quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
Mooie OP, Woelli.
Gefixed.quote:
Ja, dat was wel goed ... had het niet verwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Vooral dat nummer met Christon was vet mooi.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
ze bedoelen het nummer dat ze zong tijdens de backstage show, geschreven door christon.quote:
Dat Backstage? Ja dat vond ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Wat zongen ze dan..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Tom_Tom- het volgende:. Ellen.
.
Zelf geschreven nummer van Kriston. Hij speelde ook de gitaar overigens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat zongen ze dan..
Ik heb backstage namelijk niet gezien![]()
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij kenden hun elkaar al voor idolsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zelf geschreven nummer van Kriston. Hij speelde ook de gitaar overigens.
Bij elkaar op conservatorium gezeten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij kenden hun elkaar voor idols![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bij elkaar op conservatorium gezeten?
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja gewoonMijn eerste indruk was als een soort oproep
![]()
Nee hoor, niet verrassendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
In de backstage was ze inderdaad verrassend goed!![]()
Heb je de Survival-game bekeken, heb je weer wat pluspunten gegeven Woelli....quote:
Haha ja ik zag het.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je de Survival-game bekeken, heb je weer wat pluspunten gegeven Woelli....
Ellen-fans friends forever
Welja! Ze smeden gewoon een complot om mij eruit te krijgen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ja Vuurvliegje krijgt vrienden![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
De vader van Ellen is vaste klant bij mijn nichtje in het Atlashotel
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welja! Ze smeden gewoon een complot om mij eruit te krijgen!![]()
![]()
Welke foto deze?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef WithMe het volgende:
Die foto op de poster is leuk! Veel beter dan die gephotoshopte foto waar ze roze lippenstift op heeft.
Volgens mij is die foto op die poster ook een foto van haarzelf..quote:
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
De vader van Ellen is vaste klant bij mijn nichtje in het Atlashotel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?
voortaan eerst beter lezen voordat je zulke uitspraken doetquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkt achter de bar in een net Atlas HOTEL
![]()
De vader van Ellen overnacht daar regelmatig
Sorry, heb ik nog nooit gezegd!quote:jij zegt Ellen zo goed te kennen hè?
quote:Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum?
Ik dacht ze singel was, ik zag haar altijd alleen. En heb der al een poos niet gezien. Dus ik dacht ze nog singel was en ik zei ook dat ik dacht dat ze nog singel was.quote:Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |