Wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag lieve gekke Regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goodbye my friend... take care with yourselfquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie op MediaWatchers ook al een "scanman kom terug!"-topic?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Op een bepaald moment is hij ook dáár opgestapt en verhuist naar MediaWatchers.
Dag Wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan maar even bedenken dat het de mannelijke versie is...quote:Now that I've lost everything to you,
You say you want to start something new,
And it's breaking my heart you're leaving,
Baby, I'm grieving.
But if you want to leave, take good care,
Hope you have a lot of nice things to wear,
But then a lot of nice things turn bad out there.
Oh, baby, baby, it's a wild world,
It's hard to get by just upon a smile,
I always remember you like a child, girl.
You know I've seen a lot of what the world can do,
And it's breaking my heart in two,
'cause I never want to see you sad, girl,
Don't be a bad girl.
But if you want to leave, take good care,
Hope you make a lot of nice friends out there,
But just remember there's a lot of bad and beware.
Well,
Oh baby, baby it's a wild world,
And I always remember you like a child, girl.
Baby, I love you,
And if you want to leave, take good care,
Hope you make a lot of nice friends out there,
Just remember there's a lot of bad and beware.
Yeah, yeah, yeah,
Oh, baby, baby it's a wild world,
And I always remember you like a child girl,
Oh, yeah,
Oh, baby, baby it's a wild world,
Yeah, yeah, yeah,
And I always remember you like a child, girl
Dat klopt, dat gaat je opbreken. Misschien moeten we je ook nu niet veel langer meer ophouden en rustig naar bed laten gaan. Dan pak je een nacht van minstens 8 uurtjes en als je op staat neem je rustig een ontbijtje. Dan ga je eens kijken wat je morgenochtend wil gaan doen en gaat eerst daar mee aan de gang. Als je daar mee klaar bent en je voelt je voldaan, dan kun je dat als je er behoefte aan hebt dit 's middags even aan ons komen melden. Dan sturen we je na een uurtje weer weg achter je computer vandaan en doe je nog iets wat je al eerder had willen doen. En 's avonds na koffietijd kom je nog een uurtje of 2 bij lezen en kletsen en ga je weer voor 0.00 uur naar bed. Als dit je lukt heb je de eerste overwinning binnen en het begin gemaakt van een gedoseert dagje op dit forum.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.
Dan hou je niet vol e5 a 6 uur slapen elke nacht.
Ja! Echt waar...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeft ie op MediaWatchers ook al een "scanman kom terug!"-topic?![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Nee, niet voor altijd, van mij hebben jullie morgen alweer last
seeya'll
Waarneer is t weer kinderuurtjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Je maakt een grapje...quote:
Nou, voorgaan de jaren heeft hij daar flink op geoefend hoor. Kunst na 3x oefenen kan ik het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het toch bijzonder knap van Scanman dat ie echt in 1x ermee gestopt is
Shit, ik werd al even blijquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Simple as thatquote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Tis wel makkelijk hoor, als je echt wilt.
Computer uit, en iedereen is weggevaagd
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Bye bye, tot morgen of zoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Slaap lekker Flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Doei en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Truste flugeltje, slaap lekker (en niet piekeren vannachtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Slaap lekker Flugel.... veel plezierquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!quote:
Doei doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Bedankt voor alle Lieske en andere caps ben je heel erg dankbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ojaaa das niet netjes van hem!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef demins het volgende:
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!![]()
![]()
![]()
Welterusten en morgen hopelijk gezond weer opquote:
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dagquote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Odie... nu Regenworm weg is... komt de bar helemaal onder jouw hoede natuurlijk
Truste, en morgen weer een beetje gezonder opstaan dan vandaag.quote:
truste odie, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dag
Dag Odiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Okee... succes ermee dan en slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Trusten odiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook echtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef M-en-A het volgende:
Pffffff......... niemand kan nu zeggen dat het een rustig avondje was. Ben er best wel een beetjevan dat regenworm zo plotseling vertrekt
Ik denk dat hij vast nog wel eens langs gaat komen hoor, gezien het plezier hij hier had.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef M-en-A het volgende:
Pffffff......... niemand kan nu zeggen dat het een rustig avondje was. Ben er best wel een beetjevan dat regenworm zo plotseling vertrekt
Wapperenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Lieske nu helemaal alleen op de 3e etage in kamer 013?![]()
Wat moet ze nu zonder Regenwormpje?
Truste Demins, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, dacht ik, maar niet voordat ik iedereen die mij voorging nog TRUSTE! wens, behalve ChantalC, want die had ik al gehad! En natuurlijk ook voor iedereen die na mij gaat: TRUSTE! En ook vast voor morgen: TRUSTE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou TRUSTE dan maarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, dacht ik, maar niet voordat ik iedereen die mij voorging nog TRUSTE! wens, behalve ChantalC, want die had ik al gehad! En natuurlijk ook voor iedereen die na mij gaat: TRUSTE! En ook vast voor morgen: TRUSTE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees het ook net effe terug, maar volgens mij vind hij het juist te leukquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef tanna het volgende:
Ik las net ff een beetje mee over regenworm, hij had er ff helemaal genoeg van zeker?
Welterusten jij bent de oudste die geeft het voorbeeldquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even over nagedacht, ja te leuk bedoel ikquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
Ik lees het ook net effe terug, maar volgens mij vind hij het juist te leuk
TRUSTE!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zag ik nog net even!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten jij bent de oudste die geeft het voorbeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Tannaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef tanna het volgende:
Goedenavond allemaal, waar moet ik zijn voor het maandagavondhoerenfeest?
Deze zaten al in de lobby, beetje saai he!
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef tanna het volgende:
Goedenavond allemaal, waar moet ik zijn voor het maandagavondhoerenfeest?
Deze zaten al in de lobby, beetje saai he!
[afbeelding]
Kamer 013 blijft vanaf nu op last van de directie standaard gereserveerd voor regenworm en Lieskequote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Lieske nu helemaal alleen op de 3e etage in kamer 013?![]()
Wat moet ze nu zonder Regenwormpje?
We kunnen ook niet verder kijken bij hem in huis, dan de lettertjes die van zijn putertje af komen he, blijft altijd moeilijk inschatten waarom zo'n plotseling besluit, maar het blijft jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast nog wel eens langs gaat komen hoor, gezien het plezier hij hier had.
Even een inhaalslag maken van alle zaken die zijn blijven liggen.......en dan![]()
Is het nog niet begonnen danquote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi TannaTsss die kunnen zeker niet wachten?
![]()
Truste deminsquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi dokaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kamer 013 blijft vanaf nu op last van de directie standaard gereserveerd voor regenworm en Lieske![]()
![]()
We houden hem gewoon in ere, ik heb besloten om kamer 013 aan niemand anders te verhuren. Deze blijft standaard gereserveerd voor regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 23:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook echtterwijl ik de hele dag toch al
was
![]()
Trusten deminsquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We houden hem gewoon in ere, ik heb besloten om kamer 013 aan niemand anders te verhuren. Deze blijft standaard gereserveerd voor regenworm
check Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgastenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
[..]
ja wie gaat er nou ook in 013 slapen, er is geen enkel hotel die een kamer 13 heeft en uitgerekend regenworm trekt daar in
![]()
Daar komt het door, het is de schuld van de kamer, M-en-A gooi daar snel een extra slot op, want die kamer brengt ongeluk.
Ps. ik zou eerst Lieske er wel ff uithalen![]()
Klopt, een welkomstzwaai/slaaplekkerzwaai/totzienszwaai topicquote:
Zo ik ben er weer even wat gegeten, gedronken, en douchje gepaktquote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ben zo geveld![]()
ik wou net zeggen, ik ga even wat drinken pakken,
en wat eten, even een bammetje met boulion ofzo en een sapje![]()
dus ik meld me weer als ik zover ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |