Precies!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Z het volgende:
Dat zijn The Futureheads.
madvillain -> mf doom, madlib toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Z het volgende:
Ho ho meneer madmaster, dit is briljante Hip Hop, niks geen r&b.
En als de captain z'n antwoord een klein beetje aanpast kan hij een punt incasseren.
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef Z het volgende:
Ho ho meneer madmaster, dit is briljante Hip Hop, niks geen r&b.
Juistem, de briljante Madlib op de voorgrond, en daar achter te tevens briljante MF Doom (Metal Face). Samen Madvillain.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
madvillain -> mf doom, madlib toch?
Verdiep je er eens in zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???
Da's wel erg makkelijk...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef Neleos het volgende:
Daft Punk?
Toch is het een kwestie van verdieping, er is zo enorm veel Hip Hop die volledig buiten jouw omschrijving valt. Maar je hebt gelijk dat de Hip Hop en R&B die de hitlijsten haalt lastig uit elkaar te halen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wel erg makkelijk...
Als ik op zgn. R&B-platen rappers hoor en andersom (al dan niet gesampled), dan is voor mij de grens zoek. De oldschool rap kan ik nog wel waarderen, maar vandaag de dag tref je veel te veel mixes van de genoemde 2 genres aan en met name aan R&B heb ik een pesthekel.
Ik zal misschien best wel generaliseren, maar bovenstaande is voor mij de reden dat ik op dit muziek-terrein niet al te veel moeite meer doe.
Dat heet daarom voor het gemak ook maar gewoon allemaal Urban tegenwoordigquote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Z het volgende:
[..]
Toch is het een kwestie van verdieping, er is zo enorm veel Hip Hop die volledig buiten jouw omschrijving valt. Maar je hebt gelijk dat de Hip Hop en R&B die de hitlijsten haalt lastig uit elkaar te halen zijn.
bijna bijnaquote:
bartrid +1quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef bartrid het volgende:
the moog cookbook?
ooooooohh..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit tegenwoordig de scheidslijn???
MadMaster +1quote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Devo
Toevoeging: Weet 99% zeker dat dit goed is, ben over een half uurtje terug met een nieuwe vraag.
Bijna, warm!!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Charmian het volgende:
is het een pianist/schrijver/producer?
De bios lijkt me?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Dat niet, maar daar waar dat nummer gespeeld werd/wordt, is wel altijd veel popcorn verkrijgbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |