quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef MadMaster het volgende:
We gaan verder:
Wie wordt hier afgebeeld en door welk nummer is deze heer (vrijwel) wereldberoemd door geworden?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Een soort van kermis, maar dan permanent...
[Speakers aan]
Voor het intro van het nummer, klik hier.
Het is een muziekje dat in een themepark zeer geregeld voorbij komt/kwam, om meer specifiek te zijn in alle Disney-parken in de wereld en wel bij de volgende parade:quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Theme park?
Fok! Muziek Trivia deel DXCVIquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
er missen wat topics in de OP trouwens
Je kan tegenwoordig ook quoten uit gesloten topicsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef ranja het volgende:
[..]
er missen wat topics in de OP trouwens
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Prep2Fight het volgende:
tvp
close, windows 95quote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef knars het volgende:
Eno was toch van Win98?
ooeeeeehquote:Op maandag 9 januari 2006 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Edelweiss - Bring me edelweiss?
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De maker van het deuntje was lid van Edelweiss?
En Robert Fripp heeft Vista gedaan....quote:
.... na het analyseren van Abba-hits?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Even wat dingen aan elkaar plakken:De KLF heeft ooit een soort van instruktie geschreven hoe je het eenvoudigst een hit kan maken (feit); Edelweiss is gebaseerd op die instruktie (gok); Eén van de leden van Edelweis schreef de Intel-tune (eerder gemeld).
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... na het analyseren van Abba-hits?
er is nog een kleine zaak dat mist.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het ook net opgezocht en ik zou niet weten wat er ontbreekt in mijn antwoord....
Ik kan hier niet de discussie aangaan, omdat ik dan misschien e.e.a. verraad, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt (drieletterig woord?). Niet om het te scoren punt, maar m.i. is dat niet relevant...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
er is nog ene kleine zaak dat mist.
Is inderdaad wat gezocht wordt denk ik. Ik vond ook dat de gegeven info eigenlijk al genoeg was, maar jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan hier niet de discussie aangaan, omdat ik dan misschien e.e.a. verraad, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt (drieletterig woord?). Niet om het te scoren punt, maar m.i. is dat niet relevant...
KLF schreef een instructie, op basis waarvan Edelweiss gemaakt is en eén van de leden van Edelweiss componeerde de Intel-tune.
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Het ging toch om zo min mogelijk stappen?
Als ik dat ene er aan toe voeg, dan wordt het een stap meer...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef bukgeit het volgende:
John Squire?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Mark het volgende:
Steve Vai?
Ja, dat is ut, ja....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wordt er een stukje Nederlands in gesproken ??
Poging tot, dan nog altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zo makkelijk is het inderdaad! Madonna zegt in "Sorry": "ik ben droevig" (of iets dat er voor door moet gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef bukgeit het volgende:
Ayreon - Into The Electric Castle
Hun album Long Cold Winter uit 1988 was nog wel aardig, maar verder zijn ze zo beroerd als de foto doet vermoeden, haha!quote:
LMPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Marie Presley
Four to go...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef schaap001 het volgende:
1. de meditatie tuin![]()
2. de garage met z'n auto's, die maakt deel uit van een andere tour (hoezo, commercieel...)
3. z'n prijzenkamer![]()
4. slaapkamer Elvis en Priscilla![]()
5. woonkamer![]()
6. spelletjeskamer (biljart en flipperkasten stel ik me zo voor)![]()
7. muziekkamer c.q. studio![]()
8. badkamer![]()
9. LMP's kinderkamer![]()
Dat is een onderdel van de meditatie tuin, waar ook de graven van Elvis en zijn ouders zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef schaap001 het volgende:
By the way heb ik in Rattle and Hum gezien dat U2 naar een soort grafsteen gaat kijken: is dat iets aparts of ligt die in die meditatie tuin... dus zegmaar, er is nog een soort 'kerkhofje' om 't maar ff zo te noemen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Die andere grootheid is Lou reed.
ja, dat is zo ongeveer wat ik zochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Even wat dingen aan elkaar plakken:De KLF heeft ooit een soort van instruktie geschreven hoe je het eenvoudigst een hit kan maken (feit); Edelweiss is gebaseerd op die instruktie (gok); Eén van de leden van Edelweis schreef de Intel-tune (eerder gemeld).
Perfect!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Lou Reed trapt af met Just A Perfect Day, Drink Sangrai In The Park
Bowie doet Just A Perfect Day en You Made Me Forget Myself
Lou Reed sluit weer af met O What A Perfect Day
Hmmmm, bijna, maar net niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:38 schreef dolle_hond het volgende:
ze is getrouwd geweest met een duitser die Sommer heet van achteren.
dat klonk te duits, en summer internationaler.
Opgezocht, maar er was sprake van een spellingsfout:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef MadMaster het volgende:
En Schaap gaat er weer met de punten van door...
Schaap001 +1
Je bron is niet toevallig Wikipedia of AMG hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Moeilijk, moeilijk...
Mijn bron zegt het volgende:
"Nadat ze in München is gaan wonen, trouwt Donna Summer met de Oostenrijkse acteur Helmut Sommer. In deze periode neemt ze haar artiestennaam Donna Summer (Engels voor Sommer) aan."
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef schaap001 het volgende:
hij wordt gezien als de 'ontdekker' van Marilyn Manson.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef Z het volgende:
James Blunt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Mark het volgende:
Trent Reznor
Ja, wat mij betreft ook: Downward Spiralquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef bartrid het volgende:
Mark is de TS van het eerste NIN topic dus natuurlijk weet ie dat. Ik was weer eens te druk op het werk om hier te kijken....
laatste NIN album valt mij zwaar tegen trouwens...
En het tweede en het derdequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef bartrid het volgende:
Mark is de TS van het eerste NIN topic
Mij ook, laatste die ik blind koopquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef bartrid het volgende:
laatste NIN album valt mij zwaar tegen trouwens...
klopt, en bedankt kapitein.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
gaf newbie een punt,
namens lubje
Ja, hij is best lastig...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:19 schreef Mark het volgende:
Van welke band is deze discografie?
TTP
SS
TEOT
A
T
T
TIM
SC
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef schaap001 het volgende:
TTP = Turn The Page?
Zeer warm!quote:
Naam van eerste plaat, maar tevens van de band zelfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:59 schreef peaceman het volgende:
The Tea Party?
Nou ken eigenlijk alleen de band vaag van naam... meer geluk dan wijsheid dusquote:
The Edges of Twilight heb ik notabene potver3 (ergens onderin, dat wel...) de kast, maar verder heb ik niks van ze. Maar ik was er nooit opgekomen, denk ik...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ken eigenlijk alleen de band vaag van naam... meer geluk dan wijsheid dus![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef bigshadow het volgende:
LPG - Belly Rollercoaster
Franz Ferdinand-zanger Alex Kapranos vindt Liam Gallager van Oasis 'een neurotisch schoolmeisje'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef lubje25 het volgende:
Liam Gallager
Nee, weinig tijd nog, dus nog een stukje tekstquote:
Helaas, dat is niet correctquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt op een Zuid-Europese kloon van Twarres...
quote:Taking their name from the 1998 Chinese film: The Sent Down Girl, post-punk throwbacks
were formed in San Jose, CA, by Cory McCullough, Yvonne Chen (publisher of the indie zine Zum), Lauren Andrews, and Jamie Stewart. Before forming
, McCullough and Stewart played in the band Ten in the Swear Jar.
Ja, dat is Xiu Xiu, ook van die hoesjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef schaap001 het volgende:
Ja, is dat Xiu Xiu, van die smerige CD-hoezen?
... met haar Boys Boys inderdaad!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:15 schreef Mark het volgende:
Sabrina?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
edit: die zwart-wit foto is een recente: ze is best leuk zonder dat sletterige (tenzij je daar van houdt natuurlijk)....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef ranja het volgende:
This Mortal Coil.... maar welke... Blood?
pff, mietjes...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef ranja het volgende:
[..]
de meeste hier kunnen niet tegen een blote man denk ik
Vind ik ook een beetje jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wordt er een keer een foto van een (bijna) blote man geplaatst, is het een lelijk en mager Chineesje...![]()
met it'll end in tears?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef ranja het volgende:
This Mortal Coil.... maar welke... Blood?
lijkt me welquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:44 schreef ranja het volgende:
of the Darts? vanwege die driehoek en cirkel
B-Thongquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef ranja het volgende:
Van welke band gaat dit door als logo?
[afbeelding]
(niet perse in deze kleuren)
Ja, daarom zei ik het ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef ranja het volgende:
[..]
het bestaat gewoon
maar niet goed, veel ouder.
Zelfs gescand, Dolle? Ik heb enige weken geleden gepoogd een foto van ze te vinden op internet maar zoeken op "Darts" levert vnl Raymond van Barneveld-materiaal op...quote:
tss... http://rateyourmusic.com/artist/dartsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Gambolputty het volgende:
Zelfs gescand, Dolle? Ik heb enige weken geleden gepoogd een foto van ze te vinden op internet maar zoeken op "Darts" levert vnl Raymond van Barneveld-materiaal op...en AMG heeft ze niet.
Een foto, geen albumcover. Anders wordt 't te makkelijk qua triviaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef ranja het volgende:
[..]
tss... http://rateyourmusic.com/artist/darts
die van dolle_hond is ook een coverquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Gambolputty het volgende:
Een foto, geen albumcover. Anders wordt 't te makkelijk qua trivia
Jaahaa, maar ik bedoel dus gewoon dat een "normale" foto van The Darts moeilijk te vinden is. C'est tout.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
die van dolle_hond is ook een cover
of zoeken naar de band sing-sing op Amazonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Gambolputty het volgende:
Jaahaa, maar ik bedoel dus gewoon dat een "normale" foto van The Darts moeilijk te vinden is. C'est tout.
's net zoiets als zoeken naar een woning in Houten (net onder Utrecht) via internet. Wat denk je dat je voor hits krijgt als je zoekt op Houten woning via Google..![]()
Wie zei dit tegen wie en waar?quote:"It's a pity you didn't sign The Smiths, but you were right about Mick Hucknall -
his music's rubbish and he's a ginger"
Alsnog dolle_hond +1quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef bartrid het volgende:
God tegen Tony Wilson in 24 hour party people
ik had op darts en "come back" gezochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zelfs gescand, Dolle? Ik heb enige weken geleden gepoogd een foto van ze te vinden op internet maar zoeken op "Darts" levert vnl Raymond van Barneveld-materiaal op...en AMG heeft ze niet.
Ik 7, waarvan 2 twijfelgevallen. Maar het zullen hoogstwaarschijnlijk een hoop dezelfden zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:26 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er zes...
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
Dus maar één zelfstandig naamwoord?
En 7th of 8th mag niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:32 schreef bukgeit het volgende:
Krijgen jullie de vraag rond? Mijzelf lukt het niet met alleen maar als cijfers geschreven getallen.
Dat schrijf je normaal ook als Five starquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Zelf:
5 Star
Met alleen maar cijfers, het oorspronkelijke idee, was het niet te doen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat schrijf je normaal ook als Five star
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |