Zeeeeeeeeekerssssquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind die GSX-R's wel steeds mooier worden![]()
quote:Dat van iemand die momenteel het liefst naked rijdt![]()
quote:Er zijn hier vast wel mensen met moto73 toch?
Was de Z750 & de Z750S, leuk maar toch is de Z1000 Leukerquote:Raus? Pepijn? De moto73 met de Kawa Z1000 test dacht ik (staan 2 kawa Z1000's op de voorkant, eentje een S versie)
De Suzuki DL650 V-Strom Black Rhino en de Kawasaki worden getest. De foto's zijn van de SWA Bike of the Year verkiezing => GSX - R1000K5quote:in dat nummer staat volgens mij ook een GSX-R 750 test alleen weet ik niet welk model dat was. 2006? Die vond ik iig wel mooiLichtblauwe Suzuki kleurstelling
Heb het nummer zelf niet maar keek er even naar in de tijdschriften/boekenhandel op het station![]()
Heb je het al?quote:Scan anders even in, wil het wel lezen![]()
ik ga d'r ook van die dingetjes inknallenquote:
tja iedereen zat te wachten hèquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en je was nog niet eens de laatste ook
![]()
Val je nog meer opquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ga d'r ook van die dingetjes inknallen
[afbeelding]
tis natuurlijk geen echte Xenon maar ze geven wel een bult licht.
Hij had anders wel een eigen alinea en een grote gastrol in je betoog.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM > Omdat ik met Pepijntje niet zo vaak relde
Duidelijk te merken jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tja iedereen zat te wachten hè![]()
ikku klikku....verbinding weg hahahaha ze hebben grote problemen bij xs4all lees ik net.![]()
hmm morgen krijg ik andere voorschijven binnen en die moeten er eerst op.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Val je nog meer op, maar is wel gááf hoor......fix je dat nog vóór mei ?
![]()
Ik keek net naar je motor in OP, blijf ik toch met een vraag zitten...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tja iedereen zat te wachten hè![]()
ikku klikku....verbinding weg hahahaha ze hebben grote problemen bij xs4all lees ik net.![]()
Je kunt 't niet handelen hequote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 2 minuutjes
ongeduldige bol
ken ut best handlenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je kunt 't niet handelen he.....ineens al die bolluh hier
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had anders wel een eigen alinea en een grote gastrol in je betoog.
Waar?quote:Anyway...
Ik spreek nu gewoon even vanuit m'n hart. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor alle overlaast die ik hier bezorgd heb. Ik spreek ook de waarheid als ik zeg dat ik me bij deze "haat" verhouding ook niet goed voel. Wil gewoon de strijdbijl begraven nu. Dit is ook GEEN poging om weer gewoon te gaan slowchatten met jullie alsof er niks gebeurd is maar ik wil gewoon even laten weten hoe ik er nu over denk. Ik hoop dat we eens vrede kunnen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat er nu een hoop negatieve reacties komen, maar goed, ik wil gewoon jullie laten weten hoe ik er nu tegenaan kijk.
Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om alles te vergeten en doen alsof er niks gebeurd is, maar gewoon dat we elkaar kunnen ''vergeven'' en verder niks meer of minder wat mij betreft.
Ik heb het altijd naar m'n zin gehad op meets en ik heb zelf besloten om ermee te stoppen voor verschillende redenen, een paar redenen heb ik verteld, en paar houd ik voor mezelf.
Zo, dat is eruit, heeft wel veel moeite gekost
Niet daar, toen je zo ging janken bij vertrek.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 2 minuutjes
ongeduldige bol
Druk op het werk, druk op FOK! MC ...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ut best handlenals ze maar niet ongeduldig worden
maarre...![]()
is van de kids, die van mij hangt 3 meter naar linksquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik keek net naar je motor in OP, blijf ik toch met een vraag zitten...![]()
Waarom hangt dat dartbord zo laag, ben je nog kleiner dan ik?
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ut best handlenals ze maar niet ongeduldig worden
maarre...![]()
Hmmmmzzz ...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
is van de kids, die van mij hangt 3 meter naar links![]()
Hoe kort is u danquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hmmmmzzz ...![]()
Blijf ik de dwerg... [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoe kort is u dan
Met dit weer bijna 1.58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het warm is > 1.58![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Weersinvloeden hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Met dit weer bijna 1.58![]()
Als het warm is > 1.58![]()
![]()
Mischien groei ik nog in de breedtequote:
Vooral als je van je motor af bent gestaptquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mischien groei ik nog in de breedte![]()
Dan kan ik T-shirts dragen met de tekst:
Ik ben niet dik, alleen een beetje te kort voor m'n gewicht![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Met stramme pootjes langs de A2 toch![]()
Dus jij was het met jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:21 schreef ondeugend het volgende:
Even mijn afdruk neerzet in dit topic.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dus jij was het met je
[afbeelding]
Nopequote:
Het leven kan mooi zijn hehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik miste het doorlinken in de laatste reactie van het vorige topic
Makster was ook weer onder de levenden zag ik, wat een reacties zeg
Ow, dus jij bent de spotter voor degene die de kat uit de boom schietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet daar, toen je zo ging janken bij vertrek.
Overigens, over die quote hierboven.. Niets is zeker met jou, je hebt je verleden niet mee dus ik kijk gewoon de kat uit de boom.
Nee het is vandaag ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:30 schreef stinkie het volgende:
Stil hier
is iedereen ergens anders gaan posten
Kan pas als ik vanavond thuis ben, veel plezier op het offerfeestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
Nope
Je hebt mijn mailadres, alvast bedankt![]()
Voor Pepijn nog even goed uitgelegd:quote:
Precies wat daar op het kaartje staat, Eid Mubarakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan pas als ik vanavond thuis ben, veel plezier op het offerfeest![]()
wat hoor je eigenlijk te zeggen
Suikerfeest (Eid-ul-Fitr) is aan het einde van de Ramadan, dit is het slachtfeest (Eid-ul-Adha). Schapiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef stinkie het volgende:
Dat is het suikerfeest toch?
250 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef stinkie het volgende:
http://www.motorxenon.com/index.php?cPath=21
na und? Ik gebruik die lampen voor het duiken. Complete lamp: 1400 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Suikerfeest (Eid-ul-Fitr) is aan het einde van de Ramadan, dit is het slachtfeest (Eid-ul-Adha). Schapie [afbeelding]
[..]
250 euro [afbeelding]
Das veel vrind, voor een lampie dat ook gewoon wat minder kan zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef stinkie het volgende:
na und? Ik gebruik die lampen voor het duiken. Complete lamp: 1400 euroBolletjes 250
de website waar die piccies vandaan komen verkoopt wel de echte xenon.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef worldpimber het volgende:
Geen echte Xenon dat van Gawaine
[afbeelding]
Weekveel, je moet gewoon pics maken. Van je motor of pupquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Euhhh even voor de duidelijkheid.... ik moet dus een foto maken van de voetzool van mijn pitbull-pup he ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef bwt het volgende:
Of nog beter, van je pup op je motor
Hier nietquote:
Ze wil er niet in !quote:
Zitten we hier soms op motor-forum ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef stinkie het volgende:
http://www.motorcycledaily.com/05may05_ktmenduro.htm
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor Pepijn nog even goed uitgelegd:
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Oeeeh leuk, met ingebouwde knippersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pakketje binnen!Eigen spiegel was dolgedraaid.
![]()
[afbeelding]
Mooie spiegels!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pff, ik blijf maar eigen pupplaatjes posten.![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[afbeelding]
Als je dan toch bezig bent kan je net zo goed gelijk je velgen poetsenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef worldpimber het volgende:
En nou de auto van me pa even oppoetsen
Bedankt voor de uitleg, ik heb geen Hugger op de ZZR, dat kan toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Een hugger is een achterspatbord, dat ding direct over het wiel heen dus. Bij mij dat groene dings over me achterwiel dat ook de ketting afdekt zeg maar
Iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Een hugger is een achterspatbord, dat ding direct over het wiel heen dus. Bij mij dat groene dings over me achterwiel dat ook de ketting afdekt zeg maar
Pimber de poetserquote:Heb zelf ook een grafhekel aan die carbonfappersMaar voor mij was de keuze tussen spiegels op kunnen poetsen tot ze glimmmen of invetten zoals je doet met autobumpers snel gemaakt. Kwam door het bovenste plaatje op deze pagina.
Niet dat ik veel poetsMaar wel natuurlijk voor ik het circuit opga voor de pics.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:53 schreef worldpimber het volgende:
Voor Pepijn nog even goed uitgelegd:
[afbeelding] [afbeelding]![]()
Alleen jammer dat ie nou moet werken voor zijn centen, RIPEn waar kan je dat halen idd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie bewerking.
![]()
Vandaar ik onze software zo mooi vind, belichtingseffecten, en dan in 3 D realtime.![]()
[afbeelding]
Even bijlezen en dan weer snel aan het werk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:vandaag weer ff langs m'n stage geweest.... voor het laatst
die vent van school zei dat er ook nog een presenatie gegeven moest wordenwist ik niks vanaf.... maar hij wist vervolgens ook niet te vertellen wanneer dat dan was, lekker zo'n begeleider
hoe dan ook, bedrijf heeft een 8 gegeven, dus dat cijfer is vast binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op tijd ook nog![]()
![]()
Welke opleiding deed je ook alweer?intuition will take you further than logics will ever do
zelfde als hichamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Op tijd ook nog![]()
![]()
Welke opleiding deed je ook alweer?
Als ie niet zo exclusief en duur wordt als de HP2 dan is het geen strijd meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef stinkie het volgende:
http://www.motorcycledaily.com/05may05_ktmenduro.htm
Zenne strakke dingen vrindquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zelfde als ikquote:
Was je nou wel of niet met de motor gegaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tuurlijk was je te laat... want ik was op tijd![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
tuurlijk was je te laat... want ik was op tijd![]()
Niet met de motor, met de trei-heinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Was je nou wel of niet met de motor gegaan?
quote:
Ligt eraan hoe je zijn reactie leest. Hij zei iets over treinen, maar het was niet helemaal duidelijk of dat op de treinen van de begeleider sloeg of op zijn eigen treinquote:
Je bent een pessimistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
anders had ik natuurlijk ook geen last van de trein dat ik bijna te laat was
dus nou is mijn verhaal onduidelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zijn reactie leest. Hij zei iets over treinen, maar het was niet helemaal duidelijk of dat op de treinen van de begeleider sloeg of op zijn eigen trein
quote:@#&%T#&*T% weer te laat
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dus nou is mijn verhaal onduidelijk![]()
Dat kun je lezen als 'de trein die mijn begeleider neemt naar het werk had geen vertraging maar was ruim op tijd, daardoor was mijn begeleider ook ruim op tijd aanwezig'quote:en voor de mensen die het wouden weten R2-D2 dankzij de treinen was de begeleider er al toen ik daar binnenkwam....
zo beter dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je bent een pessimist![]()
Ik ben altijd ruim op tijd![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef Roderick2085 het volgende:
anders had ik natuurlijk ook geen last van de trein dat ik bijna te laat ruim op tijd was
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je zijn reactie leest. Hij zei iets over treinen, maar het was niet helemaal duidelijk of dat op de treinen van de begeleider sloeg of op zijn eigen trein
@#&%T#&*T% weer te laat
quote:
nee, natuurlijk niet... want dan zou het mijn schuld zijn dat ik bijna te laat precies op tijd aankwamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Dat kun je lezen als 'de trein die mijn begeleider neemt naar het werk had geen vertraging maar was ruim op tijd, daardoor was mijn begeleider ook ruim op tijd aanwezig'![]()
hmm, dat moet ik toch ja op antwoordenquote:Maar eigenlijk was het gewoon een verkapte reactie voor: 'Ben je met de trein en heb je nou alweer niet je olie gepeild?!?!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |