Neee ¤7,-quote:Op zondag 15 januari 2006 11:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar 10 smsjes, kost je dat 15 euro ofzo?
Ik heb een bundel dus volgens mij maakt het dan geen hol uit waar je naar sms't toch? Kost hetzelfde. En zo niet, Ellen is het waardquote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Neee ¤7,-![]()
Oeh.. godsamme dat is 15,- gulden![]()
Maar ach het is voor Ellen![]()
![]()
Volgens mij gaat dat niet van je bundel afquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een bundel dus volgens mij maakt het dan geen hol uit waar je naar sms't toch? Kost hetzelfde. En zo niet, Ellen is het waard![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik dus eerst ookquote:Op zondag 15 januari 2006 11:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ow, dat valt me nog wel mee dan
Dacht dat je eerst zelf één zou sturen, 80 cent ofzo, en dan nog een terug zou krijgen weer 70 centMaar dat valt dus nog wel mee
![]()
Oh, maar dan stem ik niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 11:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet van je bundel af![]()
Mijn nichtje is voor Floortje en die krijgt als ze via internet opwardeerd voor elk ¤1,- krijgt ze 1 gratis smsje. Maar die smsjes die ze naar idols stuurt gaan er niet af![]()
En dat is het zelfde voor een abbonoment.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, maar dan stem ik niet meer![]()
Geintje... Ellen moet erin blijven....
over stemmen gesproken, vergeet je de Survival-game nietquote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
![]()
Maar dat weet ik niet 100% zeker hoor. Want zelf heb ik nooit een smsbundel. Maarja anders is het toch voor Ellen![]()
![]()
![]()
We stick togetherquote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Ayaxola het volgende:
Hehe, jullie krikken elkaar als echte Ellen-fans gewoon omhoog![]()
Ja weet ikquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over stemmen gesproken, vergeet je de Survival-game niet
Heb je gisteren weer wat + punten gegeven![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Dankje daar voor...
Ik heb vanacht na 12 uur gestemd.. en had iemand mijn pluspunten al beloofd...
Maar morgen ben jij 100% weer aan de beurt![]()
Vaduz, help je volgende week ook mee om Ellen van de bank af te houden? Woelli en ik kunnen het niet alleen....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen vind de FOK fans top zei ze gister!
Heb dr ff de URL ingepeperd dus misschien kwam ze ff kijken!
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen vind de FOK fans top zei ze gister!
Heb dr ff de URL ingepeperd dus misschien kwam ze ff kijken!
Ja, je bent de enigequote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef bloodymary het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ellen een onprettige uitstraling heeft? Ze doet me een beetje denken aan een huisvrouw uit een achterbuurt......
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah wat cool!!
Was ze lief voor jullie?.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze was super liefquote:Op zondag 15 januari 2006 23:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah wat cool!!
Was ze lief voor jullie?.
quote:
Oh misschien is dat het.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef superhero87 het volgende:
Zo, die Ellen heeft ook lang onder de zonnebank gelegen![]()
Nee dat viel eigenlijk heel erg meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef --Globe-- het volgende:
Wat leukheb je lang moeten wachten voordat ze verscheen?
Hahahaha jaa, maar er werden ineens met 5 camera's foto's van ons gemaakt door heel Ellens familie en we lagen helemaal in een deukquote:Op maandag 16 januari 2006 06:55 schreef LeBeau het volgende:
Mooie foto's Kirsten.
Op die onderste ziet de linkse dame eruit alsof ze Ellen elk moment een hap uit der gezicht gaat nemen.
Vond ik welquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze er afglopen zaterdag niet uit zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |