quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gratis producten 1.1
Dit dus niet meer he?![]()
Ik heb het over de inhoud van dat topic!![]()
![]()
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmm stom stom stom.
Ik kocht vorige week een fles magere melk bij de plaatstelijke buurtsuper. Thuis gekomen deed ik een beetje bij mijn cornflakes, maar die bleken te drijven in een GELE vloeistof. Was die melk al een maand over datum!!
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef dramslag het volgende:
[..]
Beetje dom ook om zelf niet op de datum te letten.
Vooral bij zulke bederfelijke producten.
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Xanthe het volgende:
Bakery produkten doen het minder goed , hadden van dat verpakte stokbrood , was nog 2 maanden houdbaar , maar op beide broden (2 verschillende verpakkingen) zat schimmel.
Na telefoontje en gegevens door geven , kregen we uiteindelijk 1 euro vergoed , wat bij lange na de kosten van dat stokbrood niet dekte.
Antwoordnummer is geen postzegelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef Jazzmin het volgende:
Moet je eigenlijk gewoon postzegels plakken als je iets terugstuurt?
lees de sluitpost en je weet prcies wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Fijn gelijk duidelijkheid,.....
wat bedoel je ?
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...quote:Goedemorgen,
Ik kocht gisteren een tube secondenlijm van Pattex. Geheel volgens de aanwijzingen op de verpakking trachtte ik de dop op de tube te schroeven in de verwachting dat ik daarna aan de slag zou kunnen met de lijm. Maar helaas... de tube liet zich niet vastschroeven in de dop. Na een aantal pogingen met toenemende kracht zat de tube muurvast in de dop en weigerde verder maar iets te doen. Lijm kwam er niet uit, althans niet aan de bovenkant waar het hoort. Wat wel gebeurde is dat mijn vingers onder de lijm kwamen te zitten omdat de tube scheurde. Met moeite voorkwam ik dat de tube aan mijn vingers geplakt kwam te zitten. Mijn vingers zitten ook nu nog onder de lijm, maar hetgeen ik wilde vastlijmen zit nog altijd los... Ik zal u vertellen dat lenzen inzetten met lijmvingers nog een behoorlijke klus is.
Kortom, ik ben niet echt blij geworden van uw product...
Met vriendelijke groeten,
Rewimo
Hier bij de buurtsuper moet je zeker wel op de datum letten. Ze hebben best vaak dingen die al behoorlijk over datum zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Bij HOUDBARE melk ga je er toch van uit dat het nog welk enkele maanden goed is als je het koopt. Dan let ik niet op de datum dus.![]()
In het geval van VERSE melk daarentegen let k altijd op de datum, aangezien die meestal een week of enkele dagen houdbaar is.
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dingen die bedorven zijn maar niet over de datum moet je ook gewoon terugbrengen naar de supermarkt!
krijg je gewoon een nieuwe mee, en als zij het terugsturen naar de fabrikant, krijgen ze ook gewoon de inkoopprijs terug
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Gewoon standaard dingen zoals de smarties die waren geplet, broodjes unox beschimmeld, plastic/touwtjes/andere rommel tussen het eten, etc... En blijkbaar werkt het geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezegt wat er mis was dan met je producten?
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze gaan antwoorden...
Waarom? Het is de waarheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef Kriebbel het volgende:
Misschien had je het einde van die mail/brief iets subtieler kunnen doen![]()
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- VVV-bon 5 euro
![]()
van Redband / LEAF, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef floydvisser het volgende:
[..]
waar heb je die vvv bon voor gekregen als ik vragen mag..
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
Het is conimex, niet colimex, daarom kreeg je natuurlijk niks terugquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef logisnack het volgende:
Hij hadden ooit een stuk metaal in een colimex product.
Het had een scherpe punt en mijn vader had het al in zijn mond! (levensgevaarlijk)
Terug gegaan naar de c1000, die beloofden er mee naar colimex te gaan en we zouden nog horen.
Een aantal maanden later kregen we een doos van colimex.. nou.. wij benieuwd.
Doos opengemaakt.. zaten 3 zakjes colimex kruiden in twv een paar euro.
Als zoiets in amerika gebeurt kunnen ze een miljoenen claim verwachten
Verder had ik een keer een tand van 1 of ander beest in mijn kant en klare gehaktbal (bestaat een topic over op fok), waarvoor ik nooit wat heb terug gehad
En we hadden een keer een verrot iets, weer bij de c1000.
Toen we daarmee terug gingen (en de eigenaar herkende ons nog van het kolimex voorval) kregen we van de c1000 een rolade en nog wat andere troep
Ik heb dat vaker gehad, maar hoefde nooit de bon te overleggen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Kun je idd mee terug gaan naar de winkel , mits je de kassabon kunt overleggen.
Aangezien het hier ging om stokbroden die ik 2 weken daarvoor gekocht had en het hier om de dagelijkse boodschappen gaat , bewaar ik de bonnen nooit. (Soms de mazzel dat de bon nog terug te vinden is in mijn tas, maar dat was toen ook niet het geval.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |