Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:05 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Hier dus wel (C1000) doen verschrikkelijk moeilijk daarover.
Zal wel aan het filiaal liggen , tref ik het hier dus slechter dan jou.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel vaak bij C1000 dat een product over datum is, en ze doen daar hier niet moeilijk over als ik zonder bon aankom.![]()
Het vervolg:quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[mail aan Pattex]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Okee, ik ben geen heer, maar afgezien daarvan ziet het er veelbelovend uitquote:Geachte heer,
Wij danken u voor uw onderstaande melding.
Door dergelijke meldingen houden wij voeling met onze producten
Wij verzoeken u om ons het defecte product terug te sturen naar onderstaand
gratis antwoordnummer om onze diensten R&D toe te laten om de nodiige
onderzoeken te verrichten.
Wij bezorgen u dan, per kerende, de nodige gratis vervangproducten.
m.v.g
Henkel NL b.v.
Afd. Consumentenservice AC
Bij mij is het gewoon waar hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
Geweldig allemaal, dat ze dr intrappen!
Hebben ze je niet eens ijs opgestuurdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Rutger1983 het volgende:
bij mij flikkerde steeds het ijs van die cornetto's af de laatste paar keer. Heb Ola gemaild en krijg een irishcheck van 5 euro
Ja is zeker serieus, zal een van de foto's eens erbij zetten...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
is dat cola verhaal serieus?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
Ik heb hier een sennheiser koptelefoon liggen en ik heb hem ooit laten vallen waarna 1 oor het niet meer deed, als ik hem terug stuur he, krijg ik dan een nieuwe?
tevens tvp
Had jij hem zelf ook laten vallen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef Jonathon het volgende:
Bij mijn koptelefoon van Sennheiser deed het linker element het niet meer dus ik dat ding opgestuurd en kreeg hem BINNEN 4 dagen weer terug met een specificatie dat ze het linker element vervangen hebben...
Heeft me niets gekost..
Goede garantie Sennheiser!
[..]
Jahoor, vaak krijg je nieuwe oordopjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef got.rice het volgende:
tevens tvp
Staan op de verpakking en anders via Google.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef Stansfield het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan al die adressen om producenten te mailen?
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staan op de verpakking en anders via Google.
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken naar dingen die ik lekker vind. M&M's en Nuts maar is lastig om te vinden. Beetje proberen hoe ver ik kan komen.
Het is niet dat ik gratis eten wil scoren Ik wil gewoon eens kijken hoe gemakkelijk bedrijven daar in trappen en wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sloeber is het eerste woord wat in me opkomt!
Wat een cheapass... beetje zielig imho. Neem je ook wel eens stiekem iets mee uit de supermarkt als er niemand kijkt? Is van het zelfde niveau namelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.quote:Wella Nederland
Bella Donna 2
1181 RM Amstelveen
tel.: 020 5478888
fax: 020 5478900
email: info@wella.nl
Postbus 42
1180 AA Amstelveen
Ik zou zeggen neem gewoon even contact op met het nummer dan hoor je het vanzelf waar jij je klacht in kunt dienenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef caradoc het volgende:
Weet iemand het Nederlandse adres voor wella (van dat haar gel gedoe)? Op de website van wella staat wel het volgende adres, maar ik weet niet of de klachten daar ook naar toe moeten. Op de verpakking van het product staat alleen maar een Duits adres. Ik heb namelijk een klacht over de verpakking. Heeft te maken met het niet eruit krijgen van de gel en zo![]()
[..]
Die van wella is wel een echte klacht trouwens, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een grappige "klachtenbrief" schrijf naar duivis. Meer voor de gein en om te zien hoe ze reageren. Ik laat het wel weten als de brief klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |