abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35568009
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:07 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Diep triest dat mensen zich tot deze praktijken wenden. Ik hoop dat je in je nootjes blijft.
Ik moet zeggen ik heb regelmatig (lees 1 op de 3 zakjes) duyvis nootjes met pinda's die zo goor zijn dat ik ze gewoon weer moet uitspugen om vervolgens een halve liter water te drinken om die vieze smaak weg te krijgen..
pi_35568432
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef blackmage het volgende:
ik moet nogsteeds even melden dat ik kots op de mensen die spullen terugsturen om domme redenen, zoals er zelf teveel doekjes uithalen ik bedoel dat doe je allemaal zelf.

indirect stelen van alle werknemers in zo'n bedrijf.
heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.

Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:01:19 #253
140318 Thy...
Met puntjes
pi_35568739
aantal jaar geleden hadden mn ouders ongezouten pinda's gekocht. Zaten er toch gezouten pinda's in. Teruggestuurd, kregen zo'n hele doos met allemaal artikelen, en natuurlijk gezouten pinda's

Maar het gaat om t gebaar natuurlijk
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_35586388
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je zelf kinderen? Gebruik je zelf die doekjes?? waarschijnlijk niet. Zoals Xanthe al zegt, het is heel irritant als je 4 doekjes tegelijkertijd in je handen hebt als je er maar een nodig hebt. Daarbij kosten die dingen al genoeg. En ik hoef niet persee iets terug. Ik heb de klacht gemeld en deze was bekend bij de Zwitsal. De machine is aangepast. Ik bleek nog een oude verpakking te hebben.

Over de "tip" van ome jeroen ga ik niet eens in discussie maar ben het totaal niet met je eens..
Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P
pi_35587019
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Tsjah kids:P weet waar je aan begitn ;P
inderdaad en ik zou haar voor geen goud willen missen.

een kindje krijgen is het allermooiste dat er bestaat...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35587421
Heus met alle respect vicky
pi_35599729
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders

[ Bericht 100% gewijzigd door The_Yellowman op 01-03-2006 11:15:01 ]
De aanhouder wint :D
pi_35600399
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:08 schreef The_Yellowman het volgende:
Zou mijn bericht op pagina 3 verwijderd kunnen worden per direct a.u.b.!!!
ivm juridische stappen die tegen me genomen worden anders
hoezo dat dan? juridische stappen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35600780
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

hoezo dat dan? juridische stappen??
Omdat die brief hier gepost staat, met naam erbij etc.
De aanhouder wint :D
pi_35600948
aha... das balen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:52:47 #261
67670 Skv
Cynist.
pi_35602833
! ! Juridische stappen voor een brief dat KitKat altijd goed behoort te zijn?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35689797
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:59:17 #263
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35691293
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
" vraagt zich af of mensen in dit topic ook urenlang bij demonstraties in supermarkten blijven hangen omdat t proeven gratis is"
Een vriend van me wel, bij een test voor een nieuwe soort wijn, uit Bulgarije
Asjemenou
pi_35694209
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef MdMa98 het volgende:
Nee dan loop je als het lekker is een extra rondje er langs... Beter kun je naar de Sligro gaan , staan altijd lekker hapjes ed. om van te snoepen cq smikkelen
pi_35699377
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Kimske het volgende:

[..]

vegetarier eet geen (dode ) dieren.. vis is ook een dier.. definitie ligt vast hoor..
en die arme planten dan?
pi_35699483
en duyvis lacht zich rot zo ondertussen denk ik, paar honderd zakjes de week opsturen , en geen dure reclamecampagne nodig, want hier wordt meer over gepraat , en het blijft langer hangen
pi_35703279
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:09 schreef lesley het volgende:

[..]

en die arme planten dan?
offtopic
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:39:35 #268
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_35878562
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_35882596
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Muck het volgende:
Ik had pas zo'n sandwich van van Oers, en daar zat een stuk eierschaal in.
Om dat dit nou niet echt een tof gevoel is, heb ik ze even een net mailtje gestuurd. Vandaag kreeg ik een net briefje, waarin stond dat als ik mijn adres even zou mailen, dat ik een iris-cheque krijg.
Prima service van ze
en de mail? heb je die nog
pi_35885065
De nieuwe flessen van Coca-cola lagen te lekken in de koelkast. Na een mailtje is de fles die ik nog had, opgehaald door een koerier in een grote Coca-Cola bus
Ik kreeg per telefoon verontschuldigingen en ook nog een cd houder en en 6 euro! Netjes van Coca-Cola!

Van Schwarzkopf kreeg ik 2 nieuwe flessen foam, nadat ik gemailed had dat de doseerdop er voor de 2e keer zomaar was afgebroken.

Dit was natuurlijk ook allemaal echt waar he, ik ga niet voor de flauwekul mailen
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:43:14 #271
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_35885148
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

en de mail? heb je die nog
natuurlijk heb ik die nog, maar je denkt toch niet dat ik die hier ga posten zodat andere mensen een mailtje kunnen gaan sturen zonder dat er iets aan de hand is?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_35888010
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef EsDe het volgende:
Gister ook wat mailtjes rondgestuurd... van duyis (nootjes waren te zacht ofzoiets ) vandaag al reactie, krijg 2 zakken thuisgestuurd!

Nou afwachten hoe klant-vriendelijk de mensen zijn van Autodrop, bastognekoekjes en kitkat

Hou jullie op de hoogte
(En nee, niet omdat ik zelf te arm ben om wat troep te kopen, maar wil graag de proef op de som nemen met wat hierboven allemaal staat )
haha, nerd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:57:03 #273
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_35889254
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

haha, nerd.
Zegt de oppergamer
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_35909811
Ik ga binnenkort ook ff bedrijven mailen
pi_35909875
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:57 schreef EsDe het volgende:

[..]

Zegt de oppergamer
haha, nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: