Hai teamleadje, eindelijk uitgeslapenquote:
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Betekent dat we het bewoners topic up-to-date moeten houden en een afvallerstopic erbij moeten plaatsen...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai teamleadje, eindelijk uitgeslapen![]()
![]()
Heerlijk diequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Teamlead![]()
![]()
, lekker hé zo'n
![]()
Heb jij al iets gehoord uit het ziekenhuis?
Ja hoor, gewoon even beetje uitzieken, en dan komt het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je je inmiddels een beetje beter voelt, goed om te horen![]()
Hoop maar dat het allemaal mee valt even afwachten dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heerlijk die![]()
nope.. nog niet...Ik verwacht ook niet dat het voor donderdag is dat ik wat hoor....
Komt wel goed even rust wat koffie en weer een uurtje verderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ja al ging dat leren wel met veel moeite zeg
moet zeggen dat ik me ook weerwat beter voel als vanmorgen na het drinken van thee, stomen, wat sinaasappelsap en wat tabletten tegen de hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt wel goed even rust wat koffie en weer een uurtje verder![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik me ook weerwat beter voel als vanmorgen na het drinken van thee, stomen, wat sinaasappelsap en wat tabletten tegen de hoofdpijn![]()
Lovebearquote:
quote:
Hellowquote:
Even een pauze tussendoor, moet kunnenquote:
Gelukkig maar, want eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon even beetje uitzieken, en dan komt het allemaal wel goed
Dan spring ik zo weer in het rond![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Zo, de afwas is ook weer klaar... Zometeen nog afdrogen en met de stofzuiger door het huis zwalken.
Ach ja, mot ook gebeuren hè....quote:
Misschien een geinig idee dat te decoreren met een smiley?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Zo, de afwas is ook weer klaar... Zometeen nog afdrogen en met de stofzuiger door het huis zwalken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want eenpareltje willen we niet natuurlijk. Pareltje moet
zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:58 schreef ChantalC het volgende:
Ja ik heb ook ff pauze... Even niet snotteren... over een uurtje ga ik wel weer verder met snotteren
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een geinig idee dat te decoreren met een smiley?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, mot ook gebeuren hè....
straks als beloning lekker in bad...
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Betekent dat we het bewoners topic up-to-date moeten houden en een afvallerstopic erbij moeten plaatsen...
MMM das lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, mot ook gebeuren hè....
straks als beloning lekker in bad...
Heb ik nu ook wel zin inquote:
Ssst! niet te hard anders breng je hem op ideeën!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef lovebear het volgende:
Dan moe je niet een werkwillende snotter hebben die eerder wil beginnen
quote:
Dat afvallerstopic komt er zodra de eerste afvaller is afgevallen... Mooie zinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]oke dan
[..]
Hou het overzichterlijk, kortom idd een afvallerstopic erbij doen, zo raken we ook niet in de war en wordt alles ook niet zo super lang
Zal t niet doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ssst! niet te hard anders breng je hem op ideeën!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zéker met m'n lush-spulletjes....
Uitgebrijd badderen dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zéker met m'n lush-spulletjes....
Jij bent een man, jij snapt dat nietquote:
quote:
lush-spulletjes... je kan toch lezen?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
lush-spulletjes... je kan toch lezen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |