Maar ik ben der achtergekomen het was zaterdag ¤0,60 Dus ik had ¤7,20 opgemaakt aan Ellenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ow, dat valt me nog wel mee dan
Dacht dat je eerst zelf één zou sturen, 80 cent ofzo, en dan nog een terug zou krijgen weer 70 centMaar dat valt dus nog wel mee
![]()
Yeaah arielfansitequote:Op maandag 16 januari 2006 16:28 schreef Andiyan het volgende:
Whehe.. die foto's geüpload op arielfansite.nl![]()
Ellen ziet er wel weeruit. Dat lachje op de 2e foto.
![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Yeaah arielfansitedie is echt heel erg dood haha!
Ja hahaha.. dus Ellen moet erin blijven anders gaat ellenfansite ook dood :pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar dat komt zeker door dat ze er al uit is!
Jullie zijn ook ergquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ja hahaha.. dus Ellen moet erin blijven anders gaat ellenfansite ook dood :p
lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Idols-idolaten/idols-idioten he?.
Ik vond het erg grappig om je op teevee te zien trouwens.
Dat is waar. Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Naja er zijn dr een aantal die een kandidaat gelijk laten vallen zodra tis bij Idols .
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idolsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ook. Ik vind het een vermakelijk programma maar muziekale hoogstandjes worden het niet echt
.
Goed van je, Ellen dus ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idols
Wie dan? Christon, Marescha en Floortje ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik ga een aantal kandidaten wel nog steunen na Idols
Ik laat toch niemand vallen? Er is gewoon niks te vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Naja er zijn dr een aantal die een kandidaat gelijk laten vallen zodra tis bij Idols .
Ga er ook nog even serieus op in, whahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:02 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Ik laat toch niemand vallen? Er is gewoon niks te vertellen![]()
Nou ik weet het nog niet hoor. Zal me niet verbazen of der zitten zaterdag weer 3 andere op de kruk en dan bedoel ik: Serge, Harm en Mareschaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef Promiss het volgende:
Hmm.. lieve Ellen-fans. Ik vrees best wel voor haar hoor a.s. zaterdag. Zoals ik al eerder ergens schreef. Het zou voor haar best een 'Irma-effect' (idols 2) kunnen zijn. Ook een goeie zangeres die wat ruiger overkomt dan de zoetsappige Floortje en Raf zodat zij te weinig positieve stemmen krijgt. Iedereen vond ook Irma wel oké, maar ze was gewoon net niet commercieel en gelikt genoeg om stemmen te trekken. Bij Ellen verwacht ik hetzelfde. Als jullie haar er in willen houden, zullen jullie flink actie moeten ondernemen.. O ja en bij een flinke slipper tijdens t optreden zal ze niet zoveel credits hebben als een Raffala of Floortje. Haar grootste concurrenten zijn Marescha en Christon, verwacht ik... Voor jullie duidelijkheid: ik mag Ellen, of liever gezegd een ruigere zangeres en hoop dat zo'n persoon eens wat verder komt dan al die suffe gelikte dozen en jim-klonen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie al campagne aan het voeren voor Ellen?
nou ik kan nog wel wat geld gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, moet gewoon...nou ja, mijn stem krijgt ze in ieder geval elke week...net als christon en floortje...ja, ik heb geld teveel![]()
![]()
mwah, ik 2 keer per persoon (Chris, Ellen en Floor), 3x op de beste van die avond...tja, verschil moet er zijn vind ik. Serge vond ik eerst wat minder, maar gaf hem zaterdag zomaar 1 stemquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik kan nog wel wat geld gebruiken
Ik stem elke week op Floortje, Christon, Ellen en Serge. Maar 1 keer want ik heb niet zoveel geld
Ben jij een vriendin van ellen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef marya_21 het volgende:
sorry...oud nieuws!!
was iets te enthousiast!! hihi
Ken frank een beetje.. en woon ook in Goorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef marya_21 het volgende:
nee, ben geen vriendin!
ik ken haar broertjes beter dan haar..maar ze woont/woonde wel in goor, en ik dus ook!
we kennen elkaar dus wel van zien en praten, maar geen vriendinnen dus!!
en jij..?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen genieten van Ellen in de re-run![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Heb weer genoten![]()
Fuck, wat zat ze een partij onterecht op de kruk zeg....
Was je zo boos?quote:
Heb jij mijn opmerking goed gelezen... ik vond het ook zwaar onterecht he... laat daar geen misverstand over bestaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het eerlijk wel onterecht!
zowel voor Ellen als Christon
Dat las ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij mijn opmerking goed gelezen... ik vond het ook zwaar onterecht he... laat daar geen misverstand over bestaan![]()
quote:
Hmm weet niet, denk het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Vast wel, denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |