Ooh, ja de Abking Pro ken ik welquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen
Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootjeIk heb er nog plaatjes van online staan zelfs:
[afbeelding]
Maar niks mee gedaan dus..
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
ik ben er al 3 kwijt geraaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.
Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.
Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Jelle
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euroquote:
hmm? PMS?quote:
Ik denkquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die redenKijken wat ze terugsturen...
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima servicequote:Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Dat is zeker goede service!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk
[..]
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Philips?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.![]()
Philips![]()
Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson![]()
![]()
Ik heb die dopjes allang.
Kijk z'n slimme opmerkingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson![]()
![]()
Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
http://www.niemeyer.nl/quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kijk z'n slimme opmerking![]()
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!![]()
Heb nu toch allang betere Sennheisers.
En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.
Duidelijk?![]()
Edit :
Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.
Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..![]()
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
OMG, jij kunt nu wel rentenierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
mmmm jammer danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..
Met de vriendelijke groet:P
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.quote:
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%
Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?![]()
Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
Precies ja .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |