abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34672259
Hier een fles pepsi die niet in orde was. In de tas hoorde ik wat sissen en dat bleek dus 1 van de flessen pepsi te zijn , de fles stond ook niet onder druk , want je kon er gewoon in knijpen en de dop kon ook niet vaster gedraaid worden.

Fles moet worden opgestuurd en ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
pi_34672512
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
pi_34674615
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
Ooh, ja de Abking Pro ken ik wel
Maar zo ver dacht ik niet na.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34675251
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:



Maar niks mee gedaan dus..

[ Bericht 28% gewijzigd door Palomar op 01-02-2006 12:03:53 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:34 #155
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_34684049
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

[afbeelding]

Maar niks mee gedaan dus..
als dit amerika was, was je nu miljonair geweest (als je er wat van zei tenminste)
niets
pi_34689094
T V Pauper
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689423
tja ik vind het allemaal wel leuk bedacht maar ik vind het dan weer zo lullig van sommige mensen om zo te zeuren om eigelijk helemaal niks, kijk ik snap dat je niet wilt dat er geen haar in je voedsel zit maar sommige dingen in dit topic daar krijg ik echt het idee dat mensen het er gewoon om doen.

ik heb dan zelf nog nooit de moeite genomen om achter een verpakfoutje ofzo aan te gaan, ik koop wel een niew pakje voor een euro of twee.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34689498
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
pi_34689650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.

Sennheiser
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34689709
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
ik ben er al 3 kwijt geraakt maar kan er altijd nog andere oordopjes op aan sluiten
............................
pi_34689862
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.

Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.

Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Jelle
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34690487
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]


pinkt een traantje weg
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34690491
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euro
............................
pi_34690541
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]



pinkt een traantje weg
hmm? PMS?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34713125
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
pi_34713395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
Ik denk
quote:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,


Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34718718
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk
[..]

Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Dat is zeker goede service!
Ik ben er vanmorgen ook al weer 1 kwijtgeraakt Nu heb ik 2 grote, 1 middel en 1 kleine
pi_34718981
Ik heb hetzelfde. 2 grote die totaal kut zitten, één kleine en één middelste
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Donald Duck held zaterdag 18 februari 2006 @ 00:05:18 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35208386
Vandaag gratis koffie gedronken met een broodje bij La Place in V&D. Ik diende een klacht in over een personeelslid dat zich onbeschoft gedroeg. Dus lekker een coupon voor het restaurant gekregen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35208481
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.

Philips
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 18-02-2006 10:47:26 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35214467
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzo Het zijn alleen 2 grote en 2 kleine
pi_35218516
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35219660
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
http://www.niemeyer.nl/
Maar: onder constructie
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:12:22 #175
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_35230016
Gisteren een mailtje gestuurd naar Trekpleister vanwege een leren riem die van kunstleer bleek te zijn en nu niet echt bruikbaar is vanwege de inferieure kwaliteit.

Ding heeft maar 5 euro gekost, maar toch. Het was de enige riem die ik in jaren tegengekomen ben waar de gesp me van beviel. De rest van de riemen hebben gewoon ontzettend lelijke gespen en deze was tenminste mooi en netjes...

Benieuwd wat de reactie is.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_35420506
Pompje van krul controle creme van andrelon was onbruikbaar geworden, mailtje gestuurd.. moest adres sturen want dan zouden ze het vervangen. Kreeg ik kleur control spul toegestuurd, ipv krul controle creme..

Het gebaar is wel leuk.
pi_35421390
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35421409
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
pi_35422081
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..

Joystick is iets minder sindsdien..
Werd gesmst door de vriendin toen ik stond te douchen, dus ik zo aardig om meteen even terug te smsen. Terwijl ik onder de douche sta, en hij was een beetje vochtig geworden toen..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35422746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
OMG, jij kunt nu wel rentenieren
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35423640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjes
pi_35424009
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
pi_35424178
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
mmmm jammer dan
pi_35424234
doet pijn he de waarheid?
pi_35424266
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
pi_35424368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35424421
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

mmmm jammer dan
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.
Verhalen verzinnen om gratis producten te krijgen ...

Er zijn weinig dingen waar ik op ....
pi_35424508
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:

[..]


Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"

Kolere, ik ben geen heilige linkse sloerie ofzo maar zo'n instelling vind ik echt ronduit kut.

Maar goed, dit is offtopic
pi_35424622
ik heb een bureaulampje van ikea, en na is de trafo kapot. ding is nog geen maand oud, maar het is niet de moeite waard om ervoor naar de ikea te reizen. Zou een brief schrijven wat opleveren?
pi_35424763
Tsjah als mensen eens wat minder geldgeil zouden zijn, zou alles toch een stuk goedkoper zijn..

Ik zie een nieuwe topic:P
pi_35424874
Leuk topic
Kom vaak genoeg producten tegen die niet naar wens zijn leuk om te zien dat je dus gewoon nieuwe producten thuisgestuurd kan krijgen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35424887
Gewoon mee teruggaan...
pi_35424937
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
pi_35426714
Als je een produkt hebt wat niet in orde is en je zou er mee terug gaan naar de winkel word er niets mee gedaan. Juist door contact op te nemen met een bedrijf en zij je klacht kunnen behandelen en uitzoeken wat er verkeerd is gegaan zorgt ervoor dat ze hun produkt kunnen verbeteren. En zal dus uiteindelijk alleen maar de kwaliteit ten goede komen.

Ben het wel met je eens dat wanneer je echt dingen gaat verzinnen om er beter van te worden geen stijl is. Maar dat zal mede een reden zijn dat je een produkt van slechte kwaliteit moet terug sturen naar de fabrikant. Zo weten zij dat dit niet verzonnen is en kunnen ze de klacht ook nog beter onderzoeken.
pi_35426806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_35426997
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
pi_35434142
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35434189
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
pi_35434234
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
Precies ja .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35449308
wat is trouwens het email adres van lays? waar ik een klacht naar op kan sturen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')