Die bruistabletten van Kneipp zijn lekker... Helaas heb ik geen bad...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Lush-spulletjes zijn lekkere zeepjes, bubble bars, bruisballen etc voor in bad....
Hou opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
lekker muziekje erbij boekje erbij en wat lekker drinken en sigaretten mee kan je uren vertoeven daar
Topquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat afvallerstopic komt er zodra de eerste afvaller is afgevallen... Mooie zin
ja duifje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
gaan we de wijssnotterneus uithangen?
![]()
ze zei duifje tegen mequote:
Speed, hoe is het afgelopen met dat meisje dat laatst bij je op bezoek kwam?quote:
Jawel alleenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je geen bad in je hotel kamer![]()
Jij bent de barman zaten al op je te wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef odie22 het volgende:
Is de bar al open , ik wil een biertje !!!
Nu alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef odie22 het volgende:
Is de bar al open , ik wil een biertje !!!
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speed, hoe is het afgelopen met dat meisje dat laatst bij je op bezoek kwam?
Was eenmalig hoor... zal het niet meer doen ok?quote:
Heb vandaag een vrije dagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jij bent de barman zaten al op je te wachten![]()
Flauw van d'r zeg... Geen tijd meer aan verspillen dus...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
Sorry moest er even uit![]()
Deze vraag had ik dus echt niet meer verwachtmaar anyway...ze is niet komen opdagen, sterker nog ze was op vakantie. Need say more?
Jeetje wat vervelend zegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
Sorry moest er even uit![]()
Deze vraag had ik dus echt niet meer verwachtmaar anyway...ze is niet komen opdagen, sterker nog ze was op vakantie. Need say more?
Dat hoop ik toch niet, effe eentje voor de smaakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nu alDan lig je al onder de tafel voordat de avond begonnen is
![]()
![]()
Ow effe voor proevenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, effe eentje voor de smaak![]()
Die heb ik allang gedumpt ik heb ook totaal geen contact meer met derquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flauw van d'r zeg... Geen tijd meer aan verspillen dus...![]()
Ach ik zit er niet meer mee hoorquote:
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...quote:
Ach ja, die oplichter gaat even met ons geld ervandoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die de komende dagen zien... Hij gaat "cold turkey"...
* Cheers * !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar effe een flesje gepakt , hij smaakt heeerlijk![]()
![]()
![]()
Hij mist Lieske gewoon...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
Kan het nog steeds niet helemaal begrijpen. Had het gewoon echt compleet niet aan zien komen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Kan het nog steeds niet helemaal begrijpen. Had het gewoon echt compleet niet aan zien komen![]()
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doenquote:
Jep ook omdat hij zoveel post hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doen![]()
Aha okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Odie nam een Pilsje vandaar
![]()
Ow, goh dat had ik niet verwacht, maar ja dat kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Regenworm heeft gisteren afscheid genomen van het forum. Koste hem teveel tijd en wilde weer andere dingen gaan doen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm heeft uitgeboekt
tot ziens![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.
en zo even door tot aan deze:quote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar naar 15.500 BB5 postings vind ik het tijd om iets anders te gaan doen.
Laatste wat we van hem hebben gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geachte mevrouw/heer,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:27 schreef teamlead het volgende:damn.. sollicitatiebrieven schrijven is echt niet mijn sterkste punt merk ik..
Ik neem nog maar een koffietje van de bar.. misschien krijg ik nog inspiratie
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geachte mevrouw/heer,
Graag solliciteer ik naar de functie van.... bij uw organisatie. Het lijkt mij een ontzettende uitdaging.
Blablablabla
In afwachting van uw positieve reactie.
Met vriendelijke groeten,
Uw duifje
Waarom jij juist zo geschikt bent voor die functie natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar wat vul je in bij dat blablabla dan?
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
Regenworm neemt afscheid![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
en zo even door tot aan deze:
[..]
Laatste wat we van hem hebben gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |