Doe's lief tegen Woelliquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef meissie123 het volgende:
Zeg Woelli,
jij zegt Ellen zo goed te kennen hè? Waarom gun je haar dan niet wat privacy, maar show je inplaats daarvan ook nog eens foto's van haar broer en haar vrienden op het forum? En als je haar zo goed kent, had je ook kunnen weten dat Ellen geen single meer is, al een tijdje niet.
Ik weet het vrijdagquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Is er al bekend wat zaterdag het thema is en wat Ellen gaat zingen?
Bijdehandquote:
Kijk, deze foto is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kijk, deze foto is dan wel weer leuk
De foto van de muziektheaterproductiequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Woelli het volgende:
Van die foto heb je wel gelijk, heb hem daarom der ook afgehaald. Maar ik weet geen eens wie haar vrienden zijn,, Dus hoe kan ik daar nou foto's van plaatsen?
[..]
Ow, ik dacht dat ik deze foto wel normaal kon plaatsen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef meissie123 het volgende:
[..]
De foto van de muziektheaterproductie
Suggestieve fotoquote:
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik heb der eigenlijk voor gekozen door deze poster:
[afbeelding]
Deze hangt door heel Goor
Helaas niet. Je kunt ze niet zomaar pakken en mee nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt er vast al wel een meegejat voor boven je bed. Toch?
Of woon je verder weg?
Welke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Op die andere zag ze er echt leuk uit
Moet ik beter lezen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
voortaan eerst beter lezen voordat je zulke uitspraken doet
mijn avatar, toen ik die foto zag was ik spontaan verliefdquote:
ze lijkt daar ook wel wat jaartjes jonger, klopt dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die is ook leuk, maar de foto bij Ellen #2: Bellen voor Ellen is echt wauw
Volgens mij nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ze lijkt daar ook wel wat jaartjes jonger, klopt dat?
Dat dacht ik weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef --Globe-- het volgende:
ja dat bedoel ik ookniet 5 jaar ofzo
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Woelli het volgende:
Even een vraagje?
Met wie song Ellen het duet in het theater... Dat was toch Christon?
Sluit ik me bij aan, al kan ik het vanwege het vieren van mijn verjaardag niet zien!quote:
Je leert het alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:03 schreef Ayaxola het volgende:
Lekker wijf
Mooie ogen
Kan goed zingen
Goed gekleed
Hoort bij de besten
Zo![]()
Ik bedoel vanavond natuurlijkquote:
Wtf, is er gebeurd met die fotoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Woelli het volgende:
nog een mooie foto van Ellen![]()
[afbeelding]
Eigenlijk wel hèquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je leert het al
Maar we zullen elkaar maar verder met rust laten he in de Survival Game... wat eigenlijk ben je best te pruimen![]()
Is volgens mij gewoon zo. Lijkt denk ik zo dat die verkeerd is!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wtf, is er gebeurd met die foto!
Die hoofden van Floortje en Marescha zijn allebei scheef, klopt niks van![]()
Dan is ie gewoon geknipt en geplaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon zo. Lijkt denk ik zo dat die verkeerd is!
Ach ja.. ik plaatste hem ook voor Ellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon geknipt en geplakt![]()
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Inderdaad... kijk maar naar de overgang tussen Ellen en Marescha.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan is ie gewoon geknipt en geplakt![]()
Zo ziet het er echt niet uit![]()
Ik denk ook Mareschaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef bergkampf het volgende:
Zij of Marescha gaat er vandaag uit denk ik.
nee idd.... haar haar zat vorige week veeeeeeeeeeeel leuker!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de kuif niet zo mooi..
Daar zat ze heeeeel terecht opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee idd.... haar haar zat vorige week veeeeeeeeeeeel leuker!
Maar ze was wel weer goed..... wat deed ze op die kruk![]()
hoezo? ze was ehct goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Daar zat ze heeeeel terecht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |