quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
Mooie OP, Woelli.
Gefixed.quote:
Ja, dat was wel goed ... had het niet verwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Vooral dat nummer met Christon was vet mooi.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
ze bedoelen het nummer dat ze zong tijdens de backstage show, geschreven door christon.quote:
Dat Backstage? Ja dat vond ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Wat zongen ze dan..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Zelf geschreven nummer van Kriston. Hij speelde ook de gitaar overigens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat zongen ze dan..
Ik heb backstage namelijk niet gezien![]()
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij kenden hun elkaar al voor idolsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zelf geschreven nummer van Kriston. Hij speelde ook de gitaar overigens.
Bij elkaar op conservatorium gezeten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij kenden hun elkaar voor idols![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bij elkaar op conservatorium gezeten?
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja gewoonMijn eerste indruk was als een soort oproep
![]()
Nee hoor, niet verrassendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
In de backstage was ze inderdaad verrassend goed!![]()
Heb je de Survival-game bekeken, heb je weer wat pluspunten gegeven Woelli....quote:
Haha ja ik zag het.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je de Survival-game bekeken, heb je weer wat pluspunten gegeven Woelli....
Ellen-fans friends forever
Welja! Ze smeden gewoon een complot om mij eruit te krijgen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ja Vuurvliegje krijgt vrienden![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
De vader van Ellen is vaste klant bij mijn nichtje in het Atlashotel
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welja! Ze smeden gewoon een complot om mij eruit te krijgen!![]()
![]()
Welke foto deze?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef WithMe het volgende:
Die foto op de poster is leuk! Veel beter dan die gephotoshopte foto waar ze roze lippenstift op heeft.
Volgens mij is die foto op die poster ook een foto van haarzelf..quote:
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
De vader van Ellen is vaste klant bij mijn nichtje in het Atlashotel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?
voortaan eerst beter lezen voordat je zulke uitspraken doetquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkt achter de bar in een net Atlas HOTEL
![]()
De vader van Ellen overnacht daar regelmatig
Sorry, heb ik nog nooit gezegd!quote:jij zegt Ellen zo goed te kennen hè?
quote:Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum?
Ik dacht ze singel was, ik zag haar altijd alleen. En heb der al een poos niet gezien. Dus ik dacht ze nog singel was en ik zei ook dat ik dacht dat ze nog singel was.quote:Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Doe's lief tegen Woelliquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef meissie123 het volgende:
Zeg Woelli,
jij zegt Ellen zo goed te kennen hè? Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum? En als je haar zo goed kent, had je ook kunnen weten dat Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Ik weet het vrijdagquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Is er al bekend wat zaterdag het thema is en wat Ellen gaat zingen?
Bijdehandquote:
Kijk, deze foto is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kijk, deze foto is dan wel weer leuk
De foto van de muziektheaterproductiequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Woelli het volgende:
Van die foto heb je wel gelijk, heb hem daarom der ook afgehaald. Maar ik weet geen eens wie haar vrienden zijn,, Dus hoe kan ik daar nou foto's van plaatsen?
[..]
Ow, ik dacht dat ik deze foto wel normaal kon plaatsen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef meissie123 het volgende:
[..]
De foto van de muziektheaterproductie
Suggestieve fotoquote:
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Helaas niet. Je kunt ze niet zomaar pakken en mee nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?
Of woon je verder weg?
Welke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Op die andere zag ze er echt leuk uit
Moet ik beter lezen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
voortaan eerst beter lezen voordat je zulke uitspraken doet
mijn avatar, toen ik die foto zag was ik spontaan verliefdquote:
ze lijkt daar ook wel wat jaartjes jonger, klopt dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die is ook leuk, maar de foto bij Ellen #2: Bellen voor Ellen is echt wauw
Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ze lijkt daar ook wel wat jaartjes jonger, klopt dat?
Dat dacht ik weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef --Globe-- het volgende:
ja dat bedoel ik ookniet 5 jaar ofzo
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Woelli het volgende:
Even een vraagje?
Met wie song Ellen het duet in het theater... Dat was toch Christon?
Sluit ik me bij aan, al kan ik het vanwege het vieren van mijn verjaardag niet zien!quote:
Je leert het alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef Ayaxola het volgende:
Lekker wijf
Mooie ogen
Kan goed zingen
Goed gekleed
Hoort bij de besten
Zo![]()
Ik bedoel vanavond natuurlijkquote:
Wtf, is er gebeurd met die fotoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Woelli het volgende:
nog een mooie foto van Ellen![]()
[afbeelding]
Eigenlijk wel hèquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je leert het al
Maar we zullen elkaar maar verder met rust laten he in de Survival Game... wat eigenlijk ben je best te pruimen![]()
Is volgens mij gewoon zo. Lijkt denk ik zo dat die verkeerd is!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wtf, is er gebeurd met die foto!
Die hoofden van Floortje en Marescha zijn allebei scheef, klopt niks van![]()
Dan is ie gewoon geknipt en geplaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon zo. Lijkt denk ik zo dat die verkeerd is!
Ach ja.. ik plaatste hem ook voor Ellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon geknipt en geplakt![]()
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Inderdaad... kijk maar naar de overgang tussen Ellen en Marescha.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon geknipt en geplakt![]()
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Ik denk ook Mareschaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef bergkampf het volgende:
Zij of Marescha gaat er vandaag uit denk ik.
nee idd.... haar haar zat vorige week veeeeeeeeeeeel leuker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de kuif niet zo mooi..
Daar zat ze heeeeel terecht opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee idd.... haar haar zat vorige week veeeeeeeeeeeel leuker!
Maar ze was wel weer goed..... wat deed ze op die kruk![]()
hoezo? ze was ehct goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Daar zat ze heeeeel terecht op.
ze was niet slecht idd, maar ze hoorde wel bij de minste 3 vond ik. Als zij optreedt heb ik t gevoel dat ze t meer doet omdat het moet en niet omdat ze er echt plezier in heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo? ze was ehct goed hoor
Wat een lef om dát te zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Daar zat ze heeeeel terecht op.
Tijdens de show zeiden ze dat Ellen 3% van de stemmen had, zal wel een tikfout zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoezo vaag, op idols.nl staat dat ellen 9!!!% van de stemmen had, dat kan toch nooit kloppen als christon de nummer 8 was met 4% van de stemmen???
op I-jay na was ik het trouwens HELEMAAL NIET EENS met de mensen op de krukken
Ik vrees toch weer het ergste, dat al die tienermeisjes veel te vaak op Aäron en Serge stemmen, die zijn echt wáy overrated. Dat gaat dus ten koste van bv. Ellen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef WithMe het volgende:
Zeer onterecht op de kruk vanavond. Ik blijf me verbazen over de mening van het Nederlandse publiek. Ze was echt vele malen beter dan Harm, Aäron en Serge.
Wat een onzin. De anders dames zaten toch ook niet op de kruk. Wat een rotexcuusquote:Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
. Verder kapen de heren veel stemmen voor haar weg natuurlijk.
HALLO mensen zo zat als een kanon type ik dit, heb net gelezen dat Ellen er nog in zit maar op het randje. heb er niks van gezien maar heb toch een keer of 10 weer op d'r gestemd. gelukkig mag ik volgende week nog een keer van d'r genieten... \\quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef Andiyan het volgende:
WTF deed Ellen op de kruk?![]()
![]()
![]()
Woelli en TheVulture, stem volgende keer eens wat vaker op dr.![]()
Ze was gewoon goed vanavond!
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze was echt weer een van de beteren gisteren, dankzij die breezersletten zat ze gvd nog op de kruk ook![]()
Maar wat die breezersletten kunnen kan ik ook... ik blijf sms'en voor Ellen maar Woelli en ik kunnen het niet alleen mensen. Kom op, stem voor Ellen en zorg ervoor dat de lekkerste Idol nog een paar weken blijft. En natuurlijk kan ze ook gewoon super zingen!
Iedereen zijn mening hequote:Op zondag 15 januari 2006 11:21 schreef Ayaxola het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Marescha toch wel wat lekkerder![]()
...
8 keer met mijn eigen telefoon..quote:Op zondag 15 januari 2006 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel keer heb je gisteren gestemd Woelli?
10 keerquote:Op zondag 15 januari 2006 11:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
8 keer met mijn eigen telefoon..
en een keer met die van me moeder, vader, zus en een vriendin van me zus..
dus 12 keervolgende keer toch iets vaker
![]()
Jij dan??![]()
je bent fan of niet he... dit is ook de eerste Idol waar ik zo fanatiek op stem moet ik zeggen. Aan Hind en Irma waagde ik altijd maar 1 of 2 smsjes per keerquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent fan of niet he... dit is ook de eerste Idol waar ik zo fanatiek op stem moet ik zeggen. Aan Hind en Irma waagde ik altijd maar 1 of 2 smsjes per keer
Ja, tuurlijk, maar 10 smsjes, kost je dat 15 euro ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent fan of niet he... dit is ook de eerste Idol waar ik zo fanatiek op stem moet ik zeggen. Aan Hind en Irma waagde ik altijd maar 1 of 2 smsjes per keer
quote:ik denk dat jullie die 3% van de stemmen helemaal zlef hebben veroorzaakt
quote:ellen komt er wel!
Neee ¤7,-quote:Op zondag 15 januari 2006 11:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar 10 smsjes, kost je dat 15 euro ofzo?
Ik heb een bundel dus volgens mij maakt het dan geen hol uit waar je naar sms't toch? Kost hetzelfde. En zo niet, Ellen is het waardquote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neee ¤7,-![]()
Oeh.. godsamme dat is 15,- gulden![]()
Maar ach het is voor Ellen![]()
![]()
Volgens mij gaat dat niet van je bundel afquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een bundel dus volgens mij maakt het dan geen hol uit waar je naar sms't toch? Kost hetzelfde. En zo niet, Ellen is het waard![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik dus eerst ookquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ow, dat valt me nog wel mee dan
Dacht dat je eerst zelf één zou sturen, 80 cent ofzo, en dan nog een terug zou krijgen weer 70 centMaar dat valt dus nog wel mee
![]()
Oh, maar dan stem ik niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet van je bundel af![]()
Mijn nichtje is voor Floortje en die krijgt als ze via internet opwardeerd voor elk ¤1,- krijgt ze 1 gratis smsje. Maar die smsjes die ze naar idols stuurt gaan er niet af![]()
En dat is het zelfde voor een abbonoment.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, maar dan stem ik niet meer![]()
Geintje... Ellen moet erin blijven....
over stemmen gesproken, vergeet je de Survival-game nietquote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar dat weet ik niet 100% zeker hoor. Want zelf heb ik nooit een smsbundel. Maarja anders is het toch voor Ellen![]()
![]()
![]()
We stick togetherquote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Ayaxola het volgende:
Hehe, jullie krikken elkaar als echte Ellen-fans gewoon omhoog![]()
Ja weet ikquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over stemmen gesproken, vergeet je de Survival-game niet
Heb je gisteren weer wat + punten gegeven![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Dankje daar voor...
Ik heb vanacht na 12 uur gestemd.. en had iemand mijn pluspunten al beloofd...
Maar morgen ben jij 100% weer aan de beurt![]()
Vaduz, help je volgende week ook mee om Ellen van de bank af te houden? Woelli en ik kunnen het niet alleen....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen vind de FOK fans top zei ze gister!
Heb dr ff de URL ingepeperd dus misschien kwam ze ff kijken!
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen vind de FOK fans top zei ze gister!
Heb dr ff de URL ingepeperd dus misschien kwam ze ff kijken!
Ja, je bent de enigequote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef bloodymary het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ellen een onprettige uitstraling heeft? Ze doet me een beetje denken aan een huisvrouw uit een achterbuurt......
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah wat cool!!
Was ze lief voor jullie?.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze was super liefquote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah wat cool!!
Was ze lief voor jullie?.
quote:
Oh misschien is dat het.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef superhero87 het volgende:
Zo, die Ellen heeft ook lang onder de zonnebank gelegen![]()
Nee dat viel eigenlijk heel erg meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef --Globe-- het volgende:
Wat leukheb je lang moeten wachten voordat ze verscheen?
Hahahaha jaa, maar er werden ineens met 5 camera's foto's van ons gemaakt door heel Ellens familie en we lagen helemaal in een deukquote:Op maandag 16 januari 2006 06:55 schreef LeBeau het volgende:
Mooie foto's Kirsten.
Op die onderste ziet de linkse dame eruit alsof ze Ellen elk moment een hap uit der gezicht gaat nemen.
Vond ik welquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze er afglopen zaterdag niet uit zag.
Maar ik ben der achtergekomen het was zaterdag ¤0,60 Dus ik had ¤7,20 opgemaakt aan Ellenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ow, dat valt me nog wel mee dan
Dacht dat je eerst zelf één zou sturen, 80 cent ofzo, en dan nog een terug zou krijgen weer 70 centMaar dat valt dus nog wel mee
![]()
Yeaah arielfansitequote:Op maandag 16 januari 2006 16:28 schreef Andiyan het volgende:
Whehe.. die foto's geüpload op arielfansite.nl![]()
Ellen ziet er wel weeruit. Dat lachje op de 2e foto.
![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Yeaah arielfansitedie is echt heel erg dood haha!
Ja hahaha.. dus Ellen moet erin blijven anders gaat ellenfansite ook dood :pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar dat komt zeker door dat ze er al uit is!
Jullie zijn ook ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ja hahaha.. dus Ellen moet erin blijven anders gaat ellenfansite ook dood :p
lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Idols-idolaten/idols-idioten he?.
Ik vond het erg grappig om je op teevee te zien trouwens.
Dat is waar. Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Naja er zijn dr een aantal die een kandidaat gelijk laten vallen zodra tis bij Idols .
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idolsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ook. Ik vind het een vermakelijk programma maar muziekale hoogstandjes worden het niet echt
.
Goed van je, Ellen dus ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idols
Wie dan? Christon, Marescha en Floortje ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idols
Ik laat toch niemand vallen? Er is gewoon niks te vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Naja er zijn dr een aantal die een kandidaat gelijk laten vallen zodra tis bij Idols .
Ga er ook nog even serieus op in, whahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik laat toch niemand vallen? Er is gewoon niks te vertellen![]()
Nou ik weet het nog niet hoor. Zal me niet verbazen of der zitten zaterdag weer 3 andere op de kruk en dan bedoel ik: Serge, Harm en Mareschaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Promiss het volgende:
Hmm.. lieve Ellen-fans. Ik vrees best wel voor haar hoor a.s. zaterdag. Zoals ik al eerder ergens schreef. Het zou voor haar best een 'Irma-effect' (idols 2) kunnen zijn. Ook een goeie zangeres die wat ruiger overkomt dan de zoetsappige Floortje en Raf zodat zij te weinig positieve stemmen krijgt. Iedereen vond ook Irma wel oké, maar ze was gewoon net niet commercieel en gelikt genoeg om stemmen te trekken. Bij Ellen verwacht ik hetzelfde. Als jullie haar er in willen houden, zullen jullie flink actie moeten ondernemen.. O ja en bij een flinke slipper tijdens t optreden zal ze niet zoveel credits hebben als een Raffala of Floortje. Haar grootste concurrenten zijn Marescha en Christon, verwacht ik... Voor jullie duidelijkheid: ik mag Ellen, of liever gezegd een ruigere zangeres en hoop dat zo'n persoon eens wat verder komt dan al die suffe gelikte dozen en jim-klonen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie al campagne aan het voeren voor Ellen?
nou ik kan nog wel wat geld gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, moet gewoon...nou ja, mijn stem krijgt ze in ieder geval elke week...net als christon en floortje...ja, ik heb geld teveel![]()
![]()
mwah, ik 2 keer per persoon (Chris, Ellen en Floor), 3x op de beste van die avond...tja, verschil moet er zijn vind ik. Serge vond ik eerst wat minder, maar gaf hem zaterdag zomaar 1 stemquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik kan nog wel wat geld gebruiken
Ik stem elke week op Floortje, Christon, Ellen en Serge. Maar 1 keer want ik heb niet zoveel geld
Ben jij een vriendin van ellen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef marya_21 het volgende:
sorry...oud nieuws!!
was iets te enthousiast!! hihi
Ken frank een beetje.. en woon ook in Goorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef marya_21 het volgende:
nee, ben geen vriendin!
ik ken haar broertjes beter dan haar..maar ze woont/woonde wel in goor, en ik dus ook!
we kennen elkaar dus wel van zien en praten, maar geen vriendinnen dus!!
en jij..?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen genieten van Ellen in de re-run![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Heb weer genoten![]()
Fuck, wat zat ze een partij onterecht op de kruk zeg....
Was je zo boos?quote:
Heb jij mijn opmerking goed gelezen... ik vond het ook zwaar onterecht he... laat daar geen misverstand over bestaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het eerlijk wel onterecht!
zowel voor Ellen als Christon
Dat las ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij mijn opmerking goed gelezen... ik vond het ook zwaar onterecht he... laat daar geen misverstand over bestaan![]()
quote:
Hmm weet niet, denk het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Vast wel, denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Vanwaar de smiley Woelli, zo'n stomme vraag was het toch nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ow oops.. was ook de verkeerde!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwaar de smiley Woelli, zo'n stomme vraag was het toch niet
Je bent fan of niet hequote:
Dan is het goed mopquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow oops.. was ook de verkeerde!!
sorry![]()
![]()
denk het wel? Gewoon 0031 ervoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet hoe het met sms'en naar 5656 zit (ik denk dat dat niet kan vanuit het buitenland), of je kunt bellen naar 0909-03.. hangt ook af van de operator waarmee je in het buitenland verbonden bent:quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
quote:Of het mogelijk is om vanuit het buitenland te bellen naar koop- en tariefnummers (te weten: informatienummers als 0900, 0906, 0909-nummers), hangt af van de aanbieder van het betreffende nummer en de buitenlandse operator.
Da's ook wel een creatieve oplossing natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat je ook kan stemmen voor DSDS.... als jij nou 2 keer stemt op Daniel, dan stem ik 2 keer extra op Ellen
Deal, als ie er tegen die tijd nog in zit natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het wel? Gewoon 0031 ervoor
Ik weet inmiddels wel dat je ook kan stemmen voor DSDS.... als jij nou 2 keer stemt op Daniel, dan stem ik 2 keer extra op Ellen
deal?![]()
Waar ligt Winterberg eigenlijk ?![]()
jah idd ik hoop dat hij er volgende week nog inzit....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deal, als ie er tegen die tijd nog in zit natuurlijk
Winterberg ligt een stukkie over de grens... weet niet precies waar maar ik hoef gelukkig zelf niet te rijden![]()
Die knalroze lippenstift was dan ook heel erg foutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Kirstenn het volgende:
jaaa die make up is echt too much.. maar ellen vind het zelf ook allemaal niet leuk hedat is nog het lulligste
![]()
Maar nog in elke liveshow vond ik haar wel zeker een mooi meisjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Kirstenn het volgende:
jaaa die make up is echt too much.. maar ellen vind het zelf ook allemaal niet leuk hedat is nog het lulligste
![]()
Ach ja! Zo ziet er nu wel steeds leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen heeft het nog steeds over die lippenstift
Jah maar dat was gewoon te erg!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:07 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, als je naar die avatar van Woelli kijkt schrik je ook wel even
Ook de lippenstift maar de vorige keer viel me vooral de donkerblauwe oogschaduw op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ook de lippenstift maar de vorige keer viel me vooral de donkerblauwe oogschaduw op.![]()
Terwijl Floortje veel ingetogener wordt opgemaakt. Dat ziet er veel mooier uit, helemaal bij Ellen die al van die sprekende ogen heeft! Waarom Floortje wel mooi opmaken en Ellen zo ordi? Ellen heeft die oogschaduw helemaal niet nodig! Integendeel!
![]()
Haha zo, ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niet van het hoofd, maar wel van het contrast![]()
Je bedoelt de SMSers? Das waar, dat denk ik ook. Maar ook qua kleding zit het in de gevarenzone van ordi, vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Woelli het volgende:
Helemaal mee eens![]()
Maar ze letten op de kleren!![]()
Haha, neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Je bedoelt de SMSers? Das waar, dat denk ik ook. Maar ook qua kleding zit het in de gevarenzone van ordi, vind ik.
Ze heeft iets stoers en dat is leuk, het moet vooral niet tuttig worden, of saai, dus die spijkerbroek en kuif waren leuk. Maar met die glitters erbij wordt het teveel. Het lijkt wel of die stylisten niet kunnen kiezen, en dan maar zowel stoer als glitter kiezen. Ga dan meer richting Anouk qua stijl denk ik dan..... Ik vrees dat het haar anders toch stemmen gaat kosten.
O, owkee. Maar die donkerblauwe oogschaduw van afgelopen keer pastte niet specifiek bij haar roze glittertopje toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, nee![]()
De make-up die ze krijgen.
De visagisten kijken wat ze aan hebben en dan doen ze de make-up er op. Ellen had tijdens de workshop roze aan. Dus automatisch ook roze make-up
Der zit ook blauw in haar topjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Bagheera het volgende:
[..]
O, owkee. Maar die donkerblauwe oogschaduw van afgelopen keer pastte niet specifiek bij haar roze glittertopje toch?![]()
Ik ook niet hoor. Het ging mij vooral om hoe ze overkomt op het grote publiek. En dan met name in de optredens tijdens de liveshows, dan moet ze de stemmen winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef Woelli het volgende:
Maar om eerlijk te zijn, ik stoor me helemaal niet aan Ellen's workshop filmpje. En aan haar persfoto ook steeds minder. En dat is niet omdat ik voor Ellen ben![]()
Ik zag wel de naam Kirsten voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij kwam je langs in de chat, toch?
Haha, daaromquote:
Dat ga ik ook wel zeker doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die combinatie werkte perfect, ze maakten er een leuk half uur van.
Nog even geduld en je kunt het volgens mij wel terugzien.
Jah ze is echt super aardig.... en zo liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Bagheera het volgende:
En ze schijnt erg sympathiek te zijn, als ik de verhalen van Charmed Angel en CrazyDutchPunk zo lees!![]()
![]()
Dat is al genoeg om een idool te wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ze is echt super aardig.... en zo lief![]()
jah inderdaad. Ze heeft een leuk karakterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is al genoeg om een idool te worden![]()
Daarom, maar ja ik weet niet hoe de rest in echt isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad. Ze heeft een leuk karakter(van wat ik heb meegemaakt dan he, en wat ik op tv zie)
de rest is ook wel ok, ik vind alleen Marescha en Harm in het echt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom, maar ja ik weet niet hoe de rest in echt is![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de rest is ook wel ok, ik vind alleen Marescha en Harm in het echt helemaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |