Ik heb dit wel van meer posters op Fok gehoord binnen een paar dagen waren ze weer terug. Behalve zo'n figuren als Scanman enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maat houden is een erg zwak punt bij mij.
En ik ga echt niet weg omdat ik het niet leuk vind ik vond het fantastich.
Je zult me ook niet in een ander forum zien.
Wie zei ook weer dat Brabo's geen humor hebben...quote:
Volgens mij wil hij gewoon een "Oh regenworm kom terug!"-topic...quote:
Dat schuldgevoel herken ikquote:Op maandag 9 januari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ik goed in
Belangrijkste is dat er een balans is tussen activiteiten die je moet doen en dingen die je graag doet.
In Regenworm zijn situatie bv. die kan niet meer stoppen als hij eenmaal is begonnen, waardoor hij dingen die hij eigenlijk moet doen, dan nalaat, hierdoor ontstaat bv. een schuldgevoel.
Hij moet dus de prioriteietn van die dag eerst doen, alvorens zijn ontspanning te vinden.
.......en bedenk goed, morgen is er weer een dag, het hoeft niet allemaal in 1 dag af![]()
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap je helemaal hoor regenworm. Zeker de laatste paar dagen heb ik hier tot 's ochtends 7 uur gezeten en stel dan steeds uit wanneer ik ga slapen. Het vleesch is zwack.
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zei ook weer dat Brabo's geen humor hebben...![]()
Denk gewoon wat jet beste lijktquote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel te fanatiek dat heb je gezien met Lieske.
En kan erg moeilijk maat houden.
Dat komt omdat er geen bewoners naar bed gaan, omdat er geen bewoners zijn....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...
wormpje, mocht je je bedenken en toch je gezicht hier weer laten zien, dan zullen we je helpen om je er op te wijzen als je lang online bent. Als je dan ook de moed op kunt brengen om op dat moment naar ons te luisteren kun je toch wat gedoseert hier rondhuppelen. Het is natuurlijk maar een suggestie die wij doen, jij alleen kunt het beste bepalen wat voor jou wel of niet goed werkt. Maar weet in ieder geval dat we je zullen steunen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maat houden is een erg zwak punt bij mij.
En ik ga echt niet weg omdat ik het niet leuk vind ik vond het fantastich.
Je zult me ook niet in een ander forum zien.
Gelukkig is dat vanaf donderdag wel weer andersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen bewoners naar bed gaan, omjdat er geen bewoners zijn....![]()
![]()
![]()
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap je helemaal hoor regenworm. Zeker de laatste paar dagen heb ik hier tot 's ochtends 7 uur gezeten en stel dan steeds uit wanneer ik ga slapen. Het vleesch is zwack.
Dat knopje zit bij mij ingebouwd en wordt automatisch ingedrukt...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef flugeltje het volgende:
Wel vreemd hoor, als je streams kijkt en iedereen gaat naar bed werkt het 'ik moet gaan slapen' knopje blijkbaar beter dan als die streams er niet zijn...
De tip van Flugel.... Uitloggen vóór de nachtploeg inlogt. Dan is het ff rustig en makkelijker vertrekken... (zo rond half elf dus)quote:Op maandag 9 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt je gaat maar door dan is het zo 1 uur 's nachts en ik sta weer vroeg op.
Dan hou je niet vol e5 a 6 uur slapen elke nacht.
Goed voorbeeld deed goed volgen, het voorbeeld is nu weg. Dus blijven wij ook maar hangenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat nachtposten ineens? Voorheen ging iedereen netjes slapen als de laatste bewoner naar bed ging, maar nu blijft alles de hele nacht hangen...
Ik ga ook altijd rond dezelfde tijd naar bed... Behalve nu, want ik hoef morgen dus niet te gaan werken én heb vanmiddag nog geslapen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat knopje zit bij mij ingebouwd en wordt automatisch ingedrukt...![]()
Ik geloof je gelijk op je woord regenworm. Voor mij ben je alleen regenworm, de enige echte, en met niemand te vergelijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben geen familie van Scanman en je zal me niet zien in andere BB topics.
Nee, hoeft nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef demins het volgende:
Regenworm, Regenworm! Wurmpje... Kan ik nog een afscheidsplaatje voor je draaien?![]()
Idem... normaal lig ik nu al een uur in bed. Ik blijf morgen nog thuis, dus kan wel wat later...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook altijd rond dezelfde tijd naar bed... Behalve nu, want ik hoef morgen dus niet te gaan werken én heb vanmiddag nog geslapen.
hij is toch 'elders' verder gegaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het toch bijzonder knap van Scanman dat ie echt in 1x ermee gestopt is
Scanman is toen naar de blog gegaan waar hij ook zeer fanatiek was. Op een bepaald moment is hij ook dáár opgestapt en verhuist naar MediaWatchers. Waar hij nu uithangt weet ik niet...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het toch bijzonder knap van Scanman dat ie echt in 1x ermee gestopt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |