quote:
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Heb eens gehad dat de bon op was en ik dus geen bon had meegekregen en we hadden mandarijnen gekocht die gortdroog en onder de pitten zat , echt smerig , zijn we mee terug gegaan. Eerst super moeilijk doen , maar ik word dan pissed omdat ik er niets aan kan doen als ze geen bon mee kunnen geven. Bedrijfsleider erbij en toen was na een tijdje mogelijk het geld terug te krijgen (denk dat die vent zat was van mijn gezeur)
Met speentjes voor mijn dochter was het overigens geen probleem bij de Konmar , hadden speentjes in de aanbieding van het merk dat ik altijd gebruikte , toen ik een paar weken later een doosje openmaakt was het speentje niet goed en bleek ook het schildje anders te zijn dan die we normaal hadden. Bleek voor een ander land gemaakt te zijn dus via de fabrikant/importeur was niets mogelijk , terug naar de Konmar en ze zijn opgestuurd en kreeg het geschatte geld van de speentjes terug , ze wisten niet meer wat het gekost had en dus is het bedrag omhoog geschroefd.
Paar weken later kreeg ik via de post nieuwe (soort gelijke) speentjes weer terug gestuurd met antwoord dat die speentjes wel in orde waren.