abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33969518
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Heb eens gehad dat de bon op was en ik dus geen bon had meegekregen en we hadden mandarijnen gekocht die gortdroog en onder de pitten zat , echt smerig , zijn we mee terug gegaan. Eerst super moeilijk doen , maar ik word dan pissed omdat ik er niets aan kan doen als ze geen bon mee kunnen geven. Bedrijfsleider erbij en toen was na een tijdje mogelijk het geld terug te krijgen (denk dat die vent zat was van mijn gezeur)

Met speentjes voor mijn dochter was het overigens geen probleem bij de Konmar , hadden speentjes in de aanbieding van het merk dat ik altijd gebruikte , toen ik een paar weken later een doosje openmaakt was het speentje niet goed en bleek ook het schildje anders te zijn dan die we normaal hadden. Bleek voor een ander land gemaakt te zijn dus via de fabrikant/importeur was niets mogelijk , terug naar de Konmar en ze zijn opgestuurd en kreeg het geschatte geld van de speentjes terug , ze wisten niet meer wat het gekost had en dus is het bedrag omhoog geschroefd.
Paar weken later kreeg ik via de post nieuwe (soort gelijke) speentjes weer terug gestuurd met antwoord dat die speentjes wel in orde waren.
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:13:59 #52
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_33969709
Een keer een pakje soep gekocht van Honig, die verschrikkelijk zout bleek te smaken. Mailtje gestuurd en een week of 4 later krijg ik een behoorlijke doos terug.

Eerst helemaal blij maar wat blijkt: allemaal piepschuim en 1 doosje soep.
pi_33978614
Ik het nu antwoord gehad van duiyves en beloven me 2 zakjes te sturen Dat is mooi. Van van-nelle heb ik nog niets vernomen.
:) new fok user :)
pi_33979139
Kennen jullie deze site al?
Pas wel goed bij dit topic:

http://www.koelman.com/brandbrieven
pi_33992333
Neeee die kenne we nog niet :| (Volgens mij 10de keer )
pi_33992406
ow :p
pi_33992414
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:05 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.
Whatever I want.
pi_33992896
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.
Zal wel aan het filiaal liggen , tref ik het hier dus slechter dan jou.
Maar eerlijk is eerlijk nog nooit een produkt over datum gehad bij de C1000.
pi_33994203
Denk het wel, bij elke supermarkt hier ben je niks zonder bonnetje..

* xim0tje wacht met smart op zijn tijgernootjes en op e-mail van Van-Nelle, sloome trutjes.
pi_33996375
ik had laatst pot gel gekocht was super waterig wat niet hoorde, ook geld terug gekregen (toen ik het opgestuurd had)
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 12:57:09 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34010085
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[mail aan Pattex]

Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Het vervolg:
quote:
Geachte heer,
Wij danken u voor uw onderstaande melding.
Door dergelijke meldingen houden wij voeling met onze producten
Wij verzoeken u om ons het defecte product terug te sturen naar onderstaand
gratis antwoordnummer om onze diensten R&D toe te laten om de nodiige
onderzoeken te verrichten.
Wij bezorgen u dan, per kerende, de nodige gratis vervangproducten.
m.v.g

Henkel NL b.v.
Afd. Consumentenservice AC
Okee, ik ben geen heer, maar afgezien daarvan ziet het er veelbelovend uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34012618
Dat wordt afwachten

* Kriebbel is ook wel benieuwd wat het gaat worden
Trots van het Noorden!
pi_34013837
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen !

verkapte tvp !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:34 #64
13151 crew  Rewimo
pi_34014247
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen !
Bij mij is het gewoon waar hoor Tubetje lijm gaat zo op de post.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34014805
Heb nu ook een grote zak van L-O-L binnen, een joymix met 6 kleine zakjes snoep
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:10:19 #66
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34014880
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
pi_34017685
ik ben te lui om te mailen
pi_34017781
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Rutger1983 het volgende:
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
Hebben ze je niet eens ijs opgestuurd
Trots van het Noorden!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:32:12 #69
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_34018147
Ik drink altijd mijn bier uit een glas sinds mijn vader een rups in zijn bierflesje vond.
Hij heeft er wel een hele nieuwe krat voor gekregen.

Helaas weet ik niet meer welk merk het was.
Klachten verzinnen voor gratis producten vind ik wel triest
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_34036474
Ik heb reacite gehad van van nelle pakje is op de bus.
pi_34036801
tvp
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:30:33 #72
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34038391
Ik heb ook een tijd terug de volgende email aan Coca Cola gestuurd:

Geachte Big Fat Wombat,

Bedankt voor het onderstaande bericht:

Vraag over
product Producten: Beste Coca Cola,

Ik ben een zware Coca Cola verslaafde en jaag er in m'n eentje een krat Coca Cola per week door. Het moge duidelijk zijn wat ik van jullie product vind.
Nu pakte ik een moment geleden een onaangebroken fles uit de koelkast, en toen ik de dop eraf draaide merkte ik dat het nogal 'gesmeert' gebeurde, alsof het ge-oelied was. Aangezien ik de cola fles niet bekijk en inspecteer voordat ik hem open draai, was hij al open voordat ik ondekte wat er aan de hand was, namelijk, dat de schroefkop en dop vol met cola resten zitten die 'gestold' zijn en het gesmeerde effect veroorzaakten. Dit heb ik wel eens vaker in de zomer meegemaakt als de krat even in een hete auto gestaan heeft en daarna gekoeld wordt, dan drink ik het ook gewoon op. Maar nu was er meer aan de hand, er bleek om de schroefkop ónder de dop nog een rand te zitten van een ouwe dop, en wel van een Coca Cola Light dop aangezien hij Coca Cola Light Grijs is.
Hoewel ik geen smetvrees of iets dergelijk heb, vind ik het idee om deze fles leeg te drinken minder prettig, dus wat moet ik hiermee doen en wat kunnen jullie voor mij doen? (vrees niet ik heb nog 3 kratten staan waarmee ik even vooruit kan, dus uitdrogen zal mij niet gebeuren.)

Kan ik deze inleveren bij de supermarkt waar ik een nieuwe krijg, de dop is er dan wel vanaf geweest maar door het 'smeer' effect is de onderste rand van de dop niet gebroken zoals normaal.
Of zeggen jullie, hoe pijnlijk het ook is, dit zwarte goud door de afvoer te deponeren en dat jullie iets voor mij kunnen doen.

Ik heb 3 foto's gemaakt van de betreffende fles, deze zijn hier te bekijken:

Ik hoop snel van jullie te horen, zodat ik met een gerust hart weer Coca Cola kan nuttigen.

Met zeer verlekkerde groet,
Big Fat Wombat

In antwoord hierop, graag het volgende.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over een van onze producten.

Wij zouden graag de verpakking willen onderzoeken om achter de oorzaak van uw klacht te komen en verzoeken u daarom de lege verpakking naar ons te sturen, op het volgende adres:
Coca-Cola Enterprises Nederland B.V.
t.a.v. Afdeling Consumenten Informatie
Antwoordnummer 90860
3009 VB ROTTERDAM
(een postzegel is niet nodig)

Wilt u een briefje bijvoegen met duidelijk uw ADRESGEGEVENS en vooral ook uw TELEFOONNUMMER. Na onderzoek door ons laboratorium zullen wij u telefonisch op de hoogte stellen van de uitslag van het onderzoek en een vergoeding voor de opgestuurde verpakking met u regelen.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Reageer - voor verdere vragen en/of opmerkingen - niet op deze e-mail met de "Beantwoorden" of "Reply" functie van het e-mail programma, maar stuur ons een nieuw webformulier.

Met vriendelijke groet,

COCA-COLA
Consumenten Informatie

Heb tot nu toe de fles nog altijd hiero staan nog geen idee hoe 'k de fles 't makkelijkst kan versturen

[ Bericht 1% gewijzigd door Big_Fat_Wombat op 14-01-2006 14:07:38 (Foto erbij gezet.) ]
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_34038521
Inpakken met papier en je naam erop, en dan dumpen bij het postkantoor lijkt me
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 14 januari 2006 @ 12:53:54 #74
13151 crew  Rewimo
pi_34044476
Je hebt een antwoordnummer dus hoe je het verpakt maakt op zich niet zoveel uit. Ik zou 'm in een stevige plastic zak of tas doen en daar flink wat breed plakband omheen. Etiket erop, klaar. Zo'n fles kan wel een stootje hebben tenslotte.
pi_34044772
Vuilniszak of een een andere (liefst 1 kleurige) plastic zak de fles er stoppen en met plakband de boel goed vast maken (leuk voor hun om uit te pakken ) papiertje met adres gegevens erop plakken en inleveren bij het postkantoor.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:04:20 #76
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34044801
heeft er iemand nog een alternatief voor www.gratiz.nl? Daar staat nu alleen abbo's en andere wazige dingen op.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34045021
Mijn moeder had voor de grap eens gemailed waarom de chocokoffie niet meer in de handel was, bleek dus dat het niet verkocht (terwijl het ontzettend geil is ). Ze kreeg zo'n nieuw pak koffie, met sinaasappelsmaak ofzo (die was overigens wel smerig ).
pi_34045290
is dat cola verhaal serieus?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:06:20 #79
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34046574
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
is dat cola verhaal serieus?
Ja is zeker serieus, zal een van de foto's eens erbij zetten...
Als 't niet echt was had 'k sowieso niks gekregen van Coca Cola aangezien ze de fles opgestuurd willen hebben. Kijken om 't vandaag maar eens te doen
Whehehe.
pi_34046877
Tvp
pi_34063538
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?

tevens tvp
.mwep
pi_34063802
Ah, over koptelefoons weet ik ook nog een leuke!
Ik had een Stanton DJ Pro 2000 koptelefoon, en er kwam een scheurtje in, wat schijnbaar een bekend probleem was. Bekend van de fabrikant was dat deze er niets aan deed, maargoed, dat mogen ze me zelf laten weten, dacht ik. De fabrikant een mailtje gestuurd, en tot m'n verbazing kreeg ik als antwoord dat ik maar contact moest opnemen met de importeur. Die een mailtje gestuurd, geloofden het antwoord van de fabrikant niet, mailtje van de fabrikant geforward, en toen mocht ik opeens m'n adres naar de importeur mailen. Na een week of 2 had ik 2 koptelefoons .
Okay, inmiddels 2 mét scheuren, maargoed .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:03:24 #83
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34063990
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?

tevens tvp
Wat denk je?

Tenzij je zegt dat je hem nooit hebt laten vallen
Jawel, je keek.
pi_34065640
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..

Goede garantie Sennheiser!
quote:

tevens tvp
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:00:52 #85
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34066143
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..

Goede garantie Sennheiser!
[..]
Had jij hem zelf ook laten vallen?
Jawel, je keek.
pi_34066207
quote:

tevens tvp
Jahoor, vaak krijg je nieuwe oordopjes
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:04:01 #87
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_34066240
tvp

Ik heb een keer een zak chips van Smiths (3 jaar geleden ofzo) gehad waar ranzige chips in zat. Opgestuurd en een zak met kleine zakjes chips terug gekregen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_34162187
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 15:46:42 #89
13151 crew  Rewimo
pi_34162296
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Stansfield het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
Staan op de verpakking en anders via Google.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:57:21 #90
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_34162688
Ik heb altijd problemen met die stomme Jimmy's popcorn. Jeweetwel, die zoute magnetronpopcorn.
Mislukken er 5 achter elkaar omdat de zak open uit de verpakking kwam en de lucht erin dus niet op kan waren en de mais niet kan poffen. Potverdrie
Briefje gestuurd nu. Ben benieuwd.
pi_34162912
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Staan op de verpakking en anders via Google.
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:31:59 #92
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34166234
M&M's is niet lastig te vinden... gewoon naar de site gaan. Als je iets niet op het merk kunt vinden moet je zoeken naar de producentnaam, zoals Fanta en Sprite van Coca Cola is en Snickers van Mars -> http://www.mars.com/Trademarks.asp
Whehehe.
pi_34166815
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
pi_34167702
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
Het is niet dat ik gratis eten wil scoren Ik wil gewoon eens kijken hoe gemakkelijk bedrijven daar in trappen en wat er mogelijk is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 januari 2006 @ 18:45:32 #95
13151 crew  Rewimo
pi_34351291
Ik heb 4 tubetjes secondenlijm gekregen van meneer Pattex
pi_34351505
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:

- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten

Wat een cheapass... beetje zielig imho. Neem je ook wel eens stiekem iets mee uit de supermarkt als er niemand kijkt? Is van het zelfde niveau namelijk.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_34351820
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo
quote:
Wella Nederland
Bella Donna 2
1181 RM Amstelveen
tel.: 020 5478888
fax: 020 5478900
email: info@wella.nl
Postbus 42
1180 AA Amstelveen
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34354832
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.

Heel zielig .
pi_34354852
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef caradoc het volgende:
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo
[..]

Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
Ik zou zeggen neem gewoon even contact op met het nummer dan hoor je het vanzelf waar jij je klacht in kunt dienen .
pi_34359177
Heb vandaag een brief naar Katja gestuurd, omdat de Zure Matjes die ik laatst kocht extreem zoet waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')