Dat weiger ik pertinent!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Z het volgende:
Denk eens wat meer R&B mensen!
Liever nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Z het volgende:
Denk eens wat meer R&B mensen!
Je ziet maar wat de menigte koopt..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik vind de cds van Madonna en Gorillaz toch wel leuk hoor....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik heb er eentje vanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Ik (we) heb er zelf 3, maar daarom is het nog wel een waardeloze top 10quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef peaceman het volgende:
Waardeloze top 10.
Jemig, wat weet jij niet????quote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef schaap001 het volgende:
Donny, Mary, Jimmy, Wayne, Alan
Vraag mij niets over dance, daar weet ik dus echt niets vanaf! En van die jaarlijstjes enzo, daar ben ik slecht in.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jemig, wat weet jij niet????
Ik zal niet moeilijk over Mary, die eigenlijk Marie heet.
De overige 2 familieleden zijn overigens Jay en Merrill (die bij de TV-uitzendingen van de Top 2000 nog in beeld was). Ze hebben gezamenlijk een knusse homepage.
Schaap001 +1
Zo een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé Prep, ik dacht dat je van de aardbodem verdwenen was
Haha! Ik kwam erop dit te vragen door die folktopic, was van jou toch? Oh nee, niet van jou, zie ik: maar wel aktief daar. Klassieker, inderdaad. How Can We Hang On To A Dream, toch tamelijk schitterend!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Klassieker! Goh, wat een geluk dat ie nog niet is geradenTim Hardin.. Lady Came from baltimore
Nee, dit zit meer in de new wave hoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |