wat dacht je van mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Grrrrr klote eigenwijze katten/poezenKom nou binnen trut is veels te koud
zoek dan maar een plaatje van een blaadje (van een boom ) op... dat neemt ze altijd voor me mee ipv van muizenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:16 schreef Yolande het volgende:
Zou een muisje helpen Gladys? als dat zo is zoek ik wel een mooi plaatje van een muis.![]()
Sorry, Henk is niet in de buurt om me terug te fluiten bij bijdehante opmerkingenquote:
nu nog de kittiesquote:
ik ga zoeken, maar ik zit net te bedenken dat ik niet meer weet hoe ik ze hier moet plaatsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
zoek dan maar een plaatje van een blaadje (van een boom ) op... dat neemt ze altijd voor me mee ipv van muizen![]()
![]()
Check :quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:19 schreef doka het volgende:
Best lullig als je geen poes hebt, zo'n luikje
gewoon de url bij opmaak :voeg foto toe invoegen... als je me nou vroeg ,hoe zelf je eigen foto's moet plaatsen...dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik ga zoeken, maar ik zit net te bedenken dat ik niet meer weet hoe ik ze hier moet plaatsen.![]()
en Henk ligt al te slapen.
Ik ga het proberen niet lachen als het niet lukt he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
gewoon de url bij opmaak :voeg foto toe invoegen... als je me nou vroeg ,hoe zelf je eigen foto's moet plaatsen...dat weet ik ook niet![]()
zelfs ik kan dat johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ga het proberen niet lachen als het niet lukt he?
Bij google kan ik geen boomblaadje plaatje vinden (wat een zin) kijk ff verder, geen moeite is te veel om de poes weer lekker thuis te krijgen.quote:
die url van dat plaatje ff kopieren en dan bij opmaak :voeg afbeelding toequote:
hahaha en trotsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik zit helemaal te gloeien en te stralen hier....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik zit helemaal te gloeien en te stralen hier....
helemaal trots, ik maak even een bookmark , dan weet ik het volgende keer weer.quote:
goedemorgen Muertequote:
Even een ander plaatje om te proberen, maar ik denk dat ik toch maar de oude terugzet, vind dit niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Muerte![]()
wat is er met je kleur gebeurt...
Bedankt het is helemaal geluktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovenin zie je
[afbeelding]
dit plaatje.
Klik erop, zet je gevonden urlletje erin en tadaaaa
is een beetje erg PAARSquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een ander plaatje om te proberen, maar ik denk dat ik toch maar de oude terugzet, vind dit niet zo eigenlijk.
Je hebt gelijk, heb de oude maar weer in gebruik genomen.quote:
Gelukkig, eind goed al goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
jaaa hehe,kat is binnenze ligt op de bank en nu maar wachten
![]()
he geweldig, ben blij toe, nou dan horen we wel vanzelf wat en hoeveel het er zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
![]()
ja deze is een stuk beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb de oude maar weer in gebruik genomen.
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
he geweldig, ben blij toe, nou dan horen we wel vanzelf wat en hoeveel het er zijn.![]()
![]()
![]()
Heeft mijn blaadje toch geholpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:44 schreef Gladys het volgende:
![]()
ze zit nu weer te eten... pfff vorige keren duurde het ook uren voor er eens wat verder gebeurde hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapen![]()
hahahaha jij mag vaker helpenquote:
Ik ga ook maar weer eens terug, kijken of ik nu wel een beetje kan slapen, moet over een uur of drie alweer opstaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik geef ze nog 10 minuten, dan ga ik slapen![]()
das snel al,slaap lekker dan nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer eens terug, kijken of ik nu wel een beetje kan slapen, moet over een uur of drie alweer opstaan.
Welterusten iedereen!![]()
weltruste Yolande en bedankt voor je hulpquote:
graag gedaan , hoewel ik weinig heb kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
weltruste Yolande en bedankt voor je hulp![]()
![]()
![]()
bedoelde je plaatje van het blaadjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
graag gedaan , hoewel ik weinig heb kunnen helpen
ja dat deed het hem he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
bedoelde je plaatje van het blaadje![]()
![]()
ik hoop dat het nog ff duurt... ben kapotmoe,maar ze doet het toch zelf,ik mag er nooit bij zijn hahahaha... verrassing dus als ik op sta straksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja dat deed het hem he.![]()
![]()
weltrusten en sterkte vanacht met de bevalling of denk je dat het nog wat langer duurt.
oke hoor ik het morgen wel van je . (leuke icoon heb je nu is dat de moeder?)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik hoop dat het nog ff duurt... ben kapotmoe,maar ze doet het toch zelf,ik mag er nooit bij zijn hahahaha... verrassing dus als ik op sta straks![]()
laat het morgen wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
oke hoor ik het morgen wel van je . (leuke icoon heb je nu is dat de moeder?)
Oke tot morgen welterusten en ik hoop dat je een goede nachtrust heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
laat het morgen wetenen nee dat is niet de moeder,ben nog niet zo slim dat ik weet hoe je eigen foto's plaatst
hehe
![]()
dekbed over je heen houden, ogen dicht, diep inademen, schapen tellen, NIET achter de pc gaan zitten, dan moet het lukken.quote:
ik vrees dat dat voor mij niet meer opgaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
dekbed over je heen houden, ogen dicht, diep inademen, schapen tellen, NIET achter de pc gaan zitten, dan moet het lukken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan weet ik het ook niet meer. Ik ga nu proberen of mijn remedie bij mij wel helpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:45 schreef vosje505 het volgende:
[..]
ik vrees dat dat voor mij niet meer opgaat![]()
veel succesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet meer. Ik ga nu proberen of mijn remedie bij mij wel helpt.![]()
![]()
![]()
doe maar een kefir danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:58 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik maar ontbijt maken?
Ja.... duikt wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!Ben ik de enige die zo vroeg op is?
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!quote:
Nee hoor kom er gezellig bij! Koffie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Of verpest ik dan jullie samenzijn?
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook wakker hoor
Of verpest ik dan jullie samenzijn?
Ik kan zeker zelf een bakkie pakken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor kom er gezellig bij! Koffie?![]()
Toen ik net wakker werd was het bagger, nu ná m'n eerste kop koffie gaat het alweer redelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:57 schreef demins het volgende:
[..]
Snotter... kuch... snotter. snuit... Hatsjoe!
Daar valt weinig aan te verpesten! Goedemorgen Flugel!Hoe gaat het vandaag met je?
Donderdag starten de streams, de uitzendingen starten zaterdag...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
stomme vraag, zal ook al wel heel veel gesteld zijn, maar wanneer/ hoe laat etc. begin HBB?![]()
Jij wel... Als jij mijn dag wil verpesten, maar dat lukt niet omdat die al doorgesnotter verpest is, pak dan zelf maar!quote:
Prijs de dag niet voor het avond is! Moet ik nog een keer lief tegen je doen vandaag? Laat maar weten (alleen als het echt nodig is, he, dat spreekt vanzelf!).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toen ik net wakker werd was het bagger, nu ná m'n eerste kop koffie gaat het alweer redelijk...
Je humeur wordt er ook niet beter op, he, darling?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij wel... Als jij mijn dag wil verpesten, maar dat lukt niet omdat die al doorgesnotter verpest is, pak dan zelf maar!![]()
Nee hoor, ben er gewoon alweer vanaf 8 uur uit hoor. De ochtend was tot dusverre voor m'n meissie. Die zit nu lekker even flimpje te kijken, dus kan ik hier even kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Goedemorgen Snaptnix!Wat ben je laat! Verslapen?
Nog 2 daagjes wachten, dan hebben we eindelijk weer beeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Donderdag starten de streams, de uitzendingen starten zaterdag...
Ik laat het je wel wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef demins het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is! Moet ik nog een keer lief tegen je doen vandaag? Laat maar weten (alleen als het echt nodig is, he, dat spreekt vanzelf!).
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef demins het volgende:
Je humeur wordt er ook niet beter op, he, darling?![]()
Daar ben ik blij om! Dan heb ik tijdens de fotosessie niet voor niets geleden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...![]()
![]()
Dank dank! Op jou kenne we bouwe!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Snaptnix het volgende:
Ook goeiemorgen Chantal en flugel![]()
Lekkker bakkie voor onze ziekenboeg![]()
![]()
Niet te vaak naar die foto kijken, he! Je moet een beetje genietbaar blijven!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha mijn humeur zakt past echt naar een historisch dieptepunt als ik die foto van je zie...![]()
![]()
Daarom kijk ik ook noooooooooooooooooooooit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:12 schreef demins het volgende:
Niet te vaak naar die foto kijken, he! Je moet een beetje genietbaar blijven!![]()
Ik ben ook een beetje ziek, van Chantal...!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Snaptnix het volgende:
Ook goeiemorgen Chantal en flugel![]()
Lekkker bakkie voor onze ziekenboeg![]()
![]()
Echte vent!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef demins het volgende:
Ik ben ook een beetje ziek van Chantal...!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Begint zich meteen aan te stellen bij de gedachte dat hij wel eens een beetje ziek kan zijn...![]()
Jij bent niet ziek, jij wil alleen ook een bakkie krijgen, daar trap ik mooi niet in. Jij zet zelf maar lekker een bakkiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje ziek, van Chantal...!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Begint zich meteen aan te stellen bij de gedachte dat hij wel eens een beetje ziek kan zijn...![]()
Wordt het voor jou geen tijd om de Vrijwillige Euthanasiebrigade er bij te roepen? Dit is echt ondraaglijk lijden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Echte vent!![]()
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef demins het volgende:
Wordt het voor jou geen tijd om de Vrijwillige Euthanasiebrigade er bij te roepen? Dit is echt ondraaglijk lijden!
Iedereen, behalve ChantalC, die heeft echt de pest aan me!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Ach gossie Demins, is iedereen je aan het plagen?
Jullie zijn voor elkaar geschapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Iedereen, behalve ChantalC, die heeft echt de pest aan me!![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...
![]()
![]()
![]()
Dat ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Snaptnix het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie zichzelf bedoelde. Dat je hem ondraaglijk liet lijden.
Dat wordt dan de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ben helende en mijn verpletterende come-back in het land der levenden aan het voorbereiden...
![]()
![]()
![]()
Ga je mond spoelen!quote:
ChantalC begrijpt nooit wat! Jij gelukkig wel! Krijg ik nou een kopje koffie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dacht eigenlijk dat ie zichzelf bedoelde. Dat je hem ondraaglijk liet lijden.
Ik begrijp alles... behalve mannen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef demins het volgende:
ChantalC begrijpt nooit wat!
Omdat je zo moet lijen deze ochtend dan. Een bakkiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef demins het volgende:
[..]
ChantalC begrijpt nooit wat! Jij gelukkig wel! Krijg ik nou een kopje koffie?
Zo'n doordeweekse ochtend, die onschuldig begon, kost me jaren van mijn leven! Daar staat tegenover dat ik steeds minder lang hoef!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat je zo moet lijen deze ochtend dan. Een bakkievoor jou dan maar.
Hij is toch oud geworden inmiddels
Doe es ontopic posten....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het tijdstip van het begin van de streams is nu ook bekend, donderdag 2200 uur![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
Wat lullig voor je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik begrijp alles... behalve mannen...![]()
Leg eens uit?quote:
Mannen zijn eigenlijk gewoon hele simpele wezens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leg eens uit?![]()
ik zeg toch net dat ik mannen niet begrijp
Mijn ideequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef Snaptnix het volgende:
Mannen zijn gewoon hele simpele wezens. Hun gedachten kronkels moet je ook helemaal niet willen volgen, einige wat je nodig hebt is op het juiste moment bier, oetbal of een egostrelend compliment en ze kruipen voor je![]()
En dan dacht je dat ik, in de korte tijd die me nog rest, zou gaan proberen je iets uit te leggen, met het door jezelf aangekondigde resultaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leg eens uit?![]()
ik zeg toch net dat ik mannen niet begrijp
Nja lama, ik zal het waarschijnlijk toch niet snappen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef demins het volgende:
En dan dacht je dat ik, in de korte tijd die me nog rest, zou gaan proberen je iets uit te leggen, met het door jezelf aangekondigde resultaat?![]()
Dat wou ik maar even zeggen, soepkip!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja lama, ik zal het waarschijnlijk toch niet snappen...![]()
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?quote:
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er weer streams zijn, splitsen we ons toch wel op he Flugel?
De streamvolgers enerzijds, en de slowchatmensen met foto`s van kopjes koffie, katten door kattenluikjes en bladeren anderzijds?
Vorige keer deden ze dat in het BB servivalspelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Dat mag dan allemaal in de SC Petertje....
Nu is er alleen nog niets om over te lullen wat HBB betreft.
Misschien komt er nog wel een nieuw Servivalspel... Wie weet...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dat in het BB servivalspel![]()
TIP..... Flugeltje zet een spel op zodat het BB forum nooit meer dicht gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een nieuw Servivalspel... Wie weet...
Goeiemorgen Mquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
TIP..... Flugeltje zet een spel op zodat het BB forum nooit meer dicht gaat.![]()
Hey Bartoliquote:
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey Bartoli![]()
![]()
Hoe was je tentamen gegaan gisteren eigenlijk?
Heel goed jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
goeiemorgen lieverd![]()
![]()
goed geslapen?
Ja wil het echt weten, anders vraag ik het toch niet. Maar dat het zo slecht ging is minder om te horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dus![]()
Jee dasbalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja hoe zal ik het zeggen. Wil je het echt weten? naja klotezooi dus![]()
ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja wil het echt weten, anders vraag ik het toch niet. Maar dat het zo slecht ging is minder om te horen![]()
qua slapen beter als gisteren. De rest is nog steeds brak, volgens mij op moment zelfs iets brakker met die verkoudheid enzoquote:
Duim toch voor je dat je t heel goed heb gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin van. Als ik een 5,5 heb dan mag ik in mijn handjes klappen
![]()
lief van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Duim toch voor je dat je t heel goed heb gedaan![]()
Dan hoop ik met je mee dat je minimaal een 5,5 hebt weten te scoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin van. Als ik een 5,5 heb dan mag ik in mijn handjes klappen
![]()
Vanavond wat vroeger naar beddan je moet wel opknappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
qua slapen beter als gisteren. De rest is nog steeds brak, volgens mij op moment zelfs iets brakker met die verkoudheid enzo![]()
En bij die toets je mocht wel het boek erbij houden dat is bij bepaalde opgave wel mijn redding geweest. Maar om eerlijk te zijn ik snap er geen hol van![]()
. Maar goed de rest van de week komen de toetsen die wel een voldoende moeten opleveren
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee dat je minimaal een 5,5 hebt weten te scoren.![]()
En dan niet de fout maken die ik ooit maakte, lopen juichen en feesten dat je het hebt gehaald en dan een dag later nog eens gied op de lijst kijken en dat dan blijkt dat je scheef hebt gekeken en toch maar een 4 hebt gehaald![]()
Maar positieve was wel dat ik een hele vrolijke feestdag had gehad![]()
De dag erna was stevig balen inderdaad, maar toen had ik toch al een kater van de dag ervoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me wel goed balen zegde dag erna
om studiepunten te krijgen minimaal een 5,5. Maar het lesjaar is ingedeeld in 4 blokken geloof ik waarin je een 15 tal studiepunten kan verdienen. Ik moet er minimaal 45 n het eerste jaar hebben om over te gaan en om mijn Propedeuse te krijgen moet ik de volle 60 halen. Haal ik die niet moet ik wel alles van het eerste jaar in jaar 2 halen anders is het einde opleidingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vanavond wat vroeger naar beddan je moet wel opknappen![]()
Hoeveel punten moe je van alles hebben om te slagen?
Dan komt t iets zachter aan, want je bent toch wel dufquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De dag erna was stevig balen inderdaad, maar toen had ik toch al een kater van de dag ervoor.![]()
Naja op dat moment hadden ze me vanalles kunnen vertellen, drong toch allemaal maar erg langzaam doorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan komt t iets zachter aan, want je bent toch wel duf![]()
Jeetje wat streng.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om studiepunten te krijgen minimaal een 5,5. Maar het lesjaar is ingedeeld in 4 blokken geloof ik waarin je een 15 tal studiepunten kan verdienen. Ik moet er minimaal 45 n het eerste jaar hebben om over te gaan en om mijn Propedeuse te krijgen moet ik de volle 60 halen. Haal ik die niet moet ik wel alles van het eerste jaar in jaar 2 halen anders is het einde opleiding![]()
Snap ik heb ook wel eens momenten gehad na een feestjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Naja op dat moment hadden ze me vanalles kunnen vertellen, drong toch allemaal maar erg langzaam door![]()
morgen heb ik er 2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jeetje wat streng.
Maar met goeie voldoendes moet t te halen zijn lijkt me.
Waarneer heb je de volgende tentamen?
Dat wordt aan de studie voor jou vandaag dan. Wat doe je nog hier. Hup leren jijquote:
Ik zag het iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
De personeelsleden (bewoners) brengen elke vrijdag hun stem uit op hun favoriete, beste en meest hardwerkende collega. Twee personeelsleden worden zo genomineerd. Elke week zal een nieuwe, enthousiaste collega diegene met de minste stemmen vervangen.
Bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
Product Strategy (Marketing) en een hertentamen van Multimedia Technology (iets met programma structuur diagrammen)quote:
ja ik ga zometeen leren schatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt aan de studie voor jou vandaag dan. Wat doe je nog hier. Hup leren jij![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ga zometeen leren schat. Maar of er veel van komt met die brakheid is een tweede
![]()
Moet lukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Product Strategy (Marketing) en een hertentamen van Multimedia Technology (iets met programma structuur diagrammen)
Komt goe iedere x een uurtje en dan even pauze nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ga zometeen leren schat. Maar of er veel van komt met die brakheid is een tweede
![]()
kom maar kijken lieverdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt goe iedere x een uurtje en dan even pauze nemen![]()
Maar zo gelijk even aan de slag, en kom op je kamer kijken of je bezig ben![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kom maar kijken lieverd![]()
*is begonnen![]()
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik neem eens een
[afbeelding]
Met misschien wel een
[afbeelding]
Dat laatste is overigens niet waar, ik zit eigenlijk
[afbeelding]
te eten, want ik heb geen zin om vers
[afbeelding]
te gaan halen
Merk t maar blijfd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zat ook een hele lichte ironische ondertoon in hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik neem eens een
[afbeelding]
Met misschien wel een
[afbeelding]
Dat laatste is overigens niet waar, ik zit eigenlijk
[afbeelding]
te eten, want ik heb geen zin om vers
[afbeelding]
te gaan halen
Als je snel bent kan je de koekjes pakken, Peter zit toch aan de kaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan deel je niet eens een heel klein beetje met ons
![]()
Goed idee van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je de koekjes pakken, Peter zit toch aan de kaas![]()
Alsjeblieft, eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
En dan deel je niet eens een heel klein beetje met ons
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een
[afbeelding]
Wil je er misschien een Boedhakoekje bij,
[afbeelding]
Ter stimulering van je
[afbeelding]
Hi pareltjeeeequote:
Aan de beterende handquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Ja hoor prima , en met jou ?
Gelukkig, ben blij voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan de beterende hand
Morgen weer werken dus
Hey Odiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Hao odiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Gelukkig maar dat je je inmiddels een beetje beter voelt, goed om te horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallowwww![]()
![]()
Zat even te lezen en te typen op het andere stekkie
![]()
![]()
En ja hoor ik voel me weer wat beter, gelukkig wel zeg pfff thx![]()
Hai teamleadje, eindelijk uitgeslapenquote:
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Betekent dat we het bewoners topic up-to-date moeten houden en een afvallerstopic erbij moeten plaatsen...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai teamleadje, eindelijk uitgeslapen![]()
![]()
Heerlijk diequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Teamlead![]()
![]()
, lekker hé zo'n
![]()
Heb jij al iets gehoord uit het ziekenhuis?
Ja hoor, gewoon even beetje uitzieken, en dan komt het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je inmiddels een beetje beter voelt, goed om te horen![]()
Hoop maar dat het allemaal mee valt even afwachten dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heerlijk die![]()
nope.. nog niet...Ik verwacht ook niet dat het voor donderdag is dat ik wat hoor....
Komt wel goed even rust wat koffie en weer een uurtje verderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja al ging dat leren wel met veel moeite zeg
moet zeggen dat ik me ook weerwat beter voel als vanmorgen na het drinken van thee, stomen, wat sinaasappelsap en wat tabletten tegen de hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt wel goed even rust wat koffie en weer een uurtje verder![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik me ook weerwat beter voel als vanmorgen na het drinken van thee, stomen, wat sinaasappelsap en wat tabletten tegen de hoofdpijn![]()
Lovebearquote:
quote:
Hellowquote:
Even een pauze tussendoor, moet kunnenquote:
Gelukkig maar, want eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon even beetje uitzieken, en dan komt het allemaal wel goed
Dan spring ik zo weer in het rond![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Zo, de afwas is ook weer klaar... Zometeen nog afdrogen en met de stofzuiger door het huis zwalken.
Ach ja, mot ook gebeuren hè....quote:
Misschien een geinig idee dat te decoreren met een smiley?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Zo, de afwas is ook weer klaar... Zometeen nog afdrogen en met de stofzuiger door het huis zwalken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want eenpareltje willen we niet natuurlijk. Pareltje moet
zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef ChantalC het volgende:
Ja ik heb ook ff pauze... Even niet snotteren... over een uurtje ga ik wel weer verder met snotteren
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een geinig idee dat te decoreren met een smiley?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, mot ook gebeuren hè....
straks als beloning lekker in bad...
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Betekent dat we het bewoners topic up-to-date moeten houden en een afvallerstopic erbij moeten plaatsen...
MMM das lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, mot ook gebeuren hè....
straks als beloning lekker in bad...
Heb ik nu ook wel zin inquote:
Ssst! niet te hard anders breng je hem op ideeën!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef lovebear het volgende:
Dan moe je niet een werkwillende snotter hebben die eerder wil beginnen
quote:
Dat afvallerstopic komt er zodra de eerste afvaller is afgevallen... Mooie zinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]oke dan
[..]
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super lang
Zal t niet doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ssst! niet te hard anders breng je hem op ideeën!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zéker met m'n lush-spulletjes....
Uitgebrijd badderen dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zéker met m'n lush-spulletjes....
Jij bent een man, jij snapt dat nietquote:
quote:
lush-spulletjes... je kan toch lezen?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
lush-spulletjes... je kan toch lezen?![]()
Die bruistabletten van Kneipp zijn lekker... Helaas heb ik geen bad...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Lush-spulletjes zijn lekkere zeepjes, bubble bars, bruisballen etc voor in bad....
Hou opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
lekker muziekje erbij boekje erbij en wat lekker drinken en sigaretten mee kan je uren vertoeven daar
Topquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat afvallerstopic komt er zodra de eerste afvaller is afgevallen... Mooie zin
ja duifje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
gaan we de wijssnotterneus uithangen?
![]()
ze zei duifje tegen mequote:
Speed, hoe is het afgelopen met dat meisje dat laatst bij je op bezoek kwam?quote:
Jawel alleenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je geen bad in je hotel kamer![]()
Jij bent de barman zaten al op je te wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef odie22 het volgende:
Is de bar al open , ik wil een biertje !!!
Nu alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef odie22 het volgende:
Is de bar al open , ik wil een biertje !!!
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speed, hoe is het afgelopen met dat meisje dat laatst bij je op bezoek kwam?
Was eenmalig hoor... zal het niet meer doen ok?quote:
Heb vandaag een vrije dagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij bent de barman zaten al op je te wachten![]()
Flauw van d'r zeg... Geen tijd meer aan verspillen dus...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
Sorry moest er even uit![]()
Deze vraag had ik dus echt niet meer verwachtmaar anyway...ze is niet komen opdagen, sterker nog ze was op vakantie. Need say more?
Jeetje wat vervelend zegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
Sorry moest er even uit![]()
Deze vraag had ik dus echt niet meer verwachtmaar anyway...ze is niet komen opdagen, sterker nog ze was op vakantie. Need say more?
Dat hoop ik toch niet, effe eentje voor de smaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nu alDan lig je al onder de tafel voordat de avond begonnen is
![]()
![]()
Ow effe voor proevenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, effe eentje voor de smaak![]()
Die heb ik allang gedumpt ik heb ook totaal geen contact meer met derquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flauw van d'r zeg... Geen tijd meer aan verspillen dus...![]()
Ach ik zit er niet meer mee hoorquote:
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...quote:
Ach ja, die oplichter gaat even met ons geld ervandoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...
* Cheers * !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar effe een flesje gepakt , hij smaakt heeerlijk![]()
![]()
![]()
Hij mist Lieske gewoon...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
Kan het nog steeds niet helemaal begrijpen. Had het gewoon echt compleet niet aan zien komen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Kan het nog steeds niet helemaal begrijpen. Had het gewoon echt compleet niet aan zien komen![]()
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doenquote:
Jep ook omdat hij zoveel post hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doen![]()
Aha okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Odie nam een Pilsje vandaar
![]()
Ow, goh dat had ik niet verwacht, maar ja dat kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm heeft uitgeboekt
tot ziens![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.
en zo even door tot aan deze:quote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar naar 15.500 BB5 postings vind ik het tijd om iets anders te gaan doen.
Laatste wat we van hem hebben gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geachte mevrouw/heer,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef teamlead het volgende:damn.. sollicitatiebrieven schrijven is echt niet mijn sterkste punt merk ik..
Ik neem nog maar een koffietje van de bar.. misschien krijg ik nog inspiratie
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geachte mevrouw/heer,
Graag solliciteer ik naar de functie van.... bij uw organisatie. Het lijkt mij een ontzettende uitdaging.
Blablablabla
In afwachting van uw positieve reactie.
Met vriendelijke groeten,
Uw duifje
Waarom jij juist zo geschikt bent voor die functie natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar wat vul je in bij dat blablabla dan?
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
Regenworm neemt afscheid![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
en zo even door tot aan deze:
[..]
Laatste wat we van hem hebben gezien![]()
doei odie, tot later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |