Zeeeeeeeeekerssssquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind die GSX-R's wel steeds mooier worden![]()
quote:Dat van iemand die momenteel het liefst naked rijdt![]()
quote:Er zijn hier vast wel mensen met moto73 toch?
Was de Z750 & de Z750S, leuk maar toch is de Z1000 Leukerquote:Raus? Pepijn? De moto73 met de Kawa Z1000 test dacht ik (staan 2 kawa Z1000's op de voorkant, eentje een S versie)
De Suzuki DL650 V-Strom Black Rhino en de Kawasaki worden getest. De foto's zijn van de SWA Bike of the Year verkiezing => GSX - R1000K5quote:in dat nummer staat volgens mij ook een GSX-R 750 test alleen weet ik niet welk model dat was. 2006? Die vond ik iig wel mooiLichtblauwe Suzuki kleurstelling
Heb het nummer zelf niet maar keek er even naar in de tijdschriften/boekenhandel op het station![]()
Heb je het al?quote:Scan anders even in, wil het wel lezen![]()
ik ga d'r ook van die dingetjes inknallenquote:
tja iedereen zat te wachten hèquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en je was nog niet eens de laatste ook
![]()
Val je nog meer opquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ga d'r ook van die dingetjes inknallen
[afbeelding]
tis natuurlijk geen echte Xenon maar ze geven wel een bult licht.
Hij had anders wel een eigen alinea en een grote gastrol in je betoog.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM > Omdat ik met Pepijntje niet zo vaak relde
Duidelijk te merken jaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tja iedereen zat te wachten hè![]()
ikku klikku....verbinding weg hahahaha ze hebben grote problemen bij xs4all lees ik net.![]()
hmm morgen krijg ik andere voorschijven binnen en die moeten er eerst op.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Val je nog meer op, maar is wel gááf hoor......fix je dat nog vóór mei ?
![]()
Ik keek net naar je motor in OP, blijf ik toch met een vraag zitten...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
tja iedereen zat te wachten hè![]()
ikku klikku....verbinding weg hahahaha ze hebben grote problemen bij xs4all lees ik net.![]()
Je kunt 't niet handelen hequote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 2 minuutjes
ongeduldige bol
ken ut best handlenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je kunt 't niet handelen he.....ineens al die bolluh hier
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had anders wel een eigen alinea en een grote gastrol in je betoog.
Waar?quote:Anyway...
Ik spreek nu gewoon even vanuit m'n hart. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor alle overlaast die ik hier bezorgd heb. Ik spreek ook de waarheid als ik zeg dat ik me bij deze "haat" verhouding ook niet goed voel. Wil gewoon de strijdbijl begraven nu. Dit is ook GEEN poging om weer gewoon te gaan slowchatten met jullie alsof er niks gebeurd is maar ik wil gewoon even laten weten hoe ik er nu over denk. Ik hoop dat we eens vrede kunnen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat er nu een hoop negatieve reacties komen, maar goed, ik wil gewoon jullie laten weten hoe ik er nu tegenaan kijk.
Nogmaals, het is niet mijn bedoeling om alles te vergeten en doen alsof er niks gebeurd is, maar gewoon dat we elkaar kunnen ''vergeven'' en verder niks meer of minder wat mij betreft.
Ik heb het altijd naar m'n zin gehad op meets en ik heb zelf besloten om ermee te stoppen voor verschillende redenen, een paar redenen heb ik verteld, en paar houd ik voor mezelf.
Zo, dat is eruit, heeft wel veel moeite gekost
Niet daar, toen je zo ging janken bij vertrek.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 2 minuutjes
ongeduldige bol
Druk op het werk, druk op FOK! MC ...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ut best handlenals ze maar niet ongeduldig worden
maarre...![]()
is van de kids, die van mij hangt 3 meter naar linksquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik keek net naar je motor in OP, blijf ik toch met een vraag zitten...![]()
Waarom hangt dat dartbord zo laag, ben je nog kleiner dan ik?
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ken ut best handlenals ze maar niet ongeduldig worden
maarre...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |