Aahhhhhhhhhhhh nog steeds niet beter dusquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi meis![]()
wat een warm welkom weer van iedereen dat doer een mens toch goed
![]()
Vooral als je,je zo beroerd voelt![]()
hoi hoi oddiequote:
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?quote:
Heb nu lang geslapen en gaat het wel weer maar s' avonds ga je, je dan toch weer rotter voelen,quote:
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm heeft uitgeboekt
tot ziens![]()
![]()
Altijd bij me! Maar bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
aub Stairway to heaven, als je hem niet bij je hebt ga ik hem wel even halen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot ziens![]()
![]()
Ik heb idd een jacuzzi op m'n dakterrasquote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?(en je weet dat je daar naakt in moet, dus heb geen badpak (alla Chantal GNA GNA) meegenomen of bikini's (alla Died en Naad).
Trouwens, die jacuzzi zal wel in de Royal Penthouse zitten van Mevrouw FlugeltjeKan je daar inkomen op uitnodiging of moeten we haar omkopen?
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef demins het volgende:
[..]
Demins high-fived Cuall!!! U is een kenner pur sang!![]()
reserveringen gaan natuurlijk via mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in de jacuzzi maar kan die niet vinden?(en je weet dat je daar naakt in moet, dus heb geen badpak (alla Chantal GNA GNA) meegenomen of bikini's (alla Died en Naad).
Trouwens, die jacuzzi zal wel in de Royal Penthouse zitten van Mevrouw FlugeltjeKan je daar inkomen op uitnodiging of moeten we haar omkopen?
![]()
Ga je alweer op vakantie??quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
tot ziens![]()
![]()
Zijn veel mensen ziek FB, het is er de tijd voor hé Jan. en Feb.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhhhh nog steeds niet beter dus![]()
Je hoort het van heel veel mensen dat ze ziek zijn of niet lekker.
klopt 3e etagequote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb idd een jacuzzi op m'n dakterras
Maar er zijn méér jacuzzi's in het hotel hoor...
kunnen we handje schudden (niet qua griep maar van beroerd voelen)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Denk een flinke griep,maja dat kan hé komt wel weer goed
![]()
Helemaal niet meer of alleen vandaag niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Joh!! ben je gek! zijn der van 20 die doen dat niks hoor jij met je oud![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |