en waar woon je nu dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb er 2 jaar gewoond... Ben er gillend weggerend...![]()
Dan is t zeker niet te begrijpenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alleen zo af en toe op zaterdagnacht![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zoeken en zoeken naar het SC topic... niet kunnen vinden. Dan maar een nieuwe aanmakenquote:
Mochten de kamers naast mij niet bewoond worden, mag ik dan wat muurtjes doorbreken?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef M-en-A het volgende:
De volgende kamerindeling is op dit moment van kracht:
Lekker rustig toch, kunnen we onze eigen afterparty houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
We zitten nog steeds eenzaam op de 3e verdieping M en A... niemand wil blijkbaar bij ons of de derde verdieping is niet populair![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kom dan mar gewoon gezellig bij ons, en dan mag je ook gezellig meebuurten![]()
Hagenezen (de bekendere zoals die in BB, of enkele haagse sporters) hebben idd wel een leuk soort humorquote:
Hallo iedereenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
We zitten nog steeds eenzaam op de 3e verdieping M en A... niemand wil blijkbaar bij ons of de derde verdieping is niet populair![]()
ik heb ze nog steeds niet verteld dat er op onze verdieping ook nog een extra binnenzwembad met sauna, turks stoombad, jacuzzi en zonnehemels aanwezig is.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Zeker weten! En platenkast hoeft echt niet tussen aanhalingstekens. Ik beschik nog steeds over een welgevulde kast met platen (voor de jongeren onder ons: een soort cdtjes, maar dan zwart en groter en aan twee kanten af te spelen met een apparaat dat grammofoon werd genoemd).quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Prima hoor
Ik vertrouw erop dat het wel goed komt dan
Zit Jimi ook in je 'platenkast'?
niet meer in limbabwe!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Bartoli het volgende:
en waar woon je nu dan?
En de Brabanders hebben geen humorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hagenezen (de bekendere zoals die in BB, of enkele haagse sporters) hebben idd wel een leuk soort humor![]()
Ik heb een paar maanden geleden met het werk een steptocht door de schilderswijk gemaakt... (ik weet hetquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hagenezen (de bekendere zoals die in BB, of enkele haagse sporters) hebben idd wel een leuk soort humor![]()
meldt het maar bij de afdeling reserveringen dan welke kamer je hebben wiltquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Wil wel verhuizen hoor naar de 3de verdieping![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ouderwetsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
met een apparaat dat grammofoon werd genoemd
Apart wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zeg ik dat danquote:
Dat mag niet in een Hotelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mochten de kamers naast mij niet bewoond worden, mag ik dan wat muurtjes doorbreken?
quote:
quote:
Hoi hoi allemaalquote:
kies mij, kies mij, kies mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik heb ze nog steeds niet verteld dat er op onze verdieping ook nog een extra binnenzwembad met sauna, turks stoombad, jacuzzi en zonnehemels aanwezig is.![]()
Wil dat eigenlijk een beetje stil houden zodat jij en wij zelf onze gasten uit kunnen nodigen op onze tussendoor-feestjes![]()
ELPEESquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! En platenkast hoeft echt niet tussen aanhalingstekens. Ik beschik nog steeds over een welgevulde kast met platen (voor de jongeren onder ons: een soort cdtjes, maar dan zwart en groter en aan twee kanten af te spelen met een apparaat dat grammofoon werd genoemd).![]()
Jij was alweer van een latere lichting, dat moet wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat ouderwets
ik noem het een pick-up
Haaaaaa Pareltje.... is goed hoor... kom maar gezellig bij mij op de kamerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, recentelijk nog gecontroleerd in aanwezigheid van een monteur en een notarisquote:
Ik wil graag een plaatje aanvragen kan dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! En platenkast hoeft echt niet tussen aanhalingstekens. Ik beschik nog steeds over een welgevulde kast met platen (voor de jongeren onder ons: een soort cdtjes, maar dan zwart en groter en aan twee kanten af te spelen met een apparaat dat grammofoon werd genoemd).![]()
Hi pareltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zeg ik dat dan![]()
tuurlijk hebben brabanders ook humor net zoals limburgers en andere dat ook kunnen hebben![]()
Demins high-fived Cuall!!! U is een kenner pur sang!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ELPEES![]()
![]()
Ik heb ook een kast vol en ik blijf erbij dat het geluid van een elpee beter is dan het digitale van een cd'tje![]()
uit de seventiesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Jij was alweer van een latere lichting, dat moet wel!![]()
Is goedquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
meldt het maar bij de afdeling reserveringen dan welke kamer je hebben wilt![]()
Jawel hoor. Gezellige mensen die brabanders en we hebben zeker wel humorquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat ouderwets
ik noem het een pick-up
heb jij je badbak niet bij je danquote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee wat zijn jullie weer snel! Was nog aan het bijlezen zitten ze alweer in een ander topic het zwembad bij de cocktailbar![]()
Noem t altijd platenspelerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, was lekker, maar voel me wel een beetje oud worden hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat geeft het, heerlijk even een tukkie doen op de bank![]()
hallo trouwens
Hoi hoi meisquote:
onder andere jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet?![]()
Zeker omdat jij er een kamertje hebt.![]()
Op de grote feestavond in de Sixtieszaal zal ik het tijdperk 1965-1975 uitvoerig behandelen! Niemand hoeft aantekeningen te maken, maar wel de stoelen aan de kant! PH52 zorgt voor de stimulantia. Ik heb er nou al zin in!quote:
Ik dacht dat je het nooit zo vragenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Haaaaaa Pareltje.... is goed hoor... kom maar gezellig bij mij op de kamer
Nog steeds niet opgeknapt meisje??quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi meis![]()
wat een warm welkom weer van iedereen dat doer een mens toch goed
![]()
Vooral als je,je zo beroerd voelt![]()
aub Stairway to heaven, als je hem niet bij je hebt ga ik hem wel even halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Op de grote feestavond in de Sixtieszaal zal ik het tijdperk 1965-1975 uitvoerig behandelen! Niemand hoeft aantekeningen te maken, maar wel de stoelen aan de kant! PH52 zorgt voor de stimulantia. Ik heb er nou al zin in!![]()
![]()
![]()
Regenworm heeft uitgeboektquote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef M-en-A het volgende:
De volgende kamerindeling is op dit moment van kracht:
Kelder
Bluezz
Golfer
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix & TeamLead
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
012 - Supermom
017 - Demins
018 - Bengeltje
023 - Manu82
041 - White_Pearl & Sjet (op stretcher)
046 - Bergie88
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
101 - MissHobje
104 - Day en Peter6000
111 - Radobe
117 - Bruce117
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
222 - doka
239 - Tanna
273 - Anitra
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
313 - Foreverblue
333 - M-en-A & A-en-M
Vijfde verdieping, kamers 501 t/m 599
505 - vosje505
555 - Kokstra
Zesde verdieping, kamers 601 t/m 699
633 - SpeedyGJ
650 - Stereotomy
666 - Morwen
696 - bright_side-of_life...
699 - Melke
Zevende verdieping, kamers 701 t/m 799
777 - Fok777
Penthouse
1001- Henk & Yolande
1002 -Odie22
The Royal Penthouse
Flugeltje
Gelieve zelf een kamer te claimen die nog vrij is in Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten Na controle van uw creditcard zal de receptie over gaan tot definitieve boeking van de kamer.![]()
Alle kamers zijn voorzien van ligbad, eigen toilet, 2 persoonsbed, stretcher voor logees, minibar, kleuren televisie, internet-aansluiting en bijbel in het nachtkastje.
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Nog in voorreservering: checken creditcard en intern overleg![]()
Mabelle (moet kamernummer nog opgeven)
Mazaru (moet kamernummer nog opgeven)
Joh!! ben je gek! zijn der van 20 die doen dat niks hoor jij met je oudquote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, was lekker, maar voel me wel een beetje oud worden hoor![]()
....dat doet ze anders noooiiiiit![]()
Aahhhhhhhhhhhh nog steeds niet beter dusquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi meis![]()
![]()
hoi hoi oddiequote:
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?quote:
Heb nu lang geslapen en gaat het wel weer maar s' avonds ga je, je dan toch weer rotter voelen,quote:
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm heeft uitgeboekt
tot ziens![]()
![]()
Altijd bij me! Maar bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
aub Stairway to heaven, als je hem niet bij je hebt ga ik hem wel even halen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot ziens![]()
![]()
Ik heb idd een jacuzzi op m'n dakterrasquote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?(en je weet dat je daar naakt in moet, dus heb geen badpak (alla Chantal GNA GNA) meegenomen of bikini's (alla Died en Naad).
Trouwens, die jacuzzi zal wel in de Royal Penthouse zitten van Mevrouw FlugeltjeKan je daar inkomen op uitnodiging of moeten we haar omkopen?
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Demins high-fived Cuall!!! U is een kenner pur sang!![]()
reserveringen gaan natuurlijk via mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?(en je weet dat je daar naakt in moet, dus heb geen badpak (alla Chantal GNA GNA) meegenomen of bikini's (alla Died en Naad).
Trouwens, die jacuzzi zal wel in de Royal Penthouse zitten van Mevrouw FlugeltjeKan je daar inkomen op uitnodiging of moeten we haar omkopen?
![]()
Ga je alweer op vakantie??quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot ziens![]()
![]()
Zijn veel mensen ziek FB, het is er de tijd voor hé Jan. en Feb.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhhhh nog steeds niet beter dus![]()
Je hoort het van heel veel mensen dat ze ziek zijn of niet lekker.
klopt 3e etagequote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb idd een jacuzzi op m'n dakterras
Maar er zijn méér jacuzzi's in het hotel hoor...
kunnen we handje schudden (niet qua griep maar van beroerd voelen)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk een flinke griep,maja dat kan hé komt wel weer goed
![]()
Helemaal niet meer of alleen vandaag niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Joh!! ben je gek! zijn der van 20 die doen dat niks hoor jij met je oud![]()
![]()
Pareltje ben je ook al geveld door de griep?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi meis![]()
![]()
Hai Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Die hotelbon ligt hier ook nog, mét een rekening voor het boekje
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voeltquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al wel in de 2e helft van de 20 hoor![]()
Dan ga ik ook meteen voor 22....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voelt![]()
Oh jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
reserveringen gaan natuurlijk via mij![]()
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor mequote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voelt![]()
Hahaha ja dat weet ik, gekkie! maja is niet erg hoor voel me er happy bijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al wel in de 2e helft van de 20 hoor![]()
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet meer of alleen vandaag niet?![]()
En dan Viola, Bonnie en Gert missen..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.
de leeftijd valt toch reuze mee flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meteen voor 22....![]()
Als een berg tegen a.s. woensdag opziet![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uhhh lieftallige eigenaresse van dit wonderschone hotel, we hebben een probleempje. Onze barman is er vandoor en de gasten hebben dorst.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meteen voor 22....![]()
Als een berg tegen a.s. woensdag opziet![]()
Zitten we daarom hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan Viola, Bonnie en Gert missen..
Het is meer een soort van psychologische grens... Nu móet ik wel volwassen zijn... etc etc etcquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de leeftijd valt toch reuze mee flugel. Als jij je een prille 20'er voelt is er niks aan de hand
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor me![]()
Doe maar, ik sta nog steeds paf....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Uhhh lieftallige eigenaresse van dit wonderschone hotel, we hebben een probleempje. Onze barman is er vandoor en de gasten hebben dorst.
Zullen we ze voor vanavond maar vrij drinken geven![]()
Hahaha ben zo geveldquote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Pareltje ben je ook al geveld door de griep?
Zal ik even wat sinasappels voor je uitpersen?
Ik stel voor om vanaf nu allemaal met mondkapjes over de vingers te typen, want er waart hier een lelijk virus rond.
Je bepaald toch zelf hoeveel tijd je er in wil stoppenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoeft niet natuurlijk. Ik ken er een paar die halverwege de 30 zijn en nog het egostaat van een kind van rond de 10 hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is meer een soort van psychologische grens... Nu móet ik wel volwassen zijn... etc etc etc
Jaaa, doen!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Vrij drinken? wauw... zal ik dan eens ff lekker op de bar dansen
Je kunt toch zelf je tijd gedoseerd bepalen. Dan kom je gewoon langs als je zin hebt. En het is geen plicht om als hardwerkende barman rond te lopen hoor. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het erg leuk vond om te zien hoe vrolijk je heen en weer huppelde om het iedereen naar de zin te maken en van drankjes te voorzien.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee hoor, doe ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet je zelf gaan neerhalen hier hé lieverd
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor me![]()
Heeft Lieske naar tegen je gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ben zo geveld![]()
ik wou net zeggen, ik ga even wat drinken pakken,
en wat eten, even een bammetje met boulion ofzo en een sapje![]()
dus ik meld me weer als ik zover ben![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ga ik met je mee
..tukje doen op de bank![]()
Ik sta er ook ff flink geschrokken van te kijken. Had het idee dat wormpje het met veel plezier deed. En nu voel ik me een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar, ik sta nog steeds paf....
Zit er een paal aan de bar vast?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Slaap lekker flugel. Tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ik duik m'n bedje weer in...
Zie jullie morgen wel weer.
Truste flugelte, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Precies, zo denk ik er ook over....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik sta er ook ff flink geschrokken van te kijken. Had het idee dat wormpje het met veel plezier deed. En nu voel ik me een beetje, want is toch nooit de bedoeling geweest dat iemand zich hier "opgedrongen" ophoudt. Iedereen hier is welkom om zelf plezier te maken. En volgens mij kwam het toch echt bij iedereen over dat Regenworm er echt schik in had.
Hopenlijk dat wormpje na een nachtje slapen zichzelf weer wat hervonden heeft en gewoon weer tussendoor wat plezier komt maken.![]()
Truste Flugeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Trust Flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
nee, als ik eenmaal fok heb opgestart dan ben ik niet meer weg te slaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je bepaald toch zelf hoeveel tijd je er in wil stoppen![]()
Als je even met een vochtig doekje over de paal gaat, kan je die ook gebruiken!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Slaap lekker en beterschap verderquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over....
Misschien moet ie zichzelf ff een beetje hervinden zeg maar.
laten we het hopen. Maar pieker er maar niet te lang over en neem even je rust voor vannacht. Slaap lekker meisje, en morgen weer een stukje gezonder opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over....
Misschien moet ie zichzelf ff een beetje hervinden zeg maar.
Misschien kom ik een keer langs fietsen maar ik ben niet van plan om het vaak te gaan doenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je komt toch wel HBB hier met ons volgen zeker
![]()
jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien kom ik een keer langs fietsen maar ik ben niet van plan om het vaak te gaan doen
Is een kwestie van leren doseren... Ik had het op een bepaald moment ook. Ik kreeg het niet voor elkaar om achter de computer weg te gaan. In mijn geval was het mannetje die me met beide beentjes op de grond zette. Nu ben ik wat minder online en kijk ik af en toe ook een filmpje tussendoor. Zónder spieken op fok. Het kostte wat moeite in het begin, maar het lukt steeds beter.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, als ik eenmaal fok heb opgestart dan ben ik niet meer weg te slaan.
dat klinkt als een verslavingquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot kijk en bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Echt heel erg jammer hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien kom ik een keer langs fietsen maar ik ben niet van plan om het vaak te gaan doen
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oke, het blijft natuurlijk jou keus en je weet zelf wat het beste voor je is. Ik wil je in ieder geval bedanken voor al je gezellige uurtjes. En als je weer een keertje langs wilt komen ben je altijd welkom.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Da's geen goeie tip, dan zou ik nooit meer tijd voor Fok hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef cuall het volgende:
Tip - doe eerst alles wat je doen moet, en dan pas Fok opstarten![]()
Ik ben gewoon veel te fanatiek dat heb je gezien met Lieske.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een kwestie van leren doseren... Ik had het op een bepaald moment ook. Ik kreeg het niet voor elkaar om achter de computer weg te gaan. In mijn geval was het mannetje die me met beide beentjes op de grond zette. Nu ben ik wat minder online en kijk ik af en toe ook een filmpje tussendoor. Zónder spieken op fok. Het kostte wat moeite in het begin, maar het lukt steeds beter.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, het blijft natuurlijk jou keus en je weet zelf wat het beste voor je is. Ik wil je in ieder geval bedanken voor al je gezellige uurtjes. En als je weer een keertje langs wilt komen ben je altijd welkom.Als je wilt dat we je tussendoor dan waarschuwen dat je er te lang bent moet je dat maar even aangeven. Verder is de keus natuurlijk aan jou en zullen we die respecteren.
Nogmaals heel hartelijk dank voor je leuke posts![]()
![]()
![]()
Dat respecteer ik, maar er moet toch iets gebeurd zijn waardoor je plotseling zo'n ommezwaai maakt! Gister was je nog superenthousiast met ook zo'n 15.500 postings. Ik begrijp het gewoon niet...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar naar 15.500 BB5 postings vind ik het tijd om iets anders te gaan doen.
Je moet doen, wat voor jou het beste voeltquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel te fanatiek dat heb je gezien met Lieske.
En kan erg moeilijk maat houden.
Ha, ha, jij hebt een lesje time-management nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's geen goeie tip, dan zou ik nooit meer tijd voor Fok hebben
Ik ben dus ook zo fanatiek, maar heb inmiddels wél leren doseren. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar het plezier wat ik ervan heb is groot. En dan is het zonde om dat helemaal weg te gooien omdat je geen maat kunt houden. Maat houden is iets wat je kunt leren. Een leuk forum is niet makkelijk opnieuw gevonden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
kun je mij een lesje leren?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha, ha, jij hebt een lesje time-management nodig![]()
Kwestie van de juiste prioriteiten stellen hoor![]()
Precies! Ook al ben ik er niet elke dag, ik lees wel altijd alles na en heb dit dus ook niet gemerkt of tussen de regels doorgelezen?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, maar er moet toch iets gebeurd zijn waardoor je plotseling zo'n ommezwaai maakt! Gister was je nog superenthousiast met ook zo'n 15.500 postings. Ik begrijp het gewoon niet...![]()
Het is verschrikkelijk leuk om met jullie een hotel te runnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat respecteer ik, maar er moet toch iets gebeurd zijn waardoor je plotseling zo'n ommezwaai maakt! Gister was je nog superenthousiast met ook zo'n 15.500 postings. Ik begrijp het gewoon niet...![]()
Anders kom je terug onder een nieuwe nick. Schelden we je uit voor kutnewbie en durf je meteen niet meer zoveel te posten...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk leuk om met jullie een hotel te runnen.
Maar ik heb geen zin meer om zoveel tijd er aan te besteden als BB5.
Minderen is geen oplossing voor mij omdat ik van mezelf toch weet dat ik het twee dagen vol hou.
En dan weer uren hier zit en ik wil gewoon weer eens andere dingen doen.
Dat kan ook averechts werken hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Anders kom je terug onder een nieuwe nick. Schelden we je uit voor kutnewbie en durf je meteen niet meer zoveel te posten...![]()
Dat is nog eens meedenken.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Anders kom je terug onder een nieuwe nick. Schelden we je uit voor kutnewbie en durf je meteen niet meer zoveel te posten...![]()
Hij is familie van scanman!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef demins het volgende:
quote:
Maat houden is een erg zwak punt bij mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo fanatiek, maar heb inmiddels wél leren doseren. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar het plezier wat ik ervan heb is groot. En dan is het zonde om dat helemaal weg te gooien omdat je geen maat kunt houden. Maat houden is iets wat je kunt leren. Een leuk forum is niet makkelijk opnieuw gevonden.
Wij ook niet MOM. En ook wij zijn tijdens de verhuizing van de oudjes hier minder actief geweest, maar wel wat bijgelezen in die tussentijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Ook al ben ik er niet elke dag, ik lees wel altijd alles na en heb dit dus ook niet gemerkt of tussen de regels doorgelezen?
Flugeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dit wel van meer posters op Fok gehoord binnen een paar dagen waren ze weer terug. Behalve zo'n figuren als Scanman enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maat houden is een erg zwak punt bij mij.
En ik ga echt niet weg omdat ik het niet leuk vind ik vond het fantastich.
Je zult me ook niet in een ander forum zien.
Wie zei ook weer dat Brabo's geen humor hebben...quote:
Volgens mij wil hij gewoon een "Oh regenworm kom terug!"-topic...quote:
Dat schuldgevoel herken ikquote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ik goed in
Belangrijkste is dat er een balans is tussen activiteiten die je moet doen en dingen die je graag doet.
In Regenworm zijn situatie bv. die kan niet meer stoppen als hij eenmaal is begonnen, waardoor hij dingen die hij eigenlijk moet doen, dan nalaat, hierdoor ontstaat bv. een schuldgevoel.
Hij moet dus de prioriteietn van die dag eerst doen, alvorens zijn ontspanning te vinden.
.......en bedenk goed, morgen is er weer een dag, het hoeft niet allemaal in 1 dag af![]()
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap je helemaal hoor regenworm. Zeker de laatste paar dagen heb ik hier tot 's ochtends 7 uur gezeten en stel dan steeds uit wanneer ik ga slapen. Het vleesch is zwack.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zei ook weer dat Brabo's geen humor hebben...![]()
Denk gewoon wat jet beste lijktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen bewoners naar bed gaan, omdat er geen bewoners zijn....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...
wormpje, mocht je je bedenken en toch je gezicht hier weer laten zien, dan zullen we je helpen om je er op te wijzen als je lang online bent. Als je dan ook de moed op kunt brengen om op dat moment naar ons te luisteren kun je toch wat gedoseert hier rondhuppelen. Het is natuurlijk maar een suggestie die wij doen, jij alleen kunt het beste bepalen wat voor jou wel of niet goed werkt. Maar weet in ieder geval dat we je zullen steunen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maat houden is een erg zwak punt bij mij.
En ik ga echt niet weg omdat ik het niet leuk vind ik vond het fantastich.
Je zult me ook niet in een ander forum zien.
Gelukkig is dat vanaf donderdag wel weer andersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen bewoners naar bed gaan, omjdat er geen bewoners zijn....![]()
![]()
![]()
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap je helemaal hoor regenworm. Zeker de laatste paar dagen heb ik hier tot 's ochtends 7 uur gezeten en stel dan steeds uit wanneer ik ga slapen. Het vleesch is zwack.
Dat knopje zit bij mij ingebouwd en wordt automatisch ingedrukt...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Wel vreemd hoor, als je streams kijkt en iedereen gaat naar bed werkt het 'ik moet gaan slapen' knopje blijkbaar beter dan als die streams er niet zijn...
De tip van Flugel.... Uitloggen vóór de nachtploeg inlogt. Dan is het ff rustig en makkelijker vertrekken... (zo rond half elf dus)quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.
Dan hou je niet vol e5 a 6 uur slapen elke nacht.
Goed voorbeeld deed goed volgen, het voorbeeld is nu weg. Dus blijven wij ook maar hangenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...
Ik ga ook altijd rond dezelfde tijd naar bed... Behalve nu, want ik hoef morgen dus niet te gaan werken én heb vanmiddag nog geslapen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat knopje zit bij mij ingebouwd en wordt automatisch ingedrukt...![]()
Ik geloof je gelijk op je woord regenworm. Voor mij ben je alleen regenworm, de enige echte, en met niemand te vergelijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben geen familie van Scanman en je zal me niet zien in andere BB topics.
Nee, hoeft nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef demins het volgende:
Regenworm, Regenworm! Wurmpje... Kan ik nog een afscheidsplaatje voor je draaien?![]()
Idem... normaal lig ik nu al een uur in bed. Ik blijf morgen nog thuis, dus kan wel wat later...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook altijd rond dezelfde tijd naar bed... Behalve nu, want ik hoef morgen dus niet te gaan werken én heb vanmiddag nog geslapen.
hij is toch 'elders' verder gegaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het toch bijzonder knap van Scanman dat ie echt in 1x ermee gestopt is
Scanman is toen naar de blog gegaan waar hij ook zeer fanatiek was. Op een bepaald moment is hij ook dáár opgestapt en verhuist naar MediaWatchers. Waar hij nu uithangt weet ik niet...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag lieve gekke Regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goodbye my friend... take care with yourselfquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie op MediaWatchers ook al een "scanman kom terug!"-topic?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Op een bepaald moment is hij ook dáár opgestapt en verhuist naar MediaWatchers.
Dag Wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan maar even bedenken dat het de mannelijke versie is...quote:Now that I've lost everything to you,
You say you want to start something new,
And it's breaking my heart you're leaving,
Baby, I'm grieving.
But if you want to leave, take good care,
Hope you have a lot of nice things to wear,
But then a lot of nice things turn bad out there.
Oh, baby, baby, it's a wild world,
It's hard to get by just upon a smile,
I always remember you like a child, girl.
You know I've seen a lot of what the world can do,
And it's breaking my heart in two,
'cause I never want to see you sad, girl,
Don't be a bad girl.
But if you want to leave, take good care,
Hope you make a lot of nice friends out there,
But just remember there's a lot of bad and beware.
Well,
Oh baby, baby it's a wild world,
And I always remember you like a child, girl.
Baby, I love you,
And if you want to leave, take good care,
Hope you make a lot of nice friends out there,
Just remember there's a lot of bad and beware.
Yeah, yeah, yeah,
Oh, baby, baby it's a wild world,
And I always remember you like a child girl,
Oh, yeah,
Oh, baby, baby it's a wild world,
Yeah, yeah, yeah,
And I always remember you like a child, girl
Dat klopt, dat gaat je opbreken. Misschien moeten we je ook nu niet veel langer meer ophouden en rustig naar bed laten gaan. Dan pak je een nacht van minstens 8 uurtjes en als je op staat neem je rustig een ontbijtje. Dan ga je eens kijken wat je morgenochtend wil gaan doen en gaat eerst daar mee aan de gang. Als je daar mee klaar bent en je voelt je voldaan, dan kun je dat als je er behoefte aan hebt dit 's middags even aan ons komen melden. Dan sturen we je na een uurtje weer weg achter je computer vandaan en doe je nog iets wat je al eerder had willen doen. En 's avonds na koffietijd kom je nog een uurtje of 2 bij lezen en kletsen en ga je weer voor 0.00 uur naar bed. Als dit je lukt heb je de eerste overwinning binnen en het begin gemaakt van een gedoseert dagje op dit forum.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.
Dan hou je niet vol e5 a 6 uur slapen elke nacht.
Ja! Echt waar...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeft ie op MediaWatchers ook al een "scanman kom terug!"-topic?![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Nee, niet voor altijd, van mij hebben jullie morgen alweer last
seeya'll
Waarneer is t weer kinderuurtjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Je maakt een grapje...quote:
Nou, voorgaan de jaren heeft hij daar flink op geoefend hoor. Kunst na 3x oefenen kan ik het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Shit, ik werd al even blijquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Simple as thatquote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Tis wel makkelijk hoor, als je echt wilt.
Computer uit, en iedereen is weggevaagd
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Bye bye, tot morgen of zoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Slaap lekker Flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Doei en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Truste flugeltje, slaap lekker (en niet piekeren vannachtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Slaap lekker Flugel.... veel plezierquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!quote:
Doei doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Bedankt voor alle Lieske en andere caps ben je heel erg dankbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ojaaa das niet netjes van hem!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef demins het volgende:
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!![]()
![]()
![]()
Welterusten en morgen hopelijk gezond weer opquote:
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dagquote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Odie... nu Regenworm weg is... komt de bar helemaal onder jouw hoede natuurlijk
Truste, en morgen weer een beetje gezonder opstaan dan vandaag.quote:
truste odie, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dag
Dag Odiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Okee... succes ermee dan en slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Trusten odiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook echtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef M-en-A het volgende:
Pffffff......... niemand kan nu zeggen dat het een rustig avondje was. Ben er best wel een beetjevan dat regenworm zo plotseling vertrekt
Ik denk dat hij vast nog wel eens langs gaat komen hoor, gezien het plezier hij hier had.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef M-en-A het volgende:
Pffffff......... niemand kan nu zeggen dat het een rustig avondje was. Ben er best wel een beetjevan dat regenworm zo plotseling vertrekt
Wapperenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Lieske nu helemaal alleen op de 3e etage in kamer 013?![]()
Wat moet ze nu zonder Regenwormpje?
Truste Demins, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, dacht ik, maar niet voordat ik iedereen die mij voorging nog TRUSTE! wens, behalve ChantalC, want die had ik al gehad! En natuurlijk ook voor iedereen die na mij gaat: TRUSTE! En ook vast voor morgen: TRUSTE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou TRUSTE dan maarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, dacht ik, maar niet voordat ik iedereen die mij voorging nog TRUSTE! wens, behalve ChantalC, want die had ik al gehad! En natuurlijk ook voor iedereen die na mij gaat: TRUSTE! En ook vast voor morgen: TRUSTE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees het ook net effe terug, maar volgens mij vind hij het juist te leukquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef tanna het volgende:
Ik las net ff een beetje mee over regenworm, hij had er ff helemaal genoeg van zeker?
Welterusten jij bent de oudste die geeft het voorbeeldquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even over nagedacht, ja te leuk bedoel ikquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
Ik lees het ook net effe terug, maar volgens mij vind hij het juist te leuk
TRUSTE!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zag ik nog net even!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten jij bent de oudste die geeft het voorbeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Tannaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef tanna het volgende:
Goedenavond allemaal, waar moet ik zijn voor het maandagavondhoerenfeest?
Deze zaten al in de lobby, beetje saai he!
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef tanna het volgende:
Goedenavond allemaal, waar moet ik zijn voor het maandagavondhoerenfeest?
Deze zaten al in de lobby, beetje saai he!
[afbeelding]
Kamer 013 blijft vanaf nu op last van de directie standaard gereserveerd voor regenworm en Lieskequote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Lieske nu helemaal alleen op de 3e etage in kamer 013?![]()
Wat moet ze nu zonder Regenwormpje?
We kunnen ook niet verder kijken bij hem in huis, dan de lettertjes die van zijn putertje af komen he, blijft altijd moeilijk inschatten waarom zo'n plotseling besluit, maar het blijft jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast nog wel eens langs gaat komen hoor, gezien het plezier hij hier had.
Even een inhaalslag maken van alle zaken die zijn blijven liggen.......en dan![]()
Is het nog niet begonnen danquote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi TannaTsss die kunnen zeker niet wachten?
![]()
Truste deminsquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi dokaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kamer 013 blijft vanaf nu op last van de directie standaard gereserveerd voor regenworm en Lieske![]()
![]()
We houden hem gewoon in ere, ik heb besloten om kamer 013 aan niemand anders te verhuren. Deze blijft standaard gereserveerd voor regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook echtterwijl ik de hele dag toch al
was
![]()
Trusten deminsquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We houden hem gewoon in ere, ik heb besloten om kamer 013 aan niemand anders te verhuren. Deze blijft standaard gereserveerd voor regenworm
check Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgastenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ja wie gaat er nou ook in 013 slapen, er is geen enkel hotel die een kamer 13 heeft en uitgerekend regenworm trekt daar in
![]()
Daar komt het door, het is de schuld van de kamer, M-en-A gooi daar snel een extra slot op, want die kamer brengt ongeluk.
Ps. ik zou eerst Lieske er wel ff uithalen![]()
Klopt, een welkomstzwaai/slaaplekkerzwaai/totzienszwaai topicquote:
Zo ik ben er weer even wat gegeten, gedronken, en douchje gepaktquote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ben zo geveld![]()
ik wou net zeggen, ik ga even wat drinken pakken,
en wat eten, even een bammetje met boulion ofzo en een sapje![]()
dus ik meld me weer als ik zover ben![]()
Ik hou van donkere keldersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:04 schreef M-en-A het volgende:
Wil je trouwens nog steeds in die koude donkere kelder slapen of wil je verhuizen naar een andere kamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |