quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1
Dit dus niet meer he?![]()
Ik heb het over de inhoud van dat topic!![]()
![]()
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
Antwoordnummer is geen postzegelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
lees de sluitpost en je weet prcies wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fijn gelijk duidelijkheid,.....
wat bedoel je ?
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...quote:Goedemorgen,
Ik kocht gisteren een tube secondenlijm van Pattex. Geheel volgens de aanwijzingen op de verpakking trachtte ik de dop op de tube te schroeven in de verwachting dat ik daarna aan de slag zou kunnen met de lijm. Maar helaas... de tube liet zich niet vastschroeven in de dop. Na een aantal pogingen met toenemende kracht zat de tube muurvast in de dop en weigerde verder maar iets te doen. Lijm kwam er niet uit, althans niet aan de bovenkant waar het hoort. Wat wel gebeurde is dat mijn vingers onder de lijm kwamen te zitten omdat de tube scheurde. Met moeite voorkwam ik dat de tube aan mijn vingers geplakt kwam te zitten. Mijn vingers zitten ook nu nog onder de lijm, maar hetgeen ik wilde vastlijmen zit nog altijd los... Ik zal u vertellen dat lenzen inzetten met lijmvingers nog een behoorlijke klus is.
Kortom, ik ben niet echt blij geworden van uw product...
Met vriendelijke groeten,
Rewimo
Hier bij de buurtsuper moet je zeker wel op de datum letten. Ze hebben best vaak dingen die al behoorlijk over datum zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.![]()
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!
krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Gewoon standaard dingen zoals de smarties die waren geplet, broodjes unox beschimmeld, plastic/touwtjes/andere rommel tussen het eten, etc... En blijkbaar werkt het geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Waarom? Het is de waarheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef Kriebbel het volgende:
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doen![]()
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- VVV-bon 5 euro
![]()
van Redband / LEAF, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef floydvisser het volgende:
[..]
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Het is conimex, niet colimex, daarom kreeg je natuurlijk niks terugquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef logisnack het volgende:
Hij hadden ooit een stuk metaal in een colimex product.
Het had een scherpe punt en mijn vader had het al in zijn mond! (levensgevaarlijk)
Terug gegaan naar de c1000, die beloofden er mee naar colimex te gaan en we zouden nog horen.
Een aantal maanden later kregen we een doos van colimex.. nou.. wij benieuwd.
Doos opengemaakt.. zaten 3 zakjes colimex kruiden in twv een paar euro.
Als zoiets in amerika gebeurt kunnen ze een miljoenen claim verwachten
Verder had ik een keer een tand van 1 of ander beest in mijn kant en klare gehaktbal (bestaat een topic over op fok), waarvoor ik nooit wat heb terug gehad
En we hadden een keer een verrot iets, weer bij de c1000.
Toen we daarmee terug gingen (en de eigenaar herkende ons nog van het kolimex voorval) kregen we van de c1000 een rolade en nog wat andere troep
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.
Aangezien het hier ging om stokbroden die ik 2 weken daarvoor gekocht had en het hier om de dagelijkse boodschappen gaat , bewaar ik de bonnen nooit. (Soms de mazzel dat de bon nog terug te vinden is in mijn tas, maar dat was toen ook niet het geval.)
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:05 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Zal wel aan het filiaal liggen , tref ik het hier dus slechter dan jou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.![]()
Het vervolg:quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[mail aan Pattex]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Okee, ik ben geen heer, maar afgezien daarvan ziet het er veelbelovend uitquote:Geachte heer,
Wij danken u voor uw onderstaande melding.
Door dergelijke meldingen houden wij voeling met onze producten
Wij verzoeken u om ons het defecte product terug te sturen naar onderstaand
gratis antwoordnummer om onze diensten R&D toe te laten om de nodiige
onderzoeken te verrichten.
Wij bezorgen u dan, per kerende, de nodige gratis vervangproducten.
m.v.g
Henkel NL b.v.
Afd. Consumentenservice AC
Bij mij is het gewoon waar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen!
Hebben ze je niet eens ijs opgestuurdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Rutger1983 het volgende:
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
Ja is zeker serieus, zal een van de foto's eens erbij zetten...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
is dat cola verhaal serieus?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
Had jij hem zelf ook laten vallen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..
Goede garantie Sennheiser!
[..]
Jahoor, vaak krijg je nieuwe oordopjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
Staan op de verpakking en anders via Google.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Stansfield het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staan op de verpakking en anders via Google.
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
Het is niet dat ik gratis eten wil scoren Ik wil gewoon eens kijken hoe gemakkelijk bedrijven daar in trappen en wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
Wat een cheapass... beetje zielig imho. Neem je ook wel eens stiekem iets mee uit de supermarkt als er niemand kijkt? Is van het zelfde niveau namelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.quote:Wella Nederland
Bella Donna 2
1181 RM Amstelveen
tel.: 020 5478888
fax: 020 5478900
email: info@wella.nl
Postbus 42
1180 AA Amstelveen
Ik zou zeggen neem gewoon even contact op met het nummer dan hoor je het vanzelf waar jij je klacht in kunt dienenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef caradoc het volgende:
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo![]()
[..]
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
Smullen!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef mic_forever het volgende:
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
Kopieer jij ze anders ff...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef got.rice het volgende:
[..]
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
Whaha ja valt vast niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kopieer jij ze anders ff...![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentof werkloos, en hebben dus niks beters te doen
Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.
Heel zielig.
quote:Geachte heer .....,
Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.
Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.
Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.
Jet Driesten
Consumentenservice
Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
wat is de truc dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
Philips hé....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..![]()
Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid![]()
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig isquote:Beste Coca Cola,
Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.
Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.
Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.
Met vriendelijke groet,
Bob Bakker
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.quote:
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...quote:Geachte heer-------
Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.
Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.
Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.
De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,
PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.
Joyce Lukkes
Consumenten Service
En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Daar krijg je sterke buikspieren vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Daar krijg je sterke buikspieren van
Beste Coca Colaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |