quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... na het analyseren van Abba-hits?
er is nog een kleine zaak dat mist.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het ook net opgezocht en ik zou niet weten wat er ontbreekt in mijn antwoord....
Ik kan hier niet de discussie aangaan, omdat ik dan misschien e.e.a. verraad, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt (drieletterig woord?). Niet om het te scoren punt, maar m.i. is dat niet relevant...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
er is nog ene kleine zaak dat mist.
Is inderdaad wat gezocht wordt denk ik. Ik vond ook dat de gegeven info eigenlijk al genoeg was, maar jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan hier niet de discussie aangaan, omdat ik dan misschien e.e.a. verraad, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt (drieletterig woord?). Niet om het te scoren punt, maar m.i. is dat niet relevant...
KLF schreef een instructie, op basis waarvan Edelweiss gemaakt is en eén van de leden van Edelweiss componeerde de Intel-tune.
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Het ging toch om zo min mogelijk stappen?
Als ik dat ene er aan toe voeg, dan wordt het een stap meer...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef bukgeit het volgende:
John Squire?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef Mark het volgende:
Steve Vai?
Ja, dat is ut, ja....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wordt er een stukje Nederlands in gesproken ??
Poging tot, dan nog altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zo makkelijk is het inderdaad! Madonna zegt in "Sorry": "ik ben droevig" (of iets dat er voor door moet gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef bukgeit het volgende:
Ayreon - Into The Electric Castle
Hun album Long Cold Winter uit 1988 was nog wel aardig, maar verder zijn ze zo beroerd als de foto doet vermoeden, haha!quote:
LMPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Lisa Marie Presley
Four to go...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef schaap001 het volgende:
1. de meditatie tuin![]()
2. de garage met z'n auto's, die maakt deel uit van een andere tour (hoezo, commercieel...)
3. z'n prijzenkamer![]()
4. slaapkamer Elvis en Priscilla![]()
5. woonkamer![]()
6. spelletjeskamer (biljart en flipperkasten stel ik me zo voor)![]()
7. muziekkamer c.q. studio![]()
8. badkamer![]()
9. LMP's kinderkamer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |