slag zou kunnen met de lijm. Maar helaas... de tube liet zich niet vastschroeven in de dop. Na een aantal pogingen met toenemende kracht zat de tube muurvast in de dop en weigerde verder maar iets te doen. Lijm kwam er niet uit, althans niet aan de bovenkant waar het hoort. Wat wel gebeurde is dat mijn vingers onder de lijm kwamen te zitten omdat de tube scheurde. Met moeite voorkwam ik dat de tube aan mijn vingers geplakt kwam te zitten. Mijn vingers zitten ook nu nog onder de lijm, maar hetgeen ik wilde vastlijmen zit nog altijd los... Ik zal u vertellen dat lenzen inzetten met lijmvingers nog een behoorlijke klus is.

Kortom, ik ben niet echt blij geworden van uw product...

Met vriendelijke groeten,
Rewimo
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_33932424
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
Hier bij de buurtsuper moet je zeker wel op de datum letten. Ze hebben best vaak dingen die al behoorlijk over datum zijn.
pi_33932491
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:

[..]

dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!

krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.
Aangezien het hier ging om stokbroden die ik 2 weken daarvoor gekocht had en het hier om de dagelijkse boodschappen gaat , bewaar ik de bonnen nooit. (Soms de mazzel dat de bon nog terug te vinden is in mijn tas, maar dat was toen ook niet het geval.)
pi_33933266
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten

woensdag 11 januari 2006 @ 11:40:42 #31
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_33933413
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten

wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_33933700
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
pi_33934059
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:

[..]

Gewoon standaard dingen zoals de smarties die waren geplet, broodjes unox beschimmeld, plastic/touwtjes/andere rommel tussen het eten, etc... En blijkbaar werkt het geweldig Ik had nog geen 1.5 dag later mijn toffifee's en geld/VVV-bon al binnen

Mijn 'klachten' waren meestal erg kort, 2 zinnen oid. En dan later een mailtje teruggekregen of ik het wou opsturen, waarop je antwoord dat je het uit woede al hebt weggegooid...
pi_33934193
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doen
Trots van het Noorden!
pi_33934967
goei topic!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 januari 2006 @ 13:24:17 #36
13151 crew  Rewimo
pi_33936079
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef Kriebbel het volgende:
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doen
Waarom? Het is de waarheid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_33940210
quote:

- VVV-bon 5 euro
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_33940375
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef floydvisser het volgende:

[..]

waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..
van Redband / LEAF, waarom weet ik niet
pi_33959449
quote:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten

pi_33961300
OMG dit is gruwelijk dat ga ik ook doen gek. Heb je honger maar je kleine geld is op je ouders zijn niet thuis mail je ff wat etensware bedrijven en je hebt eten in huis.
:) new fok user :)
pi_33961619
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
pi_33961697
Hij hadden ooit een stuk metaal in een colimex product.
Het had een scherpe punt en mijn vader had het al in zijn mond! (levensgevaarlijk)
Terug gegaan naar de c1000, die beloofden er mee naar colimex te gaan en we zouden nog horen.
Een aantal maanden later kregen we een doos van colimex.. nou.. wij benieuwd.
Doos opengemaakt.. zaten 3 zakjes colimex kruiden in twv een paar euro.
Als zoiets in amerika gebeurt kunnen ze een miljoenen claim verwachten

Verder had ik een keer een tand van 1 of ander beest in mijn kant en klare gehaktbal (bestaat een topic over op fok ), waarvoor ik nooit wat heb terug gehad

En we hadden een keer een verrot iets, weer bij de c1000.
Toen we daarmee terug gingen (en de eigenaar herkende ons nog van het kolimex voorval) kregen we van de c1000 een rolade en nog wat andere troep
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:53:26 #43
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33961766
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef logisnack het volgende:
Hij hadden ooit een stuk metaal in een colimex product.
Het had een scherpe punt en mijn vader had het al in zijn mond! (levensgevaarlijk)
Terug gegaan naar de c1000, die beloofden er mee naar colimex te gaan en we zouden nog horen.
Een aantal maanden later kregen we een doos van colimex.. nou.. wij benieuwd.
Doos opengemaakt.. zaten 3 zakjes colimex kruiden in twv een paar euro.
Als zoiets in amerika gebeurt kunnen ze een miljoenen claim verwachten

Verder had ik een keer een tand van 1 of ander beest in mijn kant en klare gehaktbal (bestaat een topic over op fok ), waarvoor ik nooit wat heb terug gehad

En we hadden een keer een verrot iets, weer bij de c1000.
Toen we daarmee terug gingen (en de eigenaar herkende ons nog van het kolimex voorval) kregen we van de c1000 een rolade en nog wat andere troep
Het is conimex, niet colimex, daarom kreeg je natuurlijk niks terug
Jawel, je keek.
pi_33962627
Ik had van de week ook 2 zaken tijgernootjes die niet zo smaakte als normaal, heb duiyves maar even gemaild
pi_33964393
krijg je vast 2 zakjes voor terug
  donderdag 12 januari 2006 @ 04:52:49 #46
138820 stinkpiel
DUS................
pi_33964466
he amoyo, ook aan het topicbrowsen? +)
het is knap eenzaam in een wereld met louter helden
pi_33967226
Gelukkig staat het e-mail adres van Van Nelle op het pakje en heb ik hun kunnen mailen. Hopelijk krijg ik een lovend antwoord terug.
pi_33967295
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.
Aangezien het hier ging om stokbroden die ik 2 weken daarvoor gekocht had en het hier om de dagelijkse boodschappen gaat , bewaar ik de bonnen nooit. (Soms de mazzel dat de bon nog terug te vinden is in mijn tas, maar dat was toen ook niet het geval.)
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Whatever I want.
pi_33967551
Ik denk dat mijn mail om half 3 snachts naar duiyves niet zo overetuigend is eigelijk 3 zinnne.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:56:36 #50
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_33967616
Goed topic binnenkort maar is even proberen!!
pi_33969518
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Heb eens gehad dat de bon op was en ik dus geen bon had meegekregen en we hadden mandarijnen gekocht die gortdroog en onder de pitten zat , echt smerig , zijn we mee terug gegaan. Eerst super moeilijk doen , maar ik word dan pissed omdat ik er niets aan kan doen als ze geen bon mee kunnen geven. Bedrijfsleider erbij en toen was na een tijdje mogelijk het geld terug te krijgen (denk dat die vent zat was van mijn gezeur)

Met speentjes voor mijn dochter was het overigens geen probleem bij de Konmar , hadden speentjes in de aanbieding van het merk dat ik altijd gebruikte , toen ik een paar weken later een doosje openmaakt was het speentje niet goed en bleek ook het schildje anders te zijn dan die we normaal hadden. Bleek voor een ander land gemaakt te zijn dus via de fabrikant/importeur was niets mogelijk , terug naar de Konmar en ze zijn opgestuurd en kreeg het geschatte geld van de speentjes terug , ze wisten niet meer wat het gekost had en dus is het bedrag omhoog geschroefd.
Paar weken later kreeg ik via de post nieuwe (soort gelijke) speentjes weer terug gestuurd met antwoord dat die speentjes wel in orde waren.
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:13:59 #52
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_33969709
Een keer een pakje soep gekocht van Honig, die verschrikkelijk zout bleek te smaken. Mailtje gestuurd en een week of 4 later krijg ik een behoorlijke doos terug.

Eerst helemaal blij maar wat blijkt: allemaal piepschuim en 1 doosje soep.
pi_33978614
Ik het nu antwoord gehad van duiyves en beloven me 2 zakjes te sturen Dat is mooi. Van van-nelle heb ik nog niets vernomen.
pi_33979139
Kennen jullie deze site al?
Pas wel goed bij dit topic:

http://www.koelman.com/brandbrieven
pi_33992333
Neeee die kenne we nog niet :| (Volgens mij 10de keer )
pi_33992406
ow :p
pi_33992414
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:05 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.
Whatever I want.
pi_33992896
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.
Zal wel aan het filiaal liggen , tref ik het hier dus slechter dan jou.
Maar eerlijk is eerlijk nog nooit een produkt over datum gehad bij de C1000.
pi_33994203
Denk het wel, bij elke supermarkt hier ben je niks zonder bonnetje..

* xim0tje wacht met smart op zijn tijgernootjes en op e-mail van Van-Nelle, sloome trutjes.
pi_33996375
ik had laatst pot gel gekocht was super waterig wat niet hoorde, ook geld terug gekregen (toen ik het opgestuurd had)
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 12:57:09 #61
13151 crew  Rewimo
pi_34010085
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[mail aan Pattex]

Het vervolg:
quote:
Geachte heer,
Wij danken u voor uw onderstaande melding.
Door dergelijke meldingen houden wij voeling met onze producten
Wij verzoeken u om ons het defecte product terug te sturen naar onderstaand
gratis antwoordnummer om onze diensten R&D toe te laten om de nodiige
onderzoeken te verrichten.
Wij bezorgen u dan, per kerende, de nodige gratis vervangproducten.
m.v.g

Henkel NL b.v.
Afd. Consumentenservice AC
Okee, ik ben geen heer, maar afgezien daarvan ziet het er veelbelovend uit
pi_34012618
Dat wordt afwachten

* Kriebbel is ook wel benieuwd wat het gaat worden
Trots van het Noorden!
pi_34013837
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen !

verkapte tvp !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:34 #64
13151 crew  Rewimo
pi_34014247
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen !
Bij mij is het gewoon waar hoor Tubetje lijm gaat zo op de post.
pi_34014805
Heb nu ook een grote zak van L-O-L binnen, een joymix met 6 kleine zakjes snoep
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:10:19 #66
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34014880
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
pi_34017685
ik ben te lui om te mailen
pi_34017781
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Rutger1983 het volgende:
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
Hebben ze je niet eens ijs opgestuurd
Trots van het Noorden!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:32:12 #69
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_34018147
Ik drink altijd mijn bier uit een glas sinds mijn vader een rups in zijn bierflesje vond.
Hij heeft er wel een hele nieuwe krat voor gekregen.

Helaas weet ik niet meer welk merk het was.
Klachten verzinnen voor gratis producten vind ik wel triest
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_34036474
Ik heb reacite gehad van van nelle pakje is op de bus.
pi_34036801
tvp
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:30:33 #72
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34038391
Ik heb ook een tijd terug de volgende email aan Coca Cola gestuurd:

Geachte Big Fat Wombat,

Bedankt voor het onderstaande bericht:

Vraag over
product Producten: Beste Coca Cola,

Ik ben een zware Coca Cola verslaafde en jaag er in m'n eentje een krat Coca Cola per week door. Het moge duidelijk zijn wat ik van jullie product vind.
Nu pakte ik een moment geleden een onaangebroken fles uit de koelkast, en toen ik de dop eraf draaide merkte ik dat het nogal 'gesmeert' gebeurde, alsof het ge-oelied was. Aangezien ik de cola fles niet bekijk en inspecteer voordat ik hem open draai, was hij al open voordat ik ondekte wat er aan de hand was, namelijk, dat de schroefkop en dop vol met cola resten zitten die 'gestold' zijn en het gesmeerde effect veroorzaakten. Dit heb ik wel eens vaker in de zomer meegemaakt als de krat even in een hete auto gestaan heeft en daarna gekoeld wordt, dan drink ik het ook gewoon op. Maar nu was er meer aan de hand, er bleek om de schroefkop ónder de dop nog een rand te zitten van een ouwe dop, en wel van een Coca Cola Light dop aangezien hij Coca Cola Light Grijs is.
Hoewel ik geen smetvrees of iets dergelijk heb, vind ik het idee om deze fles leeg te drinken minder prettig, dus wat moet ik hiermee doen en wat kunnen jullie voor mij doen? (vrees niet ik heb nog 3 kratten staan waarmee ik even vooruit kan, dus uitdrogen zal mij niet gebeuren.)

Kan ik deze inleveren bij de supermarkt waar ik een nieuwe krijg, de dop is er dan wel vanaf geweest maar door het 'smeer' effect is de onderste rand van de dop niet gebroken zoals normaal.
Of zeggen jullie, hoe pijnlijk het ook is, dit zwarte goud door de afvoer te deponeren en dat jullie iets voor mij kunnen doen.

Ik heb 3 foto's gemaakt van de betreffende fles, deze zijn hier te bekijken:

Ik hoop snel van jullie te horen, zodat ik met een gerust hart weer Coca Cola kan nuttigen.

Met zeer verlekkerde groet,
Big Fat Wombat

In antwoord hierop, graag het volgende.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over een van onze producten.

Wij zouden graag de verpakking willen onderzoeken om achter de oorzaak van uw klacht te komen en verzoeken u daarom de lege verpakking naar ons te sturen, op het volgende adres:
Coca-Cola Enterprises Nederland B.V.
t.a.v. Afdeling Consumenten Informatie
Antwoordnummer 90860
3009 VB ROTTERDAM
(een postzegel is niet nodig)

Wilt u een briefje bijvoegen met duidelijk uw ADRESGEGEVENS en vooral ook uw TELEFOONNUMMER. Na onderzoek door ons laboratorium zullen wij u telefonisch op de hoogte stellen van de uitslag van het onderzoek en een vergoeding voor de opgestuurde verpakking met u regelen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Reageer - voor verdere vragen en/of opmerkingen - niet op deze e-mail met de "Beantwoorden" of "Reply" functie van het e-mail programma, maar stuur ons een nieuw webformulier.

Met vriendelijke groet,

COCA-COLA
Consumenten Informatie

Heb tot nu toe de fles nog altijd hiero staan nog geen idee hoe 'k de fles 't makkelijkst kan versturen

[ Bericht 1% gewijzigd door Big_Fat_Wombat op 14-01-2006 14:07:38 (Foto erbij gezet.) ]
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_34038521
Inpakken met papier en je naam erop, en dan dumpen bij het postkantoor lijkt me
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 januari 2006 @ 12:53:54 #74
13151 crew  Rewimo
pi_34044476
Je hebt een antwoordnummer dus hoe je het verpakt maakt op zich niet zoveel uit. Ik zou 'm in een stevige plastic zak of tas doen en daar flink wat breed plakband omheen. Etiket erop, klaar. Zo'n fles kan wel een stootje hebben tenslotte.
pi_34044772
Vuilniszak of een een andere (liefst 1 kleurige) plastic zak de fles er stoppen en met plakband de boel goed vast maken (leuk voor hun om uit te pakken ) papiertje met adres gegevens erop plakken en inleveren bij het postkantoor.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:04:20 #76
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34044801
heeft er iemand nog een alternatief voor www.gratiz.nl? Daar staat nu alleen abbo's en andere wazige dingen op.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34045021
Mijn moeder had voor de grap eens gemailed waarom de chocokoffie niet meer in de handel was, bleek dus dat het niet verkocht (terwijl het ontzettend geil is ). Ze kreeg zo'n nieuw pak koffie, met sinaasappelsmaak ofzo (die was overigens wel smerig ).
pi_34045290
is dat cola verhaal serieus?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:06:20 #79
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34046574
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
is dat cola verhaal serieus?
Ja is zeker serieus, zal een van de foto's eens erbij zetten...
Als 't niet echt was had 'k sowieso niks gekregen van Coca Cola aangezien ze de fles opgestuurd willen hebben. Kijken om 't vandaag maar eens te doen
Whehehe.
pi_34046877
Tvp
pi_34063538
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?

tevens tvp
.mwep
pi_34063802
Ah, over koptelefoons weet ik ook nog een leuke!
Ik had een Stanton DJ Pro 2000 koptelefoon, en er kwam een scheurtje in, wat schijnbaar een bekend probleem was. Bekend van de fabrikant was dat deze er niets aan deed, maargoed, dat mogen ze me zelf laten weten, dacht ik. De fabrikant een mailtje gestuurd, en tot m'n verbazing kreeg ik als antwoord dat ik maar contact moest opnemen met de importeur. Die een mailtje gestuurd, geloofden het antwoord van de fabrikant niet, mailtje van de fabrikant geforward, en toen mocht ik opeens m'n adres naar de importeur mailen. Na een week of 2 had ik 2 koptelefoons .
Okay, inmiddels 2 mét scheuren, maargoed .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:03:24 #83
131729 jna
pi_34063990
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?

tevens tvp
Wat denk je?

Tenzij je zegt dat je hem nooit hebt laten vallen
Jawel, je keek.
pi_34065640
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..

Goede garantie Sennheiser!
quote:

tevens tvp
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:00:52 #85
131729 jna
pi_34066143
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..

Goede garantie Sennheiser!
[..]
Had jij hem zelf ook laten vallen?
Jawel, je keek.
pi_34066207
quote:

tevens tvp
Jahoor, vaak krijg je nieuwe oordopjes
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:04:01 #87
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_34066240
tvp

Ik heb een keer een zak chips van Smiths (3 jaar geleden ofzo) gehad waar ranzige chips in zat. Opgestuurd en een zak met kleine zakjes chips terug gekregen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_34162187
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 15:46:42 #89
13151 crew  Rewimo
pi_34162296
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Stansfield het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
Staan op de verpakking en anders via Google.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:57:21 #90
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_34162688
Ik heb altijd problemen met die stomme Jimmy's popcorn. Jeweetwel, die zoute magnetronpopcorn.
Mislukken er 5 achter elkaar omdat de zak open uit de verpakking kwam en de lucht erin dus niet op kan waren en de mais niet kan poffen. Potverdrie
Briefje gestuurd nu. Ben benieuwd.
pi_34162912
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Staan op de verpakking en anders via Google.
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:31:59 #92
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34166234
M&M's is niet lastig te vinden... gewoon naar de site gaan. Als je iets niet op het merk kunt vinden moet je zoeken naar de producentnaam, zoals Fanta en Sprite van Coca Cola is en Snickers van Mars -> http://www.mars.com/Trademarks.asp
Whehehe.
pi_34166815
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
pi_34167702
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
Het is niet dat ik gratis eten wil scoren Ik wil gewoon eens kijken hoe gemakkelijk bedrijven daar in trappen en wat er mogelijk is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 18:45:32 #95
13151 crew  Rewimo
pi_34351291
Ik heb 4 tubetjes secondenlijm gekregen van meneer Pattex
pi_34351505
quote:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten

Wat een cheapass... beetje zielig imho. Neem je ook wel eens stiekem iets mee uit de supermarkt als er niemand kijkt? Is van het zelfde niveau namelijk.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34351820
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo
quote:
Wella Nederland
Bella Donna 2
1181 RM Amstelveen
tel.: 020 5478888
fax: 020 5478900
email: info@wella.nl
Postbus 42
1180 AA Amstelveen
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34354832
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.

Heel zielig .
pi_34354852
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef caradoc het volgende:
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo
[..]

Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
Ik zou zeggen neem gewoon even contact op met het nummer dan hoor je het vanzelf waar jij je klacht in kunt dienen .
pi_34359177
Heb vandaag een brief naar Katja gestuurd, omdat de Zure Matjes die ik laatst kocht extreem zoet waren.
pi_34359417
Ik kocht inmiddels zo'n 3 jaar geleden nieuwe geluidsboxen (Logitech Z-560, kostte me toendertijd ¤ 250) en na ongeveer een jaar deed hij het niet meer. Dus ik mailen naar Logitech over garantie e.d. en ze zeiden van als je de kabels doorknipt en opstuurt krijg je een nieuwe. Inmiddels was ik zelf een beetje gaan experimenteren door de electronica plaatjes los te schroeven en uiteindelijk vond ik iets waardoor hij het weer deed!! Ik blij natuurlijk en dacht nou ik ga geen moeite doen met opsturen, hij doet het toch weer! Maar 2 dagen later had Logitech al een nieuwe set opgestuurd, de opvolger (omdat Z560 niet meer leverbaar was) de Z5300 . Toen had ik 2 werkende sets . Toen besloot ik beide sets te verkopen 2e hands (kreeg er bij elkaar ¤300 voor) en van dat geld een nog grotere set te kopen, de Z5500 .
pi_34359573
Iets anders, toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er een keertje een klant die eiste een nieuwe bus slagroom omdat het volgens haar niet lekker smaakte. Dus ik vragen, ja waarom heeft u de bus dan wel eerst helemaal opgemaakt? Zegt ze jah anders vond ik het ook zo zonde, maar ik eis een nieuwe .

Nou mooi niet! .
pi_34362192
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
pi_34362226
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef mic_forever het volgende:
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
Smullen!
pi_34378613
Bericht verwijderd op verzoek poster.

HW.

[ Bericht 48% gewijzigd door HeatWave op 01-03-2006 13:34:54 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 15:19:33 #106
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34379285
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  Boks-Chick dinsdag 24 januari 2006 @ 20:19:55 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_34423767
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
lolwut
pi_34477793
Ik werd hierheen gezonden door Buzzer, die mij als een profteur ziet.

Ik had echter geheel niet de intentie iemand soep af te troggelen.
pi_34478465
goed man, goed topic!
pi_34482785
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
pi_34488337
Ach die gratis producten zijn een peuleschil voor ze. Just like they care..
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_34488984
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
.mwep
pi_34489167
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef got.rice het volgende:

[..]

post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
Kopieer jij ze anders ff...
pi_34490001
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Kopieer jij ze anders ff...
Whaha ja valt vast niet op
Naja, ik kreeg ook 5 euro, echt geld, van euh.. aviko
pi_34490586
Gewoon origineel zijn...ik heb zelf ook moeite met dingen verzin dus hints zijn welkom
pi_34507688
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver
pi_34507733
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver
Goed punt.

Het lukt mensen hier goed om te overdrijven met spullen aanvragen.
Trots van het Noorden!
pi_34507764
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk student of werkloos, en hebben dus niks beters te doen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:52:11 #119
81996 Bond
License to kill
pi_34508962
dus als de volgende keer weer een haar uit het vla pak komt moet ik dat opsturen? okee ff onthouden
Geen commentaar
pi_34511040
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk student of werkloos, en hebben dus niks beters te doen
Allebei
pi_34515166
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:17:05 #122
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34526491
Ik heb mijn grote vriend Dr. Oetker eventjes een mailtje gestuurd over de pizza California!
Smaakte heeeeeel zout enzo. Dus niet te eten. I'll keep you updated.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_34526948
Telefoon was kapot. Een sony prepaid ding. (ding was zowiezo kut, langzame proccessor leek het net) reperatie. Oude was geschrapt dus kreeg een iets nieuwere versie wel sneller
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:44:59 #124
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_34527292
dope topic

wist niet dat klachten zoveel resultaat konden bieden

als ik dit eerder had ontdekt, was ik teruggegaan met een fles cola die ik liet vallen.
*Plof* bodem raakt los en alle cola vloeit eruit.

Mn moeder had een x een stukje ijzer uit dr mond gevist na het eten van afgehaalde bestelde bami.
was wel zorgelijk, maar moeilijk mee terug te gaan.

verder vind ik het eigenlijk een beetje mierenneukerij om voor kleine dingen te klagen.
als ik nix te doen hebt ga ik dat dus wel ff doen
pi_34534728
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
pi_34535270
Gratis sticker vel
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 28 januari 2006 @ 02:03:10 #127
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34539811
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.

Heel zielig .
Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...
pi_34615316
Ik ontvang een gratis flesje krul controle creme van Andrelon omdat de vorige het pompje stuk was.
pi_34617089
Ik ontving vorige week 2 zakjes zoute pinda's van Duyvis.
Lange benen koud hoofd.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:49:02 #130
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34644427
quote:
Geachte heer .....,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.

Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.

Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.

Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.

Jet Driesten
Consumentenservice

Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
Gratis pizza-snijder en gratis pizza!!!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_34644906
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
wat is de truc dan?
pi_34647045
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34647446
was met kerst bij mijn schoonouders en die had een pak Dubbelfris. Ik schonk het in en er kwam allemaal drab uitzetten. Gemaild naar de Dubbelfris en kreeg 1 euro op mijn rekening gestort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34647672
U hebt ons de volgende vraag gestuurd:
Geachte heer/mevouw,

Ik heb een tijdje terug deze oortjes gekocht, en heb ze ongeveer een maandje in het gebruik gehad. Veel plezier van gehad e.d., was er ook erg tevreden mee.

Alleen is bij 1 oortje na ongeveer een maandje binnenin een draadje los gaan zitten waardoor nog maar 1 oortje het deed. Dus heb ik tijdelijk met 1 oortje rondgelopen, tot bij het andere oortje het plaatje wat in je oor ( met die gaatjes erin en de L ) er spontaan vanaf viel. Dit tot mijn grote spijt. Ik heb mijn oortjes gewoon rustig behandeld en ook geen gekke dingen mee gedaan of zo.

Ik wou U hiermee op de hoogte stellen van de mankementen. Hopende U hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Kan evt. op verzoek ook foto's ervan maken of ze opsturen.

Met vriendelijke groet,

Dimitri Pouwels

Dimitri op z'n netste..
pi_34648353
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Philips hé....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:19:42 #136
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34648669
quote:
Beste Coca Cola,

Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.

Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.

Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.

Met vriendelijke groet,

Bob Bakker
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
pi_34648725
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Backhander het volgende:

[..]

Philips hé....
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:26:00 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34648887
Ik moet denken aan een verhaal van mijn zusje. Zij had een keer kinderkoekjes gekocht maar wat bleek de koekjes in het zakje leken zo veel op kattebrokjes dat ze de volgende dag haar dochtertje in het bakje van de kat zag rondsnuffelen. Klacht gestuurd naar de fabriek.
Enkele weken dagen kreeg ze een soortgelijke brief als al die brieven hierboven thuisgestuurd met een gratis pakket. Doet ze het pakket open zitten er allemaal van die pakjes met kattevoerkoekjes in.
Lekker douchen!
pi_34649104
Keer bij de V & D Mario Party 5 voor de game cube met een prijslabel van 10 Euro. Ik zag nog meer spellen van 10 euro, dus ik nam m mee met de gedachte van: "mooi, kost me maar 10 euro". De verkoper weigerde mij dit spel mee te geven, omdat het spel duurder zou zijn. Iemand had, volgens hem, het prijslabeltje veranderd.

Nu ken ik de vertrouwensleer en ik heb me daarop beroept, tevergeefs. De verkoper weigerde, terwijl ik op basis van de vertrouwenleer.. waarbij er wilsovereenstemming is tussen aanbod en vraag middels een prijslabel en mijn goedkeuring en aankoopmotief, waarbij ik niet kon weten dat het spel duurder zou zijn. Kijk als ik een X-box 360 zou zien met een prijslabel van 5 Euro erop, dan zou ik kunnen weten dat het niet klopt... maar met een spel waarbij er andere spellen naast staan met dezelfde prijsrange... dan kan ik dus niet weten dat zo'n spel duurder is.

Toen de verkoper weigerde, ben ik naar zijn manager gegaan. Deze heeft mijn adresgegevens opgeschreven en 3 dagen later opgebeld; ik kon het spel meekrijgen voor 10 Euro. Dezelfde verkoper die eerst weigerde heeft mij het spel overhandigd met de boodschap dat ik de volgende keer dit niet weer kon doen. Ik ging per direct weer met hem in discussie en zei: "mooi wel, want ik sta wettelijk in mijn gelijk". Hij zei daarop een tegenovergesteld antwoord.

Nu de grap: Die verkoper kan de situatie wel onrechtmatig vinden, maar het was zijn verantwoordelijkheid to begin with... Hij als verkoper is verantwoordelijk voor het bewaken van zijn assortiment. Als kinderen zoiets zouden doen, dan zou hij daarop moeten letten. Op dat moment is dat deel van de winkel toch zijn verantwoordelijkheid?
pi_34649206
Bij pringles werkt het ook niet echt

Was iemand uitgeschoten met de hete pepers dus je brande bijna letterijk je smoel aan die chips, terwijl het normaal gewoon goed te eten is.

Ik dus via de site gemeld , krijg ik dit terug.
quote:
Geachte heer-------

Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.

Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.

Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.

Joyce Lukkes
Consumenten Service
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_34649303
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik kocht een kast bij de ikea. Dus ik de verschillende dingen op zo'n kar leggen. Lees ik dat je ze met de streepjeskodes naar voren moet doen. Dus ik doe dat zie ik dat er op de deur geen streepjes code zit. Dus ik loop terug naar het rek waar ik die deur vandaan had en er ligt een streepjescode los dus ik pak die en plak die erop. Zijn van die grote brede stickers. Verder had ik ook nog 12 houten planken die in de kast moesten. Dus ik kom bij de kassa leg 1 zo'n plank op de kassa en zeg het zijn er 12. Gaat die kassa doos ze helemaal natellen. En scant verder gewoon de streepjescodes. Wat bleek nou had ik er per ongeluk een streekjes code opgeplakt van een kleinere deur. Die dus goedkoper was. Scheelde me 25 euro ofzo. Maar vond dat echt frappant dat die kassiere wel helemaal gaat natellen hoeveel planken er liggen en niet opvalt dat een deur dan ineens goedkoper is. Maar ja mij hoor je niet klagen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:39:46 #142
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34649332
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34650368
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:17:29 #144
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34650447
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'

denk ik
pi_34650448
quote:
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.
pi_34650449
quote:
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

pi_34650552
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

Daar krijg je sterke buikspieren van
pi_34650612
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Daar krijg je sterke buikspieren van
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:58 #149
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34650952
Euhm, eigenlijk telt en mag het niet, maar goed. Ik heb een keer een haar in een zakje m&m's gedaan en teruggestuurd. Krijg ik een brief terug: "Dit kan eigenlijk niet, we werken hier allemaal met haarnetjes op, we weten niet hoe deze haar in het zakje terecht is gekomen". Ik kreeg er wel een king-size zak m&m's bij...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:35:49 #150
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34652868
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Beste Coca Cola

Doe dan Geachte heer/mevouw,
pi_34672259
Hier een fles pepsi die niet in orde was. In de tas hoorde ik wat sissen en dat bleek dus 1 van de flessen pepsi te zijn , de fles stond ook niet onder druk , want je kon er gewoon in knijpen en de dop kon ook niet vaster gedraaid worden.

Fles moet worden opgestuurd en ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
pi_34672512
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
pi_34674615
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
Ooh, ja de Abking Pro ken ik wel
Maar zo ver dacht ik niet na.
pi_34675251
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

Maar niks mee gedaan dus..

[ Bericht 28% gewijzigd door Palomar op 01-02-2006 12:03:53 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:34 #155
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_34684049
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

[afbeelding]

Maar niks mee gedaan dus..
als dit amerika was, was je nu miljonair geweest (als je er wat van zei tenminste)
niets
pi_34689094
T V Pauper
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689423
tja ik vind het allemaal wel leuk bedacht maar ik vind het dan weer zo lullig van sommige mensen om zo te zeuren om eigelijk helemaal niks, kijk ik snap dat je niet wilt dat er geen haar in je voedsel zit maar sommige dingen in dit topic daar krijg ik echt het idee dat mensen het er gewoon om doen.

ik heb dan zelf nog nooit de moeite genomen om achter een verpakfoutje ofzo aan te gaan, ik koop wel een niew pakje voor een euro of twee.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34689498
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
pi_34689597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
pi_34689650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.

Sennheiser
pi_34689709
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

ik ben er al 3 kwijt geraakt maar kan er altijd nog andere oordopjes op aan sluiten
............................
pi_34689862
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.

Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.

Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Jelle
pi_34690487
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]

pinkt een traantje weg
pi_34690491
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euro
............................
pi_34690541
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

pinkt een traantje weg
hmm? PMS?
pi_34713125
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
pi_34713395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
Ik denk
quote:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
pi_34718718
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk
[..]

Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Dat is zeker goede service!
Ik ben er vanmorgen ook al weer 1 kwijtgeraakt Nu heb ik 2 grote, 1 middel en 1 kleine
pi_34718981
Ik heb hetzelfde. 2 grote die totaal kut zitten, één kleine en één middelste
  Donald Duck held zaterdag 18 februari 2006 @ 00:05:18 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35208386
Vandaag gratis koffie gedronken met een broodje bij La Place in V&D. Ik diende een klacht in over een personeelslid dat zich onbeschoft gedroeg. Dus lekker een coupon voor het restaurant gekregen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35208481
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.

Philips
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 18-02-2006 10:47:26 ]
pi_35214467
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?

Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzo Het zijn alleen 2 grote en 2 kleine
pi_35218516
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?

Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
pi_35219660
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
http://www.niemeyer.nl/
Maar: onder constructie
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:12:22 #175
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_35230016
Gisteren een mailtje gestuurd naar Trekpleister vanwege een leren riem die van kunstleer bleek te zijn en nu niet echt bruikbaar is vanwege de inferieure kwaliteit.

Ding heeft maar 5 euro gekost, maar toch. Het was de enige riem die ik in jaren tegengekomen ben waar de gesp me van beviel. De rest van de riemen hebben gewoon ontzettend lelijke gespen en deze was tenminste mooi en netjes...

Benieuwd wat de reactie is.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".&gt;&gt;&gt;ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_35420506
Pompje van krul controle creme van andrelon was onbruikbaar geworden, mailtje gestuurd.. moest adres sturen want dan zouden ze het vervangen. Kreeg ik kleur control spul toegestuurd, ipv krul controle creme..

Het gebaar is wel leuk.
pi_35421390
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
pi_35421409
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
pi_35422081
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..

Joystick is iets minder sindsdien..
Werd gesmst door de vriendin toen ik stond te douchen, dus ik zo aardig om meteen even terug te smsen. Terwijl ik onder de douche sta, en hij was een beetje vochtig geworden toen..
pi_35422746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
OMG, jij kunt nu wel rentenieren
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35423640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjes
pi_35424009
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
pi_35424178
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
mmmm jammer dan
pi_35424234
doet pijn he de waarheid?
pi_35424266
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
pi_35424368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
pi_35424421
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

mmmm jammer dan
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.
Verhalen verzinnen om gratis producten te krijgen ...

Er zijn weinig dingen waar ik op ....
pi_35424508
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"

Kolere, ik ben geen heilige linkse sloerie ofzo maar zo'n instelling vind ik echt ronduit kut.

Maar goed, dit is offtopic
pi_35424622
ik heb een bureaulampje van ikea, en na is de trafo kapot. ding is nog geen maand oud, maar het is niet de moeite waard om ervoor naar de ikea te reizen. Zou een brief schrijven wat opleveren?
pi_35424763
Tsjah als mensen eens wat minder geldgeil zouden zijn, zou alles toch een stuk goedkoper zijn..

Ik zie een nieuwe topic:P
pi_35424874
Leuk topic
Kom vaak genoeg producten tegen die niet naar wens zijn leuk om te zien dat je dus gewoon nieuwe producten thuisgestuurd kan krijgen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35424887
Gewoon mee teruggaan...
pi_35424937
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
pi_35426714
Als je een produkt hebt wat niet in orde is en je zou er mee terug gaan naar de winkel word er niets mee gedaan. Juist door contact op te nemen met een bedrijf en zij je klacht kunnen behandelen en uitzoeken wat er verkeerd is gegaan zorgt ervoor dat ze hun produkt kunnen verbeteren. En zal dus uiteindelijk alleen maar de kwaliteit ten goede komen.

Ben het wel met je eens dat wanneer je echt dingen gaat verzinnen om er beter van te worden geen stijl is. Maar dat zal mede een reden zijn dat je een produkt van slechte kwaliteit moet terug sturen naar de fabrikant. Zo weten zij dat dit niet verzonnen is en kunnen ze de klacht ook nog beter onderzoeken.
pi_35426806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
pi_35426997
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
pi_35434142
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
pi_35434189
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
pi_35434234
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
Precies ja .
pi_35449308
wat is trouwens het email adres van lays? waar ik een klacht naar op kan sturen?
pi_35450594
Heb het emailadres nog niet kunnen vinden, maar wel het gewone adres:

Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT

tel. 030-2473811
pi_35451062
Ach het houdt jullie iig wel scherp:P
pi_35452652
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef MdMa98 het volgende:
Ach het houdt jullie iig wel scherp:P
De fabrikant ook
pi_35454077
Als je het normaal doet wel... expres doen is zo kinderachtig he?
pi_35455139
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:

Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT

tel. 030-2473811
ik heb het dus ook nog niet gevonden
pi_35455374
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:28 schreef MdMa98 het volgende:
Als je het normaal doet wel... expres doen is zo kinderachtig he?
Volkomen met je eens.
gebruik je die naam al lang? --->mirc
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:35:03 #207
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_35456336
niet normaal dit mensen die een fles cola en chips terugsturen
niets beters te doen ofzo ??
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_35457386
Tering, blijf weg uit dit topic dan als je het belachelijk vind. Daar is KLB voor
Ik lees lekker mee, heerlijk
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:51:58 #209
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35466725
Heb weleens gehad dat er een stuk van mijn kies af brak toen ik M&M's, alleen dan van een ander merk zat te eten. Meteen gebeld dat ik hun merk had gekozen omdat het goedkoper is dan echte M&M's en de smaak zowat hetzelfde is, maar dat ik hierdoor alleen maar duurder uit was, moest immers mijn kies laten herstellen. I.p.v. dat ik hun produkt kreeg, kreeg ik een paar zakjes echte M&M's
Asjemenou
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:57:09 #210
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35466827
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:

Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT

tel. 030-2473811
Smiths Food Group BV
Antwoordnummer 2460
3600 VB Maarssen

Asjemenou
pi_35467492
hmmm zat met nick mdma98 op mirc chatcity..
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:06:44 #212
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35467923
AH heeft wel baggerservice:

Blik hondenvoer, normaal kiep ik em zo leeg in de bak, nu had ik een half blikje nodig. Kom gewoon een stuk plastic tegen! Foto's gemaakt, mail gestuurd met foto's, kon een nieuw blik halen bij klantenservice. Ik terugmailen dat ik mijn hond geen AH voer meer voorzet, krijg ik terug dat dit soort dingen nu eenmaal voorkomen, ook bij andere merken...

Ben vegetariër, keek op de vega boterhamworst van de AH, zit gewoon vis-aroma in.
Daar kregen we helemaal geen reactie op. Wel met andere vega's de pers opgezocht, foto ( mijn foto) is in de krant geweest en al.
Erg kinderachtig misschien, maar eej, zat dus al een jaar vis te eten tegen wil en dank.
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:13:11 #213
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35468019
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef Kimske het volgende:
AH heeft wel baggerservice:

Blik hondenvoer, normaal kiep ik em zo leeg in de bak, nu had ik een half blikje nodig. Kom gewoon een stuk plastic tegen! Foto's gemaakt, mail gestuurd met foto's, kon een nieuw blik halen bij klantenservice. Ik terugmailen dat ik mijn hond geen AH voer meer voorzet, krijg ik terug dat dit soort dingen nu eenmaal voorkomen, ook bij andere merken...

Ben vegetariër, keek op de vega boterhamworst van de AH, zit gewoon vis-aroma in.
Daar kregen we helemaal geen reactie op. Wel met andere vega's de pers opgezocht, foto ( mijn foto) is in de krant geweest en al.
Erg kinderachtig misschien, maar eej, zat dus al een jaar vis te eten tegen wil en dank.
Je bent toch geen veganist?
Asjemenou
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:10:49 #214
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35469436
quote:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 2 Unox producten

Dit vind ik nog erger dan diefstal

Het nadeel voor de betreffende bedrijven is een veelvoud van het voordeeltje dat jij met deze oplichtingspraktijken behaalt.
Daarnaast kan het tot gevolg hebben dat bepaalde werknemers binnen het bedrijf onterecht op hun donder krijgen of hierdoor worden benadeeld. Werknemers van de kwaliteitsafdeling worden o.a. afgerekend op de hoeveelheid klachten van klanten. Door jouw nepklachten zal hun score onterecht naar beneden gaan en lopen ze misschien wel (een deel van) hun eindejaarsbonus mis. En dat allemaal omdat jij 1 of 2 euro voordeel voor jezelf probeert te halen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_35470247
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 07:10 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit vind ik nog erger dan diefstal

Het nadeel voor de betreffende bedrijven is een veelvoud van het voordeeltje dat jij met deze oplichtingspraktijken behaalt.
Daarnaast kan het tot gevolg hebben dat bepaalde werknemers binnen het bedrijf onterecht op hun donder krijgen of hierdoor worden benadeeld. Werknemers van de kwaliteitsafdeling worden o.a. afgerekend op de hoeveelheid klachten van klanten. Door jouw nepklachten zal hun score onterecht naar beneden gaan en lopen ze misschien wel (een deel van) hun eindejaarsbonus mis. En dat allemaal omdat jij 1 of 2 euro voordeel voor jezelf probeert te halen
De adres gegevens van betreffende persoon word toch wel opgeslagen in hun systeem en veel voeding komt van hetzelfde concern (unilever , nutricia , Sara Lee , Numico om er maar enkele even snel uit te plukken). Teveel klachten van 1 adres zullen ze uiteindelijk niet eens meer serieus nemen en dus ook niet belonen.

mdma98 grappig om je hier nu weer tegen te komen
pi_35471868
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Smiths Food Group BV
Antwoordnummer 2460
3600 VB Maarssen

maar hebben ze ook een email adres?
pi_35472872
Ik heb het in het verleden wel eens gedaan bij de Flippo's. Alle lege chipszakken terugsturen en erbij vermelden dat er geen Flippo's inzatten. Kreeg ik elke keer mooi twee of meer Flippo's opgestuurd. Mja...ik vind dat niet echt stellen. Die Flippo's worden er machinaal ingedaan, dus ze zeggen gewoon dat het een foutje van de machine was.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:27:10 #218
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35472921
weet iemand eigenlijk of doritos onder lays valt. ja toch he?
en wat het mail-adres van lays is dan?
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_35472963
had een pak billendoekjes van zwitsal opgestuurd omdat ik er af en toe 4 tegelijkertijd uithaalde als ik er maar 1 nodig had. kreeg 2 pakken terug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35476313
dan heb je dus gewoon te dikke vingers
pi_35476350
onzin om voor zo`n reden iets terug te sturen. Lekker nuttig, stop je toch weer 3 doekjes terug.. zit immers een dekseltje op wat er af kan...
pi_35476533
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het in het verleden wel eens gedaan bij de Flippo's. Alle lege chipszakken terugsturen en erbij vermelden dat er geen Flippo's inzatten. Kreeg ik elke keer mooi twee of meer Flippo's opgestuurd. Mja...ik vind dat niet echt stellen. Die Flippo's worden er machinaal ingedaan, dus ze zeggen gewoon dat het een foutje van de machine was.
nou ja. customer service is er natuurlijk wel mee bezig. Het moet worden behandeld. Verstuurd. transport kosten, arbeids kosten...
En dat allemaal voor die paar flippoos?
pi_35476621
Die je na 2 weken toch wegflikkert...
pi_35477082
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand eigenlijk of doritos onder lays valt. ja toch he?
en wat het mail-adres van lays is dan?
Valt onder Lays =)
JOHNNY HEITINGA
pi_35477284
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.

indirect stelen van alle werknemers in zo'n bedrijf.
pi_35477579
Helemaal mee eens.. Ik denk dat mensen die het om die reden doen ook niet helemaal sporen:P
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:44:05 #227
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35479903
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 03:13 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Je bent toch geen veganist?
vegetarier eet geen (dode ) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
Stem:
pi_35480302
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:

[..]

vegetarier eet geen (dode ) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
Vis extract? was het geen smaaktstof? (dus niet van vis onttrokken)
pi_35480813
quote:

[..]

Veel 'populaire' vegetariers denken daar anders over en eten lekker vis.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:48:49 #230
97079 Jeff89
Conquer All
pi_35482153
Ja, er bestaat discussie over of vissen nou wel of geen pijn voelen..
Boeiend, als je vegetarier bent doe je dat toch uit respect en solidariteit met alles wat leeft en denkt enzo, dan eet je toch ook geen vis of heb ik dat fout?

Vlees
Vis
pi_35482641
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:48 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, er bestaat discussie over of vissen nou wel of geen pijn voelen..
Boeiend, als je vegetarier bent doe je dat toch uit respect en solidariteit met alles wat leeft en denkt enzo, dan eet je toch ook geen vis of heb ik dat fout?

Vlees
Vis
Ik begrijp goed dat jij ook niet moeilijk doet, maar gewoon lekker vlees EN vis eet?
(Zoals het hoort, overigens)
pi_35482906
lol zoals t hoort::P
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:36:34 #233
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35483991
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Veel 'populaire' vegetariers denken daar anders over en eten lekker vis.
Dat is natuurlijk onlogisch, een vis is ook een dier. Het wel of niet voelen van pijn doet er niet doe.
Asjemenou
pi_35486708
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onlogisch, een vis is ook een dier. Het wel of niet voelen van pijn doet er niet doe.
Klopt. Maar dat is dan minder zielig dan een hert
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:28:15 #235
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35488057
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is dan minder zielig dan een hert
Stem:
pi_35488303
leuk topic
pi_35497211
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:28 schreef Kimske het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mijn nederige excuses.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:37:04 #238
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_35504624
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.

Ho even, deze klacht is wel degelijk gegrond. Dit soort feedback zal een bedrijf zelfs op prijs stellen, omdat het hen in staat stelt om hun product te verbeteren.
Dat hij er vervolgens gratis producten voor terugkrijgt, is enkel een bedankje van het bedrijf voor iemand die meedenkt. Dit hoeven ze niet te doen, maar is gewoon netjes.

Klachten verzinnen is not done, dat ben ik met je eens.
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_35508389
Als je teveel van die doekjes eruit trekt dordat ze verkeerd ingevouwen zitten is dat toch erg vervelend. Je hebt tenslotte met 1 hand je kind vast en met de andere moet je makkelijk een een doekje kunnen pakken om de boel schoon te maken. Als je vervolgens weer een aantal doekjes terug moet gaan stoppen zitten die niet meer in de originele plastic verpakking maar in het doosje en daardoor drogen ze toch wel uit. Die doekjes zijn nog redelijk prijzig ook , dus je mag wel aannemen dat ze in qua gebruiks gemak (waar ze ook voor uitgevonden zijn zodat we niet telkens met water en zeep in de weer hoeven te gaan) ook gemakkelijk zijn.
pi_35514959
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:50 schreef Xanthe het volgende:
Als je teveel van die doekjes eruit trekt dordat ze verkeerd ingevouwen zitten is dat toch erg vervelend. Je hebt tenslotte met 1 hand je kind vast en met de andere moet je makkelijk een een doekje kunnen pakken om de boel schoon te maken. Als je vervolgens weer een aantal doekjes terug moet gaan stoppen zitten die niet meer in de originele plastic verpakking maar in het doosje en daardoor drogen ze toch wel uit. Die doekjes zijn nog redelijk prijzig ook , dus je mag wel aannemen dat ze in qua gebruiks gemak (waar ze ook voor uitgevonden zijn zodat we niet telkens met water en zeep in de weer hoeven te gaan) ook gemakkelijk zijn.
Hmm paar handige tips van " ome jeroen" : je hoeft je kind niet altijd vast te houden.. leg gewoon keertje opzij ofzo.. , Neem goedkopere doekjes... werken net zo goed.... en al heb je dan 4 doekjes , gebuik ze dan alle 4..vind een kind vast fijn.. extra zacht:P
pi_35522290
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:55 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Hmm paar handige tips van " ome jeroen" : je hoeft je kind niet altijd vast te houden.. leg gewoon keertje opzij ofzo.. , Neem goedkopere doekjes... werken net zo goed.... en al heb je dan 4 doekjes , gebuik ze dan alle 4..vind een kind vast fijn.. extra zacht:P
Om hierover in discussie te gaan is te offtopic voor dit onderwerp... Maar ben het niet met je eens iig. En goedkope doekjes zijn nog 0,19 per doekje en dan gemiddeld 5 a 6 luiers per dag... Tel uit je winst
pi_35522374
neem dan geen kinderen heb je ook geen gedonder:P
pi_35522386
maar idd we raken offtopic.. daar heb je dan wel weer gelijk in:P
pi_35522848
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef MdMa98 het volgende:
neem dan geen kinderen heb je ook geen gedonder:P
Daar raak je een heel gevoelige snaar.... Kinderen nemen is in mijn geval ook zeker niet het geval...
pi_35522991
juist?
pi_35523105
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef MdMa98 het volgende:
juist?
als je het wilt weten mail je me maar
pi_35547829
hmm nee mocht ik iets verkeerd zeggen.. mijn excuus.. we raken ook wel btje offtopic ermee..sorry
  maandag 27 februari 2006 @ 18:00:21 #248
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35548686
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets ) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!

Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat

Hou jullie op de hoogte
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat )
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:07:45 #249
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35548907
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets ) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!

Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat

Hou jullie op de hoogte
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat )
Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35551013
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
of dat ze in de nootjes stikken:P
pi_35568009
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik moet zeggen ik heb regelmatig (lees 1 op de 3 zakjes) duyvis nootjes met pinda's die zo goor zijn dat ik ze gewoon weer moet uitspugen om vervolgens een halve liter water te drinken om die vieze smaak weg te krijgen..
pi_35568432
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:

heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.

Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:01:19 #253
140318 Thy...
Met puntjes
pi_35568739
aantal jaar geleden hadden mn ouders ongezouten pinda's gekocht. Zaten er toch gezouten pinda's in. Teruggestuurd, kregen zo'n hele doos met allemaal artikelen, en natuurlijk gezouten pinda's

Maar het gaat om t gebaar natuurlijk
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_35586388
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.

Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P
pi_35587019
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P
inderdaad en ik zou haar voor geen goud willen missen.

een kindje krijgen is het allermooiste dat er bestaat...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35587421
Heus met alle respect vicky
pi_35599729
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders

[ Bericht 100% gewijzigd door The_Yellowman op 01-03-2006 11:15:01 ]
pi_35600399
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef The_Yellowman het volgende:
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders
hoezo dat dan? juridische stappen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35600780
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

hoezo dat dan? juridische stappen??
Omdat die brief hier gepost staat, met naam erbij etc.
pi_35600948
aha... das balen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:52:47 #261
67670 Skv
Cynist.
pi_35602833
! ! Juridische stappen voor een brief dat KitKat altijd goed behoort te zijn?
pi_35689797
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:59:17 #263
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35691293
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
Een vriend van me wel, bij een test voor een nieuwe soort wijn, uit Bulgarije
Asjemenou
pi_35694209
quote:
Nee dan loop je als het lekker is een extra rondje er langs... Beter kun je naar de Sligro gaan , staan altijd lekker hapjes ed. om van te snoepen cq smikkelen
pi_35699377
quote:

[..]

en die arme planten dan?
pi_35699483
en duyvis lacht zich rot zo ondertussen denk ik, paar honderd zakjes de week opsturen , en geen dure reclamecampagne nodig, want hier wordt meer over gepraat , en het blijft langer hangen
pi_35703279
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef lesley het volgende:

[..]

en die arme planten dan?
offtopic
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:39:35 #268
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_35878562
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_35882596
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze
en de mail? heb je die nog
pi_35885065
De nieuwe flessen van Coca-cola lagen te lekken in de koelkast. Na een mailtje is de fles die ik nog had, opgehaald door een koerier in een grote Coca-Cola bus
Ik kreeg per telefoon verontschuldigingen en ook nog een cd houder en en 6 euro! Netjes van Coca-Cola!

Van Schwarzkopf kreeg ik 2 nieuwe flessen foam, nadat ik gemailed had dat de doseerdop er voor de 2e keer zomaar was afgebroken.

Dit was natuurlijk ook allemaal echt waar he, ik ga niet voor de flauwekul mailen
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:43:14 #271
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_35885148
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

en de mail? heb je die nog
natuurlijk heb ik die nog, maar je denkt toch niet dat ik die hier ga posten zodat andere mensen een mailtje kunnen gaan sturen zonder dat er iets aan de hand is?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_35888010
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:

Hou jullie op de hoogte
haha, nerd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:57:03 #273
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35889254
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

haha, nerd.
Zegt de oppergamer
pi_35909811
Ik ga binnenkort ook ff bedrijven mailen
pi_35909875
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef EsDe het volgende:

[..]

Zegt de oppergamer
haha, nerd
pi_35909921
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
www.niemeyer.nl

Das de Shag fabriek van Groningen, verwerken ze onder andere Van Nelle en Javaanse Jongens
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:49:29 #277
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35917197
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

haha, nerd
pi_35917909
kijk is naar jezelf zeg, heel triest om bedrijven zo op te lichten.
pi_35918218
naar zichzelf kijkt. niks verkeerd gedaan. Tegen wie heb je het.
(extra post zodat dit topic snel vol raakt en uit men myatt gaat )
pi_35918651
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:

Heel zielig .
Ben gelukkig niet de enige Gewoon oplichterij
pi_35919056
het mooiste is dat mijn vader in de voedingsindustrie werkt als kwaliteitscontroleur en je dan ook vaak van die fake brieven krijgt waardoor mijn vader genootzaakt is om toch even te controleren door een belletje of het echt is want veel mensen hebben de verpakking dan al "weggegooid" en zodoende kunnen ze niks opsturen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_35919593
vet goed topic
tevens tvp
Who is it?
pi_35919653
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef 907 het volgende:
vet goed topic
tevens tvp
Tvp? nu nog?
pi_35920395
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Tvp? nu nog?
had heel de serie nog niet gezien!
Who is it?
pi_35920495
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef 907 het volgende:

[..]

had heel de serie nog niet gezien!
Nou heb je zelf ervaringen met gratis producten?
pi_35922617
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:48 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Nou heb je zelf ervaringen met gratis producten?
ja, ik zie net dit topic, en dan heb ik gelijk na een paar uur ervaring met gratis producten ... wat denk je nou

hup, nu weer ontopic
Who is it?
pi_35922829
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:56 schreef 907 het volgende:

[..]

ja, ik zie net dit topic, en dan heb ik gelijk na een paar uur ervaring met gratis producten ... wat denk je nou

hup, nu weer ontopic
mss dat je ooit ook zoiets heb meegemaakt...
scheermes tussen je chips ofzo en dat je dan gratis flippoos heb gekregen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:20:27 #288
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_35925094
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 21:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mss dat je ooit ook zoiets heb meegemaakt...
scheermes tussen je chips ofzo en dat je dan gratis flippoos heb gekregen
wel flippoos tussen de chips.
maar dat hoorde zo volgens de klantenservice
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_35925350
quote:
Ik heb nou een paar posts van je gelezen, maar bij jou straalt het newbie-zijn er echt vanaf zeg.
pi_35933430
Zolang mensen maar de grote multinationals pakken. Als je kijkt naar de keuringsdienst van waarden van de RVU zie je dat je bij veel producten opgelicht wordt. Kijk naar Pringles: daar stoppen ze stoffen in waardoor je net iets meer eet dan je eigenlijk wilt. Once you pop, you can't stop... vind je het gek!?
AquaDiGio heet vanaf nu w8jij17
pi_35934451
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:05 schreef AquaDiGio het volgende:
Kijk naar Pringles: daar stoppen ze stoffen in waardoor je net iets meer eet dan je eigenlijk wilt. Once you pop, you can't stop... vind je het gek!?

Wordt altijd misselijk van die zooi, na 3 chipjes hoef ik niet meer.
pi_35937623
waardeloos topic nog even vol proberen te posten. kunnen de oplichtertjes lekker hun moeders gaan vervelen
pi_35937714
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef MaceNL het volgende:
waardeloos topic nog even vol proberen te posten. kunnen de oplichtertjes lekker hun moeders gaan vervelen
of dan komt er een 3.0
pi_35937943
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:59 schreef Sport_Life het volgende:
Iets anders, toen ik nog in de supermarkt werkte kwam er een keertje een klant die eiste een nieuwe bus slagroom omdat het volgens haar niet lekker smaakte. Dus ik vragen, ja waarom heeft u de bus dan wel eerst helemaal opgemaakt? Zegt ze jah anders vond ik het ook zo zonde, maar ik eis een nieuwe .

Nou mooi niet! .
Er kwam toen ik bij de Edah werkte een paar keer een klant naar me toe. Volgens haar was het pak melk dat ze had gekocht na 3 dagen al zuur geworden terwijl het pak niet geopend was. Ze had alleen het pak+kassabon niet bij zich. Dus ik vroeg of ze die even wilde halen. Dat deed ze, bleek dat het ging om een pak VERSE melk. Dus ik zei tegen der dat die melk in de koelkast bewaard hoord te worden. Mens werd helemaal kwaad en smeet het pak melk op de grond want ze kreeg natuurlijk geen geld terug.

Paar weken later probeerde ze het weer, maar toen met een fles verse campina vla
pi_35939359
Beetje triest hoe ze dan reageerd.
AquaDiGio heet vanaf nu w8jij17
pi_35939454
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef MaceNL het volgende:
pi_35939476
Ging ze het zelf opruimen? maar dan. boos worden en niet zo'n heel klein beetje
pi_35940044
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Bosheksje21 het volgende:

[..]

Er kwam toen ik bij de Edah werkte een paar keer een klant naar me toe. Volgens haar was het pak melk dat ze had gekocht na 3 dagen al zuur geworden terwijl het pak niet geopend was. Ze had alleen het pak+kassabon niet bij zich. Dus ik vroeg of ze die even wilde halen. Dat deed ze, bleek dat het ging om een pak VERSE melk. Dus ik zei tegen der dat die melk in de koelkast bewaard hoord te worden. Mens werd helemaal kwaad en smeet het pak melk op de grond want ze kreeg natuurlijk geen geld terug.

Paar weken later probeerde ze het weer, maar toen met een fles verse campina vla
Helaas ruimde ze niks op maar ze flipte helemaal, zo erg dat ze een pot bonen uit een schap pakte en die ook kapot smeet. Dus bedrijfsleider erbij gehaald. Ze moest de pot bonen betalen en heeft toen een winkelverbod van 6 maanden gekregen. Maar paar weken daarna kwam ze dus toch weer de winkel in met dat pak vla dat haar man had gekocht.
pi_35940076
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:34 schreef Bosheksje21 het volgende:

[..]

Helaas ruimde ze niks op maar ze flipte helemaal, zo erg dat ze een pot bonen uit een schap pakte en die ook kapot smeet. Dus bedrijfsleider erbij gehaald. Ze moest de pot bonen betalen en heeft toen een winkelverbod van 6 maanden gekregen.
De tyfus. Politie erbij halen. (ja wel heel veel moeite, maar toch)

Stel je voor dat iedereen bonen gaat kopen bij jullie en ze kapot smijt.
Dan heb jij denk ik wel zoiets van onze schone vloer wat doen jullie!
pi_35940157
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:36 schreef outcast_within het volgende:

[..]

De tyfus. Politie erbij halen. (ja wel heel veel moeite, maar toch)

Stel je voor dat iedereen bonen gaat kopen bij jullie en ze kapot smijt.
Dan heb jij denk ik wel zoiets van onze schone vloer wat doen jullie!
Heb wel meer rare klanten gehad. Heb ook eens iemand bij me aan de klantenservice gehad toen ik bij een Plus filiaal werkte. Die man had shoarma gehaald en thuis dus gebakken maar hij vond de kruiden nogal anders smaken dan wanneer hij shoarma van een Grillroom liet bezorgen. Das ook logisch want in een supermarkt is dat altijd anders. Die man wou dus ook zijn geld terug omdat hij vond dat hij achteraf beter naar Grillroom Oase had kunnen gaan. Natuurlijk kreeg die geen geld terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')