quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Nee, niet voor altijd, van mij hebben jullie morgen alweer last
seeya'll
Bye bye, tot morgen of zoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Slaap lekker Flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Doei en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
seeya'll
Truste flugeltje, slaap lekker (en niet piekeren vannachtquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik duik nu écht m'n bed in... Mannetje is thuis en die heeft ook ff tijd nodig...
doei
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Slaap lekker Flugel.... veel plezierquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!quote:
Doei doeiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef flugeltje het volgende:
doei
Bedankt voor alle Lieske en andere caps ben je heel erg dankbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet
ga er nu echt vandoor
GAAT JULLIE GOED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ojaaa das niet netjes van hem!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef demins het volgende:
Nee hoor! Hij had bij MediaWatchers een topless Lieske cap gepost en werd daar door de huisvrouwen ongenadig op afgerekend! Toen is hij opgestapt en bleef het nog lang onrustig op het forum!![]()
![]()
![]()
Welterusten en morgen hopelijk gezond weer opquote:
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dagquote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Odie... nu Regenworm weg is... komt de bar helemaal onder jouw hoede natuurlijk
Truste, en morgen weer een beetje gezonder opstaan dan vandaag.quote:
truste odie, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, .morgen drukke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |