Nee hoor, doe ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niet je zelf gaan neerhalen hier hé lieverd
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dat geval, welk bejaardenhuis heeft er NU plaats voor me![]()
Heeft Lieske naar tegen je gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal geen zin meer kost me te veel te tijd ga weer eens andere dingen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ben zo geveld![]()
ik wou net zeggen, ik ga even wat drinken pakken,
en wat eten, even een bammetje met boulion ofzo en een sapje![]()
dus ik meld me weer als ik zover ben![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ga ik met je mee
..tukje doen op de bank![]()
Ik sta er ook ff flink geschrokken van te kijken. Had het idee dat wormpje het met veel plezier deed. En nu voel ik me een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar, ik sta nog steeds paf....
Zit er een paal aan de bar vast?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Vrij drinken? wauw... zal ik dan eens ff lekker op de bar dansen
Slaap lekker flugel. Tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, ik duik m'n bedje weer in...
Zie jullie morgen wel weer.
Truste flugelte, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Precies, zo denk ik er ook over....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik sta er ook ff flink geschrokken van te kijken. Had het idee dat wormpje het met veel plezier deed. En nu voel ik me een beetje, want is toch nooit de bedoeling geweest dat iemand zich hier "opgedrongen" ophoudt. Iedereen hier is welkom om zelf plezier te maken. En volgens mij kwam het toch echt bij iedereen over dat Regenworm er echt schik in had.
Hopenlijk dat wormpje na een nachtje slapen zichzelf weer wat hervonden heeft en gewoon weer tussendoor wat plezier komt maken.![]()
Truste Flugeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Trust Flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
nee, als ik eenmaal fok heb opgestart dan ben ik niet meer weg te slaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je bepaald toch zelf hoeveel tijd je er in wil stoppen![]()
Als je even met een vochtig doekje over de paal gaat, kan je die ook gebruiken!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Vrij drinken? wauw... zal ik dan eens ff lekker op de bar dansen
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Slaap lekker en beterschap verderquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over....
Misschien moet ie zichzelf ff een beetje hervinden zeg maar.
laten we het hopen. Maar pieker er maar niet te lang over en neem even je rust voor vannacht. Slaap lekker meisje, en morgen weer een stukje gezonder opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over....
Misschien moet ie zichzelf ff een beetje hervinden zeg maar.
Misschien kom ik een keer langs fietsen maar ik ben niet van plan om het vaak te gaan doenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar je komt toch wel HBB hier met ons volgen zeker
![]()
jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien kom ik een keer langs fietsen maar ik ben niet van plan om het vaak te gaan doen
Is een kwestie van leren doseren... Ik had het op een bepaald moment ook. Ik kreeg het niet voor elkaar om achter de computer weg te gaan. In mijn geval was het mannetje die me met beide beentjes op de grond zette. Nu ben ik wat minder online en kijk ik af en toe ook een filmpje tussendoor. Zónder spieken op fok. Het kostte wat moeite in het begin, maar het lukt steeds beter.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, als ik eenmaal fok heb opgestart dan ben ik niet meer weg te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |