Pareltje ben je ook al geveld door de griep?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi meis![]()
wat een warm welkom weer van iedereen dat doer een mens toch goed
![]()
Vooral als je,je zo beroerd voelt![]()
Hai Bluezzquote:Op maandag 9 januari 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Die hotelbon ligt hier ook nog, mét een rekening voor het boekje
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voeltquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al wel in de 2e helft van de 20 hoor![]()
Dan ga ik ook meteen voor 22....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voelt![]()
Oh jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
reserveringen gaan natuurlijk via mij![]()
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor mequote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe gaat dat gezegde? je voelt je zo jong als je jezelf voelt![]()
Hahaha ja dat weet ik, gekkie! maja is niet erg hoor voel me er happy bijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al wel in de 2e helft van de 20 hoor![]()
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Helemaal niet meer of alleen vandaag niet?![]()
En dan Viola, Bonnie en Gert missen..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.
de leeftijd valt toch reuze mee flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meteen voor 22....![]()
Als een berg tegen a.s. woensdag opziet![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Uhhh lieftallige eigenaresse van dit wonderschone hotel, we hebben een probleempje. Onze barman is er vandoor en de gasten hebben dorst.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga ik ook meteen voor 22....![]()
Als een berg tegen a.s. woensdag opziet![]()
Zitten we daarom hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan Viola, Bonnie en Gert missen..
Het is meer een soort van psychologische grens... Nu móet ik wel volwassen zijn... etc etc etcquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de leeftijd valt toch reuze mee flugel. Als jij je een prille 20'er voelt is er niks aan de hand
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor me![]()
Doe maar, ik sta nog steeds paf....quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Uhhh lieftallige eigenaresse van dit wonderschone hotel, we hebben een probleempje. Onze barman is er vandoor en de gasten hebben dorst.
Zullen we ze voor vanavond maar vrij drinken geven![]()
Hahaha ben zo geveldquote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Pareltje ben je ook al geveld door de griep?
Zal ik even wat sinasappels voor je uitpersen?
Ik stel voor om vanaf nu allemaal met mondkapjes over de vingers te typen, want er waart hier een lelijk virus rond.
Je bepaald toch zelf hoeveel tijd je er in wil stoppenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoeft niet natuurlijk. Ik ken er een paar die halverwege de 30 zijn en nog het egostaat van een kind van rond de 10 hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is meer een soort van psychologische grens... Nu móet ik wel volwassen zijn... etc etc etc
Jaaa, doen!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Vrij drinken? wauw... zal ik dan eens ff lekker op de bar dansen
Je kunt toch zelf je tijd gedoseerd bepalen. Dan kom je gewoon langs als je zin hebt. En het is geen plicht om als hardwerkende barman rond te lopen hoor. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het erg leuk vond om te zien hoe vrolijk je heen en weer huppelde om het iedereen naar de zin te maken en van drankjes te voorzien.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |