ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja wil het echt weten, anders vraag ik het toch niet. Maar dat het zo slecht ging is minder om te horen![]()
qua slapen beter als gisteren. De rest is nog steeds brak, volgens mij op moment zelfs iets brakker met die verkoudheid enzoquote:
Duim toch voor je dat je t heel goed heb gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin van. Als ik een 5,5 heb dan mag ik in mijn handjes klappen
![]()
lief van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Duim toch voor je dat je t heel goed heb gedaan![]()
Dan hoop ik met je mee dat je minimaal een 5,5 hebt weten te scoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook wel. Maar omdat ik denk dat ik het verknald heb maakte ik er zo een zin van. Als ik een 5,5 heb dan mag ik in mijn handjes klappen
![]()
Vanavond wat vroeger naar beddan je moet wel opknappenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
qua slapen beter als gisteren. De rest is nog steeds brak, volgens mij op moment zelfs iets brakker met die verkoudheid enzo![]()
En bij die toets je mocht wel het boek erbij houden dat is bij bepaalde opgave wel mijn redding geweest. Maar om eerlijk te zijn ik snap er geen hol van![]()
. Maar goed de rest van de week komen de toetsen die wel een voldoende moeten opleveren
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee dat je minimaal een 5,5 hebt weten te scoren.![]()
En dan niet de fout maken die ik ooit maakte, lopen juichen en feesten dat je het hebt gehaald en dan een dag later nog eens gied op de lijst kijken en dat dan blijkt dat je scheef hebt gekeken en toch maar een 4 hebt gehaald![]()
Maar positieve was wel dat ik een hele vrolijke feestdag had gehad![]()
De dag erna was stevig balen inderdaad, maar toen had ik toch al een kater van de dag ervoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me wel goed balen zegde dag erna
om studiepunten te krijgen minimaal een 5,5. Maar het lesjaar is ingedeeld in 4 blokken geloof ik waarin je een 15 tal studiepunten kan verdienen. Ik moet er minimaal 45 n het eerste jaar hebben om over te gaan en om mijn Propedeuse te krijgen moet ik de volle 60 halen. Haal ik die niet moet ik wel alles van het eerste jaar in jaar 2 halen anders is het einde opleidingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vanavond wat vroeger naar beddan je moet wel opknappen![]()
Hoeveel punten moe je van alles hebben om te slagen?
Dan komt t iets zachter aan, want je bent toch wel dufquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De dag erna was stevig balen inderdaad, maar toen had ik toch al een kater van de dag ervoor.![]()
Naja op dat moment hadden ze me vanalles kunnen vertellen, drong toch allemaal maar erg langzaam doorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan komt t iets zachter aan, want je bent toch wel duf![]()
Jeetje wat streng.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om studiepunten te krijgen minimaal een 5,5. Maar het lesjaar is ingedeeld in 4 blokken geloof ik waarin je een 15 tal studiepunten kan verdienen. Ik moet er minimaal 45 n het eerste jaar hebben om over te gaan en om mijn Propedeuse te krijgen moet ik de volle 60 halen. Haal ik die niet moet ik wel alles van het eerste jaar in jaar 2 halen anders is het einde opleiding![]()
Snap ik heb ook wel eens momenten gehad na een feestjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Naja op dat moment hadden ze me vanalles kunnen vertellen, drong toch allemaal maar erg langzaam door![]()
morgen heb ik er 2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jeetje wat streng.
Maar met goeie voldoendes moet t te halen zijn lijkt me.
Waarneer heb je de volgende tentamen?
Dat wordt aan de studie voor jou vandaag dan. Wat doe je nog hier. Hup leren jijquote:
Ik zag het iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
De personeelsleden (bewoners) brengen elke vrijdag hun stem uit op hun favoriete, beste en meest hardwerkende collega. Twee personeelsleden worden zo genomineerd. Elke week zal een nieuwe, enthousiaste collega diegene met de minste stemmen vervangen.
Bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019
Product Strategy (Marketing) en een hertentamen van Multimedia Technology (iets met programma structuur diagrammen)quote:
ja ik ga zometeen leren schatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt aan de studie voor jou vandaag dan. Wat doe je nog hier. Hup leren jij![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ga zometeen leren schat. Maar of er veel van komt met die brakheid is een tweede
![]()
Moet lukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Product Strategy (Marketing) en een hertentamen van Multimedia Technology (iets met programma structuur diagrammen)
Komt goe iedere x een uurtje en dan even pauze nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik ga zometeen leren schat. Maar of er veel van komt met die brakheid is een tweede
![]()
kom maar kijken lieverdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt goe iedere x een uurtje en dan even pauze nemen![]()
Maar zo gelijk even aan de slag, en kom op je kamer kijken of je bezig ben![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kom maar kijken lieverd![]()
*is begonnen![]()
Leuk gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik neem eens een
[afbeelding]
Met misschien wel een
[afbeelding]
Dat laatste is overigens niet waar, ik zit eigenlijk
[afbeelding]
te eten, want ik heb geen zin om vers
[afbeelding]
te gaan halen
Merk t maar blijfd leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zat ook een hele lichte ironische ondertoon in hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik neem eens een
[afbeelding]
Met misschien wel een
[afbeelding]
Dat laatste is overigens niet waar, ik zit eigenlijk
[afbeelding]
te eten, want ik heb geen zin om vers
[afbeelding]
te gaan halen
Als je snel bent kan je de koekjes pakken, Peter zit toch aan de kaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En dan deel je niet eens een heel klein beetje met ons
![]()
Goed idee van jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je de koekjes pakken, Peter zit toch aan de kaas![]()
Alsjeblieft, eenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
En dan deel je niet eens een heel klein beetje met ons
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een
[afbeelding]
Wil je er misschien een Boedhakoekje bij,
[afbeelding]
Ter stimulering van je
[afbeelding]
Hi pareltjeeeequote:
Aan de beterende handquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Ja hoor prima , en met jou ?
Gelukkig, ben blij voor jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan de beterende hand
Morgen weer werken dus
Hey Odiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Hao odiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef odie22 het volgende:
Gelukkig maar dat je je inmiddels een beetje beter voelt, goed om te horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallowwww![]()
![]()
Zat even te lezen en te typen op het andere stekkie
![]()
![]()
En ja hoor ik voel me weer wat beter, gelukkig wel zeg pfff thx![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |