Cap Red+1quote:Op zondag 8 januari 2006 14:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
atomic kitten
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
<-- Ook speciaal voor bartrid
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
<-- Ook speciaal voor bartrid
bijnaquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Radio-Kraftwerk (TVP) middag allemaal
dat kan ik wel goed rekenen.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:41 schreef lubje25 het volgende:
kraftwerk-radio-activity?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die onderste meneer, is dat buurman Wilson uit Home improvement?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die onderste meneer, is dat buurman Wilson uit Home improvement?
Verrek ja.... dat klopt, volgens mij...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Spin Doctors denk ik
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Spin Doctors denk ik
zo dusquote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef schaap001 het volgende:
Zijn het Doctor and the Medics dan? Geen idee hoe ze eruit zien eigenlijk...
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eentje van de Dead Kennedy's?
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:43 schreef ranja het volgende:
New Order toch? Maar welke... Republique ofzo?
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Toch Xanadu?
quote:You'll hear my voice
On the wind cross the sand
If you should return
To that black, barren land
that bears the name of
Geeneen idee.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stukje lyrics. Welk nummer en van wie?
[..]
Van de vorige keer dat ranja deze vraag stelde, en we het ook niet wisten....quote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef ranja het volgende:
Waar kennen we mevrouw van?
Vorige keer werd-ie volgens mij redelijk snel geradenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef cafca het volgende:
Van de vorige keer dat ranja deze vraag stelde, en we het ook niet wisten....
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Mark het volgende:
Van de Anorexia Sisters? Mijn God, kan iemand daar een dikbelegde boterham in proppen?
ex-sugababes... maar okquote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is die ene van de Sugababes. Siobhan ofzo.
goh ja.. nu zie ik het ookquote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is die ene van de Sugababes. Siobhan ofzo.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef timbob het volgende:
[..]
goh ja.. nu zie ik het ook
vond haar altijd wel schattig
bartrid +1quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef bartrid het volgende:
De laatste van the strokes, first impressions of earth....
Die had ik idd nog niet, dankquote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef bukgeit het volgende:
Heeft peaceman zijn punten al voor Syd Barrett (topic DC)?
Zoniet: peaceman +2
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:22 schreef Grobbel het volgende:
D'Angelo?
geen jager, geen neger.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:32 schreef Berkery het volgende:
Is het een neger?
quote:
ik weet hetquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Moest ik aan denken(komt van Finkers)
Ik was echt op zoek naar ziekten, en hoopte dus op bands als Pest, Angina Pectoris, Cancer, Leukemia, enz.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:44 schreef ranja het volgende:
veel afgekeurd waarvan ik het niet snap, maar goed, een gegeven punt niet in de bek kijken
Tja, dan zou dat met alle lijstjes-vragen zo werken...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef ranja het volgende:
Tja dan is het een kwestie van ziektes vertalen naar het engels, opschrijven en hopen dat er een band bestaat die zo heet(en dat je daar bewijs van kunt vinden)
Schaap001 +1quote:Op maandag 9 januari 2006 12:13 schreef schaap001 het volgende:
Golden Earring
Time Bandits
Anouk
Herman Brood
Anita Meijer
Ilse de Lange
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel ben ik dan de enige die niet kijkt?
Ik heb een goed excuus, ik ben vrouw.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef peaceman het volgende:
Mijn hemel ben ik dan de enige die niet kijkt?
Ik bezwijk niet voor idols-puntenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
het kost je punten als je blijft niet-kijken
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef peaceman het volgende:
Berdien Stenberg
Hmm je zou toch zeggen: die snor... Sprekend!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:21 schreef schaap001 het volgende:
[..]
het is een man.
edit: alhoewel zijn naam wel klinkt als een vrouw, nu je 't zegt...
Dat was dan ook de instinkerquote:Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm je zou toch zeggen: die snor... Sprekend!
quote:
quote:
Dan had ik het nog niet geweten hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef Mark het volgende:
Dat heb ik ook gelezen, ja.
Jammer dat je het al opgezocht hebt, ik had nog wel wat hints in petto
ff tussendoor: Mark + 1quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Mark het volgende:
No Code van pearl Jam
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef Charmian het volgende:
Aangezien het een vervolgvraag is: Sara Brightman?
Je bent te snel TSE. Ik zat op de verkeerde paginaquote:
Een liefhebber!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ranja het volgende:
Anton Maiden?
Diff'rent Strokes en Diff'rent Stripes inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:16 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb weleens van zo'n bandje gehoord dat Different Strokes heet uit de tijd van 'Is This It?' al. Maar of die ook White Stripes dingen doen, weet ik niet...
Ja, die pose kan ik niet helemaal verklaren: het zal wel iets betekenen voor ze.quote:
Ja, Whatever you want from life bij de laatste Heineken reclame..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef Z het volgende:
Voicst?
Dat weiger ik pertinent!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Z het volgende:
Denk eens wat meer R&B mensen!
Liever nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Z het volgende:
Denk eens wat meer R&B mensen!
Je ziet maar wat de menigte koopt..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik vind de cds van Madonna en Gorillaz toch wel leuk hoor....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik heb er eentje vanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik (we) heb er zelf 3, maar daarom is het nog wel een waardeloze top 10quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Jemig, wat weet jij niet????quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef schaap001 het volgende:
Donny, Mary, Jimmy, Wayne, Alan
Vraag mij niets over dance, daar weet ik dus echt niets vanaf! En van die jaarlijstjes enzo, daar ben ik slecht in.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig, wat weet jij niet????
Ik zal niet moeilijk over Mary, die eigenlijk Marie heet.
De overige 2 familieleden zijn overigens Jay en Merrill (die bij de TV-uitzendingen van de Top 2000 nog in beeld was). Ze hebben gezamenlijk een knusse homepage.
Schaap001 +1
Zo een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé Prep, ik dacht dat je van de aardbodem verdwenen was
Haha! Ik kwam erop dit te vragen door die folktopic, was van jou toch? Oh nee, niet van jou, zie ik: maar wel aktief daar. Klassieker, inderdaad. How Can We Hang On To A Dream, toch tamelijk schitterend!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Klassieker! Goh, wat een geluk dat ie nog niet is geradenTim Hardin.. Lady Came from baltimore
Nee, dit zit meer in de new wave hoekquote:
Precies!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Z het volgende:
Dat zijn The Futureheads.
madvillain -> mf doom, madlib toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Z het volgende:
Ho ho meneer madmaster, dit is briljante Hip Hop, niks geen r&b.
En als de captain z'n antwoord een klein beetje aanpast kan hij een punt incasseren.
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Z het volgende:
Ho ho meneer madmaster, dit is briljante Hip Hop, niks geen r&b.
Juistem, de briljante Madlib op de voorgrond, en daar achter te tevens briljante MF Doom (Metal Face). Samen Madvillain.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
madvillain -> mf doom, madlib toch?
Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???
Da's wel erg makkelijk...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef Neleos het volgende:
Daft Punk?
Toch is het een kwestie van verdieping, er is zo enorm veel Hip Hop die volledig buiten jouw omschrijving valt. Maar je hebt gelijk dat de Hip Hop en R&B die de hitlijsten haalt lastig uit elkaar te halen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wel erg makkelijk...
Als ik op zgn. R&B-platen rappers hoor en andersom (al dan niet gesampled), dan is voor mij de grens zoek. De oldschool rap kan ik nog wel waarderen, maar vandaag de dag tref je veel te veel mixes van de genoemde 2 genres aan en met name aan R&B heb ik een pesthekel.
Ik zal misschien best wel generaliseren, maar bovenstaande is voor mij de reden dat ik op dit muziek-terrein niet al te veel moeite meer doe.
Dat heet daarom voor het gemak ook maar gewoon allemaal Urban tegenwoordigquote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Z het volgende:
[..]
Toch is het een kwestie van verdieping, er is zo enorm veel Hip Hop die volledig buiten jouw omschrijving valt. Maar je hebt gelijk dat de Hip Hop en R&B die de hitlijsten haalt lastig uit elkaar te halen zijn.
bijna bijnaquote:
bartrid +1quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef bartrid het volgende:
the moog cookbook?
ooooooohh..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???
MadMaster +1quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Devo
Toevoeging: Weet 99% zeker dat dit goed is, ben over een half uurtje terug met een nieuwe vraag.
Bijna, warm!!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Charmian het volgende:
is het een pianist/schrijver/producer?
De bios lijkt me?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Dat niet, maar daar waar dat nummer gespeeld werd/wordt, is wel altijd veel popcorn verkrijgbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |