Welke foto deze?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef WithMe het volgende:
Die foto op de poster is leuk! Veel beter dan die gephotoshopte foto waar ze roze lippenstift op heeft.
Volgens mij is die foto op die poster ook een foto van haarzelf..quote:
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
De vader van Ellen is vaste klant bij mijn nichtje in het Atlashotel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nichtje een hoer is?
voortaan eerst beter lezen voordat je zulke uitspraken doetquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nichtje werkt achter de bar in een net Atlas HOTEL
![]()
De vader van Ellen overnacht daar regelmatig
Sorry, heb ik nog nooit gezegd!quote:jij zegt Ellen zo goed te kennen hè?
quote:Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum?
Ik dacht ze singel was, ik zag haar altijd alleen. En heb der al een poos niet gezien. Dus ik dacht ze nog singel was en ik zei ook dat ik dacht dat ze nog singel was.quote:Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Doe's lief tegen Woelliquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef meissie123 het volgende:
Zeg Woelli,
jij zegt Ellen zo goed te kennen hè? Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum? En als je haar zo goed kent, had je ook kunnen weten dat Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Ik weet het vrijdagquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Is er al bekend wat zaterdag het thema is en wat Ellen gaat zingen?
Bijdehandquote:
Kijk, deze foto is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kijk, deze foto is dan wel weer leuk
De foto van de muziektheaterproductiequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Woelli het volgende:
Van die foto heb je wel gelijk, heb hem daarom der ook afgehaald. Maar ik weet geen eens wie haar vrienden zijn,, Dus hoe kan ik daar nou foto's van plaatsen?
[..]
Ow, ik dacht dat ik deze foto wel normaal kon plaatsen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef meissie123 het volgende:
[..]
De foto van de muziektheaterproductie
Suggestieve fotoquote:
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Helaas niet. Je kunt ze niet zomaar pakken en mee nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?
Of woon je verder weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |