En de Brabanders hebben geen humorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hagenezen (de bekendere zoals die in BB, of enkele haagse sporters) hebben idd wel een leuk soort humor![]()
Ik heb een paar maanden geleden met het werk een steptocht door de schilderswijk gemaakt... (ik weet hetquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hagenezen (de bekendere zoals die in BB, of enkele haagse sporters) hebben idd wel een leuk soort humor![]()
meldt het maar bij de afdeling reserveringen dan welke kamer je hebben wiltquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Wil wel verhuizen hoor naar de 3de verdieping![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ouderwetsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
met een apparaat dat grammofoon werd genoemd
Apart wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zeg ik dat danquote:
Dat mag niet in een Hotelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mochten de kamers naast mij niet bewoond worden, mag ik dan wat muurtjes doorbreken?
quote:
quote:
Hoi hoi allemaalquote:
kies mij, kies mij, kies mijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ik heb ze nog steeds niet verteld dat er op onze verdieping ook nog een extra binnenzwembad met sauna, turks stoombad, jacuzzi en zonnehemels aanwezig is.![]()
Wil dat eigenlijk een beetje stil houden zodat jij en wij zelf onze gasten uit kunnen nodigen op onze tussendoor-feestjes![]()
ELPEESquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! En platenkast hoeft echt niet tussen aanhalingstekens. Ik beschik nog steeds over een welgevulde kast met platen (voor de jongeren onder ons: een soort cdtjes, maar dan zwart en groter en aan twee kanten af te spelen met een apparaat dat grammofoon werd genoemd).![]()
Jij was alweer van een latere lichting, dat moet wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat ouderwets
ik noem het een pick-up
Haaaaaa Pareltje.... is goed hoor... kom maar gezellig bij mij op de kamerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, recentelijk nog gecontroleerd in aanwezigheid van een monteur en een notarisquote:
Ik wil graag een plaatje aanvragen kan dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! En platenkast hoeft echt niet tussen aanhalingstekens. Ik beschik nog steeds over een welgevulde kast met platen (voor de jongeren onder ons: een soort cdtjes, maar dan zwart en groter en aan twee kanten af te spelen met een apparaat dat grammofoon werd genoemd).![]()
Hi pareltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |