Vanwaar de smiley Woelli, zo'n stomme vraag was het toch nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Ow oops.. was ook de verkeerde!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwaar de smiley Woelli, zo'n stomme vraag was het toch niet
Je bent fan of niet hequote:
Dan is het goed mopquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow oops.. was ook de verkeerde!!
sorry![]()
![]()
denk het wel? Gewoon 0031 ervoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand al wat Ellen gaat zingen.. en even een ander vraagje... kun je ook vanuit het buitenland stemmen op Idols? Zit volgende week in Winterberg en ik zou niet willen dat Ellen het zonder mijn steun zou moeten doen...
Ik weet niet hoe het met sms'en naar 5656 zit (ik denk dat dat niet kan vanuit het buitenland), of je kunt bellen naar 0909-03.. hangt ook af van de operator waarmee je in het buitenland verbonden bent:quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
quote:Of het mogelijk is om vanuit het buitenland te bellen naar koop- en tariefnummers (te weten: informatienummers als 0900, 0906, 0909-nummers), hangt af van de aanbieder van het betreffende nummer en de buitenlandse operator.
Da's ook wel een creatieve oplossing natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet inmiddels wel dat je ook kan stemmen voor DSDS.... als jij nou 2 keer stemt op Daniel, dan stem ik 2 keer extra op Ellen
Deal, als ie er tegen die tijd nog in zit natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk het wel? Gewoon 0031 ervoor
Ik weet inmiddels wel dat je ook kan stemmen voor DSDS.... als jij nou 2 keer stemt op Daniel, dan stem ik 2 keer extra op Ellen
deal?![]()
Waar ligt Winterberg eigenlijk ?![]()
jah idd ik hoop dat hij er volgende week nog inzit....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deal, als ie er tegen die tijd nog in zit natuurlijk
Winterberg ligt een stukkie over de grens... weet niet precies waar maar ik hoef gelukkig zelf niet te rijden![]()
Die knalroze lippenstift was dan ook heel erg foutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Kirstenn het volgende:
jaaa die make up is echt too much.. maar ellen vind het zelf ook allemaal niet leuk hedat is nog het lulligste
![]()
Maar nog in elke liveshow vond ik haar wel zeker een mooi meisjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Kirstenn het volgende:
jaaa die make up is echt too much.. maar ellen vind het zelf ook allemaal niet leuk hedat is nog het lulligste
![]()
Ach ja! Zo ziet er nu wel steeds leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Iedereen heeft het nog steeds over die lippenstift
Jah maar dat was gewoon te erg!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:07 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, als je naar die avatar van Woelli kijkt schrik je ook wel even
Ook de lippenstift maar de vorige keer viel me vooral de donkerblauwe oogschaduw op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ook de lippenstift maar de vorige keer viel me vooral de donkerblauwe oogschaduw op.![]()
Terwijl Floortje veel ingetogener wordt opgemaakt. Dat ziet er veel mooier uit, helemaal bij Ellen die al van die sprekende ogen heeft! Waarom Floortje wel mooi opmaken en Ellen zo ordi? Ellen heeft die oogschaduw helemaal niet nodig! Integendeel!
![]()
Haha zo, ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niet van het hoofd, maar wel van het contrast![]()
Je bedoelt de SMSers? Das waar, dat denk ik ook. Maar ook qua kleding zit het in de gevarenzone van ordi, vind ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Woelli het volgende:
Helemaal mee eens![]()
Maar ze letten op de kleren!![]()
Haha, neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Je bedoelt de SMSers? Das waar, dat denk ik ook. Maar ook qua kleding zit het in de gevarenzone van ordi, vind ik.
Ze heeft iets stoers en dat is leuk, het moet vooral niet tuttig worden, of saai, dus die spijkerbroek en kuif waren leuk. Maar met die glitters erbij wordt het teveel. Het lijkt wel of die stylisten niet kunnen kiezen, en dan maar zowel stoer als glitter kiezen. Ga dan meer richting Anouk qua stijl denk ik dan..... Ik vrees dat het haar anders toch stemmen gaat kosten.
O, owkee. Maar die donkerblauwe oogschaduw van afgelopen keer pastte niet specifiek bij haar roze glittertopje toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, nee![]()
De make-up die ze krijgen.
De visagisten kijken wat ze aan hebben en dan doen ze de make-up er op. Ellen had tijdens de workshop roze aan. Dus automatisch ook roze make-up
Der zit ook blauw in haar topjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Bagheera het volgende:
[..]
O, owkee. Maar die donkerblauwe oogschaduw van afgelopen keer pastte niet specifiek bij haar roze glittertopje toch?![]()
Ik ook niet hoor. Het ging mij vooral om hoe ze overkomt op het grote publiek. En dan met name in de optredens tijdens de liveshows, dan moet ze de stemmen winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef Woelli het volgende:
Maar om eerlijk te zijn, ik stoor me helemaal niet aan Ellen's workshop filmpje. En aan haar persfoto ook steeds minder. En dat is niet omdat ik voor Ellen ben![]()
Ik zag wel de naam Kirsten voorbijkomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij kwam je langs in de chat, toch?
Haha, daaromquote:
Dat ga ik ook wel zeker doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die combinatie werkte perfect, ze maakten er een leuk half uur van.
Nog even geduld en je kunt het volgens mij wel terugzien.
Jah ze is echt super aardig.... en zo liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Bagheera het volgende:
En ze schijnt erg sympathiek te zijn, als ik de verhalen van Charmed Angel en CrazyDutchPunk zo lees!![]()
![]()
Dat is al genoeg om een idool te wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ze is echt super aardig.... en zo lief![]()
jah inderdaad. Ze heeft een leuk karakterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is al genoeg om een idool te worden![]()
Daarom, maar ja ik weet niet hoe de rest in echt isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah inderdaad. Ze heeft een leuk karakter(van wat ik heb meegemaakt dan he, en wat ik op tv zie)
de rest is ook wel ok, ik vind alleen Marescha en Harm in het echt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom, maar ja ik weet niet hoe de rest in echt is![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de rest is ook wel ok, ik vind alleen Marescha en Harm in het echt helemaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |