Ik moet zeggen ik heb regelmatig (lees 1 op de 3 zakjes) duyvis nootjes met pinda's die zo goor zijn dat ik ze gewoon weer moet uitspugen om vervolgens een halve liter water te drinken om die vieze smaak weg te krijgen..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.
indirect stelen van alle werknemers in zo'n bedrijf.
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;Pquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.
Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
inderdaad en ik zou haar voor geen goud willen missen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P![]()
hoezo dat dan? juridische stappen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef The_Yellowman het volgende:
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders![]()
Een vriend van me wel, bij een test voor een nieuwe soort wijn, uit Bulgarijequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
Nee dan loop je als het lekker is een extra rondje er langs... Beter kun je naar de Sligro gaan , staan altijd lekker hapjes ed. om van te snoepen cq smikkelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
en die arme planten dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
vegetarier eet geen (dode) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
en de mail? heb je die nogquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze![]()
natuurlijk heb ik die nog, maar je denkt toch niet dat ik die hier ga posten zodat andere mensen een mailtje kunnen gaan sturen zonder dat er iets aan de hand is?quote:
haha, nerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!
![]()
Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat![]()
Hou jullie op de hoogte![]()
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |